Prodám výdělečný web ZelenyTiket.cz 1.2Mil/rok
Zobrazují se odpovědi 1 až 28 z 28

Aplikace chatu pro podporu - máte zkušenosti s foxydesk.cz?

  1. Zdravím,

    na webu máme nahozené jako dnes asi velká většina společností chatovací okno podpory. Využíváme už nějakou delší dobu Smartsupp a jejich další služby Smartlook, která na to ale není navázaná tak případná změna nebolí.

    Včera kolega posílal odkaz na nějakou novou službu foxydesk.cz. Lákají uživatele na možnost více si chat přizpůsobit, mít aktivních neomezený počet operátorů najednou (plus mnoho dalšího) a hlavně na to, že jim zaplatíte jednorázový poplatek a oni za něj garantují doživotní upgrade a údržbu. To mě samozřejmě odrazuje ale nabízí funkce, které u konkurence platíme v nejvyšší možné variantě a nějaká úspora to teda je :).

    Spíše mi jde o zkušenost někoho kdo tu službu reálně používá ? Mám trochu obavu o něco, kde platím jednorázově a někdo mi řekně, že to bude "doživotně" v pohodě a vylepšováno.


    Díky za názor


    PS: se současnou službou jsme spokojeni je to jen průzkum trhu

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ahoj,

    s foxydesk zkušenosti nemám, ale pokud si děláš průzkum a narazil by jsi na olark tak klidně napiš, právě ten používáme v práci.

  4. Dobrý den,

    je to tak, jak píšete. Za jednorázovou cenu si od nás pořídíte kompletní aplikaci včetně aktualizací zdarma. Další vývoj se financuje z nově prodaných licencí - zatím jsme jen v ČR, ale plánujeme expandovat, takže bude chvíli trvat, než vyčerpáme potenciální zákazníky :). Dalším krokem bude také nabízení stavajícím zákazníkům možnost rozšíření pro náročnější uživatele - plánujeme opravdu pěkné funkce, které budou sahat spíš do analytiky a marketingu než do zákaznické podpory. Každopádně samotné aktualizace již stávajícího rozhraní budou zdarma - během následujících měsíců máme v plánu přidat např. vlastní mobilní aplikaci, která již je téměř hotová (žádná free IM verze typu Pidgin jako u konkurence). Nicméně pokud se stane, že by projekt nedej bože skončil, tak by vás to stejně moc neovlivnilo, protože je aplikace umístěná u vás a ke svému provozu nepotřebuje třetí stranu :).

  5. Dobrý den,

    mohu se zeptat, z čeho budete financovat vývoj, až jak zde píšete "vyčerpete potenciální zákazníky", když se zřeknete měsíčních paušálů? Jasně, asi to myslíte dobře, seženete peníze do začátku, nabídnete dobrou službu za malé peníze, ale co dál? Až utratíte všechny prachy ... co dál? Zavřete krám? Takové služby jsem již také platil a všechno to dopadlo stejně. Já prostě nevěřím, že se jakýkoliv takový projekt obejde bez programátorů, propagace atd a to chce stálý přísun peněz.

  6. Tych live chatov su mraky ... konkurencia je vysoka. Self hosted script je pre mna killer feature, ktora to odlisi od ostatnych rieseni (pokial vsetko funguje jak ma :)) ). Ale predpokladam, ze pre vacsinu ludi to zas bude problem, lebo si to musia nainstalovat a tak.

    A self hosted script, ktory pouzivam dlhe roky je napr. https://sendy.co/ na rozosielanie mailov ... nezda sa, ze by na vyvoj peniaze nemali.

  7. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    mohu se zeptat, z čeho budete financovat vývoj, až jak zde píšete "vyčerpete potenciální zákazníky", když se zřeknete měsíčních paušálů? Jasně, asi to myslíte dobře, seženete peníze do začátku, nabídnete dobrou službu za malé peníze, ale co dál? Až utratíte všechny prachy ... co dál? Zavřete krám? Takové služby jsem již také platil a všechno to dopadlo stejně. Já prostě nevěřím, že se jakýkoliv takový projekt obejde bez programátorů, propagace atd a to chce stálý přísun peněz.
    Zdravím. Upřímně, nepředpokládám, že ani potencionální zákazníky vyčerpáme. S dnešním trendem desetitisíců nových firem a webů za měsíc ... a to jen v ČR. Navíc jak jsem říkal, nebudeme se zaměřovat jen na ČR, plánujeme expandovat. Myslím si tedy, že je to reálně udržitelný model a další vývoj se zaplatí. Skvělým příkladem je již zmiňované Sendy a podobné selfhosted aplikace. Dle vašeho tvrzení by autoři těchto věcí např. z Envata neměli co jíst :), opak je ale pravdou. Navíc jak jsem říkal, plánujeme zařadit i rozšiřující moduly pro náročnější uživatele, což se určitě prodává lépe již vytvořené klientele.

  8. Dobrý den,

    děkuji za odpověď. Rozumím tomuto business modelu i když upřímně nechápu jak je možné jej dlouhodobě udržet. Vzhledem k tomu, že jsme technologická (vývojová) firma tak vím jaké mohou nastat problémy a kolik lidí je třeba aby se projektu účastnilo a to i bez ambic jít do zahraničí.
    Tím, že si to dáme k sobě tak samozřejmě máme jisté záruky a za cenu, kterou požadujete mi stačí aby to fungovalo 3 měsíce a investici máme zpět. Máte nějaký referenční seznam klientů kde se na Vaše řešení dá podívat ?

    + v patičce máte "Buďte se našim partnerem" a link Vám nefunguje -> #


    Děkuji
    Naposledy upravil WSE : 16.02.2017 v 15:09

  9. Také jsem se na vaše řešení díval, ale nezjistil jsem následující:
    - lze nějak přes API doplnit údaje jako e-mail a jméno návštěvníka, pokud ho znám?
    - umíte notifikace v prohlížečích, podobně jako tawk.to?
    - aplikace bude i pro Windows Mobile 10?

  10. Citace Původně odeslal WSE Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    děkuji za odpověď. Rozumím tomuto business modelu i když upřímně nechápu jak je možné jej dlouhodobě udržet. Vzhledem k tomu, že jsme technologická (vývojová) firma tak vím jaké mohou nastat problémy a kolik lidí je třeba aby se projektu účastnilo a to i bez ambic jít do zahraničí.
    Tím, že si to dáme k sobě tak samozřejmě máme jisté záruky a za cenu, kterou požadujete mi stačí aby to fungovalo 3 měsíce a investici máme zpět. Máte nějaký referenční seznam klientů kde se na Vaše řešení dá podívat ?

    + v patičce máte "Buďte se našim partnerem" a link Vám nefunguje -> #


    Děkuji
    Fungovat 3 měsíce určitě budeme :). Stále si stojím za tím, že je to udržitelný business model a zájem o aplikaci v poslední době tomu nasvědčuje. Kdybychom zvolili stejný přístup jako X dalších aplikací, kterých je opravdu jako máku, nemělo by to smysl.

    Naše řešení využívá např. Darkoviny.cz, Luxusnipradlo.cz, K-sports.cz

    Děkuji za připomínku, partnerský program jsme ještě nespustili, tak odkaz ještě nefunguje.

    Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Také jsem se na vaše řešení díval, ale nezjistil jsem následující:
    - lze nějak přes API doplnit údaje jako e-mail a jméno návštěvníka, pokud ho znám?
    - umíte notifikace v prohlížečích, podobně jako tawk.to?
    - aplikace bude i pro Windows Mobile 10?
    - zatím to lze pouze ručně v administraci u daného návštěvníka. Tuto funkci chceme zautomatizovat
    - Ano, máme notifikace zvukem i notifikace na plochu z prohlížeče
    - Pro Windows 10 mobile zatím neplánujeme

  11. Citace Původně odeslal Foxydesk.cz Zobrazit příspěvek
    - Ano, máme notifikace zvukem i notifikace na plochu z prohlížeče
    Jak funguje ta notifikace na plochu? Přes websockety? Přijde i když je zrovna vaše stránka s administrací chatu vypnutá?
    A jak ji zapnu? Nikde jsem nic takového u vás v administraci nenašel.
    Naposledy upravil Whispere : 16.02.2017 v 16:36

  12. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Jak funguje ta notifikace na plochu? Přes websockety? Přijde i když je zrovna vaše stránka s administrací chatu vypnutá?
    A jak ji zapnu? Nikde jsem nic takového u vás v administraci nenašel.
    Funguje to jako notifikace přes prohlížeč. Úplně stejně jako např. GMAIL. Dá se to povolit např. při prvním přihlášení do administrace. Je možné, že jste to odmítl - doporučuji tedy vymazat cache, popř. se přihlásit v anonymním okně.

  13. FOXYDESK, píšete, cituji: " ...protože je aplikace umístěná u vás a ke svému provozu nepotřebuje třetí stranu. " A jak by se to řešilo u klientů, kteří si platí hosting pro aplikaci Foxydesk u Vás, 600kč za rok? V tomto případě přece pak neplatí, že by klient nebyl vázaný na třetí stranu, protože je s aplikací vázaný u Vás a platí hosting pro aplikaci u Vás.... Takže jak je to s tou třetí stranou....?

  14. Citace Původně odeslal Martina Jaro Zobrazit příspěvek
    FOXYDESK, píšete, cituji: " ...protože je aplikace umístěná u vás a ke svému provozu nepotřebuje třetí stranu. " A jak by se to řešilo u klientů, kteří si platí hosting pro aplikaci Foxydesk u Vás, 600kč za rok? V tomto případě přece pak neplatí, že by klient nebyl vázaný na třetí stranu, protože je s aplikací vázaný u Vás a platí hosting pro aplikaci u Vás.... Takže jak je to s tou třetí stranou....?
    Dobrý den,

    je to přesně tak jak píšete, pokud klient využije naši doplňkovou službu umístění aplikace na náš server, je samozřejmě vázaný na třetí stranu - tedy na nás. Je ale nutné zdůraznit, že se jedná pouze o doplňkovou službu, které může klient využít či nikoliv. Je to určeno primárně pro lidi, kteří mají např. e-shop v pronájmu a nemají tak přístup na vlastní server či hosting. Pokud nebudete chtít využívat náš server, můžete si vybrat z desítek hostingů, které jsou momentálně na trhu. Většina těchto klientů ale volí nás, protože to vyjde levněji a nemusí řešit instalaci, aktualizace, apod.

  15. FOXYDESK: bohužel, nemáte pravdu, platit u Vás hosting pro aplikaci není POUZE doplňková služba, ale NUTNOST. Zejména pro všechny uživatele, kteří mají např. webové stránky pod Webnode a pravděpodobně i pod jinými hostingy podobného typu. Klient který používá tak jako já služby Webnode, tak musí pak platit hosting pro Vaši aplikaci u Vás. (nebo jinde), protože jednoduše dát aplikaci pod Webnode zdarma prostě nejde..
    A tuto skutečnost budoucím zákazníkům nesdělujete, alespoň u mne jste to neudělal. Mám uložené emaily, kde píšete, že vložit aplikaci na Webnode není problém, ale jako zkušený odborník by jste měl vědět, že to problém je, že Webnode nedává přístup je jejich servery. nebo by jste mne měl alespoň dopředu upozornit na fakt, že budete potřebovat od Webnode přístup na server, já bych zjistila že to není možné a bylo by po "obchodě". Takto jsem věřila Vašim slovům, že nic není problém, ale nebyla to pravda. Bohužel. A 2199 kč jsem vyhodila do kanálu... respektive Vám.

  16. Aleš Jiříček: Možná se Vy a já pohybujeme každý v jiném "světě", v jiné skupině lidí. Tam kde se pohybuji já, tak tam naprostá většina lidí platí pro své weby hosting a nemají svůj vlastní. (jedná se o sféru fotografů, modelek, malířů, to jest ne velké firmy, ale mini-pidi živnostníci.) Můj web, např: www.MartinaJaro.com Takže moje zkušenost je opačná než Vaše - lidi si platí hosting - a snad z tohoto důvodu nejsme všichni špatní.
    K Vašemu dotazu - ano, požádala jsem o vrácení peněz, ale bylo mi řečeno, cituji: "Platbu vám ale bohužel nevrátíme - je to v rozporu z našimi obchodními podmínkami, se kterými jste při objednání souhlasila." ( přitom jsem ale obchodní podmínky ani neviděla, bylo mi pouze emailem posláno číslo účtu a částka kterou mám zaplatit, žádné "odkliknutí" obchodních podmínek se nekonalo. ) A dále mi bylo napsáno, že pokud se mi to nelíbí, tak se mám obrátit na jejich advokáty... což asi běžný člověk v takové situaci neudělá, pro tak malou částku, škoda času a nervů. Už jsem se s tím nějak smířila, jen jsem se chtěla podělit o moje zkušenosti s Foxydesk, pro uživatele, kteří si jako já platí někde hosting, protože taková skupina lidí existuje.
    Naposledy upravil Martina Jaro : 21.07.2017 v 18:41

  17. Aleš Jiříček: Ano, máte pravdu, asi nejsem cílová skupina, jak píšete..:-) Ale pokud stejnou blbost - koupit si aplikaci Foxydesk 1499kč plus odbornou instalaci za 700kč. Pokud toto udělá jako já dalších pouhých např. 200 lidí.... tak to je 200 x 2199kč to je celkem 439 800 kč a to už jsou slušný "drobný". Možná proto mají třeba dobře udělané "obchodní podmínky" a rychle mluví o právnících.
    Můj názor je, pokud by firma byla férová ( což jejich technik neustále férovost zdůrazňoval ), tak mi vrátí třeba symbolicky jen polovinu zaplacené částky.

    PRO FOXYDESK: Co myslíte, Vy, zástupci a majitelé FOXYDESK, pan Petr Lišák, atd? Určitě to pane Lišák vše zde pročítáte, tak se můžete klidně vyjádřit, dříve jste byl hodně komunikativní, ale teď nějak mlčíte... Mimochodem, pane Lišák, Vaše jméno je tolik lišácké jako celý Foxydesk, asi nejde o pravé jméno, že? :-)

  18. Vážená paní Jarošová,

    chápu, že hlavním smyslem vašich příspěvků je nás poškodit, nicméně chtělo by to být alespoň trochu objektivní.

    Vůbec například nepíšete, že jsme se vám snažili vyjít vstříc a nabídli vám umístění aplikace k nám na server na rok zdarma. Za tu dobu byste třeba již měla k dispozici nějaký hosting a nebyl by problém to tam přehodit. Ohledně toho vašeho tvrzení, že zákazníkům nesdělujeme potřebu hostingu, tak to máme uvedeno:

    1) v ceníku (část "Jaké jsou minimální požadavky na provoz")
    2) v manuálu (část "Co budu potřebovat k provozování Foxydesku?")
    3) v košíku
    4) v obchodních podmínkách
    5) na úvodní straně webu
    6) V celé části "Instalace foxydesku"

    když už tady vypisujete ty maily, moc se mi nezdá vaše tvrzení, že jsme vám řekli, ať se obrátíte na naše advokáty, pokud se vám to nelíbí . To je docela vtipné, protože jste to byla právě vy, kdo se oháněl advokátem hned ve vašem prvním e-mailu viz. Pokud Vaši reakci neobdržím s informací ještě dnes, kdy mi hodláte peníze vrátit zpět, tak se zítra obrátím na mého advokáta.
    Ale věřím, že to snad nebude potřeba.


    Na to jsme vám akorát poslali: Pokud máte nějaké připomínky k uzavřené smlouvě či obchodním podmínkám. Obraťte se prosím rovnou na: XXX - jsou autoři našich obchodních podmínek a zajištují nám právní servis.

    @Aleš Jiříček

    Moc nechápu, proč vám dodržování uzavřené smlouvy připadá jako takový joke. Navíc v tomto případě kdy instalační balíček aplikace posíláme ihned po připsání peněz na účet a reklamační proces je poměrně složitá věc. Není podle mě korektní, že tady vynášíte soudy bez toho, aniž byste znal veškerá specifika a celou naši konverzaci.

    S paní Jarošovou jsme po celou dobu jednali trpělivě a s úctou (těch e-mailů bylo opravdu dost). Snažili jsme se jí vyjít vstříc a nabízeli možná východiska - bohužel z druhé strany se k nám dostaly tak akorát výhružky a nepochopení. Více k tomu nemám asi co říct.

    Upřímně, v mnoha věcech vycházíme klientům vstříc - ať už se jedná o podporu či řešení problémů. V několika případech jsme platbu i vraceli, i když na to neměli nárok - prostě ten člověk požádal slušně a lidsky. Tady to ale už z principu odmítám - nepřijde mi adekvátní vyhrožovat a dávat nějaká ultimáta, následně všechno psát na webtrh.

  19. FOXYDESK: Vezmu to postupně..

    - Hosting na jeden rok zdarma je mi k ničemu - protože co pak ty další následující roky?
    - Nechci odcházet od Webnode, jsem tam spokojená a nechci mít jiný hosting, nebo svůj server.
    - Chtěla jsem jen to, co mi pan Lišák od začátku psal v jeho emailech - aplikace plus instalace. Vše bez problému na Webnode, jak mi bylo řečeno písemně. ( mohu Vám emaily přeposlat.) Jen jedna platba. Nic víc, Nic míň.
    - Váš manuál jsem nepročítala - spoléhala jsem na odborná slova a emaily pana Lišáka ( pán byl před mojí platbou dost komunikativní, což jsem byla jako laik ve Vašem odborném světě ráda. ).
    - Nákupní košík na Vašem webu jsem nepoužila, byl mi poslán jen email, jakou částku mám zaplatit a na jaký účet.
    - Obchodní podmínky jsem neodklikla, protože právě informace k platbě mi byly zaslány jen emailem. ( ale chápu, asi moje blbost, měla jsem si je pročíst. )

    - Píšete o nepochopení - já jsem myslím pochopení měla, když jsem se situaci s přístupem na Webnode snažila řešit také sama a nenechávala jsem vše na Vašem technikovi. Ať Vám dá přečíst ty emaily, kde jsem se snažila situaci vyřešit sama s Webnode. ( Když už pročítáte moje emaily, tak prosím všechny. )

    Moje zkušenosti s Foxydesk jsou tady hlavně pro lidi - obyčejný - co nemají svůj vlastní server jako já.
    A nejsou pro Vás tedy asi tou cílovou skupinou, jak tu již zazněl názor.
    A myslím, že Webtrh je o zkušenostech s produkty, atd.. tak proč tu nemít různé názory.... o tom je přece demokracie, nebo ne?

    PS: PRO ÚPLNOST DODÁVÁM.... s nabídkou aplikace Foxydesk jsem byla oslovena emailem. Proto veškerá komunikace a objednávka byla pak emailem a nešla jsem na nákupní košík na jejich webu, obchodní podmínky, atd. Protože jsem věřila slovům odborníka, který mi psal, že stačí jen jedna platba, že instalace na Webnode není problém, že technik to nainstaluje za 2 minuty, atd.... škoda, že to dopadlo tak, jak dopadlo.
    Naposledy upravil Martina Jaro : 21.07.2017 v 22:00

  20. To by mé fakt zajimalo k cemu je nékomu live chat na webu webnode s jednotkovym trafficem denne? každopádně pokud jste slibili že to na webnode pujde bylo by fer vratit money. Protoze k uzavreni smlouvy doslo klamnou informaci jednoznacne. Vase alternativy sou pekne... ale jsou to jen cesticky jak nevratit prachy.

  21. SALAMMAN: Nevím, zda by mi byl live chat přínosem - to jsem právě chtěla vyzkoušet.:-) Neboť mne zaujala ona lákavá nabídka která mi přišla emailem - jedna platba a nic víc, žádný problém s instalací - technik vše udělá. Byla jsem naivní - teď už to vím.
    PS: Děkuji za názor a podporu.

  22. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Foxydesk.cz: karma je zdarma. Spam hold vede i k nasranejm a neprijemnejm zakaznikum :) mate co jste chteli... Jinak vratit penize kdyz nedodate sluzbu je proste slusnost, sami vidite kam vede to, kdyz to neudelate, a to i kdyz druha strana slusna neni (a predevsim pak, pac je jistota ze je to problemovej zakaznik co to tak nenecha)... Amateri...
    Je to tak, foxydesk je strašný spamer. Když jim člověk neodpoví na jejich "úžasnou nabídku" tak tě spamují dalšími maily s vynucováním si odpovědí. Ikdyby foxydesk měl super apku snů, tak už z principu s tímto přístupem bych si od nich nikdy nic nepořídil.

  23. Zas rozesílá spamy.
    Co to je za business model firmy takto otravovat?

  24. Koukejte jak se dělá Marketing - https://ibb.co/fivKbw

  25. ÚOOÚ?

  26. Citace Původně odeslal WSE Zobrazit příspěvek
    Zdravím,

    na webu máme nahozené jako dnes asi velká většina společností chatovací okno podpory. Využíváme už nějakou delší dobu Smartsupp a jejich další služby Smartlook, která na to ale není navázaná tak případná změna nebolí.

    Včera kolega posílal odkaz na nějakou novou službu foxydesk.cz. Lákají uživatele na možnost více si chat přizpůsobit, mít aktivních neomezený počet operátorů najednou (plus mnoho dalšího) a hlavně na to, že jim zaplatíte jednorázový poplatek a oni za něj garantují doživotní upgrade a údržbu. To mě samozřejmě odrazuje ale nabízí funkce, které u konkurence platíme v nejvyšší možné variantě a nějaká úspora to teda je :).

    Spíše mi jde o zkušenost někoho kdo tu službu reálně používá ? Mám trochu obavu o něco, kde platím jednorázově a někdo mi řekně, že to bude "doživotně" v pohodě a vylepšováno.


    Díky za názor


    PS: se současnou službou jsme spokojeni je to jen průzkum trhu
    Zcela unikátní službou, která umí navíc hlasové a video hovory na jedno kliknutí je AtomRTC.com

  27. Citace Původně odeslal WSE Zobrazit příspěvek
    Koukejte jak se dělá Marketing - https://ibb.co/fivKbw
    Už několikrát jsme jako firma, ve které pracuji, žádali pana Lišáka aby přestal spamovat naše klienty... Bez odpovědi... Nedokázal ani pochopit, že využívají uzavřený redakční systém a technicky jeho chat ani využít nemůžou.. Nakonec se mu povedlo jednoho přesvědčit aby si chat koupil, no nyní bude asi veselo :D

  28. Mozem len potvrdit. Foxydesk.cz = spam

  29. Zdravím, tak dnes opět spam od této firmy (celkem víc než 5). Nikdy jsem jim neudělil souhlas. Jak se lze proti tomuto chování ohradit teď v době účinosti nařízení GDPR?

Hostujeme u Server powered by TELE3