logo
07.03.2009 18:35
1
Mám okolo 10. domén u kvapem.cz a asi brzy přejdu někam jinam. Domény jsem registroval vloni a vše se zdálo být v pořádku, dokud domény nezačaly mít před expirací. Pominu to, že mi nechodí žádné upozornění, třeba měsíc před expirací, ale přijde mi rovnou upomínka o nezaplacení, takže si připadám jak neplatič. Daleko víc mě štve, ba už přímo se*e, že i po úspěšném prodloužení pomocí karty mi ke každé takové doméně začnou chodit další upomínky, že Miton po kontrole účetních dokladů zjistil, že jim ještě cosi dlužím, ikdyž to není pravda. Když jsem na tuto upomínku reagoval poprvé u první domény, tak mi ještě přišla odpověď s omluvou a že nic nedlužím, že v tom maj bordel. Bohužel s každou další expirující doménou mi chodí další a další hromady upomínek, kde mi vyhrožují blokací dalších registrací, na které musím reagovat a nakonec se vždy dá všechno "samo" do pořádku a nikdo mi ani neodpoví, přesto že jim furt dokola píšu, že se to děje pravidelně. Ostatně to, že se mi nikdo ani neráčí odpovědět, je důvod, proč to píšu veřejně zde.

Máte s nima někdo podobnou zkušenost, nebo jsem sám?

Co se právě děje na Webtrhu?

07.03.2009 19:02
2
Máme u Kvapem přes 200 domén a zatím bez jediného problému...

Ale s tou expirací máš pravdu: mohl by chodit mail, takhle se akorát červeně rozsvítí jméno domény v adminu. Snad náš čte někdo z Mitonu:)
07.03.2009 19:03
3
Naprosto tatáž zkušenost s otravnýma emailama o nezaplacení. Dokonce sem jednou i o doménu přišel, protože nepřišlo žádné upozornění o blížící se expiraci, doména propadla a koupil ji někdo jiný
07.03.2009 19:05
4
Ještě lepší bylo, když se dřív dalo lézt do cizích účtů :D
07.03.2009 19:13
5
Mám stejně špatnou zkušenost. Jednou dokonce jsem jim zaplatil domenu a oni dělali jako by jim nic nepřislo. Až jsem jim napsal mail tak se omluvili - prej platbu "přehlédli".
To s těma upomínkama k zaplacení prodloužení domény mě taky sere. Normálně platbu za prodloužení pošlu a oni dělaj jako by nic nepřišlo a upomínkový maily posílaj dál. Asi zkoušijou, kdo se chytne a pošle platbu 2x. Taky přemejšlím, že těch několik málo domén převedu jinam.
07.03.2009 21:29
6
To sem rád, že nejsem sám, v pondělí, až se uráčej mít pracovní dobu, jim zavolá, řeknu jím, ať kouknou na webtrh a něco se snad začne dít :)
07.03.2009 21:34
7
Díky za info, to mi stačí abych domény přesunul.
07.03.2009 22:43
8
Asi taky zauvažuju o přesunu :) Nerad bych přišel o doménu, kvůli její expiraci.
07.03.2009 22:46
9
Kvapem je fuj. Nejste sami.
07.03.2009 22:53
10
Já mám taky pár domén u kvapem.cz pro rozhodnutí si dejme k sobě fakta :
+ KLADY
  • nejlevnější registrace domén
  • jednoduchá správa DNS
  • platba pomocí karty
  • rychlost
- ZÁPORY
  • bordel v fakturačních údajích
  • posílání upomínek i po zaplacení
  • nemožnost změnit heslo

I přes tyhle vady tam ty domény nechám :) Nejsem zase tak náročný...;)
08.03.2009 00:54
11
Aktuální případy: Platil jsem si doménu, nejdřív jsem zvolil jinou platbu než přes kartu, ale protože mi mailem přišly nesmyslné pokyny, rozhodl jsem se zaplatit kartou. Potom koukám, že po měsíci mám prý jednu doménu nezaplacenou, a to bylo proto, že se tam ta doména přidala dvakrát. Přestože se to na personálním vyřešilo, stále ji mám v administraci dvakrát.

Potom jsem si objednával najednou lefiath.com a .eu, aktivovali jenom .com, protože u .eu špatně nastavili DNS - vyřešeno pár týdnů po stížnosti e-mailem.

Jinak mi nic zlého neprovedli.
08.03.2009 01:04
12
Původně odeslal lefiath
Aktuální případy: Platil jsem si doménu, nejdřív jsem zvolil jinou platbu než přes kartu, ale protože mi mailem přišly nesmyslné pokyny, rozhodl jsem se zaplatit kartou. Potom koukám, že po měsíci mám prý jednu doménu nezaplacenou, a to bylo proto, že se tam ta doména přidala dvakrát. Přestože se to na personálním vyřešilo, stále ji mám v administraci dvakrát.

Potom jsem si objednával najednou lefiath.com a .eu, aktivovali jenom .com, protože u .eu špatně nastavili DNS - vyřešeno pár týdnů po stížnosti e-mailem.

Jinak mi nic zlého neprovedli.
Od kdy kvapem registruje .eu a .com domény?:eek2:
08.03.2009 01:05
13
Původně odeslal lefiath
Potom jsem si objednával najednou lefiath.com a .eu, aktivovali jenom .com, protože u .eu špatně nastavili DNS - vyřešeno pár týdnů po stížnosti e-mailem.
Jak sis mohl objednávat lefiath.com a .eu, když jsou registrátoři jen .cz domény? :eek2:

Edit: Pooky píše rychleji :D
08.03.2009 01:12
14
Původně odeslal Michello
Jak sis mohl objednávat lefiath.com a .eu, když jsou registrátoři jen .cz domény? :eek2:

Edit: Pooky píše rychleji :D
To bude tou super klávesnici - z Tesca za 100kč :smoking:
08.03.2009 02:29
15
Omyl, myslel jsem stable.cz, patří také pod Miton.
08.03.2009 09:30
16
Stejná zkušenost s nadbytečnými e-maily ohledně neuhrazení domén, i když již byly uhrazeny. Domnívám se však, že přijít o doménu u Kvapem.cz nehrozí. Teď jsem jednu doménu neprodlužoval a přišel mně ještě e-mail od NICu, takže jsem v klidu, že bych nějakou svoji expirující doménu přehlédl.
08.03.2009 13:59
17
Původně odeslal SUNicko
... Teď jsem jednu doménu neprodlužoval a přišel mně ještě e-mail od NICu, takže jsem v klidu, že bych nějakou svoji expirující doménu přehlédl.
těch "upozornění" od nicu je víc
http://www.blog.hnata.cz/domeny/kvap...race-cz-domen/
09.03.2009 09:57
18
Dobrý den,
rád bych se vyjádřil k názorům, která zde padají.

1) Na domény se vystavuje doklad 20 dní před expirací a to na každou doménu, která propadá. Problém může být ve špatných kontaktních údajích u domény a email o prodloužení dorazí na nefunkční adresu. Řešením je přidat do administrace funkci hlídacího psa na jednotlivé domény. Tedy zasílání emailu o expiraci na další email.

2) Je možné, že někomu může spadnout faktura do spamu a dorazí mu až druhé upozornění o tom, že faktura není uhrazena (v první upomínce již není přiloženo PDF s fakturou).

3) Vzhledem k otevřenosti systému je možné, že někomu se vytvoří více zálohových listů. Zákazníkovy pak může chodit upomínka na jiný zálohový list. Všem se touto cestou omlouváme. Tento problém řešíme a bude do týdne odstraněn.

4) U našich bank může trvat až 3 dny než se nám připíší na účet peníze a zákazníkovy přijde upomínka o tom, že nezaplatil. Peníze jsou ovšem někde na cestě a zákazníkovy se vygeneruje další upomínka.

Závěrem: Za více jak rok fungování jsme neměli stížnost, na propadnutí domény způsobené naší nedbalostí (ne že bychom byli neomylní, ale zatím se to prostě nestalo). Jediné co se několikrát stalo, že zákazník zaplatil více jak 60 dní od vystavení zálohového listu a doména již propadla.

Pokud jsem na něco neodpověděl tak mi prosím napište. Pokud někdo máte konkrétní stížnost na nezodpovězení dotazu naší podpory na váš email, propadnutí doménového jména nebo jiný problém na Kvapem.cz tak mě prosím kontaktujte.

Tomáš Fiala
tomas.fiala@miton.cz
MITON CZ
12.03.2009 04:39
19
Když už sem u toho co mně u Kvapem.cz deptá, tak je to zasílání faktur. Nechápu proč když zaplatim kartou a doména je ihned zaregistrována a platbu nemohu zrušit, tak proč mně přijde na email faktura až za týden, nebo také vůbec, dělá mně to docela pak problém uhlídat abych měl ke všem provedeným platbám faktury. Například v pátek sem zaregistroval během 2 minut po sobě dvě domény, po 5 dnech dorazila faktura ale kupodivu jen k jedné z registrovaných domén, pro druhou faktura nikde. Opravdu co se týče fakturací, tak v Miton v tomto vládne od počátku neskutečný bordel.
13.03.2009 09:19
20
Původně odeslal Azu
Když už sem u toho co mně u Kvapem.cz deptá, tak je to zasílání faktur. Nechápu proč když zaplatim kartou a doména je ihned zaregistrována a platbu nemohu zrušit, tak proč mně přijde na email faktura až za týden, nebo také vůbec, dělá mně to docela pak problém uhlídat abych měl ke všem provedeným platbám faktury. Například v pátek sem zaregistroval během 2 minut po sobě dvě domény, po 5 dnech dorazila faktura ale kupodivu jen k jedné z registrovaných domén, pro druhou faktura nikde. Opravdu co se týče fakturací, tak v Miton v tomto vládne od počátku neskutečný bordel.
Dobrý den,
nejdříve k prodlevě ve vytváření faktur. Faktury se vytváří až ve chvíli připsání peněz na náš účet. Pouze velkým zákazníkům, kteří u nás mají objednaný dedikovaný hosting, reklamní kampaň nebo jiné větší služby se faktura vystavuje ručně zpětně. Hlavním důvodem je nastavený systém (využívá hosting Stable.cz a další oddělení) vytvoření zálohové listu a po zaplacení vytvoření faktury. Tento způsob je zvolen z finančního hlediska, protože ve chvíli kdy vytvoříte fakturu musíte odvést DPH státu ale pokud zákazník nezaplatí, protože služby už nechce tak musíte celou fakturu dobropisovat (což se u jedné domény dost prodělečný podník).

Možná namítnete, že by se dala udělat výjimka a faktury v případě platby kartou vytvářet hned, ale každá výjimka může v budoucnu být zdrojem nějaké chyby. Tedy zvolili jsme na Kvapem.cz tento postup při platbě kartou: Vytvoření zálohové listu, který se ovšem zákazníkovy nezašle a nebudou se zasílat ani upomínky. Po připsání peněz se zašle faktura na zadaný email u objednávky.

Musím na druhou stranu říct, že fakturační systém není ideální pro naše potřeby, ale historicky ho používáme již více jak 7 roků a je na něho navázáno několik objednávek z různě velký e-shopů. Naší snahou je ho pořád zlepšovat i když ta práce není jenom na nás.

Počet faktur vytvořeným tímto systémem je v řádu stovek denně a pokud vám nějaká faktura nedorazila stačí napsat na fakturace@miton.cz a problém bude vyřešen.
18.03.2009 07:36
21
já jsem od kvapem též rychle odešel. Podpora byla sice celkem dobrá, ale potom, co mi poslali email, že za měsíc expiruje doména, tak jsem si nechal poslat údaje, kam poslat.. Peníze jsem poslal, ale nepřišlo mi žádné info o doručení a za téměř měsíc na to mi napsali, že jim to stále dlužím.. obrátil jsem se na podporu, kde se zjistilo že chyba byla na jejich straně.. Představte si, kdyby člověk byl třeba na dovolené a nemohl by s tím nic dělat.. od té doby jsem registroval (i když dráž) u active24, než jsem objevil subreg..
27.04.2009 21:45
22
Zaznamenal dva problémy. Oba jsou spojeny s víkendem. Dva týdny na zpět nešlo o víkendu registrovat domény. Tento víkend jsem registroval jednu doménu, ale nedošla jim platba. Platil jsem kartou. Podpora reagovala až v pondělí. Dostal jsem odpověď , že nedošlo ke spárovaní platby a s tím, že chyba byla na straně Raiffeisen. O víkendu tam asi opravdu nikdo netahá. Jinak žádný problém.
28.04.2009 07:08
23
proste lowcost
28.04.2009 07:58
24
spíš "prostě Miton"
28.04.2009 10:38
25
Poslední 3 týdny zaznamenávám u nich problémy s rychlostí jak s ověřováním domén, tak vůbec s celkovou funkčností stránek, dokonce poměrně často zejména večer mně to ve správě domén píše, že doména není u nich registrována, což když potřebujete třeba nutně rychle změnit nameservery a podobně, tak z toho máte fakt radost a nezbývá než čekat než se to zase ráno umoudří a jde to v pohodě.
28.04.2009 11:00
26
Vidím že hodně lidí tumá špatnou zkušenost, ale co se týká mě, jsem naprosto spokojen. To že můžu mít .cz za minutu svoji mi plně vynahrazuje nějaké mouchy.

Btw. domény před expirací si máte občas kontrolovat. Když jich máte stovky, udělejte si systém...
28.04.2009 11:17
27
Původně odeslal ramert
Vidím že hodně lidí tumá špatnou zkušenost, ale co se týká mě, jsem naprosto spokojen. To že můžu mít .cz za minutu svoji mi plně vynahrazuje nějaké mouchy.

Btw. domény před expirací si máte občas kontrolovat. Když jich máte stovky, udělejte si systém...
To je mimochodem taky hezký marketingový tah. U jiných registrátorů to jde samozřejmě taky do minuty a ještě mají inteligentní administraci.
28.04.2009 11:41
28
Původně odeslal Souki
To je mimochodem taky hezký marketingový tah. U jiných registrátorů to jde samozřejmě taky do minuty a ještě mají inteligentní administraci.
Jaký marketingový tah, nevím co myslíš.

Jen jsem psal moji zkušenost, někdo má špatnou, někdo ne ;)
29.04.2009 09:01
29
je dobre se ukvapovat?
29.04.2009 18:43
30
Taky jsem mel problem, poprve v zivote jsem si tu obednal cz domenu a po zaplaceni jsem musel cekat snad 3-4 dny, po asi 3 urgencich na podpore mi dosel email ze se mi omlouvaji ze neprobehl upload.?:kava: