Poslední šance: Každému Webtržníkovi 1 000 Kč na publikaci článků a napsání textů s garancí 5 000 Kč na PlaCla.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 28 z 28

Prodej veteránů

  1. Co si myslíte o investování do veteránů?
    Vím, ze je zájem o české značky ale mě jde o značky vyráběné v zemích bývalého SSSR .
    Dám příklad. Koupím na Ukrajině toto auto.

    AUTO.RIA – Продам GAZ 21 1961 : 1000$, Днепр (Днепропетровск)

    Ještě na UA v dílně kterou mám k dispozici provedu renovaci , auto přivezu do ČR , přihlásí se na veteranske značky a nabídne se k prodeji v EU. Jako třeba tohle:

    GAZ 21 Gaz 21R

    Teď tedy otázka. Myslíte, by šlo prodat 2-3 auta měsíčně?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zajímavé, že tyto auta se u nás nabízí za 400-500k a tam se dají koupit za takovou cenu.

    Ukrajinštinou sice nemluvím, ale jaký je rozdíl mezi těmi co ukazujete za 400-500k a třeba těmihle za 50k https://auto.ria.com/auto_gaz_21_22839373.html a https://auto.ria.com/auto_gaz_21_6630760.html

    Otázka je jestli je to reálná cena za kterou to někdo koupí a nebo jen výstřel majitele. Jelikož třeba na sauto.cz jsem našel jenom jediné takové auto značky GAZ

  4. Auta které se nabízí tady za 400-500 k jsou po renovaci. Nový lak, čalounění atd.Viděl jsem i nabídky aut v původním stavu tam 50k tady 250k. Otázka je za kolik se reálně ty auta u nás prodávají a jaký je o ně zájem.Proto jsem téma založil. Někdo zkušený snad poradí.

  5. a myslíš že to auto jen tak přetáhneš do ČR? Dále má takovou cenu až ho dáš na STK a dostane SPZ pro veterány, to je hodně složitá oplétačka, neli u některých neřešitelná věc, takže musíš najít v ČR papíry bez auta, a ty ti nikdo za pár korun neprodá.

  6. Ne jen tak ho nepretahnu ale normálně legálně jak se to dělá. Přihlášeni veterána pokud je jasný původ vozu je docela jednoduchá administrativní věc a je jedno jestli je to auto z ruska, ameriky nebo tramtarie. Něco si o tom zjisti a pak tady kvakej chytraku.

  7. @ tioks: s lidma jako seš ty je vždy potěšení se potkat a jednat.

  8. Citace Původně odeslal tioks Zobrazit příspěvek
    Ne jen tak ho nepretahnu ale normálně legálně jak se to dělá. Přihlášeni veterána pokud je jasný původ vozu je docela jednoduchá administrativní věc a je jedno jestli je to auto z ruska, ameriky nebo tramtarie. Něco si o tom zjisti a pak tady kvakej chytraku.
    Přihlášeni veterána pokud je jasný původ vozu je docela jednoduchá administrativní věc
    ...a hlavně pokud je z Ukrajiny..na odboru dopravy máš natažený červený koberec a vyhrávají fanfáry

  9. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    ...a hlavně pokud je z Ukrajiny..na odboru dopravy máš natažený červený koberec a vyhrávají fanfáry
    Nechci se s tebou hádat a docela lituji jak jsem na tebe reagoval ale prostě nemáš pravdu.
    Na netu je hodně článků jak se prihlašuje veteran .
    Třeba tady:

    Jak přihlásit veterána a získat veteránské RZ – Classic Cars Bohemia s.r.o.

  10. Znám člověka, který přese mě chtěl kupovat auta z ukrajiny, právě volhy 21, problém je v renovaci, pokud to auto restauruješ na ukrajině, tak se náklady za práci oproti česku sníží tak 10x, koupit veterána ve stavu "as is" není úplně výhra. Pokud mrkneš na mapu kde se to auto nachází tak zjistíš, že ještě musíš přepravit auto skoro 2000km daleko. Myslím si, že se oplatí koupit na ukrajině a tam nechat restaurovat a dovézt sem, ale je potřeba mít někoho, kdo se ti o to postará a budget. Papíry jsou tím nejmenším problémem, jelikož ten dotyčný má spoustu kontaktů.

  11. No to je přesně ono.Já jsem na UA docela často a dílnu která by dělala renovaci mám k dispozici včetně člověka který autům rozumí. Hned na začátku jsem psal ze ta renovace by se realizovala na UA.

  12. Hlavně Ráj veteránů neber tak, že je to cena, za kterou si to auto někdo koupí. Je to cena co si určil prodávající a dost často je úplně mimo.
    2 - 3 auta se určitě neprodají a rozhodně ne za tyto ceny.

    ---------- Příspěvek doplněn 30.09.2018 v 17:51 ----------

    Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    a myslíš že to auto jen tak přetáhneš do ČR? Dále má takovou cenu až ho dáš na STK a dostane SPZ pro veterány, to je hodně složitá oplétačka, neli u některých neřešitelná věc, takže musíš najít v ČR papíry bez auta, a ty ti nikdo za pár korun neprodá.
    Cargo, kolik si už přihlašoval na sebe veteránů ?

  13. [QUOTE=Zbyněk Šubert;1487613]Hlavně Ráj veteránů neber tak, že je to cena, za kterou si to auto někdo koupí. Je to cena co si určil prodávající a dost často je úplně mimo.
    2 - 3 auta se určitě neprodají a rozhodně ne za tyto ceny.[COLOR="Silver"]


    Pokud jde o UA tam si poradím. Vím kde a jak nakoupit, dohlidnu na renovaci, seženu si dokumentaci ke konkrétnímu vozu který se bude renovovat aby všechno bylo originální a daným typem a rokem výroby. To je u veteránů zásadní aby bylo vše původní. Neumím ale odhadnout zájem o tyto auta tady nebo třeba v Německu.

  14. Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Hlavně Ráj veteránů neber tak, že je to cena, za kterou si to auto někdo koupí. Je to cena co si určil prodávající a dost často je úplně mimo.
    2 - 3 auta se určitě neprodají a rozhodně ne za tyto ceny.

    ---------- Příspěvek doplněn 30.09.2018 v 17:51 ----------



    Cargo, kolik si už přihlašoval na sebe veteránů ?
    jak to s tím souvisí? Dělal jsem pár přihlášek (přetypování) nákladních vozidel a vždycky chtěli homologaci od autorizovaného dovozce, pak tu máme STK a od října nově emise..
    kolega má pár veteránů a vyřizuje to i jiným, ale vždy potřebuje originál ČR papíry pro tyto rarity...ale možná mi kecal..fakt si myslíte, že když už je problém protlačit 10 let staré Audi, VW... z De, že vám jen tak projde 60 let stará Volha z UA? Klidně se nechám přesvědčit.

  15. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    jak to s tím souvisí? Dělal jsem pár přihlášek (přetypování) nákladních vozidel a vždycky chtěli homologaci od autorizovaného dovozce, pak tu máme STK a od října nově emise..
    kolega má pár veteránů a vyřizuje to i jiným, ale vždy potřebuje originál ČR papíry pro tyto rarity...ale možná mi kecal..fakt si myslíte, že když už je problém protlačit 10 let staré Audi, VW... z De, že vám jen tak projde 60 let stará Volha z UA? Klidně se nechám přesvědčit.

    Souvisí to s tím, že tady často prezentuješ něco bez nějakých důkazů jako dogma :) Nic ve zlém.
    Takže když budeš mít osobní zkušenost s veteránem je to super a ne, že kolega někde, někdy, něco ...
    Veterán potřebuje od října emise?
    Bavíme se tady o autech, veteránech, které budou v původním stavu a nebo řádně restaurovány, tak proč do toho pleteš 10 let starého diesla ?
    Jak se dají sehnat originál ČR papíry třeba na Corvettu C3 1978 ???

  16. Pokud si myslis ze zrenovujes auto do tahoveho stavu, abys tady prodal za 400-500k, tak mi napis, mel bych par vykopavek. Sam bych je pritahl, jenze to neni tak jednoduche.

  17. Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Souvisí to s tím, že tady často prezentuješ něco bez nějakých důkazů jako dogma :) Nic ve zlém.
    Takže když budeš mít osobní zkušenost s veteránem je to super a ne, že kolega někde, někdy, něco ...
    Veterán potřebuje od října emise?
    Bavíme se tady o autech, veteránech, které budou v původním stavu a nebo řádně restaurovány, tak proč do toho pleteš 10 let starého diesla ?
    Jak se dají sehnat originál ČR papíry třeba na Corvettu C3 1978 ???
    v poho, uznávám že tomu nerozumím, kolem aut se pohybuji 30 let..jsem debil že už jsem dávno nevozil Corvety z USA mohl jsem být v balíku :)

  18. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    v poho, uznávám že tomu nerozumím, kolem aut se pohybuji 30 let..jsem debil že už jsem dávno nevozil Corvety z USA mohl jsem být v balíku :)
    1. Dolož mi, že jsou potřeba od října 2018 na veterána i emise
    2. Vysvětli mi pojem originál české papíry na veterána vyráběného jinde než v CZ.
    3. Voz si, co chceš, já to dal jako příklad, kdy kamarád dovezl C3 s americkýma dokladama a tady to byla formalita to dát na Véčka. Pokud je situace u dovozu veterána z UA jiná (máš zkušenost), tak to napiš a budem zase o něco chytřejší :)

  19. Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    1. Dolož mi, že jsou potřeba od října 2018 na veterána i emise
    2. Vysvětli mi pojem originál české papíry na veterána vyráběného jinde než v CZ.
    3. Voz si, co chceš, já to dal jako příklad, kdy kamarád dovezl C3 s americkýma dokladama a tady to byla formalita to dát na Véčka. Pokud je situace u dovozu veterána z UA jiná (máš zkušenost), tak to napiš a budem zase o něco chytřejší :)
    viz. emise : když dostaneš od veteran klubu doporučení a projdeš krajskou komisí, prohlídkou v odborné dílně, tak emise netřeba, jinak musíš přihlásit klasicky přes STK a emise a to se ti taky nepodaří. Pochopil jsem že jde o tu složitější cestu, čili auto bude super připravené už ze zahraničí aby prošlo přes komisi a techniky, bude skoro za hubičku a prodá se tu za ranec..už to chápu.

  20. Podle mě,nevim proč by to nemělo projít když bude vše tak jak má,když řeknou ne, není problém to dát dohromady tak aby jim to vyhovovalo.Náhradních dílů je tam asi spousta.Nechápu proč si každý myslí že něco nejde.

  21. Citace Původně odeslal Puklik Zobrazit příspěvek
    Podle mě,nevim proč by to nemělo projít když bude vše tak jak má,když řeknou ne, není problém to dát dohromady tak aby jim to vyhovovalo.Náhradních dílů je tam asi spousta.Nechápu proč si každý myslí že něco nejde.
    Důležité je aby to bylo vše původní a originální. Například čalounění určitě po 50 letech se při renovaci musí nechat udělat nové. Je důležité si nastudovat dokumentaci a třeba dobové foto a podle toho to nechat udělat. Motor, převodovka musí být opravdu původní.
    Podívejte se třeba tady:

    Ошибка 403. Для Вас сайт RST.ua недоступен. Обратитесь в службу поддержки RST.

    Na první pohled nádherné auto. Na pohled druhý velký průser.Elektrony, motor, převodovka, volant a nevím co ještě z "moderniho" moskvice 412. Tohle auto by veteranske spz nedostalo.

  22. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    viz. emise : když dostaneš od veteran klubu doporučení a projdeš krajskou komisí, prohlídkou v odborné dílně, tak emise netřeba, jinak musíš přihlásit klasicky přes STK a emise a to se ti taky nepodaří. Pochopil jsem že jde o tu složitější cestu, čili auto bude super připravené už ze zahraničí aby prošlo přes komisi a techniky, bude skoro za hubičku a prodá se tu za ranec..už to chápu.
    Takže si nikdy žádného veterána nepřihlašoval, to jsem chtěl vědět :)

  23. Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Takže si nikdy žádného veterána nepřihlašoval, to jsem chtěl vědět :)
    Zásah potopeno :-D

  24. Citace Původně odeslal MIKROJOB Zobrazit příspěvek
    Zásah potopeno :-D
    vypadá to jako hovno, kouří se z toho a smrdí to jako hovno..opravdu si musím na to sáhnout, abych zjistil že je to hovno?
    Snílci, opravdu si myslíte, že protáhnete přes veterán-club zahraniční auta, která máte na kšeft? Oni tam čekají jen na vás.

    ---------- Příspěvek doplněn 01.10.2018 v 05:44 ----------

    Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Takže si nikdy žádného veterána nepřihlašoval, to jsem chtěl vědět :)
    tak nám postni nějaké fota svého plecháčka:) ale ne Jawy 250 po dědovi :) třeba tu corvetu 78

    ---------- Příspěvek doplněn 01.10.2018 v 05:53 ----------

    Citace Původně odeslal tioks Zobrazit příspěvek
    Důležité je aby to bylo vše původní a originální. Například čalounění určitě po 50 letech se při renovaci musí nechat udělat nové. Je důležité si nastudovat dokumentaci a třeba dobové foto a podle toho to nechat udělat. Motor, převodovka musí být opravdu původní.
    Podívejte se třeba tady:

    Ошибка 403. Для Вас сайт RST.ua недоступен. Обратитесь в службу поддержки RST.

    Na první pohled nádherné auto. Na pohled druhý velký průser.Elektrony, motor, převodovka, volant a nevím co ještě z "moderniho" moskvice 412. Tohle auto by veteranske spz nedostalo.
    a dalších tisíc věcí...např.ta Volha má listová péra a možná torzní tyče atd, takže první co technik udělá, začne po tom bouchat z boku kladivem, aby se to nehlo musí to mechanik udělat celé nové, listové péra, pouzdra..nevím jak na UA, ale investice do jedné nápravy cca 40 tisíc, a tak dále... a najednou je cena auta už úplně někde jinde.

  25. Kdo má peníze, tak dnes kupuje to, kterých bylo hodně málo a to dělá veterána veteránem - kusy. Koupit něco co je origo po renovaci je problém a stojí to jak byt :) Amerika, Rusko a Anglie je v obrovské produkci kusů.
    Naposledy upravil manhunt900 : 21.01.2019 v 09:59

  26. Citace Původně odeslal 4WebMaster.cz Zobrazit příspěvek
    Znám člověka, který přese mě chtěl kupovat auta z ukrajiny, právě volhy 21, problém je v renovaci, pokud to auto restauruješ na ukrajině, tak se náklady za práci oproti česku sníží tak 10x, koupit veterána ve stavu "as is" není úplně výhra. Pokud mrkneš na mapu kde se to auto nachází tak zjistíš, že ještě musíš přepravit auto skoro 2000km daleko. Myslím si, že se oplatí koupit na ukrajině a tam nechat restaurovat a dovézt sem, ale je potřeba mít někoho, kdo se ti o to postará a budget. Papíry jsou tím nejmenším problémem, jelikož ten dotyčný má spoustu kontaktů.

    To nejsou jenom Volhy. Vyráběla se tam i další auta. Pokud by renovace proběhla na Ukrajině tak by ta cena mohla být hodně zajímavá.

  27. Přesně tak. Potřebuji ale společníka.
    Renovace a prodej veteránů.

  28. Dela to dost lidi a trh je omezeny. Musel bys byt v necem pred ostatnima - jestli mas good mechose, tak to zkus, ale rizik je tam hodne, ze se to posere. Dokud to nekusis tak to nebudes vedet :) nebo se preptej nekoho kdo se tim zabyva, lidi od fochu jsou ze tkusenosti sdilny, ale nepocitej ze ti vybali kompletni financni uzaverku :)
    Jako spolecnik do toho tezko nekdo pujde

  29. Sleduju tuhle aukci: https://aukro.cz/skoda-popular-r-v-1937-6938120563
    Vyplatilo by se to, kdybych to do 60 tisíc koupil?
    Díky za názory

Hostujeme u Server powered by TELE3