Kto nam vytvori eshopy v 3. krajinach s API napojenim na dodavatela?

Výsledky hlasování: Která možnost marketingu ?

Hlasující
21. Nemůžete hlasovat
  • 1 - PPC, Zbožáky,...

    16 76,19%
  • 2 - SEO, Obsah,...

    5 23,81%
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Začátky e-shopů - do čeho se pustit?

  1. Dobrý den,

    z vaší osobní nebo sprostředkované zkušenosti, co je podle vás lepší obsáhnout v marketingovém mixu začínajícího eshopu jako primární kanály ?

    1) PPC, Zbožáky, Reklamní prostory - rychlé kanály na "rýchlý" zisk

    2) Články, obsahový marketing, SEO - dlouhodobé budování značky

    Samozřejmě, že ideální varianta je kombinovat obě dvě a někdy to záleží i na sortimentu, ale ne vždy je na to dost času a prostoru dělat vše. Kdyby jste si měli vybrat jen pár kanálů / způsobů marketingu pro začínající e-shop do kterých by se mělo investovat téměř 100% času a zisku / peněz, které to jsou a proč ?

    Nejedná se o radu pro mně ale obecnou otázku ohledně marketingu ze zajímavosti.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Obecně (může se to mírně lišit dle sortimentu)
    1. PPC+Zbožáky+SEO+obsah (musíte mít obrat hned + zároveň ihned musíte pracovat na budoucnosti, navíc obsah na webu jde ruku v ruce se SEO)

  4. Ta první možnost je v podstatě v jistém okamžiku také budování značky. Pokud bys teda nedělal eshop na jednu sezonu.

  5. PPC, porovnávače pre rýchly zisk resp. rýchlo začať predávať produkty a potom zo zisku investovať do obsahu a SEO

Hostujeme u Server powered by TELE3