Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Jaký zvolit typ offline marketingu

  1. Hezký den,
    rád bych udělal pro svůj projekt nějakou reklamu mimo internet, jen se v tomto moc nevyznám a rád si nechám poradit od odborníků.

    Kde oslovím návštěvníky pro můj web?

    Jednalo by se o server http://www.loupak.cz, kde jsou každý den přidávána nová videa a obrázky ze světa (žádné porno, násilí!, ...). Spíše se snažím ubírat směrem Sportu, vědy, pokusů a zajímavostí. Druhou částí webu je originální systém online her v České republice, výsledky se ukládají do databáze, takže lidi mají s kým soupeřit. Těchto výsledků využívám a pořádám turnaje o ceny, takže si návštěvníci mohou z webu odnést i nějakou tu cenu.

    Budu rád za jakoukoli pomoc a radu. Prosím uvádějte i ceny, kolik zvolený typ reklamy může stát.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ahoj,

    propagovat podobný projekt offline mi přijde jako špatný nápad:

    Offline reklama je drahá. Neznám Tvou finanční situaci, ale podle toho webu posuzuji, že nemáš peněz na rozhazování. Pokud nechceš vyhodit pár tisíc za letáky / pronájem billboardu / inzerát v lokálním tisku / whatever, raději investuj jinam. Taková investice by se Ti v žádném případě nevrátila.

    Navíc tam podle mě moc nemáš jasnou cílovku.

    Nevím, kolik jsi v poslední době viděl v offline světě jiných podobných webů a jakou měli propagaci? Já asi tak 0.0001.

    Jdi spíš do online reklamy, navazuj spolupráci s jinými weby, atp. (Každopádně bacha na ty ukradené fotky "opatřené" logem Tvého webu - to je na žalobu).

  4. V offline je, co se týče poměru cena/výkon obvykle nejlepší volbou reklama venkovní. Nevím, jak by si třeba vedly menší plakáty, postery apod., jelikož s nimi nemám zkušenost (a osobně jim moc pozornosti venku nevěnuji), ale doporučila bych zvážit billboardy a jiné větší formáty. Při dobře zvolené lokalitě (např. centrum, křižovatky, kde často stojí auta), můžete zasáhnout velké množství lidí.

    Pokud byste měl zájem se o venkovní reklamě dozvědět víc, doporučuji náš ebook Billboardy prakticky, který shrnuje nejdůležitější informace o billboardových kampaních (jak vybrat místo, kolik to stojí, jak vypadá grafika atd.). Pak budete mít sám představu o tom, zda je to pro vás nebo ne.

  5. Citace Původně odeslal Nikola Švejdová Zobrazit příspěvek
    V offline je, co se týče poměru cena/výkon obvykle nejlepší volbou reklama venkovní. Nevím, jak by si třeba vedly menší plakáty, postery apod., jelikož s nimi nemám zkušenost (a osobně jim moc pozornosti venku nevěnuji), ale doporučila bych zvážit billboardy a jiné větší formáty. Při dobře zvolené lokalitě (např. centrum, křižovatky, kde často stojí auta), můžete zasáhnout velké množství lidí.

    Pokud byste měl zájem se o venkovní reklamě dozvědět víc, doporučuji náš ebook Billboardy prakticky, který shrnuje nejdůležitější informace o billboardových kampaních (jak vybrat místo, kolik to stojí, jak vypadá grafika atd.). Pak budete mít sám představu o tom, zda je to pro vás nebo ne.
    opravdu dobrych billboardovych ploch je v Cesku jen nekolik. Zbytek jsou mrtve cedule bez jakehokoli efektu. Navic u offline kampani nelze stavet komunikaci na nakupu jedne-dvou ploch, ktere jsou utopeny v zaplve desitek dalsich.

    A na kvalitni kampan je proste treba velke penize, stejne tak na kvalitni plochy. To, ze lze koupit billboard za 3-4-5tis. mesicne i s vybrobou je sice pravda, ale ta cena plne odpovida tomu, co ten billboard muze prinest - nic.

  6. Nech si udělat samolepky a polepuj tím po hospodách záchody

Hostujeme u Server powered by TELE3