360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 40 z 40

Potřebuji to ještě dnes a samozřejmě zadarmo

  1. Citace Původně odeslal Starry_girl Zobrazit příspěvek
    Klienta ve WordPressu klidně zaškolím, mám na to připravené 3 verze celodenního školení podle typu projektu a samozřejmě můžu školení upravit na míru, stačí si vybrat a zaplatit.
    No to jo, ale vetsinou to skoleni nema stat temer polovinu zakladni sazby tvorby webu :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nedovolil bych si někomu předat dílo bez vysvětlení jak ho má používat. Nic složitého. Pokud je to blog, tak vysvětlim jak se vytváří články. Pokud je to eshop, tak vysvětlím, jak se přidávají produkty a nastavují parametry nutné pro chod. Pokud je to jen web, tak vysvětlím, jak se upravují nadpisky.

    U každého díla je to něco jiného. U loga logomanuál, u grafiky instrukce k tisku nebo k použití, u webu ovládání, u programování dokumentace (případně changelog), u systému na zakázku kompletní manuál s dokumentací,..

    Na školení bych nešel a dílo bych nepřevzal, pokud bych nevěděl jak ho mám nainstalovat nebo jak ho mám používat.

    Nabízet celodenní školení, které má nahradit toto, to mi nedává moc smysl. Nejde o to naučit je pracovat s wordpresem, ale jen ukázat to minimum co je nutné, aby mohli dělat to za jakým účelem si nechali web udělat. Pak je možné je na to vždy odkázat, případně místo úpravy je navigovat po telefonu, aby získali jistotu, že to zvládnou sami. Pak ani sama nebudete mít pocit, že něco musíte dělat zadarmo a vycházet jim vstříc.

    Pokud nejde vysvětlit užívání a nebo by to bylo pro daného člověka náročné, tak bych místo toho nabídl správu (třeba měsíční paušál + cena za práci + podmínky podpory.. čas od do, termíny).

    Každý nějak začíná a je těžké si říci o peníze nebo nějak odmítat požadavky. Chce to postupně zkoušet, ideálně na nových klientech, tam to tolik nezabolí, když to nevyjde. A hlavně, vždy to dopadne lépe než si člověk představuje v hlavě.

  4. Tak každý nějak začínal a co si budeme říkat, na počátku každý bere každou zakázku, alespoň první dva roky, než se vypracuje, nabere zkušenosti. Na filtraci klientů pomáhají dvě věci jednak záloha, druhak cena za kompletní projekt. Vše je samozřejmě o komunikaci a společné dohodě, já se snažím svým klientům dodat veškeré informace, aby nejen správně pochopili problematiku, právní, finanční ale i časovou náročnost logotvorby a zatím mi to funguje perfektně. Proto o tom budu psát základní ebook, tak abych to nemusel pořád opakovat dokola, ušetřím tím čas. :) Chápejte, že klienti často vůbec nemají představu ani o ceně, náročnosti vývoje projektu, autorských právech, cenách za fotky, korekci textu, fonty, pluginy u vývoje webu atd. Vycházejí z dezinformací, kterých jsou na netu spousty, ale pokud jim vše vysvětlíte, tak pak s adekvátní cenou za projekt nemají problém, ani s termíny. Je to všechno o komunikaci a předem stanovených pravidlech spolupráce. Buď chce klient kvalitu a má na to rozpočet a čas a nebo může jít o dům dál.

    Nevidím jediný důvod, proč by jste měla pracovat zadarmo? Zvedat každou chvíli telefon a odpovídat na emaily do hodiny, to je začátečnická chyba a jak už psali kolegové, časem vyhoříte. Pokud děláte dobrou a kvalitní práci, nechte si za ní férově zaplatit a cenu si určujete a obhajujete Vy. Chce klient dodatečné úpravy po dokončení projektu? Tak mu pošlete hodinovou sazbu, plus přirážku za expres vypracování a je to. Buď akceptuje podmínky zaplatí, nebo může jít o dům dál. Proč by jste měla pracovat zadarmo a zvedat telefon o víkendech? To je přece cesta do pekel a k totálnímu vyhoření. Koukněte se jaké ceny si určují agentury, ty to dělají správně. Jste podnikatelka, Váš čas stojí peníze, neděláte charitu, tak podnikejte a nechte si to zaplatit. Pokud se jedná o dlouhodobého klienta a je to úprava na pár minut, tak mi to nedělá problém. Ale cokoliv co je 15 minut a výš je potřeba účtovat.

    Další věc zdražte, raději pár velkých projektů než velké množství malých projektů. Protože to není jenom o práci, ale i o složité a náročné komunikaci. Zároveň tím odfiltrujete klienty s kterýma je komplikovaná a neefektivní spolupráce. Důležité je všechny tyto informace oznamovat dopředu, aby klient věděl, že když bude chtít úpravu bude se to účtovat podle hodinové sazby, že pokud to chce express, tak si za to připlatí, že máte pracovní dobu od do, že nepracujete o víkendech atd. Důležité je naučit se říkat jasné ne, nebrat každou zakázku, ale vybírat si.Také jsem ze začátku udělal tu chybu, že jsem spousty úprav dělal v rámci "výjdu klientovi vstříc", ale to je obrovská chyba. Jednak "výjdu klientovi vstříc" Vám nezaplatí účty, druhak v tu chvíli pracuejete zadarmo a za třetí, klient toho zneužije a to, že se dostanete do časového presu a nestíhání termínů ani nemluvím. Takže naučit se říkat NE. Proto je potřeba účtovat veškerý čas, který úpravám věnujete. Spočítejte si kolik času, hodin je to za rok a pochopíte, že takto fungovat nemůžete.

    Klient něco chce, musí si za to zaplatit, mě nikdy v životě nenapadlo chtít po někom práci zadarmo, nebo úpravu zadarmo, styděl bych se. A je jedno jestli pro mě pracoval zedník, webdesigner, copywriter, student atd. Naopak jsem vždycky tyto práce dobře zaplatil a rád zaplatím, protože vím kolik za tím stojí dřiny, nákladů, práce, stresu a starostí. Vážím si práce a času ostatních lidí a to ocením finančně a samozřejmě poděkováním za dobře odvedenou práci. Příjde mi jako totální neúcta chtít po někom práci a úpravy zadarmo. Pokud vím, tak feudalismus již skončil. :D

  5. Tak přesně toto mě sere i v mém oboru – překlady. Projekt dávno odevzdám, týden leží někde v agentuře nebo u zákazníka a pak si zákazník vzpomene, že chce jednu větu přeložit a nejlépe hned a zadarmo. Když se to nasčítá, tak některé dny dělám jen zdarma nějaké dodělávky nebo výmysly nebo místo překladatele musím být i občas IT specialista nebo grafik.

    A chtěl bych podotknout, že rozhodně nemám dumpingové zákazníky.

  6. jestli to dobře chápu, tak se snažíte zákazníky kádrovat, ale zapomínáte na jednu základní věc: "Zákazník náš pán", s tímhle totiž nepřišel nikdo jiný než T. Baťa a tomu podřídil vše. Chtěli byste prodat madam luxusní lodičky, ale servis poskytnout jako na dřeváky. Zamyslete se nad tím, zda-li děláte to u čeho dokážete poskytnout servis a pořád být v plusu! Jestliže to nedokážete, tak ten "produkt" ani nenabízejte, ale ono je jednodušší to hodit na zákazníka, ten je takový jiný zase makový. Ale zákazník je jen jeden, vždycky byl a bude, pro skutečného podnikatele (poskytovatele služeb) je pán! Jestli toto nechápete, tak nepodnikejte, vždyť jste v tom oboru dobří, tak se nechte zaměstnat.

  7. Zrovna u odbornych cinnosti je to presne opacne, rooibosmane, pokud si me nekdo najima, tak proto, ze necemu rozumim lip, nez on, a jeho slovo tudiz nema valnou vahu.

    Nas zakaznik nas pan plati hlavne v maloobchode, gastru a u hodne konkurencnich sluzeb, u specializovanych ani v nejmensim.

  8. Já souhlasím na sto procent s: "Náš zákazník, náš pán." Ale to, kdo bude mým zákazníkem určuji já. Všechny co odmítnu, pošlu konkurenci, nebo se s nimi kvuli jejich chování a jednání rozloučím, mi rozhodně nebudou nic diktovat a už vůbec to nebude "můj pán". Protože to jednoduše přestal být zákazník. Takže dá se podle toho hesla chovat a přitom sebou nenechat vyjebávat.

  9. Protože to jednoduše přestal být zákazník...tak jednoduché to není a věřím tomu, že z některých se stanou kverulanti jen jako "truc" reakce na diletanství některých obchodníků.

  10. A vy berete každého zákazníka?A ten kdo umí říci ne, je diletant?

  11. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    A vy berete každého zákazníka?A ten kdo umí říci ne, je diletant?
    asi jsem to špatně pochopil, když píšete že přestal být zákazníkem. Takže on se zákazníkem nikdy nestal? Potom je to v pořádku. Na druhou stranu to musí být únavné lustrovat každého jestli je bonitní nebo kverulant. Jinak pokud narazím na frustráta, snažím se i tak dokončit byznis i za cenu menší ztráty a příště se mu vyhnout. Dá se říct, že beru každého s kým si potvrdím objednávku.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3