Chcete si koupit Webtrh?
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 45 z 45

Reklamace záměny zboží po dvou měsících od obdržení z E-shopu

  1. už jsem se dozvěděl, že do 6-ti měsíců nemusí nic

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Do 6 měsíců je důkazní břemeno na vás. To znamená, že vy musíte nějakým způsobem prokázat, zda k záměně došlo/nedošlo. Bez toho abyste měli zboží u sebe to těžko půjde. Znovu: Vyzvěte ho, ať zboží klasicky reklamuje - tedy zabalí a pošle k vám.

  4. Ne tak to není, nemusí prokazovat vadu v okamžiku koupě to se 6 měsíců bere automaticky, že tam byla. Musí podat reklamaci a pokud nečte toto forum, měl by i trochu prokázat, že měl v zásilce něco jiného. Takže jak píše výše požádej ho at to řádně reklamuje a uvidíš.

  5. OK, díky. Každopádně pokud odmítne a bude trvat na penězích tak než riskovat ztrátu jednoho dne s kontrolou ČOI, bude lepší ho obdarovat

  6. Pokud oficiálně nereklamuje tak na nic nemá nárok.

  7. lada1979: Na poslání kontroly ČOI nic nepotřebuje...takže asi tak... všem díky za názory. Jeden den bude stát víc než 1500Kč produktivního času, nemluvě o tom, že když budou chtít tak u každého něco najdou, tedy sankce navíc jako bonus.

  8. ČOI nebude nic řešit pokud nepodá reklamaci. Teda jedině mu řekne, že ji má nejprve podat.

  9. I když mu vyplatíš rozdíl tak na tebe může být dál nasranej a tu ČOI bude chtít poslat stejně.

  10. když dosáhne cíle - peněz, nemá další motivaci . Namítnete, že to ale není správně - kontruji tím, že si to tedy takhle řešte vy za Váš čas a vaše náklady :-) a pak sem dejte pravdivý vyčíslení - vždy to bude ještě větší prodělek. Hlavou zeď neprorazím, a já to dělám kvůli zisku a protože mi obor baví. Nedělám to pro to, abych školil možné podvodníky a ztrácel čas.

  11. Ta motivace tam pořád je: Dělal jsi mi problémy, udělám ti je taky. Doba džentlmenských dohod je dávno pryč.

    Jinak jsme rádi, že jsme ti mohli podat potřebné informace související s reklamačním řízením a děkujeme za to, že nás máš za kokoty. Tak hodně štěstí do budoucna a příště si vše jistě zvládneš vyřešit bez cizí pomoci.

  12. Myslel jsem, že tahám za větší kus provazu, nemám Vás za nic hanlivého (fakt!). Byl jsem vyveden z najivity, že zákazník nemůže bez důkazů vše a propadající budu přesto vždy já i když nic nemusím provést špatně. Za to vy nemůžete. Příště budu rovnou vracet rozdíl a nebudu zde obtěžovat.

  13. Ale kdybyste měl v pořádku sklad, smáznete ho na první dobrou.

  14. žádný ale, srovnat papírově do skutečnosti aby to sedělo - skladový zásoby umí každej blb, i kdyby fakticky seděl a nemuselo se s tím manipulovat, stejně to není žádný relevantní důkaz jak tady všichni připouštíme... zákazníkovo tvrzení je svatý

  15. Není svatý. Jenom nemusí nic prokazovat. To je rozdíl. Kdyz by vám sklady seděli, tak lže a pošlete ho k šípku.

  16. Aby seděl sklad není zase tak nepodstatné, zaprvé by jsi věděl zda se tato tvoje situace mohla stát a zadruhé kontroluješ zaměstnance. Když tak vidím co píšeš asi se do těch kamer pustím taky, když je to tak lukrativní, že ti je to jedno:) Prostě pořádek ve skladu je jedna z největších položek v provozu a proč myslíš, že do ní firmy tolik investují.

    Jinak celou situaci by jsi potom mohl vyřešit 2 emaily, jedním litujeme, ale sklad nám sedí/nesedí a pokud by se mu nelíbilo, tak dalším at podá reklamaci. Taky nikde není rečeno, že bys mu musel vracet rozdíl, ale taky bys mu mohl dát správnou kameru. Nikdy nevíš takto co je zatím, třeba jenom prudí proto, že ji rozbil.

    Jinak nevím na kolik si ceníš svoji hodinu práce, ale ČOi by to řešila pokud nejste ze stejného města asi korespondenčně, tak ty dva řádky ti tolik času nezaberou, navíc více času jsi asi ztratil tady.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3