Wildcard HTTPS certifikát zdarma ku každej doméne
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Požadavky, reklamace, stížnosti a podněty - ironie jak vyřizovat

  1. Po zkušenostech s několika firmama, jako českou poštou, korporátem kde pracuji a pár dalšími firmami jsem se rozhodl sepsat ucelený návod, jak přistupovat k požadavkům zákazníka
    1. Telefony nezvedejte, nechte zákazníka na pobočce vystát dlouhou frontu, aby s vámi mohl mluvit, a pak mu sdělte, že požadavky řešíte jen telefonicky nebo písemně.
    2. E-mail v žádném případě nezveřejňujte, požadavky umožněte zadávat jenom přes systém požadavků, který udělejte tak, aby fungoval pouze v IE 5.0, Windows 98 a podporou Javy a flashe.
    3. Pokud se zákazníkovi přesto podařilo přihlásit do vašeho systému, udělejte ho neskutečně pomalý, a jako povinné údaje vložte ty, které zákazník nemůže vědět.
    4. Nechte zákazníka požadavek vyplňovat co nejdéle a nejsložitěji, a když se mu to po hodině podaří, požadavek držte 30 dnů, a pak ho zavřete s předdefinovanou odpovědí z nejčastějších otázek a dotazů.
    5. Zřiďte si placenou bílou linku, a pak na půl milionu zákazníku dejte jednoho operátora, ať si zákazník příště rozmyslí, jestli chce čekat na lince hodinu a půl za 100 Kč.
    6. Zřiďte ombudsmana, napište že je to pro zákazníka, a pak napište velmi krátký seznam případů, kdy je možno ho kontaktovat a dejte dobu řešení 60 dnů.
    7. Posílejte zákazníka mezi pobočkami, nejlépe přes celé město a dokonale s hodinovými frontami, to zaručeně vzdá.
    8. Když si na vás někdo bude stěžovat, stěžujte si na něj, karma se tak vyrovná.

    Máte i vy nějaké tipy? :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Kjaneckova nabízí: Účetnictví, daňová evidence, mzdy
    S1986 poptává: Úpravy šablony ve Wordpressu
    Michal Depeyrac poptává: Hledám SEO specialistu
  3. Až si přestaneš stěžovat, nebudeš posranej, a založíš si vlastní byznys, tak to bude dokonalá firma!

  4. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Až si přestaneš stěžovat, nebudeš posranej, a založíš si vlastní byznys, tak to bude dokonalá firma!
    Přesně, call centrum postavím na dědině na východním Slovensku blízko maďarska a najmu tam místní zemědělce s maďarským přízvukem na vyřizování požadavků, tím hodně ušetřím a zbyde mi víc peněz na děvky :D

  5. Jsou dva typy lidí:
    1. Jsou nezaměstnatelní pro nízké vzdělání nebo přístup k práci.
    2. Jsou nezaměstnatelní pro svou dokonalost.

    Vyber si....

  6. Tohle je skvělé!

  7. Bart28 karma neexistuje nje len kauzalita

Hostujeme u Server powered by TELE3