Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 28 z 28

Čeští mobilní operátoři postupují v neformální shodě, rýžují především na soukromých zákaznících, tvrdí ČTÚ

  1. Tři velcí mobilní operátoři drží v ČR 96% trhu a postupují v neformální shodě - mají léta stejné ceny a podobné nabídky. To tvrdí ČTÚ.

    Soukromí zákazníci mají horší ceny než zákazníci firemní, kteří dokážou a můžou lépe vyjednávat.
    Cca 30% zákazníků má podpultové (akviziční nebo retenční) ceny, které jsou o 20% - 80% nižší než oficiální nabídka.

    Studie ČTÚ: https://www.ctu.cz/sdeleni-o-zahajen...bilnich-sluzeb
    Článek na Lupě: https://www.lupa.cz/clanky/mobilni-o...sadni-analyzu/

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. ...a když budou čtyři, tak se to změní? Nebo jinak: Kolik musí být mobilních operátorů na trhu v ČR, aby zákazník dostal tržní cenu? Není chyba spíš tady:
    https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/...il_516100.html?

    opravdu si někdo myslí, že kauza mýto byla první korupční záležitost a že je to věc pouze období vlády ANO? Prostě brali za všech vlád no amy to platíme, co jako?

  4. Citace Původně odeslal rooibosman Zobrazit příspěvek
    ...a když budou čtyři, tak se to změní? Nebo jinak: Kolik musí být mobilních operátorů na trhu v ČR, aby zákazník dostal tržní cenu? Není chyba spíš tady:
    https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/...il_516100.html?

    opravdu si někdo myslí, že kauza mýto byla první korupční záležitost a že je to věc pouze období vlády ANO? Prostě brali za všech vlád no amy to platíme, co jako?
    A co je ta trzni cena v tomto pripade? Jak by mela vypadat proti te soucasne?

  5. na druhou stranu, je podnikatelský sen se dopracovat do podobné situace, naši operátoři jsou očividně finančně stabilní, což je i pro nás jako zákazníky dobře, kdyby šli na úroveň nákladů, může to být větší riziko.

    Bylo by zajímavé, kdyby někdo udělal zpětnou analýzu, jak se do současné situaice doiterovalo.

    Vtipné je, že vlastní rozpočty operátoři dost škrtí a šetří, rozhodně do svého rozvoje nedávají tolik, kolik by potřebovali. Některé části infrastrukty hodně zastaravájí. Tady vidím potenciální problém.

    Dříve jsem měl od dvou operátorů neomezené simkarty na internet, již dávno mi tyhle smlouvy vypověděli.

  6. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    A co je ta trzni cena v tomto pripade? Jak by mela vypadat proti te soucasne?
    to je úplně irelevantní kolik. Podstatné je že teď je navýšena o korupci. Mimochodem od vás bych takovou blbou otázku nečekal.

    ---------- Příspěvek doplněn 10.03.2019 v 08:38 ----------

    Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    na druhou stranu, je podnikatelský sen se dopracovat do podobné situace, naši operátoři jsou očividně finančně stabilní, což je i pro nás jako zákazníky dobře, kdyby šli na úroveň nákladů, může to být větší riziko.

    Bylo by zajímavé, kdyby někdo udělal zpětnou analýzu, jak se do současné situaice doiterovalo.

    Vtipné je, že vlastní rozpočty operátoři dost škrtí a šetří, rozhodně do svého rozvoje nedávají tolik, kolik by potřebovali. Některé části infrastrukty hodně zastaravájí. Tady vidím potenciální problém.

    Dříve jsem měl od dvou operátorů neomezené simkarty na internet, již dávno mi tyhle smlouvy vypověděli.
    to je zajímavé že u jiných dodavatelů služeb (nestátních), kteří jedou nadoraz vám toto nevadí. Zrovna u mobil operátora, když jsou tři a dalších deset čeká za dveřmi by mi to bylo šumák.

  7. To neni blba otazka to je otazka na miste. Chtit trzni cenu v netrznim prostredi nejde.

    Pisete o korupci muzete to nejak prokazat?

    Ja nemam rad tyto vykriky bez obsahu. Nerikam ze je to ted dobre, ale nebudu volat po blbostech a obvinovat druhe jen tak protoze mam pocit.

  8. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    To neni blba otazka to je otazka na miste. Chtit trzni cenu v netrznim prostredi nejde.

    Pisete o korupci muzete to nejak prokazat?

    Ja nemam rad tyto vykriky bez obsahu. Nerikam ze je to ted dobre, ale nebudu volat po blbostech a obvinovat druhe jen tak protoze mam pocit.
    Možná, že je to výkřik, možná ne, uvidíme. Nejde mi tady o nějakou "+- 1 Kč /minuta-hovoru", jde o to jestli je to tržní a demokratický systém nebo mafánská šakárna. Nervozní a nepřiměřené rekace tiskového mluvčí Marty Novákové na štiplavé dotazy novináře také leccos napovídají a celkem to zapadá :) Začíná to být zajímavé. Dvě hlavní lobby, které krájí medvěda krmeného státem se do sebe pustili stylem Cosa Nostra. viz útok na pravou ruku A.B. v jeho nepřítomnosti Je to jako z příručky o válce kmotrů, na vazbě je 5 lidí z party kolem ANO, přijde protitah? P.K. a jeho parta nejsou tak slabý hráči a porušování pravidel viz akce Capsh je asi nadzvedla.

  9. Operátoři, dopravci všude je to o tom samém. Šéfové se sejdou někde v hotelu, dokud nejsou vypnuté telefony na stole, vůbec se spolu ani nezačnou bavit. Dá se s těmi kartely vůbec něco dělat, když tu je pár subjektů?

  10. Citace Původně odeslal Martin Schlemmer Zobrazit příspěvek
    Tři velcí mobilní operátoři drží v ČR 96% trhu a postupují v neformální shodě - mají léta stejné ceny a podobné nabídky. To tvrdí ČTÚ.
    Pane jo. Na co přijdou dál, že ráno vychází slunce?

  11. No jsou ceny prepalene, musime hold pockat na 4 operátora co nebude jen dcerou současneho operatora. Jinak zrovna tenhle tyden mi o O2 končila 2 leta smlouva (jen 1 císlo mám na firmu jinak nic) a měl jsem neomezene volani a sms + 1,5 GB dat za 439 Kč s DPH, prvni sms co mi prisla ohledne ukonceni byla komicka to samé ale za 550 kc, tak jsem jim zavolal že mam nabidku u T-Mobile (blafuji) a ze co mam provest abych prevedl cislo za mi dali mnohem lepsi nabidku. Nakonec behem 3 minut jsem se domluvili ze zustanu u O2 a neomezené volani + 2 GB data za 385 Kč s DPH. Ale je to jen jedno číslo, ti co berou do firem vice, tak vim že se u toho samého dostávaji i pod 300 kc. No neni to žadná výhra ale nějak to prekousnu snad 2 roky, ale když vidim jaké ceny maji jinde tak jsou to zlodeji

  12. Však pán Sirup jím to zaplatí, aby to pokračovalo dál. :D Lebo je ve vatě.

  13. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Operátoři, dopravci všude je to o tom samém. Šéfové se sejdou někde v hotelu, dokud nejsou vypnuté telefony na stole, vůbec se spolu ani nezačnou bavit. Dá se s těmi kartely vůbec něco dělat, když tu je pár subjektů?
    dá se dělat, taky si občas něco škubnout :) v podstatě moc se toho nezměnilo za 30 let, akorát tehdy byla jedna krakatice dnes jich je více.

  14. Druhá část dnešních Otázek Václava Moravce o tématu
    Kdy zlevní mobilní data? Předseda Rady ČTÚ Jaromír Novák, europoslankyně Dita Charanzová a náměstek ministryně průmyslu a obchodu Petr Očko.
    Otázky Václava Moravce — iVysílání — Česká televize
    Začíná v 17. minutě.

  15. Citace Původně odeslal Martin Schlemmer Zobrazit příspěvek
    Druhá část dnešních Otázek Václava Moravce o tématu

    Otázky Václava Moravce — iVysílání — Česká televize
    Začíná v 17. minutě.
    A co říkali?

  16. Výkoný ředitel asociace mobilních operátorů Jiří Grunt:
    alias Richelieu mobilních operátorů ?
    ty voe ten má koule https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika...00cc47ab5f122/,
    Výkonný ředitel asociace mobilních operátorů Jiří Grund reagoval ve vysílání Českého rozhlasu Plus na analýzu zisků a marží operátorů v Česku, kterou zveřejnily Hospodářské noviny. Odmítl tvrzení, že by jejich zisky byly nadstandardní. Podle něj mobilní operátoři v Česku inkasují přiměřenou částku, a naopak ti zahraniční vydělávají málo.
    a že echt zrovna u nás se všici ze zahraniční mají líp než u nich doma:) to samé bankovní sektor :)

  17. Pracuji u mobilního operátora, věc se má asi takto. Pokuď mobilní operátor zlevní, ihned zareaguje konkurence - tj. snížením cen se mu nepodaří žádné zákazníky přetáhnout, v případě, že tedy sníží ceny, sníží všichni operátoři ceny, všem zůstane stejně zákazníků, výsledek bude ten, že všichni si sníží zisk. Proto není žádná konkurence, ona ani nemusí být kartelová dohoda, ono totiž se nikomu nevyplatí bojovat.

    Ten nápad z řad ANO na rychlejší přetahování zákazníků tudíž dává logiku, ale hodila by se ještě jedna věc, udělat tu rozumější politiku pro virtuální operátory. Spíše než čtvrtý operátor by se hodili férovější podmínky pro virtuály, a nejlépe úplně oddělit poskytovatele mobilních sítí od toho, že by nemohly prodávat koncákům. Když totiž má někdo na sobě napsaných 10.000 nebo 100.000 zákazníků a rozhodne se přejít, má mnohem silnější vyjednávací pozici.

    Hodila by se podobná strategie, jako je třeba u elektřiny a plynu, kdy můžete měnit dodavatele, ale dráty k vám vedou furt stejné a je jedna síť.

    Co se týká čtvrtého operátora, tak to je blbost, ono by stačilo, aby ÚOHS dupnul na T-Mobile a O2 a pěkně je rozseknul, kort s tou společnou sítí, protože to si de fakto postavili monopol.

    Jinak co tak pracuji u operátora, tak jsem vysledoval, že oni nijak v ČR neinvestují, ale vůbec, prostě se žije z roku na rok, a jedinej cíl je aktuální rok co nejvíc oškubat zákazníky, co nejlevněji provozovat síť, a poslat co největší dividendu do zahraničí.

  18. Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek
    Pracuji u mobilního operátora, věc se má asi takto. Pokuď mobilní operátor zlevní, ihned zareaguje konkurence - tj. snížením cen se mu nepodaří žádné zákazníky přetáhnout, v případě, že tedy sníží ceny, sníží všichni operátoři ceny, všem zůstane stejně zákazníků, výsledek bude ten, že všichni si sníží zisk. Proto není žádná konkurence, ona ani nemusí být kartelová dohoda, ono totiž se nikomu nevyplatí bojovat.

    Ten nápad z řad ANO na rychlejší přetahování zákazníků tudíž dává logiku, ale hodila by se ještě jedna věc, udělat tu rozumější politiku pro virtuální operátory. Spíše než čtvrtý operátor by se hodili férovější podmínky pro virtuály, a nejlépe úplně oddělit poskytovatele mobilních sítí od toho, že by nemohly prodávat koncákům. Když totiž má někdo na sobě napsaných 10.000 nebo 100.000 zákazníků a rozhodne se přejít, má mnohem silnější vyjednávací pozici.

    Hodila by se podobná strategie, jako je třeba u elektřiny a plynu, kdy můžete měnit dodavatele, ale dráty k vám vedou furt stejné a je jedna síť.

    Co se týká čtvrtého operátora, tak to je blbost, ono by stačilo, aby ÚOHS dupnul na T-Mobile a O2 a pěkně je rozseknul, kort s tou společnou sítí, protože to si de fakto postavili monopol.

    Jinak co tak pracuji u operátora, tak jsem vysledoval, že oni nijak v ČR neinvestují, ale vůbec, prostě se žije z roku na rok, a jedinej cíl je aktuální rok co nejvíc oškubat zákazníky, co nejlevněji provozovat síť, a poslat co největší dividendu do zahraničí.
    Se vším souhlasím, až na toho 4 operátora. Nový operátor nasadí (bude muset) levnější tarify, než má ta švédská trojka. Švédská trojka (O2,t-mobile, Vodafone) ztratí, tipuji min. statisíce svých zákazníků a budou nuceni o dost zlevnit. TO se stalo i v Itálii. Všem operátorům přeji nižší zisky a ti, co to platí (koncoví zákazníci) se pořádně plácli do hlavy, protože to ještě k tomu podporují.

  19. Citace Původně odeslal WeThor Zobrazit příspěvek
    Se vším souhlasím, až na toho 4 operátora. Nový operátor nasadí (bude muset) levnější tarify, než má ta švédská trojka. Švédská trojka (O2,t-mobile, Vodafone) ztratí, tipuji min. statisíce svých zákazníků a budou nuceni o dost zlevnit. TO se stalo i v Itálii. Všem operátorům přeji nižší zisky a ti, co to platí (koncoví zákazníci) se pořádně plácli do hlavy, protože to ještě k tomu podporují.
    Hele já to operátorům přeju taky, osobně je mi z mého zaměstnavatele občas na blití, morálně jsem klesnul ještě níže, než když jsem dělal pro firmu, co provozuje videoloterijní terminály. Ti alespoň okrádaly idioty a socky, teď pracuji na okrádání i slušných lidí.

    Jedinej důvod proč u operátora jsem - a proč je tam spousta lidí, že tam nemusíš moc máknout a dostaneš zaplaceno, teda když se povzneseš na tu buzeraci a idiocii co ve firmě panuje, ale to není tak složité.

    Jako je šílené pro operátora pracovat, to výmývání mozků je síla. Na firemním intranetu píšou, že máme skvělé sociální sítě, že máme reakční dobu pod 1 hodinu a odpovídáme na 99% dotazů zákazníků, jak jsme skvělí. Pak otevřeš firemní Facebook, a tam ano, je dost úhybných odpovědí na spousty dotazů, proč jsme takoví zloději a idioti - podotýkám, že nejde jen o zkušenost zákazníků, ale i moji osobní zkušenost.

    Marketingové oddělení u nás razí teorii "My jsme skvělí, jen zákazníci to nechápou". Ano, oh, ti hloupí zákazníci nechápou, jak my jsme skvělí. My jsme tak skvělí, že jakožto zaměstnanec přejdu ke konkurenci dnem mého odchodu ze společnosti, protože si myslím, že jsme banda imbecilů.

    Jak říkám, jedinej důvod, proč tam pracuji je ten, že v naprosté pohodě vydělávám násobek průměrného platu, a proto tam dělá mnohem více lidí.

  20. bart28: můžu ti říct, že teď není doba na nějaké výčitky a morální hrdinství. Zůstal bych tam a co to jde je hobloval a nejépe v pracovní době dělat ještě nejaký svůj biz. Je to ideální příležitost. Hodně lidí dělá ve šroubárně a tam tě dorasují a ještě se ani pořádně nenažereš.

  21. Citace Původně odeslal rooibosman Zobrazit příspěvek
    bart28: můžu ti říct, že teď není doba na nějaké výčitky a morální hrdinství. Zůstal bych tam a co to jde je hobloval a nejépe v pracovní době dělat ještě nejaký svůj biz. Je to ideální příležitost. Hodně lidí dělá ve šroubárně a tam tě dorasují a ještě se ani pořádně nenažereš.
    Na morální hrdinství fakt nemám náladu, dělám v IT, moji zaměstnavatelé často žádní andílci nejsem, a ani já nejsem andílek.

  22. Operátoři mají takové ceny, jaké jsou jejich zákazníci ochotni platit. Ostatně, téměř každý znás to tak má, nebo chce mít i ve svém podnikání. Český zákazník je líný, nechce vyjednávat, nechce přecházet ke konkurenci a tak si za tento stav může z části sám. Samozřejmě že spousta z vás zcela oprávněně namítne, že ideální stav by byl, aby byly přijatelné ceny bez handrkování. Ale když tento stav není zatím reálný, je třeba dělat aspoň něco.

    Já platím 318kč včetně DPH za neomezené volání+sms+9GB dat. Když to napíšu někde pod článek, kde se lidé rozčilují nad vysokým cenami, tak mě začnou většinou vulgárně napadat, místo toho aby se na retenčním oddělení snažili podobné ceně aspoň přiblížit.

    ---------- Příspěvek doplněn 12.03.2019 v 13:12 ----------

    Citace Původně odeslal rooibosman Zobrazit příspěvek
    Možná, že je to výkřik, možná ne, uvidíme. Nejde mi tady o nějakou "+- 1 Kč /minuta-hovoru", jde o to jestli je to tržní a demokratický systém nebo mafánská šakárna. Nervozní a nepřiměřené rekace tiskového mluvčí Marty Novákové na štiplavé dotazy novináře také leccos napovídají a celkem to zapadá :) Začíná to být zajímavé. Dvě hlavní lobby, které krájí medvěda krmeného státem se do sebe pustili stylem Cosa Nostra. viz útok na pravou ruku A.B. v jeho nepřítomnosti Je to jako z příručky o válce kmotrů, na vazbě je 5 lidí z party kolem ANO, přijde protitah? P.K. a jeho parta nejsou tak slabý hráči a porušování pravidel viz akce Capsh je asi nadzvedla.
    Nějak se mi zdá že mícháte až příliš věcí dohromady. To sím útokem na pravou ruku AB mě pobavilo. To by jako policie vždycky měla čekat až se Andrej vrátí? :-)
    Podle vyjádření A.B. bych se nedivil kdyby Faltýnka nechal sestřelit on sám. Ostatně, co se vlastně tak hrozného stalo? Mám stíhaného premiéra a nikdo si z toho bohužel nic nedělá. A na závěr jedna citace:

    „Pokud jde o roli pana Faltýnka, nevím přesně, jaká jednání měl. Podle mého názoru ale neměl suplovat ministra Ťoka. Mě to opravdu štve, protože jako hnutí máme čistý štít,“ uvedl Babiš v Lidových novinách.

    Nejdřív jsem si myslel že je to z pořadu Felixe Holzmana ale on to opravdu řekl náš trestně stíhaný premiér.

    ---------- Příspěvek doplněn 12.03.2019 v 13:16 ----------

    Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek
    Hele já to operátorům přeju taky, osobně je mi z mého zaměstnavatele občas na blití, morálně jsem klesnul ještě níže, než když jsem dělal pro firmu, co provozuje videoloterijní terminály. Ti alespoň okrádaly idioty a socky, teď pracuji na okrádání i slušných lidí.

    Jedinej důvod proč u operátora jsem - a proč je tam spousta lidí, že tam nemusíš moc máknout a dostaneš zaplaceno, teda když se povzneseš na tu buzeraci a idiocii co ve firmě panuje, ale to není tak složité.

    Jako je šílené pro operátora pracovat, to výmývání mozků je síla. Na firemním intranetu píšou, že máme skvělé sociální sítě, že máme reakční dobu pod 1 hodinu a odpovídáme na 99% dotazů zákazníků, jak jsme skvělí. Pak otevřeš firemní Facebook, a tam ano, je dost úhybných odpovědí na spousty dotazů, proč jsme takoví zloději a idioti - podotýkám, že nejde jen o zkušenost zákazníků, ale i moji osobní zkušenost.

    Marketingové oddělení u nás razí teorii "My jsme skvělí, jen zákazníci to nechápou". Ano, oh, ti hloupí zákazníci nechápou, jak my jsme skvělí. My jsme tak skvělí, že jakožto zaměstnanec přejdu ke konkurenci dnem mého odchodu ze společnosti, protože si myslím, že jsme banda imbecilů.

    Jak říkám, jedinej důvod, proč tam pracuji je ten, že v naprosté pohodě vydělávám násobek průměrného platu, a proto tam dělá mnohem více lidí.
    Líbí se mi jak uznáte že jste nemorální a hned si to i patřičně omluvíte. Jste ideální člověk do každé firmy.

  23. trx2010: znám zase spousty případů, kdy lepší retenční nabídku nedali, zákazníka nechali přejít, kde platil víc. Stejně tak znám případy, kdy trikem nechali prodloužit smlouvu na další 2 roky, kde již s cenou nepohneš. Na retenční nabídky mají jednotliví operátoři kpi a nemohou je dávat úplně každému, touhle se sleduje a vyhodnocuje. Stejně tak jsem se již osobně setkal s tím, že mi výhodnou osobní smlouvu bez náhrady operátor zrušil po půl roce. Házet vinu na zákazníky je v tomhle případě dost laciné.

    Výhodné nabídky se dávají také podle platební morálky, délky jak dlouho jsi u operátora a dalších kritérií, operátorům to vyskakuje při pohovoru, stejně jako doporučení jakou nabídku mohou dát, ne každý dosáhne na ty výhodné a může si hlavu stavět jak chce.

  24. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    trx2010: znám zase spousty případů, kdy lepší retenční nabídku nedali, zákazníka nechali přejít, kde platil víc. Stejně tak znám případy, kdy trikem nechali prodloužit smlouvu na další 2 roky, kde již s cenou nepohneš. Na retenční nabídky mají jednotliví operátoři kpi a nemohou je dávat úplně každému, touhle se sleduje a vyhodnocuje. Stejně tak jsem se již osobně setkal s tím, že mi výhodnou osobní smlouvu bez náhrady operátor zrušil po půl roce. Házet vinu na zákazníky je v tomhle případě dost laciné.

    Výhodné nabídky se dávají také podle platební morálky, délky jak dlouho jsi u operátora a dalších kritérií, operátorům to vyskakuje při pohovoru, stejně jako doporučení jakou nabídku mohou dát, ne každý dosáhne na ty výhodné a může si hlavu stavět jak chce.
    Samozřejmě, já to chápu že jsou různé případy. Nicméně nikde jsem nesvaloval vinu na zákazníky, jen jsem napsal že si za to mohou z části sami. A ani netvrdím že každý dostane stejně dobrou cenu, jen je potřeba se místo nadávání pokusit něco dělat... Mě osobně to vyšlo. Kdybych zvolil přístup značné části lidí tak pořád platím za méně služeb více jak dvakrát tolik.

  25. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Samozřejmě, já to chápu že jsou různé případy. Nicméně nikde jsem nesvaloval vinu na zákazníky, jen jsem napsal že si za to mohou z části sami. A ani netvrdím že každý dostane stejně dobrou cenu, jen je potřeba se místo nadávání pokusit něco dělat... Mě osobně to vyšlo. Kdybych zvolil přístup značné části lidí tak pořád platím za méně služeb více jak dvakrát tolik.
    Hádám že tu cenu nemáš pouze pro jedno číslo, nebo ano?

  26. trx2010: takže až se všichni pekaři v okolí domluví, že štrycla chleba nepůjde pod 100 Kč, tak nebuď líný a třeba v PENAMu založ ten retenční proces:) Dokonce bych řekl že se dostaneš aspoň na půlku ceny.

  27. U retence hodně záleží na tom, co zrovna operátor tlačí, na koho narazíte a jestli prodejci honí body. Jeden den vám dají úplně jinou nabídku než druhý. Já mám 4 čísla za 350/číslo. Snesitelná suma. Spíš je paradox, že si obyčejní lidé kupují neomezené tarify jenom proto, že jsou neomezené. Všichni co znám, klopí neomezenku v plné palbě za 600-700Kč a dokonce ani manželé si neřeknou o společnou smlouvu na dvě čísla za menší peníze. Lidi jsou blbý.

  28. Citace Původně odeslal Toliceek Zobrazit příspěvek
    Hádám že tu cenu nemáš pouze pro jedno číslo, nebo ano?

    Pro tři. Což je nic. To je malá rodina, tři kamarádi... Je třeba hledat cesty.

    ---------- Příspěvek doplněn 12.03.2019 v 15:14 ----------

    Citace Původně odeslal rooibosman Zobrazit příspěvek
    trx2010: takže až se všichni pekaři v okolí domluví, že štrycla chleba nepůjde pod 100 Kč, tak nebuď líný a třeba v PENAMu založ ten retenční proces:) Dokonce bych řekl že se dostaneš aspoň na půlku ceny.
    Pokud není jiná možnost tak zcela jistě. A nebo můžeš nadávat a platit plnou cenu, jako to dělá spousta lidí. Já osobně nic od Babiše vědomě nejím, takže bych asi v tomto konkrétním případě chleba vyndal z jídelníčku.

    Nicméně se mne snažíte vmanipulovat do situace, kdy bych snad tvrdil, že mi aktuální stav vyhovuje či ho dokonce schvaluji. Což není pravdou.



    ---------- Příspěvek doplněn 12.03.2019 v 15:17 ----------

    Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    U retence hodně záleží na tom, co zrovna operátor tlačí, na koho narazíte a jestli prodejci honí body. Jeden den vám dají úplně jinou nabídku než druhý. Já mám 4 čísla za 350/číslo. Snesitelná suma. Spíš je paradox, že si obyčejní lidé kupují neomezené tarify jenom proto, že jsou neomezené. Všichni co znám, klopí neomezenku v plné palbě za 600-700Kč a dokonce ani manželé si neřeknou o společnou smlouvu na dvě čísla za menší peníze. Lidi jsou blbý.
    Tchýně pořád brečela že nemá peníze. Říkám jí proč platíš už dva roky 600 měsíčně internet když nemáš ani modem? Když já nevím jak to zrušit. :-) Lidi jsou fakt blbí.. a líní.

  29. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    U retence hodně záleží na tom, co zrovna operátor tlačí, na koho narazíte a jestli prodejci honí body. Jeden den vám dají úplně jinou nabídku než druhý. Já mám 4 čísla za 350/číslo. Snesitelná suma. Spíš je paradox, že si obyčejní lidé kupují neomezené tarify jenom proto, že jsou neomezené. Všichni co znám, klopí neomezenku v plné palbě za 600-700Kč a dokonce ani manželé si neřeknou o společnou smlouvu na dvě čísla za menší peníze. Lidi jsou blbý.
    no to víš společná smlouva a společná faktura, ne každý potřebuje aby ten druhý věděl kam a jak dlouho volá:)

Hostujeme u Server powered by TELE3