Prodám výdělečný web ZelenyTiket.cz 1.2Mil/rok
Zobrazují se odpovědi 1 až 29 z 29

Hodnocení iTrader / Pravidla

  1. Dobrý den,

    zajímá mne názor ostatních, jak se zachovat v případě, kdy vypíšeme poptávku na dodání služeb, například vývoj, copywriting a pod. a ozve se nám zájemce, který nám písemně potvrdí pravidla co se týče ceny, množství atd. - Na základě tohoto zájemci zašleme k vypracování zkušební zadání a dotyčný se již neozve, nebo třeba napíše 14 dní po termínu, že o spolupráci nemá zájem.

    Z mého pohledu nás to stojí čas a úsilí, o které nás takovýto webtržník připravil a který jsme mohli věnovat jinému zájemci, to je co mne tíží asi ze všeho nejvíc. Na základě takovéhoto jednání bych nejraději vystřelil negativní iTrader, ale bylo by to správně, pokud se jedná řekněme teprve o fázi "výběrového řízení" na dodání poptávané služby?

    Pokud ano, tak si dovedu představit, že bude následovat negativ z druhé strany a začne kolotoč dohadování, prokazování kdo, co, kdy, proč, kde a jak, což = další čas v koši, takže mne napadlo se zeptat na názor ostatních, jak tohle řeší.

    Já to řeším zatím tak, že to prostě ignoruji, protože na to mnohdy nemám ani nervy :)

    M.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Klidně bych mu ten negativní dal.

  4. Tak kolotoč vzájemného obviňování se rozběhne skoro vždy, i když jste nepochybně v právu.

    Ale jen kvůli tomu nad tím mávnout rukou nemůžete. Znamená to, že se pak napálí další zadavatel, tak jako vy. A proto bychom měli negativním hodnocením ukazovat na nespolehlivé a nepoctivé lidi.

  5. Nevím jestli se to vyplatí. Měsíce budujete dobrou pověst díky kladným Itraderům, pak vám ho někdo (třeba i neprávem) dá zpět a můžete začít od znova, protože už jen jedno negativní hodnocení dělá hodně. Chápu, že je důležité upozorňovat na nespolehlivé, každopádně je to špatně nastavené. Nevím jestli je tady řešení sporů, kde by se dalo záporné hodnocení odebrat z důkazů např. z odeslaných zpráv, apod.
    To by vyřešilo hodně těchto sporných situací :)

  6. Řešení sporů tu samozřejmě je :)

  7. A vymaže se vám negativní Itrader, pokud jste v právu?

  8. To je dotaz na Martina, ale myslím si, že by s tím neměl být problém.

  9. Problem stym je .. Mne sa stala taka vec ze som vyprad HTML programatora zaloha 50% bola zaslana stym ze doda one page web boli dohodnute vsetky podmienky ( efekty atd ) pred terminom mi programator oznamil ze vsetky efekty ktore som mu ukazal ze chcem si mam najst sam nasiel som si ich nakoniec sam tyzden po termine mi poslal webstranku bez nicoho tak som tu na webtrhu dal inzerat ze hladam programatora hned ako ju programator zbadal zacal mi pisat vyhrazne maili ako ma da na sud a podobne + dal negativny itreader ze nechcem web doplatit tak som pisal martinovy odpisal ze mam poslat mail konverzaciu tu som odoslal ale vyjadrenie neprislo itreader je tam stale.

    Pekny den

  10. -5 iTrader to už chce koule obchodovat to ti povím :D

  11. Citace Původně odeslal Marek Auterský Zobrazit příspěvek
    A vymaže se vám negativní Itrader, pokud jste v právu?
    Ano, jsou takové případy.

  12. Tak pokud máte tak negativní hodnocení, se ani nedivím, že se tím odmítli zabývat. :)
    Mě když tu jeden člověk dal negativní itrader - z trucu - tak po vysvětlení mi byl bez problémů umazán.
    Takže určitě hodnotit, i za cenu sporu.

  13. Váš případ je na hraně.
    Pokud jste se dohodli na ceně a/nebo termínu pro zkušební zakázku, hodnocení bych udělil.
    Pokud jste se explicitně nedohodli na ceně ani termínu, hodnocení bych neudělil.

  14. Citace Původně odeslal Comanch Zobrazit příspěvek
    Tak kolotoč vzájemného obviňování se rozběhne skoro vždy, i když jste nepochybně v právu.

    Ale jen kvůli tomu nad tím mávnout rukou nemůžete. Znamená to, že se pak napálí další zadavatel, tak jako vy. A proto bychom měli negativním hodnocením ukazovat na nespolehlivé a nepoctivé lidi.
    S tim souhlasim na plne care, duvod proc nad tim mavnu rukou je prave obava a nevule se nasledne s takovym expertem dohadovat a cas tomu venovany je proste neunosny, kdyz se neco takoveho napriklad stane u 5 z 20 zajemcu potazmo kdyz je otevreno vice druhu samostatnych poptavek...

    ---------- Příspěvek doplněn 19.05.2015 v 00:19 ----------

    Citace Původně odeslal Martin Schlemmer Zobrazit příspěvek
    Váš případ je na hraně.
    Pokud jste se dohodli na ceně a/nebo termínu pro zkušební zakázku, hodnocení bych udělil.
    Pokud jste se explicitně nedohodli na ceně ani termínu, hodnocení bych neudělil.
    Pred potvrzenim spoluprace zasadne vzdy predem zasilam email, kde znovu shrnu podminky z poptavky + upresnim ostatni detaily a vyzyvam zajemce, aby podminky finalne odsouhlasil, nebo pripadne odmitl a navrhl sam upravu, teprve az po potvrzeni z jeho strany mailem zasilam zkusebni zadani. Situaci, kdy mi zadani odsouhlasi a i presto treba prestane nasledne komunikovat, nebo posle XY dni po terminu mail ze nema zajem resim celkem casto a kdybych mel za to (po pravu a spravne) udelovat negativa, tak bych take musel myslim casto resit take negativa z jejich strany...

    To ze spory resite a snazite se rozseknout kdo je v pravu to sam vim, jiz jste mi s podobnym pripadem sam pomahal, o tom zadna, ale moje myslenka spise smeruje nyni tam, jak se vyhnout takove zbytecne administraci, tj. napada me napriklad varianta, kdy negativ nemuze udelit webtrznik jinemu webtrznikovi, kdyz jeden ma hodnoceni 0 a druhy hodnoceni treba 100, coz by melo i vypovidat o jeho duveryhodnosti...

    Bohuzel jsem po uvaze na nic jineho neprisel, ale jak rikam cil by mel byt minimalizovat negativy udelene jen jako odveta a pod...

  15. Citace Původně odeslal ice Zobrazit příspěvek
    Problem stym je .. Mne sa stala taka vec ze som vyprad HTML programatora zaloha 50% bola zaslana stym ze doda one page web boli dohodnute vsetky podmienky ( efekty atd ) pred terminom mi programator oznamil ze vsetky efekty ktore som mu ukazal ze chcem si mam najst sam nasiel som si ich nakoniec sam tyzden po termine mi poslal webstranku bez nicoho tak som tu na webtrhu dal inzerat ze hladam programatora hned ako ju programator zbadal zacal mi pisat vyhrazne maili ako ma da na sud a podobne + dal negativny itreader ze nechcem web doplatit tak som pisal martinovy odpisal ze mam poslat mail konverzaciu tu som odoslal ale vyjadrenie neprislo itreader je tam stale.

    Pekny den
    Cumim jak puk, ze mas jeste odvahu sem psat jako poskozeny, potom, co ti lidi napsali tolik zapornych Itraderu!

  16. Citace Původně odeslal mBusiness Zobrazit příspěvek
    To ze spory resite a snazite se rozseknout kdo je v pravu to sam vim, jiz jste mi s podobnym pripadem sam pomahal, o tom zadna, ale moje myslenka spise smeruje nyni tam, jak se vyhnout takove zbytecne administraci, tj. napada me napriklad varianta, kdy negativ nemuze udelit webtrznik jinemu webtrznikovi, kdyz jeden ma hodnoceni 0 a druhy hodnoceni treba 100, coz by melo i vypovidat o jeho duveryhodnosti...

    Bohuzel jsem po uvaze na nic jineho neprisel, ale jak rikam cil by mel byt minimalizovat negativy udelene jen jako odveta a pod...
    Brzy zveřejníme nový systém hodnocení. Jednou z novinek bude (kromě toho, že hodnocení už nebude binární) to, že uživatelé své obdržené hodnocení neuvidí, dokud hodnocení sami také neudělí.

  17. A jak bude ošetřeno varování před uživatelem, když se hodnocení nezobrazí, dokud nebude hodnotit protistrana? To jako, že všichni ostatní jej uvidí, jen ten, koho se týká nikoliv?

    Konkrétní případ, udělil jsem negativ zde: https://webtrh.cz/itrader.php?u=94544
    Ten člověk už nekomunikuje, pravděpodobně mrtvá duše, nicméně to varování by tam být mělo.

  18. Za předpokladu, že je jasná protistrana, bude hodnocení schované, dokud protistrana také neudělí, nebo dokud nevyprší časový limit (TBD, 2 - 4 týdny).

  19. Citace Původně odeslal Martin Schlemmer Zobrazit příspěvek
    Brzy zveřejníme nový systém hodnocení. Jednou z novinek bude (kromě toho, že hodnocení už nebude binární) to, že uživatelé své obdržené hodnocení neuvidí, dokud hodnocení sami také neudělí.
    Díky za info a těším se na novou verzi. Stávající "experty" z již uzavřených poptávek tedy nebudu zpětně řešit, ale brzy budu otevírat nové poptávky, tak u nich již budu tedy přísnější a uvidíme kolik "odvetných negativů" dostaneme, i přesto věřím, že si spravedlnost hodnocení vždy najde cestu...

  20. Tak jsem narazil poprve do zdi, aneb prvni volavka - uzivatel Michal Legierský, ktery se s tim rovnou neparal a i presto, ze pisemne potvrdil zadani a bez komunikace jej nedodal udelil falesne odvetne negativni hodnoceni, viz. itrader zde.

    A pro uplnost screen z emailove komunikace, kde on sam potvrzuje prijeti zadani a v hodnoceni pise, ze jej vubec nedostal, celkem dobry joke :) O smazani jsem jiz pozadal, tak uvidime, co bude dal a kolik takovych expertu se jeste objevi, nebyl totiz jediny, kdo nedodal odsouhlasene zadani a komu jsem negativ po zasluze udelil...

    Screen:
    Název:  ml.jpg
Zobrazení: 302
Velikost:  72,7 KB

  21. mBusiness: Nedá mi to se nezeptat - odvedný negativ už nemáš. Jak je ale možné, že ten tvůj nemá Michal Legierský? Proč byl smazán?

    Citace Původně odeslal mBusiness Zobrazit příspěvek
    ...uvidime, co bude dal a kolik takovych expertu se jeste objevi, nebyl totiz jediny, kdo nedodal odsouhlasene zadani a komu jsem negativ po zasluze udelil...
    A co tito ostatní? Také smazáno?

  22. Trochu odbočím, ale u nového systému by se mi zamlouvalo, kdyby bylo možné psát i detailnější hodnocení. Respektive jde o to, že někteří lidé píší dodatečné informace k hodnocení do té interní poznámky i když je podle textu jasné, že je spíše určena veřejnosti.

  23. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    mBusiness: Nedá mi to se nezeptat - odvedný negativ už nemáš. Jak je ale možné, že ten tvůj nemá Michal Legierský? Proč byl smazán?

    A co tito ostatní? Také smazáno?
    Po dohodě s #Martin vznikl kompromis a smazali se všechny negativy, které jsem udělil, jelikož se jednalo o dost specifický problém. Ve výsledku se ale stalo to, čeho jsem se obával, tj. že jen samotné řešení jednoho negativu zabralo tolik času, že se mi to prostě nevyplatí příště řešit. Z mého pohledu však nadále zůstává přesvědčení, že pokud se s někým na něčem jasně, zřetelně a písemně dohodnu vč. termínu, podmínek aj. a on to bez omluvy nesplní, pak tady nemá co pohledávat.

    ---------- Příspěvek doplněn 24.06.2015 v 00:48 ----------

    Citace Původně odeslal mytrix Zobrazit příspěvek
    Trochu odbočím, ale u nového systému by se mi zamlouvalo, kdyby bylo možné psát i detailnější hodnocení. Respektive jde o to, že někteří lidé píší dodatečné informace k hodnocení do té interní poznámky i když je podle textu jasné, že je spíše určena veřejnosti.
    Pole kde můžeš hodnocení dále rozepsat tam přece je.

  24. No to není.

    Veřejné je shrnující hodnocení o délce maximálně 80 znaků.
    Pak je tam další komentář, ale ten není veřejný, vidí jej jen účastnící obchodu.

  25. Nechápu proč tady není pravidlo, že pokud má někdo záporné hodnocení tak je mu automaticky zablokována možnost účastnit se aukcí, které může odstřelit, viz. například tento expert:

    lenny007

  26. K čemu jsou spory, když se v nich nevyjádří ani admin za 2 měsíce? :D

  27. Webtrh mění směr, bohužel ale k horšímu

  28. V klidu. Já zasílal PM 10.04.2015 16:52 a na odpověď stále čekám. A to jsem se 23.01.2016 09:23 připomenul :)

    // Tak DNES jsem se dočkal. Jdu slavit.
    Naposledy upravil hampl.david : 12.06.2016 v 12:56

  29. Citace Původně odeslal mBusiness Zobrazit příspěvek
    K čemu jsou spory, když se v nich nevyjádří ani admin za 2 měsíce? :D
    Také jsem se včera dočkal, chce to se připomínat, chápu, že může admin něco přehlédnout, jsme jen lidi...

  30. vcelku by se hodilo čas od času obeslat lidi že dostali z obchodu hodnocení, ale že nevložili to svoje... ono se dost blbě buduje renomé když na to lidi prdí...

Hostujeme u Server powered by TELE3