logo
31.05.2019 16:34
31
Stále platí snad, že pri drobném nákupu do 10 000Kč nemusí být uvedeny fakturační údaje, takže je lepší nakupovat jako fyzická osoba už kvůli reklamaci a do nákladů si to stejně můžete dát, nebo se pletu?

Co se právě děje na Webtrhu?

31.05.2019 16:54
32
Původně odeslal Macecha
Stále platí snad, že pri drobném nákupu do 10 000Kč nemusí být uvedeny fakturační údaje, takže je lepší nakupovat jako fyzická osoba už kvůli reklamaci a do nákladů si to stejně můžete dát, nebo se pletu?
Souhlasim. Zakladem spravneho ziti je podvadet kde se jen da ve svuj prospech.
31.05.2019 18:18
33
hej, všetci sú kkti len ty si lietadlo... to si snáď robíš p...
01.06.2019 18:23
34
Taky bych chtěl mít tolik času na řešení podobných "píč.ovin" :)
02.06.2019 21:13
35
no a jak to teda je s tím DIČ? Měl to zaškrknutý nebo ne?
05.06.2019 23:02
36
Taky by se zde mel poresit dalsi nesvar, na ktery vsici zvysoka prdi: mnoho eshopu vyzaduje jmeno+prijmeni, i kdyz nakupuju na firmu. Dobre, no, dejme tomu. Proc, ale to jmeno a prijmeni museji jo flaknout do fakturacni adresy na doklad? K cemu to tam ma slouzit? Ma to nejakou logiku? Je tu nekdo, kdo neco takoveho zadaval/programoval, je ochoten se priznat, a vysvetli to?

(Napr. na Slovensku, kdyz jsem tam nekomu fakturoval na treba eserocko a dal jsem jmeno cloveka (ktery to eserocko vlastni) do fakturacni adresy, tak mi fakturu vratil k predelani, ze je s tim urad vyhazuje...)
05.06.2019 23:49
37
Tak to bude nějaký automatický vyplňování dle dat ve formuláři. Nedává smysl, ale účetně to nic nemění, nevěřim tomu, že to čobolákům neberou úřady, to je kravina přece.
11.06.2019 17:43
38
Původně odeslal vodička
Tak to bude nějaký automatický vyplňování dle dat ve formuláři. Nedává smysl, ale účetně to nic nemění, nevěřim tomu, že to čobolákům neberou úřady, to je kravina přece.
Když má pan Čobolák firmu Moja prvá s.r.o. a já na fakturu do fakturační adresy místo správného:

Moja prvá s.r.o.
Dolná nad Váhom 1
999 99

napíšu:

Moja prvá s.r.o.
Ing. Juraj Čobolák
Dolná nad Váhom 1
999 99

tak se mi s tím sice lépe pracuje (protože se nemusím jak otrok ke každému nazpaměť učit, jak se jmenuje to jeho eseróčko - navíc účetní sw Pohoda hledá naráz v obou polích, tedy jak v poli Firma tak v poli Jméno), nicméně p. Čobolák mi to pošle zpátky, že to tak nechce, protože jeho jméno přeci není součástí oficiální fakturační adresy (sídla firmy) a jejich úřady prý na tom lpí (různých takových věcí jsme potkali víc, na které jsou jejich úředníci úzkoprsý)

Pozn.: nejsem ešopista, nemám obchod zautomatizovaný -> zákazníci vám normálně zavolají nebo napíšou a vy je normálně obsloužíte ...
17.06.2019 12:19
39
Jedna věc je systém eshopu, který třeba nedovoluje nezadat jméno. Pak účetní systém, který má kontaktní jméno hned po názvem firmy, takže když je vyplněné, tak to tam nacpe automaticky. A nakonec šablona pro faktury, která nemusí mít správnou logiku a cpe to tam taky automaticky. A tušim, že česká pošta vyžaduje zadávat kontaktní jméno, protože když se posílá něco na reklamační oddělení, tak se musí do kolonky jméno napsat: reklamace reklamace (jako jméno a příjmení), jinak to systém neveme. Pak je ještě otázka, jestli firma chce vědět, kdo to objednával. Aby se pak balík zbytečně nevracel, protože daný zaměstnanec má zrovna dovolenou a neví se, co to je.
Ve větší firmě je normální, že kontaktní jméno se uvádí vedoucí střediska (někdo řeší údržbu, někdo IT) a jejich telefon.