logo
07.12.2019 02:56
1
Máme středně velký eshop a odchází nám zaměstnanec, který měl na starosti správu eshopu. Rozhodujeme se, jestli shánět někoho jiného nebo pověřit nějakou externí firmu. Nemá s tím někdo zkušenost?

Co se právě děje na Webtrhu?

07.12.2019 08:30
2
Zamestnanec je vzdy lepsi. Ale firma je asi drazsi, co potrebujete spravovat?
07.12.2019 09:38
3
Za mě zaměstnanec, pokud to dokážete ukočírovat a hlavně v téhle době nějakého najít.
07.12.2019 09:49
4
Původně odeslal beraniste
Za mě zaměstnanec, pokud to dokážete ukočírovat a hlavně v téhle době nějakého najít.
No právě. Kde najít a hlavně jak poznat, že je to schopný člověk. Teď jsme tu právě měli jednoho, který byl přehnaně optimistický a během roku snížil výkon eshopu na úroveň 2015
07.12.2019 09:51
5
To mě zajímá, jak se mu to může podařit? Jako samotným provozem, nebo jste mu dal na starosti všechno a předal mu i kormidlo? Já mám takovou představu, že vy jako majitel byste měl stejně vždy udávat směr a sám to hrnout dopředu. Zadáte úkoly, budete dělat nějaká klíčová rozhodnutí .... vy necháváte úplně vše na vybraném člověku?
07.12.2019 09:57
6
Já se především starám o kamennou prodejnu a eshop už se nám v minulosti hodně rozjel, tak jsem na to nestačil. Byl tu člověk, který to vedl, ale 2017 odešel a pak jsme sháněli jiného. Jelikož se už jedná o odborné věci, kterým až tak nerozumím, tak jsem dal na jeho projev. Bohužel to, co dělal nebylo asi až tak odborně dobré.

---------- Příspěvek doplněn 07.12.2019 v 09:58 ----------

Původně odeslal Oleg
Zamestnanec je vzdy lepsi. Ale firma je asi drazsi, co potrebujete spravovat?
Jedná se o kompletní řízení eshopu. Od vedení lidí po správu vlastního obchodu
07.12.2019 10:33
7
Já mám u jedné firmy na starosti právě zastřešení eshopů. Majitelka je ještě stará škola a stará se o kameňáky, já dostal na starosti eshopy a k dispozici jsem dostal team. Protože mám i vlastní projekty, mohu srovnávat a musím říci, že je to jako vždy o lidech. Já to zastřešuji a zodpovídám za výsledky, pod sebou mám holku, která má na starosti právě provoz a bezproblémový chod a protože je to člověk na svém místě, nedá se to srovnat s tím, co mám kdekoliv jinde. Teď vím, že pokud bych někoho hledal, chci hlavně samostatného člověka, který se dokáže sám rozhodovat, řešit problémy a nezatěžovat ostatní nesmysly. Takže majitelka řeší jen čísla, já mám na starosti řízení a směrování shopů a samozřejmě aby tam ta čísla byla, zodpovědný člověk má na starosti vše kolem provozu. Nikde jinde to takhle postavené nemáme, ale je to docela fajn. Určitě to není tak, že by tam chyběla komunikace, ale všichni jsme natolik samostatní, že si prostě poradíme. Já neobtěžuji majitelku, všechno si pořeším stejně jako holka na provozu - také je zcela samostatná a nezahlcuje mě rutinami a nedůležitými rozhodnutími, které může udělat sama. Jasně nedělá vždy dobré rozhodnutí (já také ne), ale i tak je lepší to nechat na ní a zbytečnostmi se nezabývat. Já si nedokážu představit, jak by eshop mohla spravovat jiná firma a mám pár kámošů, kteří předávali celý provoz externí firmě. Nehledě na to, že to bylo vždy dražší, vždy to bylo více problémové a někteří už ty shopy nemají. Taky přemýšlím, co jak dělat a bohužel některé věci neumím a musí se zadávat specialistům, ale vždy když to jde, tak se snažím, abychom to zvládli v rámci firmy. Některé věci se mohou naučit lidé in-house a dají se udělat za menší peníze, ale prostě některé ne.
07.12.2019 10:50
8
Takovou mám představu. Sehnat někoho (IČ nebo HPP), kdo by se takhle o to staral. Externí firmy se především starají o PPC,PLA ..., ale na to ostatní bych stejně ještě musel mít někoho. Radši bych měl někoho, s kým se dá operativně jednat, ale kde ho sehnat.
07.12.2019 11:27
9
Původně odeslal erzetpe
Takovou mám představu. Sehnat někoho (IČ nebo HPP), kdo by se takhle o to staral. Externí firmy se především starají o PPC,PLA ..., ale na to ostatní bych stejně ještě musel mít někoho. Radši bych měl někoho, s kým se dá operativně jednat, ale kde ho sehnat.
Beraniste se tady nabizi, svou praci odvadi zodpovedne, tak si myslim, ze pro dalsi eshop jeste cas najde.

Ale jinak potrebujete nekoho idealne mistniho, protoze resit neco, pokazde, po telefonu nebo emailem pres pul republiky, to zrovna neni to prave orechove. A zalezi taky na fin. ohodnoceni. Ne kazdy 5o bude delat za 15 cistyho mesicne, to radsi fakt pujde do hypermarketu.
07.12.2019 11:41
10
Původně odeslal Oleg
Beraniste se tady nabizi, svou praci odvadi zodpovedne, tak si myslim, ze pro dalsi eshop jeste cas najde.

Ale jinak potrebujete nekoho idealne mistniho, protoze resit neco, pokazde, po telefonu nebo emailem pres pul republiky, to zrovna neni to prave orechove. A zalezi taky na fin. ohodnoceni. Ne kazdy 5o bude delat za 15 cistyho mesicne, to radsi fakt pujde do hypermarketu.
To je mi jasné. Dáváme nástup 25 - 30, ale jsou k tomu i motivace v % z obratu, tak záleží, jak je dobrý a kolik utrží. Strop není stanovený.
07.12.2019 11:45
11
Původně odeslal erzetpe
To je mi jasné. Dáváme nástup 25 - 30, ale jsou k tomu i motivace v % z obratu, tak záleží, jak je dobrý a kolik utrží. Strop není stanovený.
No, zalezi odkud jste, zda ten plat na dany region je adekvatni. Mate sepsane nejake pozadavky co ma delat apod.?
07.12.2019 11:47
12
Původně odeslal erzetpe
To je mi jasné. Dáváme nástup 25 - 30, ale jsou k tomu i motivace v % z obratu, tak záleží, jak je dobrý a kolik utrží. Strop není stanovený.
já se hlásím :)
záleží co vše to obsahuje ....
Sám mám 2 malé eshopy a dělám si až na dlouhé texty vše sám
07.12.2019 12:03
13
Původně odeslal colbi
já se hlásím :)
záleží co vše to obsahuje ....
Sám mám 2 malé eshopy a dělám si až na dlouhé texty vše sám
Zádáváme takovýhle inzerát:
Hledáme:
spolehlivého zaměstnance pro vedení středně velkého eshopu. Pozice je podřízena přímo majiteli firmy. S výkonem funkce souvisí zodpovědnost za vedení menšího kolektivu (do 10 zaměstnanců), za správu a rozvoj eshopu, marketing a propagaci eshopu, zajištění technického chodu eshopu, řešení nestandardních situací (např. reklamací, nábor nových zaměstnanců apod.) řízení pobočky Zásilkovny a spolupráce s vedením kamenné prodejny.

Výhodou bude:
pokud bude mít kandidát zkušenost s vedením eshopu, pokročilou znalost AJ, orientaci v prostředí webhostingu, zkušenosti s online marketingem, zkušenosti v oblasti IT.

Nabízíme:
zajímavou práci ve firmě rodinného typu, při které můžete uplatnit samostatnost rozhodování, svou kreativitu a rozvíjet své manažerské dovednosti, možnost přímého působení na neohraničenou výši odměny, benefity ve formě stravenek a příspěvky na sociální pojištění a flexibilní pracovní dobu. Vzhledem k tomu, že stále máme nevyužitý potenciál, je tato pozice vhodná pro kandidáty, kteří rádi přijímají výzvy a chtějí prosadit své cíle a realizovat své ambice.
07.12.2019 12:28
14
A kolik je těch procent než napíšu, že to je trošku moc za plat prodavačky v Lidlu. Jinak samozřejmě chápu, u nás se nastupovalo za minimální mzdu v daném tarifu a ukaž co umíš, někdo dostal přidáno za dva dny, někdo za týden a někdo skončil za 2 hodiny. Inu ošálit řečmi na výběrovém řízení je dosti rozšířené.
07.12.2019 12:42
15
Máme hranici 1M, která je bez%. Pokud je překročena, tak mzdu počítáme 3% z tržby.
07.12.2019 12:42
16
Původně odeslal Oleg
Beraniste se tady nabizi, svou praci odvadi zodpovedne, tak si myslim, ze pro dalsi eshop jeste cas najde.

Ale jinak potrebujete nekoho idealne mistniho, protoze resit neco, pokazde, po telefonu nebo emailem pres pul republiky, to zrovna neni to prave orechove. A zalezi taky na fin. ohodnoceni. Ne kazdy 5o bude delat za 15 cistyho mesicne, to radsi fakt pujde do hypermarketu.
:-) Na tohle to chce mít spíš člověka na baráku. Já jsem na sebe tvrdý, když jsem na podobnou spolupráci kývnul, mělo to být na dálku. Sám jsem si ale řekl o kancelář a jeden pevný den v týdnu, abych měl motivaci do toho dupat a navíc si vyčistit hlavu od jiných rutin, které mě už ubíjejí :-) A nemohu si to vynachválit ... práce z domu nebo z kanclu má své, ale rád vypadnu mezi lidi. Ale jinak PPC-čka dělám vždy jen dálkově.
07.12.2019 12:44
17
Určitě svůj zaměstnanec který bude sedět v kanclu a ty se s ním domluvíš na prstech případně mu je rovnou zlomíš . Jináč to nejde. Dávat tohle externě je sebevražda. Tohle musí být srdcovka někdo...

Připsal bych že fix plat se zvýší po x měsících jestli obraz poroste atp...
07.12.2019 12:49
18
Původně odeslal beraniste
:-) Na tohle to chce mít spíš člověka na baráku. Já jsem na sebe tvrdý, když jsem na podobnou spolupráci kývnul, mělo to být na dálku. Sám jsem si ale řekl o kancelář a jeden pevný den v týdnu, abych měl motivaci do toho dupat a navíc si vyčistit hlavu od jiných rutin, které mě už ubíjejí :-) A nemohu si to vynachválit ... práce z domu nebo z kanclu má své, ale rád vypadnu mezi lidi. Ale jinak PPC-čka dělám vždy jen dálkově.
To by bylo ideální. Možná by bylo třeba víc dnů, ale takový formát je dobrý.

---------- Příspěvek doplněn 07.12.2019 v 12:50 ----------

Původně odeslal ehw
Určitě svůj zaměstnanec který bude sedět v kanclu a ty se s ním domluvíš na prstech případně mu je rovnou zlomíš . Jináč to nejde. Dávat tohle externě je sebevražda. Tohle musí být srdcovka někdo...

Připsal bych že fix plat se zvýší po x měsících jestli obraz poroste atp...
JJ, dobrý nápad.
07.12.2019 12:51
19
Původně odeslal erzetpe
To by bylo ideální. Možná by bylo třeba víc dnů, ale takový formát je dobrý.
No hlavně je to uplatitelné i pro střední firmu, je tam kontrola, dá se to vymyslet oboustranně výhodné. Ono vzhledem k tomu, za co si některé agentury berou peníze a co dokážou, tak tohle je proti tomu super výhodný model jak pro majitele, tak pro někoho, kdo má na starosti shopy. Navíc víte, kdo vám tam sedí a víte, co od něho můžete čekat. Kdykoliv se s ním domluvíte a ne že se vám na projektu střídají brigádníci, které si agentura vzala na praxi a vy to ani nevíte.
07.12.2019 12:56
20
Původně odeslal beraniste
No hlavně je to uplatitelné i pro střední firmu, je tam kontrola, dá se to vymyslet oboustranně výhodné. Ono vzhledem k tomu, za co si některé agentury berou peníze a co dokážou, tak tohle je proti tomu super výhodný model jak pro majitele, tak pro někoho, kdo má na starosti shopy.
Tak ještě někoho takovýho sehnat :-).
Pořád přemýšlím, kde inzerovat, kde se pohybují lidé z "branže", protože když to dáme na všeobecný (Práce.cz, JOBS a pod.), tak se hlásí jen lidi co vidí peníze a nemají představu o problematice.
07.12.2019 13:42
21
tady se vam ozve hodne zajemcu.
07.12.2019 15:34
22
Původně odeslal erzetpe
Zádáváme takovýhle inzerát:
Hledáme:
spolehlivého zaměstnance pro vedení středně velkého eshopu. Pozice je podřízena přímo majiteli firmy. S výkonem funkce souvisí zodpovědnost za vedení menšího kolektivu (do 10 zaměstnanců), za správu a rozvoj eshopu, marketing a propagaci eshopu, zajištění technického chodu eshopu, řešení nestandardních situací (např. reklamací, nábor nových zaměstnanců apod.) řízení pobočky Zásilkovny a spolupráce s vedením kamenné prodejny.

Výhodou bude:
pokud bude mít kandidát zkušenost s vedením eshopu, pokročilou znalost AJ, orientaci v prostředí webhostingu, zkušenosti s online marketingem, zkušenosti v oblasti IT.

Nabízíme:
zajímavou práci ve firmě rodinného typu, při které můžete uplatnit samostatnost rozhodování, svou kreativitu a rozvíjet své manažerské dovednosti, možnost přímého působení na neohraničenou výši odměny, benefity ve formě stravenek a příspěvky na sociální pojištění a flexibilní pracovní dobu. Vzhledem k tomu, že stále máme nevyužitý potenciál, je tato pozice vhodná pro kandidáty, kteří rádi přijímají výzvy a chtějí prosadit své cíle a realizovat své ambice.
Timto hledate primo nekoho, kdo bude nekde u Vas v kancelari/firme, a bude ten tym lidi vest. Nedovedu si predstavit aby tuto praci nekdo delal zodpovedne na dalku. Vzdy tam bude po urcitem case problem. Odkud vubec jste? Napiste, treba se nekdo najde.
07.12.2019 15:40
23
Původně odeslal Oleg
Timto hledate primo nekoho, kdo bude nekde u Vas v kancelari/firme, a bude ten tym lidi vest. Nedovedu si predstavit aby tuto praci nekdo delal zodpovedne na dalku. Vzdy tam bude po urcitem case problem. Odkud vubec jste? Napiste, treba se nekdo najde.
To, že si to nedovedeš představit neznamená, že to nejde.
07.12.2019 16:01
24
Původně odeslal ItSnowsInHellAgain
To, že si to nedovedeš představit neznamená, že to nejde.
Mel jsem to napsat mozna jinak, samozrejme ze to jde. Nicmene vzdy tam bude nejaky zadrhel.
07.12.2019 16:21
25
Původně odeslal erzetpe
Máme středně velký eshop a odchází nám zaměstnanec, který měl na starosti správu eshopu. Rozhodujeme se, jestli shánět někoho jiného nebo pověřit nějakou externí firmu. Nemá s tím někdo zkušenost?
Dle mého interně je vždy lepší. Takový člověk je schopen se více identifikovat s firmou pro kterou dělá, popřípadě ho můžeš využít i na něco jiného pokud zrovna naplno vytížený.
07.12.2019 16:28
26
Původně odeslal Oleg
Timto hledate primo nekoho, kdo bude nekde u Vas v kancelari/firme, a bude ten tym lidi vest. Nedovedu si predstavit aby tuto praci nekdo delal zodpovedne na dalku. Vzdy tam bude po urcitem case problem. Odkud vubec jste? Napiste, treba se nekdo najde.
Středočeský kraj - Příbram
07.12.2019 16:29
27
Zaujimave, za takyto subor znalosti (komplet ecommerce vr. IT) sa v prostredi velkych/stredne velkych eshopov zvykne platit celkom raketa (ak sa jedna o spickoveho cloveka). Za tych 25-30K celkom drzim palce!
07.12.2019 17:53
28
Původně odeslal erzetpe
Máme hranici 1M, která je bez%. Pokud je překročena, tak mzdu počítáme 3% z tržby.
super, tak už jenom zbývá jak je reálné dělat pravidelně třeba 2M, protože pak to s těmi požadavky začíná být platově zajímavé a na druhou stranu nebezpečné, když to tam vytáhne a odejde.
07.12.2019 17:54
29
Původně odeslal igor
Zaujimave, za takyto subor znalosti (komplet ecommerce vr. IT) sa v prostredi velkych/stredne velkych eshopov zvykne platit celkom raketa (ak sa jedna o spickoveho cloveka). Za tych 25-30K celkom drzim palce!
Jsme spíš malý eshop, nabízený plat je nástupní a s uváděnými % z obratu může být velice slušný. Záleží na tom, jak bude adept schopný a co dokáže.

---------- Příspěvek doplněn 07.12.2019 v 18:01 ----------

Původně odeslal láďa1979
super, tak už jenom zbývá jak je reálné dělat pravidelně třeba 2M, protože pak to s těmi požadavky začíná být platově zajímavé a na druhou stranu nebezpečné, když to tam vytáhne a odejde.
Tržbu 2M jsme v minulosti již dosáhli, takže není nereálná
07.12.2019 18:13
30
Původně odeslal erzetpe
Jsme spíš malý eshop, nabízený plat je nástupní a s uváděnými % z obratu může být velice slušný. Záleží na tom, jak bude adept schopný a co dokáže.

---------- Příspěvek doplněn 07.12.2019 v 18:01 ----------



Tržbu 2M jsme v minulosti již dosáhli, takže není nereálná
Hele v pohodě, nástupák je na PB fain. Tu se pomalu u jakéhokoliv tématu od programování až po marketing to zvrhne na to, že nutné platit pomalu 80-100K jinak že nikoho slušného neseženeš. Chtěl bych vidět zdejší největší "dárce 100k platů" zda takto platí své lidi, ze svého, ve svých firmách... Pro menší shop (či jinou firmu) jsou tyto platy nereálné a přesto desítky tisíc menších a středních firem s platy 20-40k bez problému prosperují.
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".