Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 27 z 27

Co snídáte abyste se hecli do pracovního dne?

  1. Ahoj
    Požádal bych o nápady co snídat aby Vás to nastartovalo do nového dne.
    S čím máte dobré zkušenosti?

    Já snídám konzervu
    Vepřové ve vlastní šťávě & kafe a 10 cigaret

    A pak jsem celý den malátný

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Každý správný ráno snad začíná sexem a záchodem ne? Nevýhodu ovšem mají ti, co vstávají o hodinu déle.

  4. Možná už b jsi měl spát, už je po večerníčku

  5. Na snidani nemam cas :D

  6. Citace Původně odeslal gransy Zobrazit příspěvek
    Na snidani nemam cas :D
    Tak nesmíš vstávat v poledne :D

  7. Zjistil jsem, ze nejlepsi je, kdyz nesnidam... pak sem zkusil ani neobedvat, nakonec ani neveceret no a nakonec jsem prisel na to, ze clovek vubec nepotrebuje k zivotu jidlo... A bylo to...

  8. Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    Tak nesmíš vstávat v poledne :D
    Woe, bych ti pral kazdej den rano jezdit do skolky :D Casy poledniho vstavani jsou uz par let v riti :(

  9. nejlepší ke snídani je půl litru whiskey, to vás nabudí k nejvyšším výkonům

  10. Citace Původně odeslal gransy Zobrazit příspěvek
    Woe, bych ti pral kazdej den rano jezdit do skolky :D Casy poledniho vstavani jsou uz par let v riti :(
    To ti jsou 4 ?

  11. Nejlepsi na nastartovani dne je kapr v koprove omacce a hash brown.

    Energie na dva dny zarucena.

  12. 3 cigy, kávu a vodné

    ---------- Příspěvek doplněn 24.04.2019 v 21:53 ----------

    Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Zjistil jsem, ze nejlepsi je, kdyz nesnidam... pak sem zkusil ani neobedvat, nakonec ani neveceret no a nakonec jsem prisel na to, ze clovek vubec nepotrebuje k zivotu jidlo... A bylo to...
    žeriem raz za deň, chodím každý deň cca. 10km pešo a aj tak mám 105kg... to si dovol.. bretharian lvl99

  13. Já jím dvakrát denně. Ráno snídám a v podvečer večeřím. Mezitím většinou nic nebo jen nějaké ovoce. Maso nejím. Stačí mi to. :)

  14. Smoothe - 1,5 banánu, kefír, jogurt, 1 vejce, 2 lžíce otrubů, ječmen, lžička chia semínek, skořice. Moje léty ověřená směs, která mi pomáhá přežít.

  15. Citace Původně odeslal Toro Zobrazit příspěvek
    nejlepší ke snídani je půl litru whiskey, to vás nabudí k nejvyšším výkonům
    Ale nekombinuj to tolik s halucinogenama, evidentně ti to nedělá dobře.

    Citace Původně odeslal matusy Zobrazit příspěvek
    žeriem raz za deň
    Všechno je to v hlavě, ne na talíři.

  16. vajicka + rajcata

  17. Vajíčka+Cibule+Rajčata+Okurka+Paprika pak si dám hořkou čokoládu +90% a pak kafe bez cukru

  18. Téměř denně si dávám přerušovanej půst, takže do prvních hodin se nakopávám (kromě dobrého spánku a chutí vstávat) ledovou sprchou, během a meditací a "snídám" až po šlofíku (kterej následuje po cca 5h práce) takovou obědo-snídani, což je vaječná omeleta + navrch chia a konopná semínka (se smějte, ale z hlediska živin je lžíce semínek výživnější jak 100g miska ovesných vloček ;)) + pažitka/petržel + k tomu okurka a jako dezert banán a hrníček lesního ovoce (zpravidla borůvky nebo maliny). To je základní snídaně a k ní tedy přidávám i polo-oběd (pár kusů zeleniny a ovoce, hrst ořechů, případně kus ryby).

    Tahle snídaně mě nakopávala dostatečně, ale půst, kterej kombinuju s kokosovým olejem, mi zajistí ještě silnější soustředění a stabilnější energii, i když jsem to dříve považoval za nesmysl (prakticky jako samotné půsty, dokud jsem si nepřečetl moderní studie) – jak může mít člověk víc energie, když 12+ hodin nejedl, než když se potom (byť zdravě) nají? Ale holt to tak je, jen to člověk fakt musí kombinovat se zdravym jídelníčkem (tzn. přírodní jídlo, méně sacharidů a když už, tak nezpracované), jinak na junk foodovém spaluje zásoby glykogenu obvykle déle, než je to postící "okno", tudíž do ketózy (a proto ani do toho stavu optimálního soustředění / výkonu) nespadne a bude vyloženě jen hladovět.

    Každopádně obecně – ráno to chce hlavně bílkoviny a tuky a pokud sacharidy, tak "pomalý" (zelenina, ovoce). Pak budeš mít energie dost a hlavně bude stabilní. Pokud si dáš pečivo, budeš mít do půl hodiny hlad (respektive absťák, pravej hlad běžnej člověk nikdy nezažije, protože nastává až cca 12h+ po jídle, u junk foodářů klidně 24h+) a tudíž půjde výkon dolů a musíš si zase "fetnout" něco, abys mohl jet dál. Zatímco když si dáš pořádnou bílkovinu a (zdravej) tuk, výkyvy se konat nebudou.
    Naposledy upravil lVlorf3us : 26.04.2019 v 09:05

  19. Také jím jednou denně, ale narozdíl od výše zmiňovaných příspěvků, jím po celý den... Jsem nervózní, když nemám co konzumovat. Pokud potřebuji nakopávačku k programování, dám si láhev vína nebo něčeho tvrdšího a ráno refactor :)

  20. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Ale nekombinuj to tolik s halucinogenama, evidentně ti to nedělá dobře.



    Všechno je to v hlavě, ne na talíři.
    narozdíl od tebe nevidím všude Ovčáčka, tak nevím kdo je tady na halucinogenech :) ten tě musí pronásledovat i na hajzl

  21. Myslíš tu jednu zmínku v jiným vlákně, jo? Aha.

  22. nekecej, žes to pochopil. to není možné.

  23. Možný je všechno.

  24. jo, po návštěvě webtrhu už tomu taky věřím že možný je všechno

  25. Citace Původně odeslal vikin Zobrazit příspěvek
    Co snídáte abyste se hecli do pracovního dne?
    většinou pivo a rum..

  26. Asi jsem divnej ale snidam vetsinou jidlo :-o

  27. ja zvažuji zajímavou věc = jist ob den

  28. Nejlepe se mi vstava na obed s lahvacem v ruce. Pak jsem tak nabuzenej, ze o tom dokazu mluvit az do noci!

Hostujeme u Server powered by TELE3