logo
10.01.2020 12:28
31
Klasika, jen žádnou reklamací Vám neuznají....

Co se právě děje na Webtrhu?

10.01.2020 13:32
32
Původně odeslal Ondřej Bradáč
Segment na FAVI byly dekorace. Je to menší segment. Před Vánoci jsme dělali 20-30 denně, postupně to vystoupalo a kriticky až 3-6.1, 6. stopnuto.

Zrovna 19.12. bych před vánocemi nenazýval, můžeš to tu dát od 1.12.. Jinak třeba toho 4.1. to je fakt brutal, co ti lidé mohli tak shánět zrovna v sobotu?
10.01.2020 13:43
33
Původně odeslal láďa1979
Zrovna 19.12. bych před vánocemi nenazýval, můžeš to tu dát od 1.12.. Jinak třeba toho 4.1. to je fakt brutal, co ti lidé mohli tak shánět zrovna v sobotu?
Nechtěl jsem to mít jak stonožku. Poslední datum v systému je 10.12, pak už jen po měsících, nebo GA.

Oprava - vyfiltrováno.

10.01.2020 16:30
34
Dík, ve světle těchto čísel je jasné, že něco nesedí a ten lednový nárůst je fakt hodně vysoký, jelikož mi fakt není zřejmé proč by tolik lidí shánělo dekorace v lednu nebo jsou snad nějaké co je v lednu musí mít?
10.01.2020 17:03
35
Je to jednoduché. Konkurence vypnula kampaně/odstranila produkty a produkty vyskočily výše do části pro "inspiraci". Tímto zdravím Favi, které mi před chvíli po telefonu osvětlilo, že se jedná o inspirační web a že tuto diskuzi čte. Jsem rád, že jste za moje peníze inspirovali stovky lidí, to udělá každému obchodníkovi obrovskou radost.
10.01.2020 17:40
36
Původně odeslal Ondřej Bradáč
Je to jednoduché. Konkurence vypnula kampaně/odstranila produkty a produkty vyskočily výše do části pro "inspiraci". Tímto zdravím Favi, které mi před chvíli po telefonu osvětlilo, že se jedná o inspirační web a že tuto diskuzi čte. Jsem rád, že jste za moje peníze inspirovali stovky lidí, to udělá každému obchodníkovi obrovskou radost.
Pokud to FAVI čte- co tak nějaké vyjádřeníčko?
10.01.2020 20:42
37
Původně odeslal Ondřej Bradáč
Je to jednoduché. Konkurence vypnula kampaně/odstranila produkty a produkty vyskočily výše do části pro "inspiraci". Tímto zdravím Favi, které mi před chvíli po telefonu osvětlilo, že se jedná o inspirační web a že tuto diskuzi čte. Jsem rád, že jste za moje peníze inspirovali stovky lidí, to udělá každému obchodníkovi obrovskou radost.
doufám tedy, že to nejsou vánoční dekorace, aby ta inspirace nebyla marná. Mě zase Heuréka v době největšího rozpuku zážitkových webů dala autíčko AUDI R8 za 29 Kč do kategorie zážitky s cenou prokliku 20 Kč a to i přesto, že kategorie byly správně, naštěstí jsem tam měl kredit asi jen 2 tis.. Všichni klikali na naši nabídku, jelikož konkurence měla půjčte si Audi na víkend za 20 tis..
11.01.2020 08:37
38
Když zmiňujete Vánoční dekorace. Tak na těch jsme právě před rokem vydělali dost peněz. Měli jsme tam hodně oblíbeného zboží a těšili jsme se na tento rok. Všechny ty dekorace nám obsadili první stránku a prakticky ta stránka byla vytapetována jen našim zbožím. Takže jak to dopadlo? Místo abychom na tom vydělali, tak si každý kdo přišel téměř všechny po jednom proklikal, ale přestože nákupy byly, my jsme protekli na nákladech. A dá se s tím něco udělat? No nedá, vy na Favi nemůžete jakýmkoliv způsobem zastropovat pozici, takže jsme téměř všechno museli koncem listopadu vyhodit z feedu a zbyly oči pro pláč. Já v tom nevidím žádné nekalé praktiky, ale pouze nedokonalý a nedodělaný systém. Jim je jedno, kolik tam bude na první straně zboží a kdo za to zaplatí, ale když tam nechceme mít všechny položky, proč nám neumožní zastropovat pozici a nechat je třeba na níž, nebo na další stránce.
11.01.2020 13:07
39
Přesně, je jim jedno kdo to zaplatí, ono to jde o to vydělat a ne dělat charitu. Neznám sice feed favi, ale my jsme to abychom snížili počet placených položek obcházeli tak , že jsme tam dali jenom pár položek a všechny ostatní jsme u nás dali k těmto položkám jako alternativní.
13.01.2020 09:05
40
Update: dnes už favi není webem pro inspiraci. Asi si to někdo přečetl, nesouhlasil s tím a tak mi to holky raději ještě upřesnili. Nově je to: "Marketing optimalizujeme s cílem přinášet e-shopům co nejvíce prodejů."

Nedovedu si představit, že bych dostal tohle zadání od šéfa a na konci roku mu řekl, že jsem sice přivedl třiprdele lidí, ale že to vypadá na 96% míru opuštění, 13s na webu a 80% lidí z mobilu.

Můžete psát rovnou sem, nemusíte mě využívat jako médium pro transfer těch kydů. Je to akorát k smíchu a mě tím jen víc nasíráte. Pokud navíc tvrdíte, že všichni říkají jen půlku pravdy, osvětlete tu druhou.
13.01.2020 09:30
41
Zadání je tam myslím docela jasné a s nějakou optimalizací nemá vůbec nic společného.

A na nějakou normální odpověď od FAVI čekáte myslím marně, tam asi ani nikdo jiný, kdo by se vzmohl na něco víc než na blbé oblbovací kecy a mlžení stejně ani nepracuje...

Dobré je, že za pár dní na ně zapomenete a budete mít pokoj a o nějaké zbytečné výdaje méně.
15.01.2020 21:39
42
Tak tento odstavec na Lupe vyznieva vtipne.

A jak je na tom Favi za loňský rok z pohledu čísel?
Obrat za rok 2019 bude někde kolem půl miliardy korun, s EBITDA marží těsně pod 10 %. Favi se každý rok téměř násobí, máme pořád silný růst v České republice a prostě se nám nedaří firmu dostat do ztráty (smích). Nastavení marketingu, ale i zakladatelů, kteří jsou naprosto špičkoví, je takové, že hodně přemýšlí o tom, jak peníze utrácet. Firma je dnes hodně efektivní a živená velkými trhy, jako je Česko, Slovensko nebo Maďarsko, které vydělávají i ve fázi, kdy tam hodně investujeme do reklamy v televizi.
Dušan Šenkypl (Pale Fire Capital): Aukro už zase roste, Favi se rozšíří do…
16.01.2020 14:15
43
a prodejci na Favi to mají stejně? Podle tohoto vlákna asi ne.
09.05.2020 21:15
44
Tak co, už se vám Favi srovnalo? Nám už u všech účtů ano. Myslím, že ten začátek roku byl nějaký nestandardní výkyv a že to tu hodně lidí řešilo příliš brzy a s horkou hlavou :-)
12.05.2020 21:14
45
Jako nepřijde mi košér, že je tam návštěvnost z Facebooku ani emailu.
12.05.2020 21:19
46
Koukal jsem teď na výsledky různých shopů co mám pod sebou a po tom co si to sedlo mohu říci jedno. Průměrně, když to vezmu napříč všemi eshopy vychází PNO rozhodně hůř než loni. A o kolik hůř? O to zdražení a to bylo extrémní. Zdražili jako kráva a všechno to máme na bedrech my. Je na nic, že se tam víc nepracuje s těmi cíli a neplní se tam PNO. Škoda no. Ale to je jedno, třeba tím dají prostor konkurenci. Stejně jako to přehání Heureka a Zboží se už konečně po letech nadechlo.