Snadná tvorba vlastního e-shopu nebo webstránky online v systému WEXBO.com CZ/SK
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Třídění dotazů od zákazníků - jaký si pořídit systém po jeden mail?

  1. Zdravím , chci se zeptat ohledně infolinky a dotazů zákazníků , došlo to do stádia kdy to nezvládá jeden člověk a jaký máte systém , aby to mohl vyřešit jiný člověk a nebyl v tom chaos - všechny zprávy chodí na jeden email (gmail) a nemají žádný příznak , aby se daly filtrovat. Nechci vymýšlet něco co je vymyšlené :-)) popř je na to nějaká aplikace přímo pro gmail ? Popř. jiné řešení ? Děkuji moc.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. porid si nejaky ticketovaci system :) jak rikas, uz to bylo vymysleno

  4. Treba Redmine a HelpDesk plugin, https://www.hesk.com/ nebo cokoli jineho

  5. Daktela je fajn at na hovory nebo chat nebo emaily. Vse v jednom.

  6. Zkus cesky www.supportbox.com .. urcite ti se vsim poradi a pomuzou.

Hostujeme u Server powered by TELE3