Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 16 z 16

Přepravce GEIS - srovnání s DPD, PPL ATYP

  1. Zdravím,

    rád bych se s vámi podělil o zkušenost a zajímá mně váš názor.

    Již nějakou dobu používáme přepravce typu zásilkovna, Uloženka, PPL, DPD a TopTrans a Český pošta. Bohužel tím, že se ze začátku zákazníkům nabídlo více přepravců, tak se objem rozdělil a u DPD nebyl dostatečný pro slevu a zásilky zdražili. PPL má celkem přijatelné ceny, protože jsme splnili měsíční kvůtu. Bohužel však každý měsíc nám udělají ve faktuře radost a to s jejich Atypem (atypické zásilka) s přirážkou 300 Kč vč DPH. Tento měsíc například 3, což je 900 Kč navíc.

    Problém je, že se nejedná o nadrozměrné zásilky, ale například o malý pytel substrátu o váze 6kg, který nebyl v krabici ale zabalen do bublinkové a strečové fólie a potom síť na sušení hub v obalu ve tvaru klasického talíře.

    Takže, celkem mně PPL vytáčí a ukončíme s nima spolupráci. Prostě né na každý sortiment se hodí. Teď máme nabídku u společnosti Geis, kde mají ale papírově úplně stejné podmínky a jako bonus, nesmí se používat černá fólie vůbec a zboží musí být v kartonové krabici.

    Zajímá mně názor někoho, kdo používá tohoto přepravce zda je přisnej jako PPL. Nejlepší je DPD, protože vůbec kartón ani fólii neřeší, ale bohužel k aktuálnímu ceníku a hmotnostem zásilek kolem 5-30kg se nám to prostě nevyplatí

    1) Můžeme poslat zásilku bez kartónu a postihu Atypem?
    2) Doporučíte mi lepšího dopravce než GEIS
    3) Je možnost nějak získat lepší cenu u DPD s příslibem, že se bude používat jen jejich společnost i když už proběhlo jejich měsíční měření?
    4) Geis je opravdu tak špatný dle recenzí? Snad horší už je jen Česká pošta a DPD či PPL na tom neni o moc lépe :-)


    Díky za info.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal shop22 Zobrazit příspěvek
    Zdravím,

    rád bych se s vámi podělil o zkušenost a zajímá mně váš názor.

    Již nějakou dobu používáme přepravce typu zásilkovna, Uloženka, PPL, DPD a TopTrans a Český pošta. Bohužel tím, že se ze začátku zákazníkům nabídlo více přepravců, tak se objem rozdělil a u DPD nebyl dostatečný pro slevu a zásilky zdražili. PPL má celkem přijatelné ceny, protože jsme splnili měsíční kvůtu. Bohužel však každý měsíc nám udělají ve faktuře radost a to s jejich Atypem (atypické zásilka) s přirážkou 300 Kč vč DPH. Tento měsíc například 3, což je 900 Kč navíc.

    Problém je, že se nejedná o nadrozměrné zásilky, ale například o malý pytel substrátu o váze 6kg, který nebyl v krabici ale zabalen do bublinkové a strečové fólie a potom síť na sušení hub v obalu ve tvaru klasického talíře.

    Takže, celkem mně PPL vytáčí a ukončíme s nima spolupráci. Prostě né na každý sortiment se hodí. Teď máme nabídku u společnosti Geis, kde mají ale papírově úplně stejné podmínky a jako bonus, nesmí se používat černá fólie vůbec a zboží musí být v kartonové krabici.

    Zajímá mně názor někoho, kdo používá tohoto přepravce zda je přisnej jako PPL. Nejlepší je DPD, protože vůbec kartón ani fólii neřeší, ale bohužel k aktuálnímu ceníku a hmotnostem zásilek kolem 5-30kg se nám to prostě nevyplatí

    1) Můžeme poslat zásilku bez kartónu a postihu Atypem?
    2) Doporučíte mi lepšího dopravce než GEIS
    3) Je možnost nějak získat lepší cenu u DPD s příslibem, že se bude používat jen jejich společnost i když už proběhlo jejich měsíční měření?
    4) Geis je opravdu tak špatný dle recenzí? Snad horší už je jen Česká pošta a DPD či PPL na tom neni o moc lépe :-)


    Díky za info.
    Ad1) někdo někde může
    Ad2) na něco každý jiný je lepší, záleží na sortimentu
    Ad3) zkus to znovu až bude zase akce
    Ad4) na něco je špatný na něco ne, lde sortimentu

    Proč brečíš nad atypem, je to už skoro všude a není přece takový problém dát zboží do krabice, kdy je to určitě levnější než příplatek za atyp. Jinak PPL běžně zkouší účtovat atyp i za zásilky do povoleného rozměru a vymlouvá se na automat či brigádníky, takže doporučuji tyto balíky označit, že jsou povoleného rozměru a tudíž nejsou atyp.

  4. Gies neni zas tak špatný. Osobně mam dobrý stah s kuryrem, ten je supr s tím se da na skoro vše lidsky domluvit (že treba nestiham prijet co nejpozdeji nebo helel más 5 minut cas nez to zabalim). ale zas uplně opačně je to s manažerem a když resim reklamaci ci vraceni casti penez, tam uz dela mrtvého brouka a komunikace k nicemu.

    Jinak za atypicky balik je geis +250 Kč bez DPH, a celkově je tam par hacku, ale jinak zatim to jde. Nejlepší je zasilkovna, ale ta zas je omezena hmotnosti no.

  5. Geis je co se týče atypů na tom úplně stejně jako PPL + jim vadí ještě ty černé strečky. Zkus GLS, ale kdo ví jak dlouho budou oni atypy tolerovat.

  6. Citace Původně odeslal shop22 Zobrazit příspěvek

    1) Můžeme poslat zásilku bez kartónu a postihu Atypem?
    2) Doporučíte mi lepšího dopravce než GEIS
    3) Je možnost nějak získat lepší cenu u DPD s příslibem, že se bude používat jen jejich společnost i když už proběhlo jejich měsíční měření?
    4) Geis je opravdu tak špatný dle recenzí? Snad horší už je jen Česká pošta a DPD či PPL na tom neni o moc lépe :-)


    Díky za info.
    1) Ano, ale bude naúčtují si asi tři kila navíc
    2) prašť jako uhoď
    3) Ano
    4) Není, pokud to nejde přes Modletice, to Pražské depo je fakt hrůza, ale jinak se to dá

  7. Před chvílí mi přišel email, že od nového roku DPD přebírá společnosti Geis CZ a Geis SK:)

    Pravděpodobně již od 1. 1. 2020, po předchozím nutném souhlasu antimonopolního úřadu, převezme společnosti Geis Parcel CZ a Geis Parcel SK společnost DPD a bude pokračovat v našich balíkových aktivitách v České republice a na Slovensku. DPD převezme obě společnosti se všemi zaměstnanci včetně balíkového obchodního týmu, dopravci i zákazníky. Samozřejmostí je zachování všech stávajících smluv včetně smluv se zákazníky za nezměněných podmínek. Jsme pevně přesvědčeni, že jsme ve společnosti DPD našli solidního a profesionálního partnera pro naše balíkové zákazníky. Společnosti Geis a DPD budou vzájemně spolupracovat.

  8. potvrzuji

  9. příplatek za atyp se u PPLky nechá usmlouvat na 70,- Kč a někdo i na 30,- Kč

  10. U Geisu 300Kč, hmmm a bude hůř. DPD, zrovna DPD ... jeden z dopravců, který neumí doručovat a když nemají objem, tak čekají, až se jim zaplní auto. Tak snad tím svůj problém vyřeší a budou doručovat opravdu denně

  11. Ať si nadává na ČP kdo chce a jak chce, ale v dnešní době už skoro není žádný rozdíl mezi nimi a kurýrem. Je to o lidech. Některá místa funguji skvěle, jiná špatně, stejně tak s doručováním. ČP má výhodu že dokáže dát jednotnou cenu na zásilku bez rozdílu váhy (snad to zachovají i na příští rok) a skoro neřeší způsob balení. Mají problém jen s černou fólií, to se dá vyřešit tím, že se koupí za stejné peníze bílá...

  12. Citace Původně odeslal Exitek Zobrazit příspěvek
    Ať si nadává na ČP kdo chce a jak chce, ale v dnešní době už skoro není žádný rozdíl mezi nimi a kurýrem. Je to o lidech. Některá místa funguji skvěle, jiná špatně, stejně tak s doručováním. ČP má výhodu že dokáže dát jednotnou cenu na zásilku bez rozdílu váhy (snad to zachovají i na příští rok) a skoro neřeší způsob balení. Mají problém jen s černou fólií, to se dá vyřešit tím, že se koupí za stejné peníze bílá...
    Tak oprava DPD je vlastně docela dobrý dopravce, když to srovnáte s ČP. Každý dopravce je lepší. Samozřejmě od ostatních můžete mít také stejnou cenu na balík nezávisle na váze, je to jen o tom, jak si to domluvíte. S ČP zažívám jen ty nejhorší situace a možná by bylo lepší, kdyby se o doručování balíků ani nesnažili. Před lety jsem tu službu úplně z eshopu zrušil, vypověděl všechny smlouvy a skřípu zuby, když to někdo používá. Jako hesla na karty házejí rovnou do schránky, balíky na jméno dávají kde komu, lžou o pokusech doručení, ulehčují si práci a rovnou vše hrnou na depa, mají bordel v systému a vydávají balíky jmenovcům nehledě na adresu doručení, nedokážou dostat balík na správné depo, neumějí řešit reklamace, neumějí dělat klasickou balíkovku, jsou zatíženi kravinama a přenášejí to na jiné části firmy a zákazníky, které jejich problémy nezajímají, doposavad nebraly karty, nechápu co jim tak dlouho trvalo, jsou pomalí, mají až o 2000% vyšší nedoručitelnost 20% vs. 1% ve srovnání s konkurencí a vedoucí argumentuje, že je to tak v pořádku a že to není žádný rozdíl, mám pokračovat?

  13. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Tak oprava DPD je vlastně docela dobrý dopravce, když to srovnáte s ČP. Každý dopravce je lepší. Samozřejmě od ostatních můžete mít také stejnou cenu na balík nezávisle na váze, je to jen o tom, jak si to domluvíte. S ČP zažívám jen ty nejhorší situace a možná by bylo lepší, kdyby se o doručování balíků ani nesnažili. Před lety jsem tu službu úplně z eshopu zrušil, vypověděl všechny smlouvy a skřípu zuby, když to někdo používá. Jako hesla na karty házejí rovnou do schránky, balíky na jméno dávají kde komu, lžou o pokusech doručení, ulehčují si práci a rovnou vše hrnou na depa, mají bordel v systému a vydávají balíky jmenovcům nehledě na adresu doručení, nedokážou dostat balík na správné depo, neumějí řešit reklamace, neumějí dělat klasickou balíkovku, jsou zatíženi kravinama a přenášejí to na jiné části firmy a zákazníky, které jejich problémy nezajímají, doposavad nebraly karty, nechápu co jim tak dlouho trvalo, jsou pomalí, mají až o 2000% vyšší nedoručitelnost 20% vs. 1% ve srovnání s konkurencí a vedoucí argumentuje, že je to tak v pořádku a že to není žádný rozdíl, mám pokračovat?
    Ze stejného důvodu jsme pát let zpět vyhodilil PPL, s tím rozdílem že oni házeli bordel na nás, že jsme nepolepili zásilky, nepředali dopravci atd. V současné době máme zase problémy s DPD, za poslední týden jsme řešil 2 reklamace, že balík ani nezkoušeli doručit (dle DPD adresát změnil den doručení a následně nebyl k zastižení), ani u jedno ze zákazníků neplatilo ani a, ani b.
    U ČP pošleme průměrně 300 balíků měsíčne a vrací se nám jich max 5, reklamaci na poškození řešíme cca 1x ročně.

    Neříkám, že je ČP ideální, ale za xy let posílání zásilek nám vychází docela v pohodě

  14. Tak třeba se to časem obrátí, třeba už se tam začalo něco dít. Ale k tomu je potřeba, aby pochopili, co je podstatou České pošty a čemu se chtějí věnovat.

  15. Podle všeho mají zůstat funkční obě firmy, ale to by snad nedávalo smysl je kupovat... Časem se stejně spojí.

  16. Citace Původně odeslal Exitek Zobrazit příspěvek
    Ze stejného důvodu jsme pát let zpět vyhodilil PPL, s tím rozdílem že oni házeli bordel na nás, že jsme nepolepili zásilky, nepředali dopravci atd. V současné době máme zase problémy s DPD, za poslední týden jsme řešil 2 reklamace, že balík ani nezkoušeli doručit (dle DPD adresát změnil den doručení a následně nebyl k zastižení), ani u jedno ze zákazníků neplatilo ani a, ani b.
    U ČP pošleme průměrně 300 balíků měsíčne a vrací se nám jich max 5, reklamaci na poškození řešíme cca 1x ročně.

    Neříkám, že je ČP ideální, ale za xy let posílání zásilek nám vychází docela v pohodě
    Opravdu zvláštní to se změnou doručení, zrovna to samé se nám stalo taky, DPD tvrdí, že to udělal řidič a řidič zase tvrdí, že zásilka byla poškozená, tak ji nenaložil. A jelikož to bylo zboží ze zahraničí, tak na jejich sledování zásilek bylo uvedeno, že datum změnilo samotné DPD. Na urgenci a reklamaci se ozvali po týdnu, že snad je všechno v pořádku, když vidí, že je doručeno a při trvání na reklamaci nemáme co reklamovat to může jedině odesílatel. Takže na zboží se čeká týden navíc pak jenom omlouváme se a to je teprve listopad. Zřejmě nová forma výmluv jelikož v letech předchozích nás na firmě, kde se dělá na dvě směny zase týden nikoho nezastihly už kolem 17. hodiny.

  17. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Opravdu zvláštní to se změnou doručení, zrovna to samé se nám stalo taky, DPD tvrdí, že to udělal řidič a řidič zase tvrdí, že zásilka byla poškozená, tak ji nenaložil. A jelikož to bylo zboží ze zahraničí, tak na jejich sledování zásilek bylo uvedeno, že datum změnilo samotné DPD. Na urgenci a reklamaci se ozvali po týdnu, že snad je všechno v pořádku, když vidí, že je doručeno a při trvání na reklamaci nemáme co reklamovat to může jedině odesílatel. Takže na zboží se čeká týden navíc pak jenom omlouváme se a to je teprve listopad. Zřejmě nová forma výmluv jelikož v letech předchozích nás na firmě, kde se dělá na dvě směny zase týden nikoho nezastihly už kolem 17. hodiny.
    To je krásný, pravděpodobně nestíhají a hází to na ostatní..

Hostujeme u Server powered by TELE3