Automotive magazín Vehiklo Ventil + Facebook Vehiklo Ventil (8700 likes)
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 33

Booking chce zrušit rezervaci na silvestra

  1. Zdravím,zajímal by mě právní názor ,jestli mě muže booking zrušit rezervaci ubytování na silvestra.Jedná se o to ,že jsem si v listopadu rezervovala pobyt 2 dospělí + dítě(7let).vše je normálně uvedeno ve smlouvě.nyní je hotel již vyprodán ,snad poslední pokoj který je o 200% dražší než jsem rezervovala já.
    Dnes mě přišel email od bookingu ,že měli špatně nastavené ceny za dítě a že mám uhradit ještě několik set euro za dítě.V případě ,že nebude částka uhrazena ,že rezervaci zruší.Připadám si jak ve špatném snu...a nevím co mám nyní dělat.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. To nebude přímo od booking, ale je to zpráva od hotelu poslaná přes booking :-)
    Stěžujte si na ně na zákaznické podpoře u bookingu, ti mají největší zájem na tom, aby hotel nevyběhl s jejich zákazníkem..


  4. tak toto mi pride ako problem bookingu a nie tvoj. to je ako ked alza mala blbe ceny na eshope, skratka doplatila na to. ked uz raz mas zmluvu tak si ju nemozu len tak zmenit ze tam dali blbe informacie.

  5. Určitě mají v OP, že můžou cokoliv, kdykoliv, protože 100% lidí se s nimi soudit nebude.

  6. Jelikož jsem měl penziony, tak poradím jak na to. Určitě bych urgoval booking a trval na tom, aby booking vyhledal jiné ubytování. Pokud vyhledají a Vám nebude vyhovovat, nebojte se to říct. Hotel, který vám ubytování na Silvestra zrušil bude muset doplatit případnou vyšší cenu ubytování jinde. Booking mu to dá faktury. Na Silvestra to může být ranec v jistých lokalitách.

    Pokud v době Vaší rezervace byl za dítě nulový poplatek, tak za to nemůžete a rezervace je platná tak jste jí provedla.
    Taky se nám párkrát stalo, že jsme museli pobyt stornovat a nekompromisně jsme museli doplatit ubytování jinde.

    Takže bych se s Booking hádal a trval na svém.

  7. chtěj s tebou vyjebat, no

  8. Dejte pak vedet, jak to dopadlo. Drzim palce.

    Tohle je zase neco ve smyslu, ze takovy obr muze vsechno a clovek pak nema sanci...

  9. Asi je třeba si nejdřív přečíst obchodní podmínky a až potom to hrát na dobré mravy.

  10. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Asi je třeba si nejdřív přečíst obchodní podmínky a až potom to hrát na dobré mravy.
    Takže pokud bych měl e-shop a do obchodních podmínek si napsal, že neakceptuji žádné reklamace a vratky zboží je to cajk? Asi ne.
    Navíc booking to takhle dříve zkoušel i na své partnery (pronajímatele), že si ve smlouvě vymiňoval, že nikde jinde nesmí své ubytování nabízet levněji než u nich. Taky to měl smluvně ošetřeno, partneři podepisovali, až přišla tučná pokuta...

  11. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Asi je třeba si nejdřív přečíst obchodní podmínky a až potom to hrát na dobré mravy.
    Pokud jsi to nepochopil, přečti si to ještě jednou.

  12. A proč hned ze startu lžete? Když píšete několik set eur, člověk co si tu rozmazanou částku přiblíží, tak vidí ze se určitě o stovky nejedna...

    Jasne na jednu stranu to je proste blbost doplácet, na druhou není třeba lhát ne? Dle mě je tam třeba 18 eur :D těžko říct

  13. ale tam je cena za noc ne za pobyt....

  14. Citace Původně odeslal Spajrit Zobrazit příspěvek
    A proč hned ze startu lžete? Když píšete několik set eur, člověk co si tu rozmazanou částku přiblíží, tak vidí ze se určitě o stovky nejedna...

    Jasne na jednu stranu to je proste blbost doplácet, na druhou není třeba lhát ne? Dle mě je tam třeba 18 eur :D těžko říct
    Záleži na jak dlouho to je, takze i kdyby tam bylo treba 40 EUR, a budou tam 5 dní, tak je to 200 Euro.

  15. Citace Původně odeslal Spajrit Zobrazit příspěvek
    A proč hned ze startu lžete? Když píšete několik set eur, člověk co si tu rozmazanou částku přiblíží, tak vidí ze se určitě o stovky nejedna...

    Jasne na jednu stranu to je proste blbost doplácet, na druhou není třeba lhát ne? Dle mě je tam třeba 18 eur :D těžko říct
    1, i kdyby tam bylo 1€ na dotazu a principu to nevadi

    2, rika nekdo kdo ma zde hodnoceni C

  16. Je to špatná a nepříjemná situace, ale i kdyby tam bylo 1 nebo 300 € , WT tuto situaci nevyřeší.
    Můj názor.

  17. Na druhou stranu furt lepší, než kdyby to chtěli zaplatit na recepci až na místě po příjezdu :-)
    I když je to samozřejmě na hovno a tohle by si měl Booking vyřešit sám přímo s hotelem. Chybná cena je prostě jeho chyba a tady bych čekal, že se Booking postaví za zákazníka. Asi bych v tomhle smyslu zatlačil na Booking.

  18. Stejně mě fascinuje, že někdo riskuje negativní hodnocení na takhle profláknutém serveru, kvůli pár tisícovkám navíc.

  19. Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    Na druhou stranu furt lepší, než kdyby to chtěli zaplatit na recepci až na místě po příjezdu :-)
    I když je to samozřejmě na hovno a tohle by si měl Booking vyřešit sám přímo s hotelem. Chybná cena je prostě jeho chyba a tady bych čekal, že se Booking postaví za zákazníka. Asi bych v tomhle smyslu zatlačil na Booking.
    Ale Booking takto funguje, není možné mít rezarvaci a to aby vás hotel nepříjmul. Vemte si vyprodané termíny což je u nás v Ostravě festival Colours, např. v Monaku velká cena. Toto jsou termíny naprosto vyprodané a s 5x vyšší cenu. Tak samo je dražší Silvestr.

    Když vspomenu začátky v hotelnictví a Ostravu, tak jsme jako hotel zanedbali ceny na dny Nato v Mošnově. Registrace byly právě přes Booking.com a bylo pozdě rušit rezervace a uvolnit pokoje, které by se prodaly 5x dráž. Prostě jsme lidi museli ubytovat a když né, tak jim Booking sehnal ubytování jinde a my jsme to doplatili.

    To je prostě celé, tak to funguje.

    Nevím co má booking v obchodních podmínkách pro zákazníka, ale vím jaké jsou obchodní podmínky pro hotely či penziony. Je vlastně úplná hloupost co píše dotazovatel tohoto tématu, nám se nikdy nestalo, že by šlo něco jen tak stornovat a navíc chybu zařízení booking nikdy neuznal a nevím proč by měl, protože chyba ja na straně ubytování a pravda je, že nám B. rezervace přinesl.

    Prostě Booking se takto nechová, dá to spíše sežrat hotelům než lidem, kteří se přes něj ubytovali. Tak mě napadá zda-li není chyba někde jinde? Protože pravda je taková, že nejrůznější vyčuranosti od hostů jsou na denním pořádku!!!

  20. Citace Původně odeslal bajujoe Zobrazit příspěvek
    Takže pokud bych měl e-shop a do obchodních podmínek si napsal, že neakceptuji žádné reklamace a vratky zboží je to cajk? Asi ne.
    Navíc booking to takhle dříve zkoušel i na své partnery (pronajímatele), že si ve smlouvě vymiňoval, že nikde jinde nesmí své ubytování nabízet levněji než u nich. Taky to měl smluvně ošetřeno, partneři podepisovali, až přišla tučná pokuta...
    A pro Roman_taky

    Nevím co jsem nepochopil jejich OP neznám, pokud je znáš můžeš prosím uvézt bod, který by tímto porušili, děkuji. Navíc mě přijde normální, že na Silvestra, na počátku prázdnin apod. není dítě zdarma, když mimo vrchol sezony je.

  21. Citace Původně odeslal MTweb Zobrazit příspěvek
    Protože pravda je taková, že nejrůznější vyčuranosti od hostů jsou na denním pořádku!!!
    Tomuto nerozumím,proč by host měl být vyčůraný.Všechno je nastaveno na bookingu transparentně.Bukneš ubytování ,dáš platební kartu možnost storna nemožnost storna ...,všechno je jasně dané právě proto ,aby byly podmínky nastaveny pro obě strany férově stejně.Pokud hotel má nastaveno zrušení pobytu zdarma ,a pak mu někdo zruší den předem tak to je prostě riziko podnikání na které ale nemusel přistoupit ,ale v celku mu to přinese třeba zisk ,protože toto udělá 5% lidí...

    Dítě nebylo zdarma ani předtím,při přidání dítěte se cena navýšila.Nyní již nevím o kolik ,protože ceny raketově vylétly ,ale myslím ,že to bylo min 50% ceny dospělého.

  22. Citace Původně odeslal Konvalda Zobrazit příspěvek
    Tomuto nerozumím,proč by host měl být vyčůraný.Všechno je nastaveno na bookingu transparentně.Bukneš ubytování ,dáš platební kartu možnost storna nemožnost storna ...,všechno je jasně dané právě proto ,aby byly podmínky nastaveny pro obě strany férově stejně.Pokud hotel má nastaveno zrušení pobytu zdarma ,a pak mu někdo zruší den předem tak to je prostě riziko podnikání na které ale nemusel přistoupit ,ale v celku mu to přinese třeba zisk ,protože toto udělá 5% lidí...

    Dítě nebylo zdarma ani předtím,při přidání dítěte se cena navýšila.Nyní již nevím o kolik ,protože ceny raketově vylétly ,ale myslím ,že to bylo min 50% ceny dospělého.
    Mno, hosté jsou často vyčuraní hlavně při rezervaci v ČŘ, mimo ní si to nedovolí (pokud je to z česka do česka), protože problém v zahraničí je fakt problém a tam si nikdo nedovolí např. dítě co má 17 let dokladovat jako 14 leté. Pokud jste v rezervaci uvedl vše patřičně tak platí to jsem psal a to se hádát s booking. No spíše bych se nehádal, ale rovnou argumentoval tím, že pokud hotel zruší ubytování, tak musí booking najít jiné alternativní řešení ubytování a to na náklady ubytování, které Vám pobyt zrušili.

    Nevím tedy čemu nerozumíte, chcete radu a tu jsem vám poskytl jako bývalý provozovatel 3 penzionů. Víc asi nelze.

    Kdybyte přijel na místo v den ubytování a řekli vám, že není místo pro Vás není a měl s sebou 3 děti unavené po cestě, tak byste viděl jak booking funguje. Ihned by začli řešit kde vás ubytovat a ten hotel, který to zadupal by vše na víc zaplatil.

    Tak si neseďte na uších a jednejte. Nevím co očekáváte od této diskuze, vše již bylo řečeno. Kde je Vodička když ho tady potřebujeme?

  23. Citace Původně odeslal MTweb Zobrazit příspěvek

    Tak si neseďte na uších a jednejte. Nevím co očekáváte od této diskuze, vše již bylo řečeno. Kde je Vodička když ho tady potřebujeme?
    prosimvás dejte si mokrý hadr na hlavu a počítejte do deseti...Nikdo si na uších nesedí,je to diskuzní forum a myslím ,že je to zajímavé vlákno a lidi to zajíma protože se to může stát komukoliv.Ano již jsem dávno napsala na podporu bookingu ,tak čekám na jejich reakci...jak se k tomu postaví

  24. OT: Kam presne pisete na podporu? meli jsme taky problem, ze ubytovatel napsal abychom nejezdili(francie) a nekomunikoval. Nasel jsem nejaky email na kterej mi doted nikdo neodpovedel(6 mesicu)


  25. Citace Původně odeslal Konvalda Zobrazit příspěvek
    prosimvás dejte si mokrý hadr na hlavu a počítejte do deseti...Nikdo si na uších nesedí,je to diskuzní forum a myslím ,že je to zajímavé vlákno a lidi to zajíma protože se to může stát komukoliv.Ano již jsem dávno napsala na podporu bookingu ,tak čekám na jejich reakci...jak se k tomu postaví
    Já se neposmívám, chtěl jsem vám pomoct a nebo snad máte jíný názor? Dal jsem přeci rady z praxe a vím jak to funguje a nechci, aby s Vámi vyjebali. Jen je to pořád dokola a uvedl jsem i negativní zkušenosti, který má každý obor. Ale nic na vás osobně nemířilo. Spíše tady někdo argumetoval, že neuvádíte pravdivé informace a to, že uvádíte jinou cenu ubytování atd. Ale to je fuk, fakt je, že máte zaplacenou službu a tím to hasne.

    PS:

    Pro všechny normální lidi kde to jsme? Jí chci poradit a ona mi napíše "dejte si mokrý hadr na hlavu a počítejte do deseti"

    sccccccccccccccccccccccccccc-............................

  26. ...jinak z podpory bookingu se celý den neozvaly...je tam ještě uvedeno telefonní číslo only speak English
    Naposledy upravil Konvalda : 07.12.2019 v 08:47

  27. A co tohle? https://secure.booking.com/content/complaints.cs.html je tam formulář / číslo

  28. jj díky,tam jsem psala.Uvidím v pondělí kdyžtak zovolám.Jinak v systému mám pořád ubytování platné potvrzené.Možná se to bojí stornovat nebo to stornují den před příjezdem.

  29. Citace Původně odeslal MTweb Zobrazit příspěvek
    Já se neposmívám, chtěl jsem vám pomoct a nebo snad máte jíný názor? Dal jsem přeci rady z praxe a vím jak to funguje a nechci, aby s Vámi vyjebali. Jen je to pořád dokola a uvedl jsem i negativní zkušenosti, který má každý obor. Ale nic na vás osobně nemířilo. Spíše tady někdo argumetoval, že neuvádíte pravdivé informace a to, že uvádíte jinou cenu ubytování atd. Ale to je fuk, fakt je, že máte zaplacenou službu a tím to hasne.

    PS:

    Pro všechny normální lidi kde to jsme? Jí chci poradit a ona mi napíše "dejte si mokrý hadr na hlavu a počítejte do deseti"

    sccccccccccccccccccccccccccc-............................
    No to je přece diskuzní forum:)))

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3