Vyvíjej vlastní projekty a expanduj do zahraničí! Přijď na 14. Affiliate konferenci v Praze
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Neprodejné produkty - dopad na konverzní poměr

  1. Zdravím, jak řešíte, když máte hodně podobných produktů v jedné kategorii a jsou mezi nimi takové, které se neprodávají. Jste nemilosrdní a prostě je čeká výmaz a nebo ne? Logicky, ale nemám to podložené, mi přijde, že ať se jedná o organiku nebo placenou reklamu, zde dochází k tomu, že se buď takové produkty občas objeví v inzerci místo toho, co by mohlo konvertovat a nebo rovnou vyhledávač naservíruje výsledek, návštěvník klikne, dostane se na méně vhodný produkt a odchází bez nákupu. Přitom kdyby takový produkt vůbec v eshopu nebyl, neindexoval se, stále je zde možnost, že vyhledávající dostane nabídnutý lepší produkt. U placené reklamy vůbec asi je lepší, když jsou ty produkty pryč, protože proč za to platit.
    V jakém časovém horizontu označíte produkt za špatně prodejný a jak s takovým produktem zacházíte?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. ak je produkt nepredajný čaká ho výmaz, tak ako program, možete ho zalohovat

  4. Citace Původně odeslal arsenik1 Zobrazit příspěvek
    ak je produkt nepredajný čaká ho výmaz, tak ako program, možete ho zalohovat
    Děkuji a po jak dlouhé době vyhodnotíte produkt jako neprodejný? Já tomu dávám vždy 2-3 roky, ale to je asi extrém. Já všechno dělám dlouhodobě a ani výkyvy v kampaních neřeším častěji než kvartálně či ročně.

Hostujeme u Server powered by TELE3