Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 22 z 22

Comgate reference- hrozivé zkušenosti a zoufalost

  1. Dobrý den, jsem zákazníkem firmy ComGate- využívám jejich externí sklad již 4 roky. Také máte tak hrozné zkušenosti?

    V minulých letech to byla občas ztráta v inventuře, nebo chybně odeslané balíky- klasicky v balíku chybí produkt, nebo místo 3ks odeslán jen jeden. Omlouvali jsme se zákazníkovi, ComGate se omlouval nám, jakože už se to nestane, profesionální systém atd. I když se to prakticky pořád opakovalo, měli jsme pro to pochopení. Je to prostě nevýhoda externí logistiky. Na toto téma bych se svými zkušenostmi mohl psát už snad diplomovou práci.

    Ale letošní vánoční sezóna- myšleno odesílání v prosinci 2018 je doslova tragédie a zoufalost. Sklad postupně nabíral zpoždění až na 5 dní v odesílání zásilek. Tzn. jen pro představu- zákazník si objedná zboží v úterý 11.12. vy ho včas odbavíte a pošlete do skladu informaci o zabalení 12.12. a čekáte přibližně do 17.12., než zboží vůbec zkompletují a připraví k odeslání !! K tomu si připočtete minimálně jeden den zpoždění dopravců + jejich chyby (kdoví co v tom balíku je) a máte problém na světě.

    Nutno říct, že nejsme úplně malý eshop, máme tam už přes tisíc zásilek ve zpoždění, do toho je potřeba si uvědomit, že zákazník volá nám a my se omlouváme za zpoždění "našeho skladu". Ztráta na obratu veliká.

    Zajímavost veliká je, že nikomu z Comgate nestálo za to nás o tomto zpoždění informovat- telefonicky, emailem. Po 4 letech spolupráce myslím elementární slušnost (tedy abych nebyl nespravedlivý- zavolali jsme si a dostali jsme informaci o zpoždění 2 dny). Takže sklad špatně komunikuje, vy máte zpoždění a obrovský problém se zákazníky. Zkuste si to jen představit a pak teprve uvažujte o externí logistice. Nemáte absolutně žádnou možnost to ovlivnit.

    Závěrem bych chtěl říct, že ta ztráta v našem případě cca 0,5-1mil Kč na obratu díky zpoždění externího skladu ComGate je lehce vyčíslitelná a já jí přičítám k jejich nákladovým fakturám- pokud chci porovnávat vlastní a externí logistiku. Je to prostě ztráta způsobená zpožděním skladu.

    Oni si totiž všechny ty zásilky vyfakturují a naúčtují- jedno že je poslali o 5 dní později a budou z toho storna. Správně odhadujete- ty zásilky pravděpodobně nepřijdou do vánoc a budou z toho vratky- Comgate si je opět naúčtuje jako vratky. Super služby ne?

    Máte podobnou zkušenost? Minulý týden jsem byl rozladěný, tak jsem psal na vedení společnosti takovou slušnou prosbu, co s tím budou dělat. Teď už jsem zoufalý, protože co mi odepsali z vedení? Absolutně nic :_)))

    Pečlivě zvažujte externí logistiku. Kdo má další problém s ComGate skladem? Externí logistika Comgate reference vám rád poskytnu.
    tel. 774 710 790

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Kolik platíš měsíčně? :)
    že bych pronajal sklad a dělal to za ně.

    Jinak, když jsem si pořizoval já ComG platební bránu, tak jsem si všiml že https://www.comgate.cz/cz/projekty-eu
    tak se nediv :) :)

    ---------- Příspěvek doplněn 17.12.2018 v 08:58 ----------

    E-shop s knihami
    Cena za objednávku
    99 Kč
    Počet objednávek / měsíc: 300
    Počet položek skladem (SKU): 15
    Počet položek v objednávce: 1
    Váha zásilky: 500 g
    standardní přeprava: D+1

    E-shop s kosmetikou
    Cena za objednávku
    114 Kč
    Počet objednávek / měsíc: 800
    Počet položek skladem (SKU): 480
    Počet položek v objednávce: 2
    Váha zásilky: 5 kg
    standardní přeprava: D+1

    E-shop s oblečením
    Cena za objednávku
    95 Kč
    Počet objednávek / měsíc: 2 000
    Počet položek skladem (SKU): 4 000
    Počet položek v objednávce: 3
    Váha zásilky: 3 kg
    standardní přeprava: D+1

    Cena zahrnuje přijetí objednávky do systému, vychystání, zabalení včetně obalového materiálu a doručení zboží k zákazníkovi do druhého pracovního dne.

    ---------- Příspěvek doplněn 17.12.2018 v 08:59 ----------

    5.2. Doručenie zásielky
    Skladovateľ sa obvykle postará o doručenie zásielky v nasledujúcom pracovnom dni odo dňa odovzdania zásielky dopravcovi. Skladovateľ však nezodpovedá za prípadné škody spôsobené Ukladateľovi či ďalším stranám z dôvodu nedodržania spomenutej obvyklej lehoty.

    ---------- Příspěvek doplněn 17.12.2018 v 09:00 ----------

    Tieto VOP logistických a skladových služieb sú platné od…

    Ivanka pri Dunaji – Bratislava dňa…


    Jsou vůbec platné? Ve slovenštině a ještě takto napsané (sú platné od…, Bratislava dňa…) :)
    Naposledy upravil colbi : 17.12.2018 v 17:02

  4. Osobně si myslím, pokud nedodržují smluvní podmínky, tj. termín odeslání, které mají, tak bych to řešil reklamací, náhradou za ušlý zisk, poškození jména firmy ... v restauraci taky nebudete platit za studené jídlo nebo za něco co Vám nedonesli :)
    Proč neřešíte sklady po vlastní ose, píšete, že nejste malý obchod. Připadá mi, že řešit sklady externě je pro větší obchodníky strašně limitující. Pokud Váš skladník nestíhá tak na něj můžete dupat, nebo najmout brigádníky ... na ComGate dupat můžete, ale na 90% vás v duchu pošlou do háje :)
    Ať se daří ...

  5. Citace Původně odeslal janys80 Zobrazit příspěvek
    ...tak bych to řešil reklamací, náhradou za ušlý zisk, poškození jména firmy ...
    Predpokladam ze ste nikdy v zivote neabsolvovali sudny spor o usly zisk, alebo poskodenie mena firmy. Aby ste ho dokazali doviest do uspesneho konca, musite sa na to velmi specificky pripravit, v opacnom pripade nebudete schopny uniest dokazne bremeno - to urcite nie je pripad beznej firmy. Tych sporov som absolvoval viacero ;)

  6. Citace Původně odeslal stttanley Zobrazit příspěvek
    V minulých letech to byla občas ztráta v inventuře, nebo chybně odeslané balíky- klasicky v balíku chybí produkt, nebo místo 3ks odeslán jen jeden. Omlouvali jsme se zákazníkovi, ComGate se omlouval nám, jakože už se to nestane, profesionální systém atd. I když se to prakticky pořád opakovalo, měli jsme pro to pochopení. Je to prostě nevýhoda externí logistiky. Na toto téma bych se svými zkušenostmi mohl psát už snad diplomovou práci.
    Tak pokud mají stejný systém, co měli předtím, než se museli stěhovat z Opočínku, tak věř tomu, že ten systém je cokoliv, jen ne profesionální a je jednou z hlavních příčin, proč se nestíhají zásilky odesílat.

  7. Přece ale není možné, že nenesou žádnou odpovědnost. Realita (raději jsem si udělat prtscrn ze systému) objednávky zadané 12.12. nejsou ani dnes odeslané- tj. 18.12.
    Zpoždění 6 dní v odesílání, ale nechají si to samozřejmě celé zaplatit. A co je nejvtipnější, že až se ty zásilky vrátí, nechají si zaplatit vratky. Do toho všeho musíme samozřejmě ukončit odesílání už teď v době kdy se na nás valí nejvíce objednávek. To je pro mě pro obchodníka asi to nejtěžší.

    To je opravdu jedna velká zoufalost. Můj dotaz směřoval spíš k tomu, jak je možné, že nenesou odpovědnost? Na fakturu to nebude mít žádný vliv. Jinými slovy je jim úplně jedno, jestli to pošlou hned, nebo až za měsíc. Jak psal igor důkazní břemeno bude na mě a právní služby něco stojí.

    Abych byl spravedlivý ozvali se mi z vedení firmy a dostal jsem omluvu. Prý se snaží.
    Tak děkujeme. Posadil bych je k nám k telefonu, protože nám volají zákazníci, kteří si objednali před týdnem a ve skladu se k tomu nikdo ještě nedostal.

    Měl někdo další podobný problém s externí logistikou ComGate? Jak jste ho řešili? Můžete mi doporučit nějakou právní cestu, jak se domáhat náhrady škody?

  8. K odpovědnosti ti nic neřeknu, to není moje parketa. Jen vím, jak to vypadalo ve skladu v Opočínku a takový amaterismus jsem nikdy předtím ani potom neviděl. Byly tam 3 zásadní problémy, kvůli kterým se zásilky zpožďovaly a nejsmutnější na tom je, že celkem zbytečně, protože všechny ty problémy byly poměrně jednoduše řešitelné, jen to nikdo řešit nechtěl. VIP zasílatelé se řešili přednostně, takže neměli takový důvod si stěžovat a u těch ne-VIP jim asi nevadí, když odejdou, protože to pro ně nebude taková ztráta a zase místo nich nalákaj nějakou jinou ovečku.

  9. neznám nikoho kdo s nimi má zkušenosti, všichni, kde jsem pracoval si řeší sklad svépomocí, mají to pod kontrolou, občas na vánoce jsme balili a odesílali všichni :).

    Tohle je běžný obchodní spor, pokud mají v podmínkách odeslání do druhého dne, můžeš se opřít o to. Podej reklamaci jejich služeb, stejně tak reklamaci vratek a otevři s nimi to téma. Najdi si náhradu, nejenže nefungují jak mají ve špičkách (což je pro eshop smrtelně důležité), tak ani očividně správně nekomunikují, rozluč se s nimi.

    Bohužel teď před vánoci vždy vznikají podobná prodlení, kdo se nepřipravoval systematicky dopředu, vždy naletí.

  10. Citace Původně odeslal igor Zobrazit příspěvek
    Predpokladam ze ste nikdy v zivote neabsolvovali sudny spor o usly zisk, alebo poskodenie mena firmy. Aby ste ho dokazali doviest do uspesneho konca, musite sa na to velmi specificky pripravit, v opacnom pripade nebudete schopny uniest dokazne bremeno - to urcite nie je pripad beznej firmy. Tych sporov som absolvoval viacero ;)
    Osobně jsem nic takového neabsolvoval, ale pokud nabízím službu, tak bych ji měl být schopen zajistit ... :)

  11. Citace Původně odeslal stttanley Zobrazit příspěvek
    Přece ale není možné, že nenesou žádnou odpovědnost. Realita (raději jsem si udělat prtscrn ze systému) objednávky zadané 12.12. nejsou ani dnes odeslané- tj. 18.12.
    Zpoždění 6 dní v odesílání, ale nechají si to samozřejmě celé zaplatit. A co je nejvtipnější, že až se ty zásilky vrátí, nechají si zaplatit vratky. Do toho všeho musíme samozřejmě ukončit odesílání už teď v době kdy se na nás valí nejvíce objednávek. To je pro mě pro obchodníka asi to nejtěžší.

    To je opravdu jedna velká zoufalost. Můj dotaz směřoval spíš k tomu, jak je možné, že nenesou odpovědnost? Na fakturu to nebude mít žádný vliv. Jinými slovy je jim úplně jedno, jestli to pošlou hned, nebo až za měsíc. Jak psal igor důkazní břemeno bude na mě a právní služby něco stojí.

    Abych byl spravedlivý ozvali se mi z vedení firmy a dostal jsem omluvu. Prý se snaží.
    Tak děkujeme. Posadil bych je k nám k telefonu, protože nám volají zákazníci, kteří si objednali před týdnem a ve skladu se k tomu nikdo ještě nedostal.

    Měl někdo další podobný problém s externí logistikou ComGate? Jak jste ho řešili? Můžete mi doporučit nějakou právní cestu, jak se domáhat náhrady škody?
    Sice tě plně chápu, toto řeší snad každý, ale chceš mi říci, že s nimi nemáš žádnou smlouvu, kde se tyto problémy řeší a hledáš tady doporučení jak toto řešit? No a pokud skutečně za nic nenesou odpovědnost, tak je to zoufalství hlavně z tvojí strany a právně to řešit bude problém, jelikož náhradu škody a
    nějaký ušlý zisk se opravdu těžko prokazuje.

    Jinak samozřejmě všem je to jedno a nenesou za nic odpovědnost včetně spedicí a hlavně České pošty, která to dokonce nazývá vyšší mocí ,prostě nejsou lidi", což je kouzelné zaklínadlo posledních dvou let. A ani spedice ani pošta ti nikdy nic nenahradí, jelikož to mají tak ošetřené a ty jsi jejich používáním s tím souhlasil, takže pokud to ComGate má ošetřeno stejně jediná ochrana je jít pryč. Ale třeba PPL mi tu jako odškodné nechala 5 prupisek a 10 bločků:).

  12. Absolutne s tebou súhlasím. Máme s nimi rovnaké desivé skúsenosti. Balíky meškali, domotali položky a poslali niečo iné, niekoľko dní neboli schopný expedovať, nedodržiavali zmluvné podmienky atď... extrémne zlá skúsenosť.
    Nejednalo sa len o vianočné zásielky. Ale aj v priebehu roka. Pri vianociach nám napr. povedali teraz nebudeme posielať vaše balíky a podobne viac ti napíšem do správy.
    Odporúčam dať žalobu.

    mali sme nahnevaných zákazníkov, ktorým poslali chybný tovar vynili nás z podvodu dokonca jeden nahnevany chcel volať na nás policajtov že sme mu poslali niečo iné. a comgate nebol schopný expedovať a ked aj niečo poslal tak sa ku koncu stavalo ze to aj domotali.
    tiež som zákaznikom vravel ze odosielanie nam robi externa firma a preto je to take zle potom som mal pocit ze naschval pomotaju zasielky len aby sme cim skor od nich odisly a tak sme aj spravili zazil som aj to ze mi povedali ze zamestnanec si narazil ruku a preto nemohli poslat zasielku alebo ze maju malo ludi

  13. Žalobu a na co? Pořád jsme se tady nikdo nedozvěděli jaká jsou ujednaná práva a povinnosti smluvních stran a co v nich uvedené porušili. Nechci se jich zastávat, ale předpokládám, že to patřičně ošetřené mají a pokud někdo věří nějakým ústním slibům manažera, tak je to jeho věc. Peníze na žalobu raději použijte na hledání jiného řešení.

  14. Nedať im zarobiť.

    To je jediné účinné riešenie každého problému s dodávateľom čohokoľvek.

  15. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Žalobu a na co? Pořád jsme se tady nikdo nedozvěděli jaká jsou ujednaná práva a povinnosti smluvních stran a co v nich uvedené porušili. Nechci se jich zastávat, ale předpokládám, že to patřičně ošetřené mají a pokud někdo věří nějakým ústním slibům manažera, tak je to jeho věc. Peníze na žalobu raději použijte na hledání jiného řešení.
    tak se podívej na obchodní podmínky na stránce :)

  16. A co tam píší? Kdybys dal odkaz tak možná bych se podíval, ale je mi zcela zřejmé, že tam bude nanejvýš odesíláme za 24 hodin, sankce žádná, tak co chceš žalovat. A pokud tam sankce jsou o čemž pochybuji, tak nejprve musíš reklamovat službu, ale ušlý zisk a poškození jména ti nezaplatí a už vůbec nevím jak bys toto určoval a při žalobě toto ještě ustál.

    Já bych také rád žaloval Českou poštu, že balíky do ruky nejsou doručeny do 24 hodin jak přes mé upozornění neustále toto nabízejí. Ale ony ani nejsou dodávány do ruky, pouze uloženy na poště. No a když si přečteš reklamační řád tak zjistíš, že žalovat není co.

    A jako for se na mě obrátil soused, že posílal pravnukovi dárek k vánocům a ten dárek dosud nemá. Přitom pracovník pošty mu vnutil balík do ruky, že tam bude druhý den za pouhých 174 Kč a dokonce je to na podacím lístku vytištěné, ale jaksi se ho zapomněl zeptat na email a telefon příjemce, takže když jsme dnes zjistili, že balík podaný 11.12. tam šel přes týden a dnes byl vrácen odesílateli, nebyl vůbec doručován, ani příjemce nedostal písemné oznámení o uložení na poště, tak jsme vyreklamovali 78 Kč pokud se toto všechno potvrdí a soused má zkažené vánoce a bere to dost špatně jelikož mu je 80 let. Místo omluvy, že pracovník pochybil, odpověď byl fofr a nejsou lidi a byla to přece jeho vina, že poštákovi nevnutil email a telefon příjemce.

  17. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    A co tam píší? Kdybys dal odkaz tak možná bych se podíval, ale je mi zcela zřejmé, že tam bude nanejvýš odesíláme za 24 hodin, sankce žádná, tak co chceš žalovat. A pokud tam sankce jsou o čemž pochybuji, tak nejprve musíš reklamovat službu, ale ušlý zisk a poškození jména ti nezaplatí a už vůbec nevím jak bys toto určoval a při žalobě toto ještě ustál.

    Já bych také rád žaloval Českou poštu, že balíky do ruky nejsou doručeny do 24 hodin jak přes mé upozornění neustále toto nabízejí. Ale ony ani nejsou dodávány do ruky, pouze uloženy na poště. No a když si přečteš reklamační řád tak zjistíš, že žalovat není co.

    A jako for se na mě obrátil soused, že posílal pravnukovi dárek k vánocům a ten dárek dosud nemá. Přitom pracovník pošty mu vnutil balík do ruky, že tam bude druhý den za pouhých 174 Kč a dokonce je to na podacím lístku vytištěné, ale jaksi se ho zapomněl zeptat na email a telefon příjemce, takže když jsme dnes zjistili, že balík podaný 11.12. tam šel přes týden a dnes byl vrácen odesílateli, nebyl vůbec doručován, ani příjemce nedostal písemné oznámení o uložení na poště, tak jsme vyreklamovali 78 Kč pokud se toto všechno potvrdí a soused má zkažené vánoce a bere to dost špatně jelikož mu je 80 let. Místo omluvy, že pracovník pochybil, odpověď byl fofr a nejsou lidi a byla to přece jeho vina, že poštákovi nevnutil email a telefon příjemce.
    tak snad umíš i sám hledat ne?
    Logistika ComGate | Obchodní podmínky

  18. Nemam zkusenosti s touto firmou , ale na tvem miste bych se poohledla po firme, kde soucast smlouvy je i garance urcitych KPI - casy na naskladneni a vyskladneni a cas prepravy. Je tam samozrejme zakotveno kolik % objednavek musi splnovat tyto kriteria a nasledne i penalizace v pripade nedodrzeni techto KPI.

  19. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    tak snad umíš i sám hledat ne?
    Logistika ComGate | Obchodní podmínky
    Promiň jsi jak malej, nevím o co ti jde, je konec roku mám spoustu důležitější práce. To jsou obchodní podmínky, které obsahují přesně to co jsem již psal, tj. povinnosti, ale bez sankcí a jakékoliv odpovědnosti, takže ty máš jediné právo a to platit v termínu. Možná jsi přehlédl, že jsou součástí smlouvy, kterou tu nikdo nijak nespecifikoval. Sám to píšeš v 5.2. i když je to možná trochu vytržené z kontexu. Takže, když se pořád přikláníš k žalobě co chceš pořád žalovat a jak chceš určit výši škody, ušlý zisk či dokonce poškození jména.

    Vím jaký je toto problém prokazovat ve výrobních podnicích a tam to je jasné, kdyby linka jela vyrobila by tolik a tolik s takovým ziskem. Ale u eshopu??? Jak prokážeš o kolik by přišlo více objednávek, o kolik objednávek přišel tím, že sklad expeduje se zpožděním, o jaký zisk přišel, když zákazník může přece zboží vrátit, čím bylo poškozeno jméno snad šuškandou nebo pár negativy na Heuréce, jak by jsi ocenil toto.

    Víš to je asi tak jako všichni velcí tvůrci těch největších eshopů a krabicových řešení co se pořád chlubí, jak jsou pojištěni proti výpadku provozu v řádech desítek milionů, ale ve smlouvě je samozřejmě, že jejich řešení je dostupné cca na 95% a náhrada škody ve výši měsíční platby co jim platíš, takže v reálu to znamená, že když nám nejde jejich vinou eshop jeden den, tak se to vleze do těch 5% nedostupnosti a když to náhodou přesáhne tak nám třeba na našem nejmenším eshopu dají odškodné 300 Kč, které jim platíme a ten shop tratí za ten den 20 000 Kč zisku, ale nic s tím nenaděláš je to v obchodních podmínkách s kterými jsi souhlasil a jako bonus mají samozřejmě rozhodčí doložku. A tak to mají všichni včetně skladů a spedic a dalších služeb. Prostě poslední dobou je to všude plná huba slibů, když tě lákají a pak nic, prostě chceš nebo nechceš. A hlavně většina se musí smířit s tím, že nejsou ani Alza ani Mall a že všichni dělají raději pořádně ty velké zákazníky a na zbytek se kašle, však když odejde malý zákazník tak se najde jiný, případné sankce budou menší, ale velkého zákazníka hned tak nenahradíš. Navíc tyto problémy dnes mají i eshopy i firmy s obratem přes 100 milionů co využívají služeb logistických areálů. Každý má možnost výběru zda chce nebo nechce a pokud chce musí počítat i s tou nejhorší variantou, pokud nechce hledá se dál, ale tam jak píše Monika, ale najít někoho co by se takto zavázal bude hodně těžké.

  20. Dobrý den, vyjádřím se také, ať máte i názor fulfillmentu :-)

    Výhoda externího skladu je, že nemusíte investovat do vybavení, softwaru, tvorby procesů, hlídat kapacity, vyjednávat s dopravci, řešit lidi na skladu, atd. - toto vše necháváte na poskytovateli služby a očekáváte, že tuto službu bude poskytovat kvalitně. Fulfillment má pak tu výhodu, že se může soustředit výhradně na logistiku a neustále pracovat na procesech na skladu, prostě plní funkci vaší logistické divize, jen externě, čímž se dostáváme k nevýhodám.

    Tím, že logistika je primárně o plánování kapacit a jakmile nastane nějaký nestandard, problém je na světě. Aby mohl fulfillment efektivně fungovat, musí mít ideálně rezervované kapacity a to hlavně na Vánoce kdy stoupne počet objednávek několikanásobně - toto je asi největší výzva, kterou musí externí sklad zvládnout a vlastně kopíruje výzvu kterékoliv interní logistiky. Ti, kteří mají zkušenost s vedením vlastní interní logistiky vám potvrdí, že chybovosti ani zdržení se žádná logistika v určitých situacích nevyhne, ale může nastavit takové procesy, aby je minimalizovala (sekundární kontrola, čtečky, systémová kontrola, kontrolní vážení, atd.)

    Nicméně níže abych doporučil pár obranných mechanismů, které by vás v tomto vztahu měly lépe "ochránit"
    - SLA (Service level agreement) - nastavení standardů služby - ať už se týká garantovaných časů naskladnění, vychystání, nebo chybovosti, zkuste si domluvit určitě standardy služby a navázat na to nějaké KPIs, které budou spojeny s bonusem/malusem při (ne)dodržení
    - Pravidelné schůzky s fulfillment partnerem (ideálně na měsíční bázi) - fulfillment je třeba brát jako vaši externí logistickou divizi, když plánujete navýšit několikanásobně objemy, logistika by měla být první oddělení, které by o tom mělo vědět a mělo by si tak připravit a rezervovat kapacity
    - Standardizovaný reporting služeb - tak, ať máte přehled o konkrétní službě (reporting logistiky byste si měl dělat i v případě interní logistiky)

    Jinak k porovnávání inhouse logistika v. outsourcing jsme napsali přehledný 20-stránkový ebook, na základě kterého si budete také schopni spočítat nákladovost vlastní logistiky (ať můžete porovnat), ke stažení je zde: https://www.skladonebooks.com/

  21. S Skladon skúsenosti nemám. Ale chápem že ste nový a chcete si prihriať polievku. Posledné body čo ste napísal ako odporúčanie úplne súhlasím. Moje skúsenosti s fulfillment sú fakt desivé momentálne prechádzame k 5 firme. Ale je to otras asi posledný zástavka a následne si robíme zásielky sami. Dodávatelia tejto služby nám neraz robia hanbu nie sú schopný expedovať tovar v dohodnutých časoch. Nereagujú na požiadavky napríklad aj 20 dní.... atď.... Ťažko sa to vysvetluje klientom, že externá firma za to môže. Klient povie buď ich vymeňte alebo robte to sami. Klient nevidí fulfillment firmu ale len nás.

  22. Citace Původně odeslal kurtas2656 Zobrazit příspěvek
    S Skladon skúsenosti nemám. Ale chápem že ste nový a chcete si prihriať polievku. Posledné body čo ste napísal ako odporúčanie úplne súhlasím. Moje skúsenosti s fulfillment sú fakt desivé momentálne prechádzame k 5 firme. Ale je to otras asi posledný zástavka a následne si robíme zásielky sami. Dodávatelia tejto služby nám neraz robia hanbu nie sú schopný expedovať tovar v dohodnutých časoch. Nereagujú na požiadavky napríklad aj 20 dní.... atď.... Ťažko sa to vysvetluje klientom, že externá firma za to môže. Klient povie buď ich vymeňte alebo robte to sami. Klient nevidí fulfillment firmu ale len nás.
    Na trhu jsme 4 roky a spíše než přihřívat polévku jsem chtěl poskytnout také pohled z druhé strany. Máte pravdu, že fulfillment firem je na trhu opravdu hodně (hlavně v poslední době) a vyznat se v tom není jednoduché. Zkuste se zaměřit opravdu na ty, které dělají ecommerce fulfillment - ten je totiž v mnoha ohledech specifický (náročný na procesy na skladě, potřebujete dobrý systém, stabilní napojení eshopových platforem, úplně jiný systém skladování než v klasickém skladu, rezervace kapacit na vánoční sezonu, reverzní logistika) a nevěřte jednoduchým číslům - fulfillment který vám nabízí "objednávku za 20 Kč a skladování za 200 za metr" bez zvážení dalších věcí jako četnost naskladnění, počet SKU, počet kusů v objednávce, počet vratek, specifika procesu, atd.

    To, že koncový zákazník vidí pouze vás a ne fulfillment je bohužel pravda a může mu to pokazit dojem z objednávky, stejně jako když má dopravce zpoždění nebo zásilku ztratí/poškodí. I kdybyste měl dojednané SLA a něco dlouhodobě nefungovalo, tak byste měl řešit změnu dodavatele.

  23. My máme otřesnou zkušenost s Pošta bez hranic. Ač jsme jejich největší zákazníci, komunikace a řešení požadavků je nula nula nic. Navíc nám čím dál tím později vyplácejí dobírky - dluh se pohybuje pod hranicí 1 mega. Rozhodujeme se mezi Skladon a Comgate. Docela mě překvapuje negativní zkušenost, zatím jsem se setkal se samými pozitivy. Navíc jejich API vypadá opravdu výborně. Používáte jejich systém elogist nebo vše řídíte přes ERP? Díky

Hostujeme u Server powered by TELE3