Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat zda jste také měli někdo problém s platební bránou GoPay. Používali jsme platební bránu od CSOB. Nicméně ta není moc vhodná pro expanzi do zahraničí a tak jsem se rozhodl , že začneme používat platební bránu od GoPay. V současné době ji máme už na 3 obchodech a chtěl jsem ji nahradit i na dalších jazykových mutacích. A narazil jsem na problém ,protože GoPay nás před schválením doslova lustrovalo a buzerovalo za detaily na stránkách. Například prázdná kategorie se zbožím ve 3 úrovni, že na stránkách nemáme telefon atd. Přiznám se, že jsem z toho dost frustrovaný a přemýšlím jestli GoPay nezruším a nepůjdu cestou jiné platební metody. Máme funkční eshop od roku 2001, který trvale funguje, za tu dobu jsme neměli jedinou výtku od COI, zboží máme skladem a v 99% případech odesíláme do 24 hodin k zákazníkovi, zkrátka děláme to tak jak se má. Nemáme telefony(resp. telefon dostane jen zákazník, který nakoupí), když nějaké zboží nemáme skladem tak jej skryjeme aby si jej zákazník nemohl objednat a to vše jsou věci , které GoPay vadí. Neslibujeme zákazníkům zboží skladem když jej skladem nemáme, eshop děláme pouze a jen s našiími vlastními skladovými položkami a funguje to. Bohužel GoPay se to nelíbí a nechce nám schválit na už 4 eshopu platební bránu pokud toto neodstraníme. Absolutně to nechápu, nejhorší je že u každého eshopu mají jiné požadavky. Nejhorší je, že jednou napíší že vadí jedna věc když ji odstraníme tak zase jiná a přitom v předchozím eshopu jsme to měli stejně a nikomu to nevadilo.
Máte někdo podobný problém? Řešili jste to nějak? Popřípadě znáte nějakou jinou platební metodou , která by byla multijazyčná inline a v mnoha jazykových variantách? Jedná se o obraty v řádech vyšších stovek tisíc měsíčně přes platební bránu.