Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Reklamace – poštovné

Martin9523
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2015 09:35:02
Dobrý den, chci se zeptat. Zákaznice nám poslala zboží na reklamaci. Mám ji zaplatit to poštovné co ji stálo, aby nám to zboží poslala?
Děkuji
27. 8. 2015 09:35:02
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136226
Suke
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2015 09:42:25
Má na to nárok, pokud si řekne, tak proplatit :-)
27. 8. 2015 09:42:25
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136225
Sadvi
verified
rating uzivatele
27. 8. 2015 09:51:39
Souhlasím se SUKE. Jen misto penez bych volil nejakou poukazku kterou by respektivne Uplatnila pouze ve tvem eshop;-) aby se ti penize vratili...
27. 8. 2015 09:51:39
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136224
Eastwood
verified
rating uzivatele
27. 8. 2015 09:59:37
Napsal Sadvi;1220961
Souhlasím se SUKE. Jen misto penez bych volil nejakou poukazku kterou by respektivne Uplatnila pouze ve tvem eshop;-) aby se ti penize vratili...
Má nárok na prolapacení, ne na nějakou pochybnou poukázku. To ji taky můžete poslat kilo mrkve, aby měla dobrej zrak. Nesmysl. Nemá cenu si zákon vykládat podle svýho. Pokud bude spokojená, vrátí se opět do eshopu i bez poukázky.
27. 8. 2015 09:59:37
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136223
Sadvi
verified
rating uzivatele
27. 8. 2015 10:02:32
Napsal Eastwood;1220964
Má nárok na prolapacení, ne na nějakou pochybnou poukázku. To ji taky můžete poslat kilo mrkve, aby měla dobrej zrak. Nesmysl. Nemá cenu si zákon vykládat podle svýho. Pokud bude spokojená, vrátí se opět do eshopu i bez poukázky.
Nesmysl!!??bezne se to takto praktikuje! Napriklad Obi.!
27. 8. 2015 10:02:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136222
Eastwood
verified
rating uzivatele
27. 8. 2015 10:12:07
Zákon hovoří jasně: Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, platí, že spotřebitel má právo na náhradu nákladů spojených s reklamací, typicky poštovné. Konkrétně tedy: "Kdo má právo reklamovat zboží pro vady, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva." Uvedené právo se vztahuje na případy uznané reklamace, tedy reklamace vyřízené opravou, výměnou věci, ale i odstoupením od kupní smlouvy. Právem na náhradu není podle zákona náhradní plnění ve formě jiného zboží, služeb apod. Samozřejmě, pokud se se zákazníkem dohodne, že poštovné stojí 100,- a místo toho mu pošle poukázku do svého eshopu na 150,-, tak ano, pokud se tak DOHODNOU. Ale zákazník má nárok na proplacení.
27. 8. 2015 10:12:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136221
Sadvi
verified
rating uzivatele
27. 8. 2015 10:13:49
Napsal Sadvi;1220965
Nesmysl!!??bezne se to takto praktikuje! Napriklad Obi.!
Podal jsem pouze Radu jak by to slo resit! Ne ze to je v zakonu! Pokud teda umis cist :-)) tak pisu ze Ano ma pravo na vraceni penez a ze souhlasim se SUKE. A potom nasledne poradim. O takove zbytecne tve tlachy asi nestoji! Kdyz nevis poradit tak nepis.Jde tu predevsim o byznys o penize!! A hlavne vydelat.Takhle bych prodelaval na postovnym :-)) Blaznostvi!
---------- Příspěvek doplněn 27.08.2015 v 10:15 ----------
Ztrata casu se tu hadat :-)))
---------- Příspěvek doplněn 27.08.2015 v 10:18 ----------
Napsal Eastwood;1220969
Zákon hovoří jasně: Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, platí, že spotřebitel má právo na náhradu nákladů spojených s reklamací, typicky poštovné. Konkrétně tedy: "Kdo má právo reklamovat zboží pro vady, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva." Uvedené právo se vztahuje na případy uznané reklamace, tedy reklamace vyřízené opravou, výměnou věci, ale i odstoupením od kupní smlouvy. Právem na náhradu není podle zákona náhradní plnění ve formě jiného zboží, služeb apod. Samozřejmě, pokud se se zákazníkem dohodne, že poštovné stojí 100,- a místo toho mu pošle poukázku do svého eshopu na 150,-, tak ano, pokud se tak DOHODNOU. Ale zákazník má nárok na proplacení.
Vidis tady dle toho copy...v jake forme ma byt ta vynalozena nahrada??penezni??nebo formou poukazky k dalsimu nakupu???
27. 8. 2015 10:13:49
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136220
Eastwood
verified
rating uzivatele
27. 8. 2015 10:20:35
Napsal Sadvi;1220970
Podal jsem pouze Radu jak by to slo resit! Ne ze to je v zakonu! Pokud teda umis cist :-)) tak pisu ze Ano ma pravo na vraceni penez a ze souhlasim se SUKE. A potom nasledne poradim. O takove zbytecne tve tlachy asi nestoji! Kdyz nevis poradit tak nepis.Jde tu predevsim o byznys o penize!! A hlavne vydelat.Takhle bych prodelaval na postovnym :-)) Blaznostvi!
Ale já mu poradil tak, jak je to podle zákona. Dodržovat zákonné nároka zákazníka = spokojený zákazník. Znáš jinou radu, která je lepší? Není nejlepší, dělat věci tak jak se mají dělat?
A k tvý poznámce: ... hlavně vydělat, jde o byznys.. To je velmi úsměvné :DDD A spokojenej zákazník je podle tebe bláznovství? fíha, s tímhle přístupem jsi určitě velký byznysman :)) No nic, přeju hodně výdělků a co nejmíň naštvaných zákazníků díky poukázkám.
27. 8. 2015 10:20:35
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136219
Sadvi
verified
rating uzivatele
27. 8. 2015 10:26:06
Napsal Eastwood;1220974
Napsal Sadvi;1220970
Podal jsem pouze Radu jak by to slo resit! Ne ze to je v zakonu! Pokud teda umis cist :-)) tak pisu ze Ano ma pravo na vraceni penez a ze souhlasim se SUKE. A potom nasledne poradim. O takove zbytecne tve tlachy asi nestoji! Kdyz nevis poradit tak nepis.Jde tu predevsim o byznys o penize!! A hlavne vydelat.Takhle bych prodelaval na postovnym :-)) Blaznostvi!
Ale já mu poradil tak, jak je to podle zákona. Dodržovat zákonné nároka zákazníka = spokojený zákazník. Znáš jinou radu, která je lepší? Není nejlepší, dělat věci tak jak se mají dělat?
A k tvý poznámce: ... hlavně vydělat, jde o byznys.. To je velmi úsměvné :DDD A spokojenej zákazník je podle tebe bláznovství? fíha, s tímhle přístupem jsi určitě velký byznysman :)) No nic, přeju hodně výdělků a co nejmíň naštvaných zákazníků díky poukázkám.
:-) :-) ;-)
27. 8. 2015 10:26:06
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136218
Martin Bárta
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
27. 8. 2015 10:38:36
Slušnej e-shop kterej se k zákazníkovi umí nějak chovat to vyplatí standardně a automaticky bez žádosti.
Přeci jen zákazník má problém se zbožím od vás - když jeho reklamaci dobře vyřídíte a poštovné mu automaticky proplatíte možná u vás příště i nakoupí znovu.
27. 8. 2015 10:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136217
Sadvi
verified
rating uzivatele
27. 8. 2015 10:39:40
Napsal Sadvi;1220976
Napsal Eastwood;1220974
:-) :-) ;-)
www.coron.cz/obchodni-podminky viz.Skvěle řešená Reklamace.!
27. 8. 2015 10:39:40
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136216
Suke
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2015 10:55:57
Napsal bartama;1220980
Slušnej e-shop kterej se k zákazníkovi umí nějak chovat to vyplatí standardně a automaticky bez žádosti.
Přeci jen zákazník má problém se zbožím od vás - když jeho reklamaci dobře vyřídíte a poštovné mu automaticky proplatíte možná u vás příště i nakoupí znovu.
Ty největší to automaticky nedělají, takovou mám zkušenost :-)
27. 8. 2015 10:55:57
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136215
Martin Bárta
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
27. 8. 2015 10:57:39
Napsal Suke;1220984
Ty největší to automaticky nedělají, takovou mám zkušenost :-)
Já nic o největších nepsal. Psal jsem o těch to se umí chovat k zákazníkovi.
27. 8. 2015 10:57:39
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136214
Martin9523
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2015 11:48:58
Všem díky za rady :)
27. 8. 2015 11:48:58
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136213
saolin
verified
rating uzivatele
28. 8. 2015 08:55:34
Já se připojím s podobným dotazem.
Zákaznice si koupila oblečení, objednávka byla větší, takže měla dopravu zdarma. Teď vrací některé zboží z důvodu, že jí nepadne ( u veškerého zboží jsou tabulky velikostí takže nechápu ).
a) Mám zboží které "nepadne" brát jako reklamaci nebo vrácení bez udání důvodu do 14 dní?
b) Jaká je lhůta na vrácení peněz?
c) Lze doůčtovat dopravu pokud tak objednávka spadla pod hranici dopravy zdarma?
Díky za rady
Filip
28. 8. 2015 08:55:34
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-postovne/#reply1136212
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit