Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 52 z 52

Reklamace záměny zboží po dvou měsících od obdržení z E-shopu

  1. už jsem se dozvěděl, že do 6-ti měsíců nemusí nic

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Do 6 měsíců je důkazní břemeno na vás. To znamená, že vy musíte nějakým způsobem prokázat, zda k záměně došlo/nedošlo. Bez toho abyste měli zboží u sebe to těžko půjde. Znovu: Vyzvěte ho, ať zboží klasicky reklamuje - tedy zabalí a pošle k vám.

  4. Ne tak to není, nemusí prokazovat vadu v okamžiku koupě to se 6 měsíců bere automaticky, že tam byla. Musí podat reklamaci a pokud nečte toto forum, měl by i trochu prokázat, že měl v zásilce něco jiného. Takže jak píše výše požádej ho at to řádně reklamuje a uvidíš.

  5. OK, díky. Každopádně pokud odmítne a bude trvat na penězích tak než riskovat ztrátu jednoho dne s kontrolou ČOI, bude lepší ho obdarovat

  6. Pokud oficiálně nereklamuje tak na nic nemá nárok.

  7. lada1979: Na poslání kontroly ČOI nic nepotřebuje...takže asi tak... všem díky za názory. Jeden den bude stát víc než 1500Kč produktivního času, nemluvě o tom, že když budou chtít tak u každého něco najdou, tedy sankce navíc jako bonus.

  8. ČOI nebude nic řešit pokud nepodá reklamaci. Teda jedině mu řekne, že ji má nejprve podat.

  9. I když mu vyplatíš rozdíl tak na tebe může být dál nasranej a tu ČOI bude chtít poslat stejně.

  10. když dosáhne cíle - peněz, nemá další motivaci . Namítnete, že to ale není správně - kontruji tím, že si to tedy takhle řešte vy za Váš čas a vaše náklady :-) a pak sem dejte pravdivý vyčíslení - vždy to bude ještě větší prodělek. Hlavou zeď neprorazím, a já to dělám kvůli zisku a protože mi obor baví. Nedělám to pro to, abych školil možné podvodníky a ztrácel čas.

  11. Ta motivace tam pořád je: Dělal jsi mi problémy, udělám ti je taky. Doba džentlmenských dohod je dávno pryč.

    Jinak jsme rádi, že jsme ti mohli podat potřebné informace související s reklamačním řízením a děkujeme za to, že nás máš za kokoty. Tak hodně štěstí do budoucna a příště si vše jistě zvládneš vyřešit bez cizí pomoci.

  12. Myslel jsem, že tahám za větší kus provazu, nemám Vás za nic hanlivého (fakt!). Byl jsem vyveden z najivity, že zákazník nemůže bez důkazů vše a propadající budu přesto vždy já i když nic nemusím provést špatně. Za to vy nemůžete. Příště budu rovnou vracet rozdíl a nebudu zde obtěžovat.

  13. Ale kdybyste měl v pořádku sklad, smáznete ho na první dobrou.

  14. žádný ale, srovnat papírově do skutečnosti aby to sedělo - skladový zásoby umí každej blb, i kdyby fakticky seděl a nemuselo se s tím manipulovat, stejně to není žádný relevantní důkaz jak tady všichni připouštíme... zákazníkovo tvrzení je svatý

  15. Není svatý. Jenom nemusí nic prokazovat. To je rozdíl. Kdyz by vám sklady seděli, tak lže a pošlete ho k šípku.

  16. Aby seděl sklad není zase tak nepodstatné, zaprvé by jsi věděl zda se tato tvoje situace mohla stát a zadruhé kontroluješ zaměstnance. Když tak vidím co píšeš asi se do těch kamer pustím taky, když je to tak lukrativní, že ti je to jedno:) Prostě pořádek ve skladu je jedna z největších položek v provozu a proč myslíš, že do ní firmy tolik investují.

    Jinak celou situaci by jsi potom mohl vyřešit 2 emaily, jedním litujeme, ale sklad nám sedí/nesedí a pokud by se mu nelíbilo, tak dalším at podá reklamaci. Taky nikde není rečeno, že bys mu musel vracet rozdíl, ale taky bys mu mohl dát správnou kameru. Nikdy nevíš takto co je zatím, třeba jenom prudí proto, že ji rozbil.

    Jinak nevím na kolik si ceníš svoji hodinu práce, ale ČOi by to řešila pokud nejste ze stejného města asi korespondenčně, tak ty dva řádky ti tolik času nezaberou, navíc více času jsi asi ztratil tady.

  17. Něco podobného se mi také stalo, že zákazník si objednal aktuální model zboží a byť byl OSVČ, chtěl jej striktně jako fyzická osoba i když si mohl odečíst 2-3 tisíce DPH. Druhý den po té, co jej obdržel, jej beze slova poslal zpátky s tím, že odstupuje od smlouvy. To všechno spolu bylo dost podezřelé, tak jsem po vrácení okamžitě zboží otestoval a hle - uvnitř nového obalu stará verze s horšími technickými parametry a výrobní chybou.

    Takže jsem mu napsal dopis, že je každý kus před odesláním testován a kontrolován, že není možné, abychom mu poslali verzi, která se již pár let nevyrábí, že mám na kontrolu daného kusu svědky a že není problém přes SN zjistit u výrobce aktuální verzi HW i SW. Dopis jsem vytiskl, vložil do balíku včetně se zbožím a zaslal mu jej zpět.Samozřejmě do dopisu jsem napsal i to, že pokud zašle zboží v původním stavu, nemám problém mu vrátit peníze. To samé jsem mu napsal do emailu. Balík převzal a již se nikdy neozval.

  18. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Aby seděl sklad není zase tak nepodstatné, zaprvé by jsi věděl zda se tato tvoje situace mohla stát a zadruhé kontroluješ zaměstnance. Když tak vidím co píšeš asi se do těch kamer pustím taky, když je to tak lukrativní, že ti je to jedno:) Prostě pořádek ve skladu je jedna z největších položek v provozu a proč myslíš, že do ní firmy tolik investuje.
    Nevím v čem podnikáte, ale ono to není tak jednoduché zvláště u nějakých rychloobrátkových položek držet přesně stav skladu. Může tam nastat spousta situací kdy dojde k chybě ve stavu skladu. Zboží se vrátí ve 14 denní lhůtě a zapomene se připsat. Stav skladu se připíše špatně. Něco se špatně zabalí a pošle se jinému zákazníkovi. Pošle se jiné množství než zákazník objedal atd. Tenkrát jsem to počítal a je asi 8 možností jak ten sklad nemusí sedět

  19. Citace Původně odeslal Jiří Hudec Zobrazit příspěvek
    Nevím v čem podnikáte, ale ono to není tak jednoduché zvláště u nějakých rychloobrátkových položek držet přesně stav skladu. Může tam nastat spousta situací kdy dojde k chybě ve stavu skladu. Zboží se vrátí ve 14 denní lhůtě a zapomene se připsat. Stav skladu se připíše špatně. Něco se špatně zabalí a pošle se jinému zákazníkovi. Pošle se jiné množství než zákazník objedal atd. Tenkrát jsem to počítal a je asi 8 možností jak ten sklad nemusí sedět
    To všechno co popisuješ se může stát tak jedině, když sklad vedeš v sešitu nebo nevím v čem Standartní dnešní skladový soft ti neudělá jediný doklad bez promítnutí do stavu skladu a většinou má funkci "stav skladu ke dni". I kdyby sklad vedla až účetní na základě ručních dokladů nemělo by se to stávat. Máme skladem 40 tisíc položek a jsem schopen na minutu přesně říci kolik bylo před 6 měsíci skladem. Samozřejmě, že se občas zamění barva zvláště u položek co na sobě nemají EAN. Zboží co se vrátí se přece naskladní vystavením dobropisu. Ale kolega s kamerami přece nevede kusový sklad skoro vůbec a už vůbec bych nenazýval kamery rychloobrátkovým zbožím. Takže já tom nevidím nic složitého, ani kdyby se to vedlo ručně, je to jenom o systému a lenosti.

  20. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    To všechno co popisuješ se může stát tak jedině, když sklad vedeš v sešitu nebo nevím v čem.
    Myslím že mluví o lidské chybě, která se může stát komukoliv bez ohledu na technologii, se kterou pracuje, pokud tedy nejsi robot. Jsi? (Pozor, je to chyták!)

    Jinak by se většina těch věcí samozřejmě dít neměla, pokud je někdo pravidelně schopen napočítat špatné množství zboží, nebo je poslat špatnému zákazníkovi, tak by asi měl dělat něco jiného.

  21. Jedeme vše přes EAN, pokud nesejme kod zboží co je v objednávce, dodacím listu/ faktuře, navíc je balení pod kamerou, nedostane se dál k expedici a odeslání, takže i nerobot by musel vynaložit značné úsilí aby se mu toto povedlo i když to lze udělat poměrně jednoduše, že štítek a adresou někdo přehodí a toto se dozvíme docela rychle jelikož aspoň jeden ze zákazníků bude reklamovat, že má něco jiného. Jinak všichni víme jak to bylo za socíku, vše se vedlo ručně, ale i tak byly sklady, kde to sedělo a ručně jsme to vedli i my někdy do roku 1992, ale to těch položek nebylo tolik. Ani v případě kamer a ani v případě, že nevedu sklad, se přece vždy jde dopočítat kolik kamer bylo v ten den skladem, akorát je to práce a nebo na faktuře je pouze položka 100x kamera. Náš jeden dodavatel košil to má přesně tak, 2 skladové položky jako košile s dlouhým a krátkým rukávem a když po něm chceme nějakou velikost či dokonce barvu musí se jít podívat do skladu, takže taky se nikdy ničeho zpětně nedopočítá, ale zase na druhou stranu reklamace záměny zboží řeší briskně dobropisem.

  22. my zákazníkům ustupujeme vždy, pokud tě nenahlásí na ČOI, tak tě bude špinit jinde, když mu nevyhovíš a za to to opravdu nestojí, když dáš peníze, zavřeš mu ústa a ztrácí pak motivaci tě někde pomlouvat

  23. Citace Původně odeslal bormino Zobrazit příspěvek
    my zákazníkům ustupujeme vždy, pokud tě nenahlásí na ČOI, tak tě bude špinit jinde, když mu nevyhovíš a za to to opravdu nestojí, když dáš peníze, zavřeš mu ústa a ztrácí pak motivaci tě někde pomlouvat
    Co jste za eshop u Vás budu nakupovat a rád reklamovat atd.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3