Python / Django Developer
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 43

FAVI - kvalita trafficu od 2020

  1. Ahoj, chtěl jsem se zeptat na zkušenosti z FAVI od nového roku. Od ledna nám vyskočil traffic asi 20-30násobně a tak jsem se podíval hlouběji do statistik. I oni tvrdí, že jim vyskočila návštěvnost... Ale za jakou cenu a kde ji berou, to už jim je asi jedno. Obchodní model je čitelný.

    Níže popisuji jen přístupy z mobilních zařízení, desktopy jsou srovnatelné. 2020 vyskočil poměr přístupů z mobilních zař. na 78% x 52% v 2019.
    2019 mob – 85% míra opuštění, 46s na webu v půměru, konverze 1.01%
    2020 mob – 96% míra opuštění, 13s na webu v průměru, konverze 0.19%
    Zkuste se někdo mrknout do dat, pokud si najdete čas, a napiště případně SZ.

    Díky a úspěšný rok 2020!

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zjistím, taky sleduji pokles výkonu u více klientů. Jinak já už dlouho mám stejný problém na Glami - ne u sebe, ale to je jedno. Klientské peníze jsou moje peníze. Glami má mobily napálené jako kráva a přitom to stojí stejně za prd. Nemůžete se tam ani rozhodnout, zda je chcete propagovat a nebo nechcete. Ono akce vyvolá reakci - chtěj nás podojit, ale pokud není kde brát, nakonec si možná mohou uškodit. Ale kdo ví .... už dávno vím, že eshopeři jsou masochisti a že to tam budou rvát ztráta neztráta.
    Naposledy upravil beraniste : 09.01.2020 v 14:20

  4. Nejste sám, kdo si myslí to samé. HamtyHamty nic jiného v tom nehledejte. Dohoda žádná. Poslal jsem jim jasné čísla měsíc po měsíci vývoj ROI. Naprosto jasně viděli, jakou návštěvnost kupují. Je to čím dál horší. Ukončil jsem to tam a utrácím efektivněji jinde.

  5. Jinak co mě štve. Systém je to robusní a chytrý, ale štve mě, že vím na jaké cíle to mají nastavené a stejně to neplní. Takže se stává, že vám nějaký produkt půl roku jede jako svině a kdyby jel dalších pět let, tak z toho je peněz jako šlupek. A co udělá to chytré blbé Favi? Začne vám tahat pozici nahoru až na první místo, kde jsou právě ty vyklikávači a místo bohatnutí musíte produkt vyřadit :-'(

  6. A čemu se divíte, Heuréka to už dělá roky:)

  7. https://www.lupa.cz/clanky/dusan-sen...o-deseti-zemi/ - podívej se, co vše nakoupili a nezapomeň, že Barta začal s domény

    Osobně bych doporučil požádat o doložení původu traffiku pro favi, pokud jim platíš.

  8. Citace Původně odeslal anonuser19 Zobrazit příspěvek
    https://www.lupa.cz/clanky/dusan-sen...o-deseti-zemi/ - podívej se, co vše nakoupili a nezapomeň, že Barta začal s domény

    Osobně bych doporučil požádat o doložení původu traffiku pro favi, pokud jim platíš.
    To jsem požadoval, požadoval jsem i platbu poměrnou částí dle ROI dle výsledků za období, kdy to fungovalo. Nic vám nedají a nic pro vás neudělají.

  9. Letos zacne megalni pokles vsude, protoze pristi rok bude pr***i dira. Je takova nabidka, ze prevysuje poptavku. Je to jako nafukovat balonek, proste obcas praskne. Bud se vse zlevni, nebo bude trosku hur.

  10. Citace Původně odeslal Dinan Zobrazit příspěvek
    To jsem požadoval, požadoval jsem i platbu poměrnou částí dle ROI dle výsledků za období, kdy to fungovalo. Nic vám nedají a nic pro vás neudělají.
    Tak neplatit. Osobně bych se nedivil, kdyby šlo o trash traffic.

  11. Citace Původně odeslal anonuser19 Zobrazit příspěvek
    Tak neplatit. Osobně bych se nedivil, kdyby šlo o trash traffic.
    Jak rád bych to udělal, obzvlášť, když denní návštěvnost vyskočí z 30-50 na 800-1000 (ruku v ruce s náklady), konverze klesnou 5x a míra okamžitého opuštění vyskočí k 96%.

  12. Citace Původně odeslal Ondřej Bradáč Zobrazit příspěvek
    Jak rád bych to udělal, obzvlášť, když denní návštěvnost vyskočí z 30-50 na 800-1000 (ruku v ruce s náklady), konverze klesnou 5x a míra okamžitého opuštění vyskočí k 96%.
    Jaká je vypověďní lhůta?

  13. Citace Původně odeslal anonuser19 Zobrazit příspěvek
    Jaká je vypověďní lhůta?
    Tam nic jako výpovědní lhůta není. Zapnutý / vypnutý shop, případně úplně smazat účet. Problém je v tom, že při nastavené CPC byla poslední 3 měsíce konstantní návštěvnost. Během ledna se ale znásobila a extrémně znekvalitnila.

    Štve mě ta netransparentnost (musel bych to hlídat po hodině, o víkendech, nemám přístup k tomu, kde ten šílenej traffic vzali aj.) a když už se někdo ozve, nejsou schopni mu pomoci a arogantně tvrdí, že vše je zalité sluncem.

    Bránit se v tomto případě nejde. Pouze právní cestou, ale kdo to bude kvůli několika tisícům dělat.

  14. Nic jsem nepsal

  15. Citace Původně odeslal Ondřej Bradáč Zobrazit příspěvek
    Tam nic jako výpovědní lhůta není. Zapnutý / vypnutý shop, případně úplně smazat účet. Problém je v tom, že při nastavené CPC byla poslední 3 měsíce konstantní návštěvnost. Během ledna se ale znásobila a extrémně znekvalitnila.

    Štve mě ta netransparentnost (musel bych to hlídat po hodině, o víkendech, nemám přístup k tomu, kde ten šílenej traffic vzali aj.) a když už se někdo ozve, nejsou schopni mu pomoci a arogantně tvrdí, že vše je zalité sluncem.

    Bránit se v tomto případě nejde. Pouze právní cestou, ale kdo to bude kvůli několika tisícům dělat.
    FAVI jde dlouhodobě do háje. Přesně jak píšete, musel byste u toho sedět nontstop, protože jejich stupidní skript začne tlačit úplně ujetě některé produkty a jakmile jsou prokliky, nikdy se nedomůžete žádné náhrady. Pokud si chcete ušetřit nervy při natahování s těmi šmejdy, doporučuju prostě vypnout, nic zásadního se nestane. FAVI bývalo kdysi dobré, ale celý minulý rok jsem stále něco reklamoval, ani jedou jsem se nedočkal normální odpovědi na zcela konkrétně poukazované problémy, za mě si už ani nemyslím, že tam mají nějaké chyby, nebo něco neumí, nevědí. Myslím si, že mají určitá nastavení záměrně aby hrabali bez ohledu na cokoliv dalšího a možnost reklamace nulová, doporučuji si na ně dávat pozor. I ta absence kreditového systému tak nějak do toho zapadá a také asi nebude tak úplně náhoda, že to za tu dobu nedokázali zavést.

    Vidím, že tedy nyní je to ještě horší než bývalo, tak snad více lidí prozře, pošle je do háje a Favi půjde časem k ledu a dobře jim tak.

    Ano, bránit se lze právní cestou a dokonce jsem si nechal od právníka i vyčíslit předpokládané náklady, ale reálně si asi ušetřím nervy, jak vidím, za chvíli se snad potopí sami svojí nenažraností :-)

    Mrzí mě osobně každá koruna, co jsem jim kdy dal a to, že jsem je dříve i chválil...škoda.

  16. Tak já to tady zase musít trošku narovnat, aby to bylo trochu objektivní. Výkonnost klesá, to co tady popisujete je prostě fakt. Ovšem co není fakt je jednání Favi. Někdo se s nimi nedohodne,někdo ano. Nevím, podle čeho to posuzují, ale já jsem s komunikací na Favi absolutně spokojený a fungovat takhle všude, nemám žádný problém. Paní co to má na starosti opravdu odpovídá velmi rychle a umí řešit problémy. Co se týče reklamací - možná mám lepší vyjednávací pozici v tom, že mám pod sebou více eshopů, ale nemyslím si. Podle mě to je o tom jednat slušně, věcně, bez emocí a předkládat důkazy. Ne všechno co tady popisujete se dá snadno dokázat, ale mě několikrát reklamaci uznali. Jedna reklamace byla dokonce na to, že mi to vytáhlo produkt za 150tis. na první místo a drželo ho to tam téměř měsíc nehledě na výsledky z GA a na to, že algoritmus měl již dávno zareagovat na absolutní absenci jediné konverze. Takže tam vyteklo tolik peněz, že ti to tady dost lidí ani nedokáže představit. Před týdnem jsem řešil také reklamaci a naprosto v pohodě. Takže neházel bych na ně špínu, Favi je fungující firma, která zdá se poslední dobou tlačí na pilu a snaží se jít po zisku, ale rozhodně je to jeden z projektů, který funguje ještě solidním způsobem.

    Doplním, Favi může přivádět z google nákupů traffic přímo na klientovy stránky, nedělám si žádné iluze o tom, že masivně inzeruje v obsahu a nejde to přes jejich portál, ale že fungují nějak podobně. Navíc pokud si vezmu to, že se platí za klikanec kolem 2 kaček, za takovou cenu můžu mít trafficu, kolik si budu přát a mám dost prostoru na zisk pro sebe. Já se třeba logicky snažím pro eshop shánět co nejrelevantnější traffic, takže třeba tohle bych přes Google ani Sklik nikdy neudělal. Protože jednou zaplatíte za shit trafic přímo a podruhé za něho zaplatíte nepřímo, když ten trafic remarketujete. Jako fakt taky nevím, jak se k tomu do budoucna postavit, protože co si budeme povídat, lepší to asi nebude.

  17. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Tak já to tady zase musít trošku narovnat, aby to bylo trochu objektivní. Výkonnost klesá, to co tady popisujete je prostě fakt. Ovšem co není fakt je jednání Favi. Někdo se s nimi nedohodne,někdo ano. Nevím, podle čeho to posuzují, ale já jsem s komunikací na Favi absolutně spokojený a fungovat takhle všude, nemám žádný problém. Paní co to má na starosti opravdu odpovídá velmi rychle a umí řešit problémy. Co se týče reklamací - možná mám lepší vyjednávací pozici v tom, že mám pod sebou více eshopů, ale nemyslím si. Podle mě to je o tom jednat slušně, věcně, bez emocí a předkládat důkazy. Ne všechno co tady popisujete se dá snadno dokázat, ale mě několikrát reklamaci uznali. Jedna reklamace byla dokonce na to, že mi to vytáhlo produkt za 150tis. na první místo a drželo ho to tam téměř měsíc nehledě na výsledky z GA a na to, že algoritmus měl již dávno zareagovat na absolutní absenci jediné konverze. Takže tam vyteklo tolik peněz, že ti to tady dost lidí ani nedokáže představit. Před týdnem jsem řešil také reklamaci a naprosto v pohodě. Takže neházel bych na ně špínu, Favi je fungující firma, která zdá se poslední dobou tlačí na pilu a snaží se jít po zisku, ale rozhodně je to jeden z projektů, který funguje ještě solidním způsobem.

    Doplním, Favi může přivádět z google nákupů traffic přímo na klientovy stránky, nedělám si žádné iluze o tom, že masivně inzeruje v obsahu a nejde to přes jejich portál, ale že fungují nějak podobně. Navíc pokud si vezmu to, že se platí za klikanec kolem 2 kaček, za takovou cenu můžu mít trafficu, kolik si budu přát a mám dost prostoru na zisk pro sebe. Já se třeba logicky snažím pro eshop shánět co nejrelevantnější traffic, takže třeba tohle bych přes Google ani Sklik nikdy neudělal. Protože jednou zaplatíte za shit trafic přímo a podruhé za něho zaplatíte nepřímo, když ten trafic remarketujete. Jako fakt taky nevím, jak se k tomu do budoucna postavit, protože co si budeme povídat, lepší to asi nebude.
    Děkuji za potvrzení mé domněnky. Nejedná se o excesy ale o záměrně nastavená pravidla. Protože přesně to co popisujete je to, co mi to opakovaně dělalo. Vytahovalo nesmyslně drahé produkty, které byly proklikávány. Bez ohledu na cokoliv, ruku v ruce s absencí kreditu = průšvih. Opakovaně v průběhu roku jsem se snažil na to poukazovat, dával jsem konkrétní dotaz s konkrétními příklady. Zde ale nemohu souhlasit, odpovědi byly naprosto k ničemu, nulová hodnota, to že nulová změna je další věc, ale ani jednou během roku nepřišla relevantní odpověď.

    O tom, že by se rkelamace uznala a vrátili mi jedinou korunu, to je asi zřejmé. To, že s Vámi jednají jinak, protože to bylo zřejmě v násobcích a jste větší hráč, tak to jen ukazuje nefér jednání z jejich strany, s malými zametou, ale větší dojné krávě dají úlitbu v podobě uznání sem tam nějaké reklamace, hlavně aby to dále sypalo.

    Jsem rád, že tu tato debata proběhla a mě to jednoznačně potvrdilo to, co jsem si o FAVI myslel. Vzlhedem k tomu, že stejně jsou v podstatě k ničemu, protože díky jejich jednání ten traffic za nic nestojí, tak žádná škoda za nimi.

  18. No mě se to stalo s tím popisovaným extrémním případem jen jednou. Takže já to stále považuji jen za nějaký jednorázový problém. Ale je vidět, že to není ojedinělý případ. Mě nejvíc štve spíš ten případ co popisuji výše. Že máte super sortiment, super výsledky, které vám pohřbí jen tím, že je vytáhnou neúměrně nahoru. Přitom kdyby nám umožnili to nějak regulovat, tak to může v klidu jet.
    Jinak Bohdans, já nejsem takový bojovník jako vy, já spíš řeším proč se věci dějí a jak tomu předcházet a proto např. vím, že oni vytahují produkty nahoru podle toho, zda konvertují, ale už neřeší, s jakým konverzním poměrem. Sice pracují s daty z GA, ale ne tak, jak byste to dělal vy. To že tam někdy uteče nějaký předražený produkt také nepovažuji za nějaký záměr, protože určitě v tom jejich algoritmu jak to posouvat nahoru bude hrát nejvyšší váhu CTR a CENA a poté teprv konverze z GA. Když lidem ukážete nějaký šílený produkt (jako v mém případě) za neuvěřitelnou cenu a ještě se super obrázkem, tak na to začnou klikat jako šílení a problém je zde. Algoritmy nezohledňují konverzní poměry, je tam asi velká váha na CTR a CPC a děje se to, co popisujete. Já bych za tím nějaký podvod neviděl, jak říkám, taky se s ledasčím pereme, ale zatím jsem s Favi spokojený.

    Ještě dodatek - od té doby tam takové produkty neposílám, vždy je vyloučím

  19. Přesně tak jak píšete. Mě se to ale stalo několikrát. Jenže ono i nic nedělání je někdy záměr.
    Pokud by to někdo skutečně chtěl řešit tak za celý rok 2019 se s tím mohlo něco udělat, mohl se zavést kreditový systém, mohlo se rozšířit nastavení (tlačit rovnoměrně / dle CTR), mohlo se při zapnutí optimalizace tlačit více na výsledky konverzí dle GA atd. Že se neudělalo vůbec nic značí, že to tak vyhovuje.
    A jak jsem psal i FAVI, když není vůle to nijak měnit opk, pak ami ale tedy alespoň vraťte ty jasně špatně tlačené produkty. Bohužel ani to se nestalo.

    A je to přesně jak píšete, vystřelí nesmylný produkt, obvykle cenově, na který se ze zvědavosti kliká a pak to kompletně zabíjí jinak dříve dobré konverze z FAVI (ale i ty už clekově pak padaly).

    Vzhledem k tomu, že v mém případě jsem zjistil, že se bez FAVI klidně obejdu, tak nemusím jako Vy řešit které produkty by to u nich mohlo takto vystřealit a to tam neposílat. Za mě takovéto nastavení a nějaká kontrola má být přímo v rozhraní FAVI a jednoduše použitelné a ne abyste s tím musel ztrácet čas.

    To je celé, za mě nikdy více, chybí tam jakákoliv vůle cokoliv změnit a ani k reklamacím, kde se jasně dělo to co popisujete, se neuměli postavit čelem, takže tak.

    Když už jsme u toho, s Bianem máte nějakou zkušenost?

    Díky.

  20. Já si vlastně nemůžu úplně ztěžovat, protože díky tomu že to není o tom to tam jen pustit, já mám práci za kterou mi shopy platí. Ale mám i svoje projekty a navíc, pokud to jednou přeženou, tak ani já s tím už v určité fázi nebudu schopen hnout a o tu práci jednoduše přijdu. Takže to víte, že mě to taky štve. Zkusím přes víkend vytáhnout nějaká čísla, jak nám to teď vychází a pak vám to sem hodím.

    Biano nám vycházelo vždy hůře ale měli jsme tam zase mnohem větší průměrnou objednávku - takže za trošku horší výkon, mnohem méně práce a ve výsledku to bylo tak nějak srovnatelné, pokud zohledníme všechny náklady. Ale objem tam nebyl, Favi je prostě větší.

  21. BIANO - naprosto identické statistiky - 96.18% míra opuštění od ledna, traffic se taky neustále zhoršuje. FAVI mi před minutkou deaktivovali a jelikož mě BIANO už 2 měsíce spamuje v každé appce, odkud tahají kliky do 2kaček, jdu taky okamžitě zrušit. Kdo chce kam, pomozme mu tam.

    Poslal jsem jim desítky dat, ale dokola mi cpali obraty jako "není to v našem zájmu", "neshledali jsme pochybení na naší straně","stoupla nám návštěvnost" apod.

    Velké strašidlo firem je to, že někomu poleví, přiznají chybu a ten se o tom podělí se všemi na netu. Jsou si tak jisti tím, že je nikdo nebude kvůli 10k žalovat, že na to prostě serou a kopírujou si z wordu větičky pro nespokojené klienty. Cítím se podobně "ojebaně", jako když mi před Vánoci vykradli auto tak, že jim nestačilo rozbít jedno okno.

    Jdu to alespoň prodiskutovat s právníkem a nechat si to vyčíslit.

  22. Appky a reklama v nich, to je jedno velké zlo.

  23. Tady jsou nějaké obrázky, abyste viděl, že to je všude podobné. Mnohdy se opravdu vyšplhá míra opuštění až ke 100% a co je horší, skutečně tam drží. Co si ale vůbec nedokáži vysvětlit, že tam jsou poměrně značné rozdíly mezi eshopy. Když to otočíme a nebudeme řešit míru opuštění, ale ty, co na stránkách zůstávají, tak to u jednoho shopu může být 3% návštěv a u jiného 30% návštěv. To je rozdíl tisíc procent a nad tím je třeba se už zamyslet.
    Ale jinak souhlasím, že míra opuštění 97% není v pořádku a pokud to někdo rozklíčujete, budu za to také rád. Ale jinak nevím co chcete řešit, nikdo vám smluvně u Favi neslibuje kvalitní trafic a nijak to nespecifikuje, takže je to jen můj názor. A reklamace budou vždy posuzovat individuálně případ od případu.


    Název:  míra opuštění.jpg
Zobrazení: 997
Velikost:  110,5 KB
    Naposledy upravil beraniste : 10.01.2020 v 11:24

  24. Citace Původně odeslal Ondřej Bradáč Zobrazit příspěvek
    BIANO - naprosto identické statistiky - 96.18% míra opuštění od ledna, traffic se taky neustále zhoršuje. FAVI mi před minutkou deaktivovali a jelikož mě BIANO už 2 měsíce spamuje v každé appce, odkud tahají kliky do 2kaček, jdu taky okamžitě zrušit. Kdo chce kam, pomozme mu tam.

    Poslal jsem jim desítky dat, ale dokola mi cpali obraty jako "není to v našem zájmu", "neshledali jsme pochybení na naší straně","stoupla nám návštěvnost" apod.

    Velké strašidlo firem je to, že někomu poleví, přiznají chybu a ten se o tom podělí se všemi na netu. Jsou si tak jisti tím, že je nikdo nebude kvůli 10k žalovat, že na to prostě serou a kopírujou si z wordu větičky pro nespokojené klienty. Cítím se podobně "ojebaně", jako když mi před Vánoci vykradli auto tak, že jim nestačilo rozbít jedno okno.

    Jdu to alespoň prodiskutovat s právníkem a nechat si to vyčíslit.

    Hmm..tak já se cítil stejně, skoro rok jsem je na to upozorňoval. Přesně jak píšete, stupidní nic neříkající bezobsažné bláboly, to byly jejich odpovědi, na konkrétní dotaz "proč produklt xy je top klikaný" výhýbaví nebo žádná odpověď.

    Potom jsem jim tedy poslední fakturu nezaplatil, protože mě to už opravdu točilo. spolu s tím jsem opakovaně panu Zajícovi i paní Honcové z Favi OPAKOVANĚ psal, jak to tedy řešit. Mlčení a po dvou měsících předžalobní výzva od firmičky zvané "eprávo. Vzhledem k tomu, že to bylo před Vánocemi jsem to FAVI zaplatil včetně té friendly přirážky 100%.
    Tak se dělá FAVI byznys, ojebat a pak ještě s klientem vyjebat.
    Bohužel jsem udělal tu chybu, že jsem vzteky tu poslední fakturu nezaplatil a nebylo mi divné jejich mlčení.

    Pokud opravdu se s nimi budete chtít soudit, zkuste se právníka zeptat, zda třeba nějaká společná žaloba, takto od více klientů na v podstatě totéž, má větší šanci. Mě to právník vyčíslil na nějaké prvotní náakldy jeho + znalec + poplatek něco přes 10k.
    Pokud by se u společné žaloby dalo třeba podělit o náklady, takž už proto by to mělo smysl a rád se připojím a je to myšleno vážne. Kdyžtak mě kontaktujte sz.

    Přeji pěkný víkend bez rozčilování :-)

  25. Vím, že neslibují kvalitní traffic. Chci řešit to, že se skokově snížil poměr těch, kteří zůstávájí z 15% na 4%, konverze pak z 1.01 na 0.19 a počet přístupů se znásobil 20-30x. Můžu najít stovky příkladů z reálného života, kde bychom si to nenechali líbit a bylo by to v pořádku.

    Napadá mě jedna hloupější než druhá, ale řekněme, že jste si otevřel hospodu a používáte firmu, která vám pomáhá s propagací. Tahle firma si bere 100 Kč za zákoše a vy víte, že každý od nich u Vás nechá v průměru 300 Kč a dokážete být ziskový. Ale ta firma začne být chamtivá, nacpe se do telky, nezbudou jí prachy na tradiční kanály a tak si půjčí autobus, zajede s ním na sídliště přiveze Vám 60 lidí, z nichž se tam 10 nají a 50 si udělá hezký výlet do centra. Proděláte 3k, s firmou se rozloučíte. Podle mě je to ale pořád nekalá obchodní praktika.

    Platíte si nějakou službu, máte od ní očekávání, která se vytváří na základě statistik a dlouhodobého sledování, nemáte 4 dny (pá - po odpo) čas to kontrolovat a prošustrujete 10k jenom, protože vám přivedli 20-30x více lidí, z nichž je 80% lidí z mobilu/appek a alespoň na 2. klik zůstávají pouhé 4%.

  26. Ano, obdobně. Já nerozporuju a nerozporoval jsem nějaké PNO atp. Mě vadilo, že prostě se děly excesy, které nikdo ani neřešil, ani nevyřešil, ale ani neuznal na to reklamaci a děje se to dál. A díky absenci kreditového systému byste u toho pak opravdu musel sedět od rána do večera a hlídat to.
    Stejně jako nyní na nekvalitním navýšeném trafficu tak v mém případě a popsaném beranistem, tak slo v dpostate o tot=ž, o navýšení trafficu nefér cestou, v jednom případě nekvalitní trash traffic, v mém a beraniste popisovaném navýšení trafficu skrze klikání na nesmyslné produkty s extrém cenou, nulovými konverzemi dle Ga ale takovými, které právě díky své extrémnosti přitahují spoustu prokliků. Ani jedno není podle mě ok a je to v rozporu s tím, kvůli čemu si jejich službu platíte...

  27. Citace Původně odeslal bohdans Zobrazit příspěvek
    Hmm..tak já se cítil stejně, skoro rok jsem je na to upozorňoval. Přesně jak píšete, stupidní nic neříkající bezobsažné bláboly, to byly jejich odpovědi, na konkrétní dotaz "proč produklt xy je top klikaný" výhýbaví nebo žádná odpověď.

    Potom jsem jim tedy poslední fakturu nezaplatil, protože mě to už opravdu točilo. spolu s tím jsem opakovaně panu Zajícovi i paní Honcové z Favi OPAKOVANĚ psal, jak to tedy řešit. Mlčení a po dvou měsících předžalobní výzva od firmičky zvané "eprávo. Vzhledem k tomu, že to bylo před Vánocemi jsem to FAVI zaplatil včetně té friendly přirážky 100%.
    Tak se dělá FAVI byznys, ojebat a pak ještě s klientem vyjebat.
    Bohužel jsem udělal tu chybu, že jsem vzteky tu poslední fakturu nezaplatil a nebylo mi divné jejich mlčení.

    Pokud opravdu se s nimi budete chtít soudit, zkuste se právníka zeptat, zda třeba nějaká společná žaloba, takto od více klientů na v podstatě totéž, má větší šanci. Mě to právník vyčíslil na nějaké prvotní náakldy jeho + znalec + poplatek něco přes 10k.
    Pokud by se u společné žaloby dalo třeba podělit o náklady, takž už proto by to mělo smysl a rád se připojím a je to myšleno vážne. Kdyžtak mě kontaktujte sz.

    Přeji pěkný víkend bez rozčilování :-)
    Pánové já takto chtěl v minulosti žalovat Heuréku, jelikož nechtěla ani vrátit peníze za prokliky na zboží, které ani nemáme v nabídce, ale naše advokátní kancelář co obvykle nemá skrupule, řekla, že než je žalovat, tak raději vrátí paušál. Prostě nebylo to jak prokázat, protože do svých statistik vás nepustí a v tomto případě je důkazní břemeno na žalujícím. A vůbec se nestyděli hlavně na těch dalších porovnávačích co jim Heuréka dává data bylo v placeném režimu 5-9 více prokliků než přišlo lidí na eshop v neplaceném se to ted liší občas o jeden. Tak nevím dle Heuréky GA a naše logování to prý dělalo špatně. Takže mi ani FAVI ani GLAMI moc nechybí.

    Jinak návštěvnost FAVI jim asi po tom co začali s televizní reklamou stoupla, ale že by to dělalo takové násobky jak tu uvádíte se mi opravdu nechce věřit. Na druhou stranu anu ta návštěvnost z mobilu se mi nezdá, kupovat nábytek z mobilu mi přijde trochu zvláštní, ale to bude asi mnou.

  28. Heuréka je kapitola sama pro sebe. Člověk by čekal, že tam alespoň mají nějak ošetřený nějaký cap na klikání z IP apod, nemají nic. Na rozdíl od Favi, ale alespoň při excesu kredit vátili a kredit jako takový to trochu chrání, proto dobíjím Heuréku i Zobžéí záasadně nejnižšími možnými částkami.
    ale samozřejmě si nedělám iluze, chování a přístup bude velmi podobný obecně.

    A ano, bez Favi a Glami je alespoň klid :-) Opustit Heuréku jsem neměl zatím odvahu :-)

  29. Ale tak na opakované klikání to odečítali i sami a jednotkách kliknutí občas jsem to na výpisu viděl. V placeném režimu se nám to opravdu nevyplatilo a košík byl prodělečný, ale to samozřejmě záleží i na sortimentu a jeho obvyklých maržích.

  30. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Jinak návštěvnost FAVI jim asi po tom co začali s televizní reklamou stoupla, ale že by to dělalo takové násobky jak tu uvádíte se mi opravdu nechce věřit. Na druhou stranu anu ta návštěvnost z mobilu se mi nezdá, kupovat nábytek z mobilu mi přijde trochu zvláštní, ale to bude asi mnou.

    Segment na FAVI byly dekorace. Je to menší segment. Před Vánoci jsme dělali 20-30 denně, postupně to vystoupalo a kriticky až 3-6.1, 6. stopnuto.


  31. Jenže zase nemůžete říci, že by Favi nepřinášelo nové objednávky, že by to byl čistě parazitický portál. Má mouchy stejně jako zmiňovaná Heureka, ale fakt je, že přináší objednávky, které by jinak nebyly. Člověk musí hodně zvažovat pro a proti, než se rozhodne k tak zásadnímu rozhodnutí jako propagovat/nepropagovat.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3