logo
03.09.2019 21:36
1
-

Co se právě děje na Webtrhu?

03.09.2019 21:37
2
Potřebujou někde ušetřit.
03.09.2019 21:41
3
Webtrh bude mit dalsi davku novych uzivatelu, kteri se budou ptat co je to SNI a jak ho aktivovat nebo jak nainstalovat wordpress. Ty ostatni budou vytvaret zdarma znaloatni bazi pro wedos help :D

Mylel jsem si, zes davmo z Wedosu utekl...

P. S no to mne taky stve, obcas se vydavam za klienta, abych neco se supportem vyresil ted je to vubec uplne blbe...
03.09.2019 21:46
4
Tak to jo... Ale muzou ti vratit pomernou cast :)
03.09.2019 21:54
5
Původně odeslal streetcz
Odkaz na chat v hlavičce administrace zmizel. V patičce na https://www.wedos.cz/zakaznicka-podpora je CTA spojit se s chatem. Ten před 15min nefungoval a byl tam pouze odkazující link na nové wedos help forum. Teď se zdá chat zase funkční, ale už jsem 6m v queue, tak uvidíme.
:D Good luck
03.09.2019 21:57
6
Vstup do chatu - Chat

Tehle link normálně fachá
04.09.2019 15:43
7
Wedos chat byl stejně k ničemu, se vším mě vždycky směrovali do KB. Z Wedosu jsem zdrhnul už dávno a po tomhle už je fakt jasný že je to ždímačkia na prachy. před lety jsem přešel k netio.cz a zjistil že se dá odpovídat rychle i na maily :))
04.09.2019 15:55
8
Wedos je lowcost a řada lidí beztak využívá podporu ve chvíli, kdy něco sami poserou a neví co s tím. Zrušení chatu se ani nedivím.
18.09.2019 02:55
9
Ok podařilo se mi vše pomocí .htaccess vyřešit. Pokud by chtěl někdo .htaccess na wedos, který dobře řeší cachování, směřuje na 404/500, maže .html koncovky a /index, tak můžete použít https://pastebin.com/BdtgL4i4 ;) V /www musíte nechat jejich defaultní .htaccess a ten svůj nahrát do /www/domains/vasedomena.xx
Zajímave, jak se to řeší, když mam web přímo ve složce /www ?

jinak taky necham doběhnout hostingy a zdrhám pryč i s doménama, je to katastrofa ten wedos, zrušení toho chatu to je asi ta poslední kapka, ono poslední dobou tam stejně seděli totálně asertivní jedinci
09.10.2019 08:29
10
Jako ex zaměstnanec Wedosu se nedivím zrušení. Ždímačka to je postavená v excelentním stylu. Vem te si ty náklady jaké Josef teď ušetří. Teď asi potřeboval min 2 lidi na denní a jednoho člověka na noční. Potřebujete je nějak střídat aby z nich nestrhal kůži. To je kupa lidí :D a na forum mu stačí jeden člověk na 8 hodin. těch peněz ušetřených za příplatky, svátky. Řekl bych že Josef skáče blahem.

---------- Příspěvek doplněn 09.10.2019 v 10:09 ----------

Původně odeslal Jan Jurík
Jako ex zaměstnanec Wedosu se nedivím zrušení. Ždímačka to je postavená v excelentním stylu. Vem te si ty náklady jaké Josef teď ušetří. Teď asi potřeboval min 2 lidi na denní a jednoho člověka na noční. Potřebujete je nějak střídat aby z nich nestrhal kůži. To je kupa lidí :D a na forum mu stačí jeden člověk na 8 hodin. těch peněz ušetřených za příplatky, svátky. Řekl bych že Josef skáče blahem.
Tak jsem si vlákno přečetl špatně, ten chat stále funguje. Tak to pak dává smysl že první vlnu lidí odbaví help a pak to projde případně na chat a pak případně dál vývojářům. To mi přijde jako logický krok a to jsem dělal na supportu.