Eshop www.Mysticum.cz - masky, sošky, kostýmy, potřeby na party
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 33 z 33

Cílová skupina 60+

  1. Jak rikam umel byvh si predstavit komunikaci cilenou na tuto skupinu. Akce apod. Ale vylozene web ne.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Jak rikam umel byvh si predstavit komunikaci cilenou na tuto skupinu. Akce apod. Ale vylozene web ne.
    Díky Radku, tenhle příspěvek bude zítra na poradě mým nejsilnějším argumentem, když řeknu, že je to Váš názor. Na Vás můj šéf dá, pamatuje Vás ještě z dob kdy dělal pro Seznam.

  4. Více než o UX je to hlavně o marketingu. Stačí se podívat do metra a vidíš skoro všude reklamu na jednu cestovku která cílí na 55+. Prodávají samozřejmě i jiným, ale na tohle mají speš stránku a jelikož to takto promují x let, tak se jim to evidentně vyplatí.

    Stejně tak jsem viděl hračkářství zaměřené na babičky, které v podstatě prodávalo to samé jako jakékoliv jiné ale prostě výloha, brand, texty všechno zdůrazňovalo že jsou tu pro babičky co hledají pro své vnoučky hračky.

    A i tom to je. Prostě vybrat si niku dnes stále funguje a je to konkurenční výhoda, minimálně v oblasti marketingu.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3