logo
17.01.2019 15:53
1
Dobrý den,
jak vysvětlit/na co se zaměřit při propadu desítek procent v zobrazení i proklicích na google nákupy ve srovnatelném období leden 18 vs leden 19.
Počet produktů ve feedu stejný
Žádné velké změny trendů
Trochu poklesl podíl s vítězným hodnocením ve statistikách aukcí.

Co ještě prohlédnout? Děkuji za doporučení.

Co se právě děje na Webtrhu?

17.01.2019 19:38
2
Toto jsou bohuzel nesrovnatelna obdobi diky vyznamnym zmenam, ktere Google udelal v cervenci 2018.

Zavedenim Smart Shoppingu totiz dost poskodili vykon ROAS kampani a vetsinou temer uplne odpalili (z hlediska konverzi) CPC kampane.

Co nam funguje rozumne je kombinace Smart a ROAS, ktera ma jako cil potencialni zakazniky.

Pokud tedy mate kampane s biddingem CPC, tak to zmente na ROAS nebo Smart (o Smart si doporucuju neco precist, je to dost cerna skrinka, navic kombinovana s dynamickym remarketingem = odpali stavajici DRM kampane).
17.01.2019 22:49
3
Docela problem je, ze CPC kampane jsou co do efektivity prakticky nepouzitelne a smart kampane pozaduji pro fungovani 20 konverzi z techto kampani za poslednich 45 dnu - u nejakych shopu je to nerealne, jak tedy postupovat, kdyz bych chtela nasadit smart kampan a nemam sanci z CPC kampani ziskat 20 konverzi za 45 dnu? :(
18.01.2019 01:43
4
Původně odeslal Radka.S
Docela problem je, ze CPC kampane jsou co do efektivity prakticky nepouzitelne a smart kampane pozaduji pro fungovani 20 konverzi z techto kampani za poslednich 45 dnu - u nejakych shopu je to nerealne, jak tedy postupovat, kdyz bych chtela nasadit smart kampan a nemam sanci z CPC kampani ziskat 20 konverzi za 45 dnu? :(
Přesně, prodaváme zboží za 30-100k a je prostě nereálné získat 20+ konverzí/měsíc čístě přes Google PPC. Teď přemýšlím jestli se vykšlat na google shopping a rvat vše do search...
18.01.2019 07:41
5
Ad málo konverzí - je možné vyzkoušet nastavení konverze nikoli jako prodej, ale jako přidání zboží do košíku. Toho bude určitě víc a je to u eshopu nejvíce příbuzné samotné objednávce.
18.01.2019 07:59
6
A kde se da v google ads prosim zmenit konverze pridani zbozi do kosiku? Tuto moznost tam v konverzich nevidim.
18.01.2019 20:38
7
Nebylo by dostačující importovat do konverzí google ads cíle v podobě vložení zboží do košíku z GA?
19.01.2019 13:24
8
Konverze může být cokoli, co si nastavíte. Vygenerujte si obyčejný konverzní kód a místo na děkovací stránku po objednávce jej nastavte tak, ať se aktivuje po vložení zboží do košíku.