Kódování layoutu ticketovacího systému
Zobrazují se odpovědi 1 až 24 z 24

Zásilkovna z pohledu obchodníka - aktuálně 2019

  1. Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat na vaše zkušenosti s dopravcem Zásilkovna v případě, že jej máte zařazen v internetových obchodech.

    Zvažuji umožnění zasílání zboží Zásilkovnou.
    Ptám se lidí osobně, pročítám diskuze. Někteří lidé jsou spokojeni. Někteří naopak velmi nespokojeni, dokonce tvrdí "zlatá pošta". Stěžují si na dlouhé dodací lhůty a na skutečnost, že reklamovat balík při jeho ztracení během dopravy je nemožné.

    Obchodníci zase uvádějí dlouho trvající proplacení dobírek navíc hromadně, nikoliv separátními platbami.

    Jaké jsou prosím vaše zkušenosti jako obchodníků a třeba i jako koncových odběratelů, pokud byste měli službu srovnat s ostatními dopravci?
    Naposledy upravil Wang : 07.11.2019 v 14:23

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Je to úplně stejné jako se vším. Musíte najít spolehlivou pobočku na přijetí zásilek. Ne, že z 5ti jednu ztratí. Další věc, peníze z dobírek dostanete nejdřív za 14 dní od zaplacení zákazníkem. Limitující rozměry a váha. Za každý nadrozměr zaplatíte přirážku jako kdybyste to poslal na paletě případně to vůbec nevezmou, takže musíte mít na to nastavený eshop.
    U pošty dle diskuzí přece ani nemá smysl něco reklamovat.

  4. Zásilkovnu využívám asi nejčastěji, případně i Uloženku, ale ta už teď tak běžná není. Mám ji prakticky přes ulici, takže mi vyhovuje, že mě v práci nenahání kurýr, když zrovna něco řeším, ale dojdu si pro balík, když ho potřebuji. Mít pobočku někde z ruky, tak se na to asi koukám jinak. Za ty roky jsem neřešil jediné poškození, nebo ztrátu. Několikrát jsem využil i službu Mezi námi (odesílání pro soukromé osoby) a taky bez problémů. Za sebe nemám co vytknout.

  5. Za mně v pohodě. Dodací lhůty jsou trochu delší než pošta, ale lidé s tím počítají. Jediné co mě na zásilkovně štve, že nám nejsou schopni posílat peníze z dobírek jako jednotlivé platby, ale posílají to třeba ve třech platbách za týden a další týden přijde papír, kde je to rozepsané a musí se to ručně kontrolovat. Prostě pakárna.

  6. Citace Původně odeslal Martin Kejzlar Zobrazit příspěvek
    Za mně v pohodě. Dodací lhůty jsou trochu delší než pošta, ale lidé s tím počítají. Jediné co mě na zásilkovně štve, že nám nejsou schopni posílat peníze z dobírek jako jednotlivé platby, ale posílají to třeba ve třech platbách za týden a další týden přijde papír, kde je to rozepsané a musí se to ručně kontrolovat. Prostě pakárna.
    Rozumím. Někomu možná zní exoticky, když řeknu, že mně jako obchodníkovi vyhovuje Česká pošta, i když mi už taky něco poztrácela bez náhrady. ČP proplácí dobírky D+2 a v jednotlivých platbách, což je úžasné a provázatelné s fakturací.

    Zase na druhou stranu chápu, že Zásilkovna je levnější a lidé ji také hodně využívají.

    Myslíte si, že za rozšíření objemu zákazníků stojí Zásilkovnu využívat? Převažují podle vás klady?

  7. Kompletně jsem přešel se všemi projekty na Zasilkovnu. Jezdím přímo do depa a za pár let jsem neřešil jedinou ztrátu či poškození. Byl jsem u Uloženky a České Pošty, napíšu zde faktory co u mě rozhodovaly.

    1) Uloženka - Nemožnost odečíst cenu dopravy z faktur, pozdní platby.
    2) Česká Pošta - Mnohdy pomalé dodání, ztráty balíku, problémy s reklamacemi. Velké plus je však platba za dobírku, která je rychlá.

    Zasilkovna za tisíce odeslaných balíků - ani jeden ztracen, ani jedna reklamace, faktury platí včas, někdy i před avizovaným datem. Jen jednou se mi stalo, že mi nevzali velký balík, ale neřeším to, posílám jen malé.

    ---------- Příspěvek doplněn 07.11.2019 v 14:10 ----------

    Citace Původně odeslal Martin Kejzlar Zobrazit příspěvek
    Za mně v pohodě. Dodací lhůty jsou trochu delší než pošta, ale lidé s tím počítají. Jediné co mě na zásilkovně štve, že nám nejsou schopni posílat peníze z dobírek jako jednotlivé platby, ale posílají to třeba ve třech platbách za týden a další týden přijde papír, kde je to rozepsané a musí se to ručně kontrolovat. Prostě pakárna.
    Uvažoval jsem nad mínusy a dávám za pravdu, to mě taky nebaví ručně kontrolovat.

  8. Zásilkovnu jsem zkoušel jako zákazník i jako živnostník. Osobně s tímto způsobem přepravy nezažil problémy. Akorát někoho může štvát limit 5 (někde 10) kg a delší připsání dobírky na účet - v tom může být třeba výhoda na straně pošty.

  9. Citace Původně odeslal Martin Kejzlar Zobrazit příspěvek
    Za mně v pohodě. Dodací lhůty jsou trochu delší než pošta, ale lidé s tím počítají. Jediné co mě na zásilkovně štve, že nám nejsou schopni posílat peníze z dobírek jako jednotlivé platby, ale posílají to třeba ve třech platbách za týden a další týden přijde papír, kde je to rozepsané a musí se to ručně kontrolovat. Prostě pakárna.
    Toto zásilkovna klasicky umí- nevím jestli to jde nastavit přímo v adminu, ale max přes OZ to vyřešíš.
    Na depo taky nemusíte- domluvte si svoz- za stejné ceny jako podání na depu, ale přijedou si k Vám na sklad.
    Za nás zásilkovna OK

  10. Citace Původně odeslal ponda1986 Zobrazit příspěvek
    Toto zásilkovna klasicky umí- nevím jestli to jde nastavit přímo v adminu, ale max přes OZ to vyřešíš.
    Na depo taky nemusíte- domluvte si svoz- za stejné ceny jako podání na depu, ale přijedou si k Vám na sklad.
    Za nás zásilkovna OK
    Máte na mysli proplácení dobírkových částek jednotlivě?

  11. Citace Původně odeslal Wang Zobrazit příspěvek
    Máte na mysli proplácení dobírkových částek jednotlivě?
    Ano, absolutně bez problémů

  12. ono obecně je nejlepší, když si vybere zákazník a prodejce si započte marži v rámci problémů/ztrát/pracnosti a víc se do toho "nesere". Když si jako zákazník vyberu českou poštu, tak vím, proč to dělám, stejně tak vím, proč si vybírám zásilkovnu, DPD, nebo PPL, prostě je to hrozně individuální, vysloveně řidič od řidiče, lokalita od lokality, já mám poštu 100m od baráku a když tam jdu 20 minut před zavíračkou, tak tam nikdo není a vůbec mě netrápí, že se mi to ani nepodaří doručit domů. Pošťačka vždy hodí lísteček do schránky, osobně jí znám, pracuje tu minimálně 10 let.

    Na druhou stranu rodiče mají poštu 1km od baráku, je to snad nejhorší pošta v celé praze, fronta vždy minimálně na hodinu, pošta ani nehází lístečky do schránky, tak je chápu, že poštu jen přes jejich mrtvolu.

    Zase na mojí praze DPD obsluhuje řidič, který je vysloveně psychopat, takového debila, aby člověk pohledal, takže kdyby mi někdo poslal něco přes DPD tak ho střelím, čímž nechci říct, že DPD ve vedlejší čtvrti nemůže být v pohodě.

  13. Moji klienti poměrně hojně Zásilkovnu využívají. Ale jak se zmiňuje výše, tak malinko delší doba proplácení dobírek a hlavně tě osekají za každý centimetr nad jejich rozměr. Limitující váha je druhá věc. Posílám přes Geis a absolutní spokojenost. Průser, že to střelili DPD :-)

  14. Zásilkovna je ok, Uloženka je hnus. Uloženka nikdy nedodá balík včas....ten poslední dostali před týdnem a pořád je "v přepravě".....

  15. Osobně neznám firmu s horší kvalitou služeb pro klienta tj toho co odesílá a s takovým výskytem naprosto tupých zaměstnanců.
    Od toho, že ovládat systém zásilkovny na pobočce umí tak 1% prodavaček a to zbylé tvrdí, že to nejde, takže nám pak volá zákazník, že zpětnou zásilku od nich nechce nikdo vzít, po to, že kurýr pro zásilky nepřijede, přijede o 2h dříve, nebo odveze balíky co nejsou jeho, protože mozek nechal doma prostě odnesl mimo plynového kotle vše co bylo v místnosti.
    Změní API, nedají vědět, na SK zruší adresu pro zpětné zásilky, nedají to vědět...
    Posíláme přes několik stovek balíků měsíčně, ale je to jediná firma s kterou musíme stále dokola řešit nějaké nesmysly.
    Vratky u nich máme větší než u pošty (3%) takže ani z pohledu kvality doručení to pro nás není výhodné (Geis 0,5%) Cenu máme stejnou jako nám dal Geis, takže ani tím nevyhrávají.

  16. No já se právě rozhoduji. Zásilkovna na mě působí dosti rozporuplně.

  17. Ano, počet vratek je o dost vyšší. I zákazníci, co platí předem, si je nevyzvedávají. Teď si někdo nevyzvedl balík a chce to změnit na poštu. Takže asi zvednem cenu adekvátně k poště.

  18. Tak dneska.
    Přijel pán pro balíčky, tento týden 4 zaměstnanec, po 2 měsících je to tak 20-25 zaměstnanec.
    Vždy se opakuje seriál:
    Z: Kde vás najdu?
    Na té adrese kterou máte v papírech
    Z: Nemam navigaci
    Z: Už jsem tady
    Máte tu být po 14h
    Z: Ale ja tu jsem nyni,
    To máte blby... ...po 2h
    Z: Muzete mě to jit nalozit do auta mam zlomenou ruku...

    Email od zakaznika ze slovenska - Místo trika jsem dostala autodráhu. (na zásilkovně nalepili náš štítek na jiny balicek)

    Každý den, trávím 10-20minut času řešením jejich neschopnosti. Dělat to každý dopravce, tak na to potřebujeme samostatného člověka.

  19. Necháváte jinou firmu lepit štítky na balíky? To fakt? :D Jak poznají, který je který?

  20. Citace Původně odeslal kolousek Zobrazit příspěvek
    Ano, počet vratek je o dost vyšší. I zákazníci, co platí předem, si je nevyzvedávají. Teď si někdo nevyzvedl balík a chce to změnit na poštu. Takže asi zvednem cenu adekvátně k poště.
    Na to nam pomaha hlidat lhuty na vyzvednuti, pred uplynutim upozornit zakaznika, jeslti si to stihne vyzvednout nebo chce prodloužit. když nereaguje tak mu to sami prodlouzime a ve většine připadu si to vyzvedne.

  21. Citace Původně odeslal kolousek Zobrazit příspěvek
    Necháváte jinou firmu lepit štítky na balíky? To fakt? :D Jak poznají, který je který?
    To dělá zásilkovna - přelepuje štítky na SK trhu, když to předává pošte, nebo kurýrovi.

    ---------- Příspěvek doplněn 19.11.2019 v 12:46 ----------

    Citace Původně odeslal tomashk Zobrazit příspěvek
    Na to nam pomaha hlidat lhuty na vyzvednuti, pred uplynutim upozornit zakaznika, jeslti si to stihne vyzvednout nebo chce prodloužit. když nereaguje tak mu to sami prodlouzime a ve většine připadu si to vyzvedne.
    To funguje jak to "sami prodloužíme"?

  22. Ahoj,

    připojím se zde i svojí trochou do mlýna.

    Zásilkovnu používám už tři roky a za mě rozhodně spokojenost až na pár drobností.

    +Vše je v jedné aplikaci, na eshopu mám doručení Zásilkovna, ČP, DPD - podle objednávky vytisknu štítek, nalepím a nazdar
    +Lepší ceny než kdybyste měli ČP a třeba DPD zvlášť
    +Hodně podacích míst, když mám více balíků, tak to naložím do auta a vezu do depa (Ostrava), ono těch ušetřených 10,- Kč na balíku je pak znát. Jinak mám podací místo hned za barákem.
    + Ještě se mi nestalo (ťuk, ťuk, ťuk), že by mi něco ztratili, přelepili atd... snad to tak vydrží i nadále

    Je tam taky několik věcí, které mě serou, ale jsou to víceméně drobnosti, které přejdou a nerozčiluju se jimi...

    Takže za sebe můžu doporučit a to hlavně z důvodu "hodně možností pod jednou střechou"

    M

  23. Chápu správně, že pokud zasílám z Z-Pointu do Z-Pointu bez ohledu na stát (nasmlouvaná podací a výdejní místa Zásilkovny), tak žádné štítky nepřelepují? To mi připadá jako rizikový faktor, přelepovat štítky.

  24. Citace Původně odeslal tola Zobrazit příspěvek
    To dělá zásilkovna - přelepuje štítky na SK trhu, když to předává pošte, nebo kurýrovi.

    ---------- Příspěvek doplněn 19.11.2019 v 12:46 ----------


    To funguje jak to "sami prodloužíme"?
    Nevím jak SK,ale pro většinu dopravců už lze tisknout přímo šítek toho dopravce.

    Na stránce sledování zásilky se dá zásilka prodloužit, může kdokoliv kdo zná číslo zásilky.

  25. Citace Původně odeslal Wang Zobrazit příspěvek
    Chápu správně, že pokud zasílám z Z-Pointu do Z-Pointu bez ohledu na stát (nasmlouvaná podací a výdejní místa Zásilkovny), tak žádné štítky nepřelepují? To mi připadá jako rizikový faktor, přelepovat štítky.
    Pokud je čitelnej čárovej kód, tak se nepřelepujou.

Hostujeme u Server powered by TELE3