Tipař ve financích
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Google Nákupy propad leden 18 vs leden 19

  1. Dobrý den,
    jak vysvětlit/na co se zaměřit při propadu desítek procent v zobrazení i proklicích na google nákupy ve srovnatelném období leden 18 vs leden 19.
    Počet produktů ve feedu stejný
    Žádné velké změny trendů
    Trochu poklesl podíl s vítězným hodnocením ve statistikách aukcí.

    Co ještě prohlédnout? Děkuji za doporučení.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Toto jsou bohuzel nesrovnatelna obdobi diky vyznamnym zmenam, ktere Google udelal v cervenci 2018.

    Zavedenim Smart Shoppingu totiz dost poskodili vykon ROAS kampani a vetsinou temer uplne odpalili (z hlediska konverzi) CPC kampane.

    Co nam funguje rozumne je kombinace Smart a ROAS, ktera ma jako cil potencialni zakazniky.

    Pokud tedy mate kampane s biddingem CPC, tak to zmente na ROAS nebo Smart (o Smart si doporucuju neco precist, je to dost cerna skrinka, navic kombinovana s dynamickym remarketingem = odpali stavajici DRM kampane).

  4. Docela problem je, ze CPC kampane jsou co do efektivity prakticky nepouzitelne a smart kampane pozaduji pro fungovani 20 konverzi z techto kampani za poslednich 45 dnu - u nejakych shopu je to nerealne, jak tedy postupovat, kdyz bych chtela nasadit smart kampan a nemam sanci z CPC kampani ziskat 20 konverzi za 45 dnu? :(

  5. Citace Původně odeslal Radka.S Zobrazit příspěvek
    Docela problem je, ze CPC kampane jsou co do efektivity prakticky nepouzitelne a smart kampane pozaduji pro fungovani 20 konverzi z techto kampani za poslednich 45 dnu - u nejakych shopu je to nerealne, jak tedy postupovat, kdyz bych chtela nasadit smart kampan a nemam sanci z CPC kampani ziskat 20 konverzi za 45 dnu? :(
    Přesně, prodaváme zboží za 30-100k a je prostě nereálné získat 20+ konverzí/měsíc čístě přes Google PPC. Teď přemýšlím jestli se vykšlat na google shopping a rvat vše do search...

  6. Ad málo konverzí - je možné vyzkoušet nastavení konverze nikoli jako prodej, ale jako přidání zboží do košíku. Toho bude určitě víc a je to u eshopu nejvíce příbuzné samotné objednávce.

  7. A kde se da v google ads prosim zmenit konverze pridani zbozi do kosiku? Tuto moznost tam v konverzich nevidim.
    Naposledy upravil Radka.S : 18.01.2019 v 20:36

  8. Nebylo by dostačující importovat do konverzí google ads cíle v podobě vložení zboží do košíku z GA?

  9. Konverze může být cokoli, co si nastavíte. Vygenerujte si obyčejný konverzní kód a místo na děkovací stránku po objednávce jej nastavte tak, ať se aktivuje po vložení zboží do košíku.

Hostujeme u Server powered by TELE3