Gransy s.r.o. (subreg.cz) hledá rusky mluvícího kolegu
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Zaplacená dobírka se špatnou cenou

  1. Zdravím,

    stalo se mi, že jsem posílal zákaznici zboží za zaokrouhleně 5500 a omylem se do poukázky propsala částka 2000 (vepředu na zásilce byla však správná cena 5500). Což i zaplatila a pošta vyplatila.

    Evidencí jsem na to přišel dva týdny zpátky a snažil se zákaznici kontakovat, ta však hraje mrtvého brouka. Psal jsem jí e-maily, že se omlouvám a že to musí doplatit, tak jsem ji nabídl možnosti. Potom, že se znovu omlouváme, že to potřebujeme vyřešit a jak hodlá doplatit. A do třetice, že to vážně nechceme předávat dále a je to urgentní.

    Co dělat? Jak by jste se zachovali Vy?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Pokud nekomunikuje tak bud na to kaslat nebo holt jit na nejakou oficialni vyzvu a pak skrze soudy

  4. mňo, dopis od právnika?
    Vymáhaní částky automatickým systémem?

    Ja poslední dobou řeším cestu pravnikem...

    Popř. bych mu poslal seznam zákonů, která porušila. Na faktuře jedna cena a ona zaplatila X procent sumy. Takže buď doplatit nebo vrátit zboží.

  5. a na potvrzením o podáním od pošty máte jakou částku? Používáte podací lístek, podací arch, zákaznickou kartu anebo online podání?

  6. No tu špatnou částku 2000. Mám normálně potvrzení co se vyjíždí při předložení zákaznické karty.

  7. Tak nakonec jsem poslal dopis do vlastních rukou, kde jsem popsal situaci a poprosil o zaplacení, který převzala a peníze hned zaslala.

Hostujeme u Server powered by TELE3