Kvalitní hosting pro WordPress [WP3]
Stránka 2 z 4 PrvníPrvní 1234 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 31 až 60 z 92

Co si lidi neodepřou koupit v každé době?

  1. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    barvy a laky, atd. Prostě se zamyslím, bez čeho lidé nemohou být ani za války.
    Jakože mi třeba po zahradě budou jezdit tanky a já si budu chtít nalakovat plotek před domem? :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. To zase ne, ale povrchové úpravy materiálů je prostě podobná věc, jako obaly. Nemyslete hned na dědka na konci vesnice. Ale třeba mám vyhlídnutou na burze firmu na deratizace a ta nepadá ani v těch největších krizích. Prostě nikdo nenechá města a farmy zamořit hlodavci - nejde jen o nějaký komfort, nebo úrodu, ale také o zdraví. (I když byly období, kdy lidé překračovali mrtvoly na ulicích aniž by se nad tím nějak pozastavovali. Ale to už je extrém a asi to tak netrvá věčně.) Teď jsem si vzpomněl, že velké farmacie jstou také zajímavé. Také tam nějaké šušně mám.

  4. Tak mi z toho zatím vychází, že si mám postavit spalovnu. :D

  5. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Nemyslete hned na dědka na konci vesnice.
    To byla spíš narážka na obor barvy-laky. Napsal jste to dobře, s těmi ostatními odvětvími souhlasím, ale barvy-laky mi tam neseděly :)

  6. Jak už tu bylo zmíněno, v krizi nepadají, ale naopak ještě rostou obory alkohol a hazard. Naopak tu nebylo zmíněno bydlení. Mít nemovitosti k pronájmu, to je taky docela stabilní věc, pokud se bavím o oboru celkově. Lidi zkrátka i za války potřebují střechu nad hlavou a vždy se najdou ti, kteří si ji nemohou pořídit a musí si bydlení pronajímat.

  7. Jenže ten pronájem ti nemusí zaplatit a ty s tím nic neuděláš. ;)

  8. Lidi se rozhodně neobejdou bez rěmeslníků. Dnes je vše pro samouky, ale najaké Co2 svařování, kominíci... Jinak jak zde již bylo, jsou to legální drogy čili, káva, alkohol, cigarety, čokoláda, ale hlavě sůl!

  9. válečný stav/krize: destilační aparatura, tabák, prostituce, zlato, diamanty
    období dostatku: umělecká díla, nemovitosti, prostituce

  10. Citace Původně odeslal webhosting Zobrazit příspěvek
    kajoty pane kajoty :D
    Automaty jsou mrtvej byznys. A vždy šlo o jeden z nejrizikovějších oborů.

  11. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Benzinka v dobe, kdy je v CR nejvice benzinek na km silnice nevidim jako rozumne :) toaletni papir se kupuje vzdy. PReci jen navrat k novinam nevidim uplne realne.
    Arabové také nepoužívají papír. Klidně se může stát, že EU toaletní papír zakáže z ekologických důvodů. Benzinky také ne, elektromobily se budou prosazovat, nejvíce u lidí s velkým nájezdem - taxikáři, denně dojíždějící více než 50 km do práce.
    Lidi budou určitě kupovat jídlo, léky a krmivo pro mazlíčky.

    Do budoucna je to problém. Neexistuje ani jedna země, kde by bylo IQ nad 90 a přitom měla porodnost větší než 2,07 dítěte na jednu ženu, takže chytří lidé vymírají. Stěhují se do velkých měst, kde mají málo dětí. Takže ve velmi vzdálené budoucnosti klacky a kameny.

  12. Citace Původně odeslal PetrVomacka Zobrazit příspěvek
    Arabové také nepoužívají papír. Klidně se může stát, že EU toaletní papír zakáže z ekologických důvodů. Benzinky také ne, elektromobily se budou prosazovat, nejvíce u lidí s velkým nájezdem - taxikáři, denně dojíždějící více než 50 km do práce.
    Lidi budou určitě kupovat jídlo, léky a krmivo pro mazlíčky.

    Do budoucna je to problém. Neexistuje ani jedna země, kde by bylo IQ nad 90 a přitom měla porodnost větší než 2,07 dítěte na jednu ženu, takže chytří lidé vymírají. Stěhují se do velkých měst, kde mají málo dětí. Takže ve velmi vzdálené budoucnosti klacky a kameny.
    Víte co je velký nájezd? 500 km denně a víc tam se elektromobily nechytají a nechytnou

  13. Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    Víte co je velký nájezd? 500 km denně a víc tam se elektromobily nechytají a nechytnou
    tak v naších ČR podminek je pravidelný velký najzed i 200-300 kc což na tohle stačí každa tesla aj ojeta a nově i leaf a další elektromobily. Ono jasně občas je potřeba 500 km ale kolikrat za měsíc či za rok, taxikaři daji v prumeru max 300 a to letaji jak splašení. Právě na ty větší nájezdy vidim elktro auta s real dojezdem nad 400 km jako vcelku zajima alternativa a jde to videt aj v nemecku a kolik tam je ojetých tesel mode S s najezdem nad 500 tis km na prodej. Celkově už dnes v ČR bych viděl jako taxik uplně ideal právě ojeta tesla nebo nový nissan leaf a brzy budou další a další modely a to nemluvě o Tesla 3 ta ma na nohy na zadních sedackách mista vice jak octavia II jen ten pojebany kufr že je sedan neni praktická vec jinak kdyby to byl liftbecj jak octavia ci superB tak ideal cara v EU.

  14. Citace Původně odeslal Venturi Zobrazit příspěvek
    tak v naších ČR podminek je pravidelný velký najzed i 200-300 kc což na tohle stačí každa tesla aj ojeta a nově i leaf a další elektromobily. Ono jasně občas je potřeba 500 km ale kolikrat za měsíc či za rok, taxikaři daji v prumeru max 300 a to letaji jak splašení. Právě na ty větší nájezdy vidim elktro auta s real dojezdem nad 400 km jako vcelku zajima alternativa a jde to videt aj v nemecku a kolik tam je ojetých tesel mode S s najezdem nad 500 tis km na prodej. Celkově už dnes v ČR bych viděl jako taxik uplně ideal právě ojeta tesla nebo nový nissan leaf a brzy budou další a další modely a to nemluvě o Tesla 3 ta ma na nohy na zadních sedackách mista vice jak octavia II jen ten pojebany kufr že je sedan neni praktická vec jinak kdyby to byl liftbecj jak octavia ci superB tak ideal cara v EU.
    Nemohu souhlasit, dojezd 400 km a nedojizdite az na doraz, ale hledate zastrcku a stracite cas. 4 x do mesice udelam na jeden zatah 1000 km - zastvuji jen na zachod - kazda dalsi zastavka neuveritelne zdrzuje a kdybych mel elektro auto tak pojedu cca o 3-4 hodiny dele a to je dost. Elektro ma vyznam taxikari, posta, kuryr a teoreticky nejaka firemni dodavka. Ale nikde se jiz neresi kolik stoji servis a popripade nova baterie a to budou desetitisicove castky.

  15. Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    Nemohu souhlasit, dojezd 400 km a nedojizdite az na doraz, ale hledate zastrcku a stracite cas. 4 x do mesice udelam na jeden zatah 1000 km - zastvuji jen na zachod - kazda dalsi zastavka neuveritelne zdrzuje a kdybych mel elektro auto tak pojedu cca o 3-4 hodiny dele a to je dost. Elektro ma vyznam taxikari, posta, kuryr a teoreticky nejaka firemni dodavka. Ale nikde se jiz neresi kolik stoji servis a popripade nova baterie a to budou desetitisicove castky.
    tak pochipitelně pokud je najzed na jeden zátah 1000 km ale i nad 500 km tak nyní to neni, ale zas popravdě kolik ridiču je z pohledu %. Ono takové nájezdy z toho nadšení nejsou ani řidiči :-) Ale nyní berme važně v potaz pro větsinu firemních aktivit, tak že taxiky pro 90% taxikaru stací, firmy co rozvažeji po městě taky (pokud neni potřeba chlazeni/mraženi), picaři a ti co jezdi v citigo to spíše ne, ale skrz aktulní ceny auta a malá živostnost auta a taky stím že počítaj že co chvilku to někdo naboří. Ale třeba jako maly rozvoz po městě, třeba na poštu nebo zakaznikovi květiny na miru nebo servisací či bohatší řemeslnik mi už dnes to vychazi zajimavě, jen tedy trošku se musí poklesnout ceny, ale to už padá.

  16. Za me sex a porno, v tom se toci takove penize, ze si to nejde predstavit.

    Ale v dobe stredoveku to asi v takove mire nebylo byt bordely prosperovaly furt...

  17. Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    Víte co je velký nájezd? 500 km denně a víc tam se elektromobily nechytají a nechytnou
    Já považuji i za velký nájezd člověka, který jezdí třeba 200 km za den (cesta do práce a zpět + nákup) - jen do práce najede 40 tis km/rok. Vzhledem k tomu, že při domácím dobíjení se lze dostat na 0,5 Kč/km, u benzínu je to 2Kč/km. Tj úspora 1,5 Kč. Takových lidí je hodně, většinou v rodině mají 2 auta, jedno auto v tomto případě může být v pohodě elektromobil a na cestu do Alp nebo Chorvatska se použije druhé auto. Nicméně největší nájezd bude mít elektromobil.
    Samozřejmě pro člověka, který jezdí pravidelně více než 500 km nebo nemůže doma dobíjet, je elektromobil nesmysl.

  18. V těch 50 halířích už máš i amortizaci baterie? Protože takový benzínový motor sice jezdí za 2kč/km, ale jeho servis stojí houby, kdežto baterka bude stát půlku ceny auta.

  19. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    V těch 50 halířích už máš i amortizaci baterie? Protože takový benzínový motor sice jezdí za 2kč/km, ale jeho servis stojí houby, kdežto baterka bude stát půlku ceny auta.
    0,5 Kč počítám jako spotřebu 20 kWh/100 km a dobíjení pomocí levného nočního tarifu. Co se životnosti baterie týče, tak to je velká neznámá. Baterie degraduje nejen počtem nabíjecích cyklů ale i samotným stářím. Jsou případy, kdy elektromobil na původní baterii najel před 500 tis km a baterie je stále v pohodě. První Tesly se začaly vyrábět před 6 lety, takže nikdo neví jestli taková baterii dá třeba 10 let, Tesla dává záruku 8 let. Také záleží jak člověk dobíjí. Pokud dobíjí jen do 80% kapacity, tak baterie vydrží násobně více než kdyby dobíjel až do 100%. Vysoké napětí baterii škodí a počet cyklů se snižuje. Při rozumném dobíjení by 2000 cyklů mohla Tesla dát. Při baterce 100kwh je to milion km, což je více než celá životnost auta. Také je ale možné, že baterie odejde sama po 10 letech bez jedinného najetého km. Typy a složení bateriových článků se neustále vyvíjí, takže pokud jedna baterie v Tesle dala v pohodě 6 let, tak nelze říci, že v jiný typ článku také dá 6 let.

  20. Díval jsem se na některé náhradní díly a zrovna Tesla bzrdy včetně třmenů kolem 160 000 Kč paráda - našel jsem nějaký článek jak si stěžoval majitel že blbne brzda a díky jeho ekojízdě a brzdění motorem mu zatuhly pístky... Tesla je možná levná jako jetá , ale pořád to je premiová značka co ai nechá servis dobře zaplatit.

  21. Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    Díval jsem se na některé náhradní díly a zrovna Tesla bzrdy včetně třmenů kolem 160 000 Kč paráda - našel jsem nějaký článek jak si stěžoval majitel že blbne brzda a díky jeho ekojízdě a brzdění motorem mu zatuhly pístky... Tesla je možná levná jako jetá , ale pořád to je premiová značka co ai nechá servis dobře zaplatit.
    To bude dost ojedinělej případ. I brzdový destičky se u Tesly mění klidně až po několika stech tisících km. Záleží ale na stylu jízdy a taky na klimatu. S tím mají problém i řidiči hybridů. Při dešti se doporučuje před koncem cesty silněji brzdit, aby se kotouče i brzdy vysušily a nerezly.

    Tesla je super premiová značka s velkým náskokem proti zbytku trhu. S tím jde ale i určitá nespolehlivost některých součástek - třeba motorizovaný kliky dveří.

  22. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    To bude dost ojedinělej případ. I brzdový destičky se u Tesly mění klidně až po několika stech tisících km. Záleží ale na stylu jízdy a taky na klimatu. S tím mají problém i řidiči hybridů. Při dešti se doporučuje před koncem cesty silněji brzdit, aby se kotouče i brzdy vysušily a nerezly.

    Tesla je super premiová značka s velkým náskokem proti zbytku trhu. S tím jde ale i určitá nespolehlivost některých součástek - třeba motorizovaný kliky dveří.
    jak rikas podle podminek autoforum

  23. Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    jak rikas podle podminek autoforum
    Mimochodem, bude to asi tento zákazník: https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...l.70396/page-5

    Tesla se tam vyjádřila, že je to anomálie a opravu mu celou zaplatí.

  24. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek

    Tesla je super premiová značka s velkým náskokem proti zbytku trhu. S tím jde ale i určitá nespolehlivost některých součástek - třeba motorizovaný kliky dveří.
    Jel jste v Tesle nekdy? Uroven zpracovani vsech modelu tak rok 2000 s privrenim obou oci. Ano jsou to ti, kteri provetrali elektromobilitu ale produkty jako takove jsou super premiove jen cenou.
    Navic omlouvat lze jen nedostatky spojene s inivacemi ne u veci, ktere jsou zde desitky let a jinym funguji naprosto normalne.

  25. Ještě nejel. Měl jsi špatný pocit z jízdy? Jak ti přišel spolehlivý autopilot?

    Kliky souvisí s aerodynamikou, kterou mají snad nejlepší na trhu. U modelu 3 jsou taky zapuštěný, ale už se nevysouvaj automaticky, ale musí je člověk nějak vymáčknout. Takže tam bych to taky viděl jako inovaci, kterou ostatní nemají. Lepší příklad je asi s kvalitou lícování dílů, který minimálně ze začátku dobrý nebylo a to se omluvit nedá, to je prostě fail.

  26. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    Ještě nejel. Měl jsi špatný pocit z jízdy? Jak ti přišel spolehlivý autopilot?

    Kliky souvisí s aerodynamikou, kterou mají snad nejlepší na trhu. U modelu 3 jsou taky zapuštěný, ale už se nevysouvaj automaticky, ale musí je člověk nějak vymáčknout. Takže tam bych to taky viděl jako inovaci, kterou ostatní nemají. Lepší příklad je asi s kvalitou lícování dílů, který minimálně ze začátku dobrý nebylo a to se omluvit nedá, to je prostě fail.
    Pocit z jizdy kdyz pominu dynamiku 0-100 nic zasadniho. V nizkych rchlostech ticho ale zase jsem slysel kaminky bouchajic od kol. Od okreskovych rYchlosti uz hluk jako v beznem vozidle. Komfort celkovy jako u nemecke premie v necem mirne lepsi v necem horsi. Pri pohledu na cenovku neadekvatni byt chapu ze je to tou technologii pohonu ktera to prodrazuje ale to auto jako takove naprosto neadekvatni. Proste mit to auto benzinovy motor melo by pro mne cenovku tak kolem milionu. Dojezdy pokud jsem se neplouzil a jel normalne zhruba polovicni az dvou tretinive proti tabulkam.

    Pryc uz je take doba kdy to byla zalezitost fandu, kteri byli ohleduplni takze kdyz dali pred obchodnim domem auto nabit poctive prisli za pul hodiny a auto preparkovali. Dnes zastavi nabiji jde nakoupit do kina restauraci a auto tam ma porad nekolik hodin byt je davno nabite.

    Za mne zatim neco co ma daleko k tomu aby se z toho stal masovy produkt. Ale zrejme se tomu nevyhneme. Zatim mne to prilis neoslovilo. Chtit elektro kolem komina koupim i3. Chtit neco do prace s elektrem ale zaroven bych dost jezdil tak plugin hybrid s dojezdem 50-70 km coz vyresi bezny denni dojezd a na dalku je to funkcni produkt.

  27. Díky, někoho to bere, někoho ne. Mě třeba fascinuje ta možnost tankovat si doma a jezdit si v tichu. Zatím jsem zkoušel jen hybridy a prostě mě to baví.

    Každopádně nás čekají velký změny. Jsem zvědavej, jak rychle se u nás vystaví infrastruktura, jak vyřeší zdanění elektřiny, jak se s přechodem poperou naše automobilky a co elektro a autopiloti udělaj s ekonomikou.

  28. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    U modelu 3 jsou taky zapuštěný, ale už se nevysouvaj automaticky, ale musí je člověk nějak vymáčknout. Takže tam bych to taky viděl jako inovaci, kterou ostatní nemají.
    tohle neni invovace, ma to uz snad 12 let aston martin, a já jsem to měl na Fiat Barchetta z roku 1995 jen ta to mělo lehce vystouple ale mechanizmus defakto stejny, a verim ze to mělo i par aut predtím, neni to nic sloziteho

  29. Citace Původně odeslal Venturi Zobrazit příspěvek
    tohle neni invovace, ma to uz snad 12 let aston martin, a já jsem to měl na Fiat Barchetta z roku 1995 jen ta to mělo lehce vystouple ale mechanizmus defakto stejny, a verim ze to mělo i par aut predtím, neni to nic sloziteho
    Model 3 to už má mechanický, podobně jako Aston. Model S ale má kliky, který celý vyjedou pomocí motůrku - to imho neměl nikdo předtím. A je to snad nejporuchovejší věc na tom autě, musí to bejt pro ně peklo technologicky vyřešit, přitom taková blbost.

  30. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Pocit z jizdy kdyz pominu dynamiku 0-100 nic zasadniho. V nizkych rchlostech ticho ale zase jsem slysel kaminky bouchajic od kol. Od okreskovych rYchlosti uz hluk jako v beznem vozidle. Komfort celkovy jako u nemecke premie v necem mirne lepsi v necem horsi. Pri pohledu na cenovku neadekvatni byt chapu ze je to tou technologii pohonu ktera to prodrazuje ale to auto jako takove naprosto neadekvatni. Proste mit to auto benzinovy motor melo by pro mne cenovku tak kolem milionu. Dojezdy pokud jsem se neplouzil a jel normalne zhruba polovicni az dvou tretinive proti tabulkam.

    Pryc uz je take doba kdy to byla zalezitost fandu, kteri byli ohleduplni takze kdyz dali pred obchodnim domem auto nabit poctive prisli za pul hodiny a auto preparkovali. Dnes zastavi nabiji jde nakoupit do kina restauraci a auto tam ma porad nekolik hodin byt je davno nabite.

    Za mne zatim neco co ma daleko k tomu aby se z toho stal masovy produkt. Ale zrejme se tomu nevyhneme. Zatim mne to prilis neoslovilo. Chtit elektro kolem komina koupim i3. Chtit neco do prace s elektrem ale zaroven bych dost jezdil tak plugin hybrid s dojezdem 50-70 km coz vyresi bezny denni dojezd a na dalku je to funkcni produkt.
    Díky za váš názor. Už mě ty debaty o tom že je Tesla naprosto tichá unavují a zajímalo by mne kde tyhle legendy vznikají. Od určité rychlosti převládá aerodynamický hluk a valivý hluk od pneumatik jako v každém autě, to mohu potvrdit. Komfort jízdy není nijak vyrazně lepší než v "prémii" o milion levnější. Jediný rozdíl je ve sprintu, protože auto zrychluje v podstatě hned. Není tam prodleva jako u spalováku.

    Mimochodem tuhle jsem četl, že Musk za rok 2018 nalétal soukromým tryskáčem 250000 km.

  31. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Díky za váš názor. Už mě ty debaty o tom že je Tesla naprosto tichá unavují a zajímalo by mne kde tyhle legendy vznikají. Od určité rychlosti převládá aerodynamický hluk a valivý hluk od pneumatik jako v každém autě, to mohu potvrdit. Komfort jízdy není nijak vyrazně lepší než v "prémii" o milion levnější. Jediný rozdíl je ve sprintu, protože auto zrychluje v podstatě hned. Není tam prodleva jako u spalováku.

    Mimochodem tuhle jsem četl, že Musk za rok 2018 nalétal soukromým tryskáčem 250000 km.
    Třeba je to tím, že jsou lidi, který maj 90% cest ve městě a tam je ten rozdíl znát, speciálně oproti dieslu.

    U nás je Tesla o dost dražší. V Americe je to auto pod milion (Model 3 - 43k USD a do budoucna i za míň, v DE 55k EUR), Model S - 85k USD a v DE 110k EUR.

    Musk lítá dvakrát týdně mezi Teslou a SpaceX, do budoucna bude lítat mezi ostatníma továrnama po světě, takže to bude určitě i víc.

Hostujeme u Server powered by TELE3