Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Ako vylepšiť užívateľský zážitok na Aktiv.io?

Matej Nemcek
verified
rating uzivatele
25. 11. 2014 16:23:40
Zdravím, teraz sa venujem webu https://aktiv.io a zaujímalo by ma, či správne komunikujeme jednotlivé akcie na konverzie.
Menujem podľa postupnosti CTA
  • Zanechanie mena a e-mailu
  • Vyskúšať produkt
  • Kontaktovať pre inviduálne podmienky
  • Druhá príležitosť vyskúšať produkt
    Čo si myslíte, že tam ešte chýba, aby bol užívateľský zážitok lepší? Prípadne aké CTA tam chýbajú?
    Aktuálne máme konverzie niečo nad 21%, čo je síce dosť, ale je to malá vzorka ľudí, kedže je menej ako 300 návštev denne a snažíme sa silno targetovať publikum.
    Vďaka za rady.
  • 25. 11. 2014 16:23:40
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071235
    Daniel Benz
    verified
    rating uzivatele
    25. 11. 2014 17:17:25
    Doplnil bych vyskakovací form na získání mailu a také chat. Co mi opravdu na webu chybí, je nějaká garance, že budou moje data v bezpečí a to jak z vaší strany, tak ze strany útočníků. Vzhledem k tomu co uvádíte za informace v části "KTO" jsem k vaší službě automaticky skeptický. A to jsem váš potencionální zákazník. Také nevidím žádné partnery s autoritou. Celkově mám z projektu velice smíšené pocity, protože to na mě působí jako koupený script obalený docela pěknou grafikou, ale opět v duchu nějakého koupeného templatu. Jestli se pletu, omlouvam se, jenom pisu jak to na me pusobi, coz je pro zvyseni konverzi podstatny.
    ---------- Příspěvek doplněn 25.11.2014 v 17:37 ----------
    jeste k te pouzitelnosti malinko. myslim si, ze obe tlacitka v uvodu jsou nevhodna, jak barvou, tak informacema. me jako zakaznika zajimaji dve veci. vyzkouset si to zdarma, a prohlidka systemu. urcite me nezajima proc chci CRM, to snad vim ne, jinak bych na vas neprisel a uz vube me nezajima moznost "uz mam crm". take bych upravil barvu prvniho tlacitka, modra na modre je fail. no a ted mi vlastne jeste doslo, ze ta vase domena je znacne neverohodna pro cz/sk zakazniky. jestli planujete expanzi, tak mi chybi zahranicni cast..
    25. 11. 2014 17:17:25
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071234
    Gabonator
    verified
    rating uzivatele
    (1 hodnocení)
    25. 11. 2014 20:50:20
    Nechcem podrypovať, ale keď vidím program za 60 US a štyroch ľudí ktorých na tom robia a má ich to živiť. S týmto neprerazíte, je toho plno. Ale prajem vám veľa šťastia.
    25. 11. 2014 20:50:20
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071233
    Matej Nemcek
    verified
    rating uzivatele
    26. 11. 2014 15:41:42
    Napsal Daniel Benz;1143944
    Doplnil bych vyskakovací form na získání mailu a také chat. Co mi opravdu na webu chybí, je nějaká garance, že budou moje data v bezpečí a to jak z vaší strany, tak ze strany útočníků. Vzhledem k tomu co uvádíte za informace v části "KTO" jsem k vaší službě automaticky skeptický. A to jsem váš potencionální zákazník. Také nevidím žádné partnery s autoritou. Celkově mám z projektu velice smíšené pocity, protože to na mě působí jako koupený script obalený docela pěknou grafikou, ale opět v duchu nějakého koupeného templatu. Jestli se pletu, omlouvam se, jenom pisu jak to na me pusobi, coz je pro zvyseni konverzi podstatny.
    ---------- Příspěvek doplněn 25.11.2014 v 17:37 ----------
    jeste k te pouzitelnosti malinko. myslim si, ze obe tlacitka v uvodu jsou nevhodna, jak barvou, tak informacema. me jako zakaznika zajimaji dve veci. vyzkouset si to zdarma, a prohlidka systemu. urcite me nezajima proc chci CRM, to snad vim ne, jinak bych na vas neprisel a uz vube me nezajima moznost "uz mam crm". take bych upravil barvu prvniho tlacitka, modra na modre je fail. no a ted mi vlastne jeste doslo, ze ta vase domena je znacne neverohodna pro cz/sk zakazniky. jestli planujete expanzi, tak mi chybi zahranicni cast..
    Nad tym "liveagentem" sme uvazovali, tomu sme nakloneni, ale aby nam to zase negenerovalo prilis vela poziadavok na ktore nebudeme stihat odpovedat.
    A z akeho dovodu ste nas potencionalny zakaznik?
    Kde vidite modru na modrej?
    100% bezpecie sa neda garantovat, bezpecnost sa da len zlepsovat.
    Anglictina este prechadza schvalovacim procesom.
    ---------- Příspěvek doplněn 26.11.2014 v 15:42 ----------
    Napsal Gabonator;1144027
    Nechcem podrypovať, ale keď vidím program za 60 US a štyroch ľudí ktorých na tom robia a má ich to živiť. S týmto neprerazíte, je toho plno. Ale prajem vám veľa šťastia.
    Ako ste prišli na 60US? Uvádzame len 15€/užívateľ/mesiac.
    Čoho je plno?
    26. 11. 2014 15:41:42
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071232
    Daniel Benz
    verified
    rating uzivatele
    26. 11. 2014 16:06:25
    Neni zac... :)
    z akeho duvodu jsem vas potencionalni zakaznik? co to je, prosim vas za otazku? z duvodu toho, ze jsem podnikatel? z jakeho jineho duvodu bych mel byt vas zakaznik? protoze si rad platim sluzby, ktery nechci vyuzivat, protoze je nepotrebuji? :)
    modrou na modre vidim u prvniho tlacitka! "preco crm" kdyz by jste cetl moji prvni zpravu dusledne, tak to v ni pisu.
    ja jsem nic o 100% zabezpeceni nepsal, ale vy omlouvate vas nedostatek docela legracnim argumentem, ze nic neni stoprocentni. kdyz by takhle premyslel kazdy, kdo spravuje duverna data zakazniku, asi by tech zakazniku moc nemel. udelejte si nad tim zaver jaky chcete, ja vam jenom pisu, co u takove sluzby vyzaduje na prvnim miste trosicku rozumny zakaznik. vzhledem k vasemu tonu a vychovani, vam jiz nebude dale odepisovat. s panem bohem
    26. 11. 2014 16:06:25
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071231
    Matej Nemcek
    verified
    rating uzivatele
    26. 11. 2014 16:27:01
    Napsal Daniel Benz;1144268
    Neni zac... :)
    z akeho duvodu jsem vas potencionalni zakaznik? co to je, prosim vas za otazku? z duvodu toho, ze jsem podnikatel? z jakeho jineho duvodu bych mel byt vas zakaznik? protoze si rad platim sluzby, ktery nechci vyuzivat, protoze je nepotrebuji? :)
    modrou na modre vidim u prvniho tlacitka! "preco crm" kdyz by jste cetl moji prvni zpravu dusledne, tak to v ni pisu.
    ja jsem nic o 100% zabezpeceni nepsal, ale vy omlouvate vas nedostatek docela legracnim argumentem, ze nic neni stoprocentni. kdyz by takhle premyslel kazdy, kdo spravuje duverna data zakazniku, asi by tech zakazniku moc nemel. udelejte si nad tim zaver jaky chcete, ja vam jenom pisu, co u takove sluzby vyzaduje na prvnim miste trosicku rozumny zakaznik. vzhledem k vasemu tonu a vychovani, vam jiz nebude dale odepisovat. s panem bohem
    Moja otázka je normálny prieskum potrieb zákazníka. Aké mate potreby, ked si myslíte, že ste náš zákazník. Stretli sme sa aj so zákazníkmi, ktorí si nás pomýlili so skladovým systémom (to teda nie sme zatiaľ, aj ked integrácia s flexibee už bola žiadaná). Platiť si môžete za rôzne služby, ale či budú efektívne plniť Vašu potrebu je otázne. :)
    Tlačítko má background #1ac6ff (tyrkysova) a text na ňom #fff (biela). Možno ste mysleli tyrkysový background tlačítka na fialovom poly backgrounde. Toho zmenu zvážime ešte.
    Problém je, že ľudia si myslia, keď im niekde na službach argumentujú bezpečnosťou dat, že ich dáta su uskladenené v atomovom kryte pod švajciarskou horou na šifrovaných diskoch :)
    Zo strany zabezpečenia a technologických inovácii pre zákazníka si samozrejme plníme isté normy (PFS, HSTS, SPDY, viac som písal sem https://aktiv.io/blog/sk/2014/09/24/saas-vs-selfhosted-verit-software-as-a-service-spolocnostiam/ ), ale beriem Váš argument, mali by sme to zrejme mať vypichnuté minimálne odkazom vo footri, kde rozoberieme zabezpečenie nášho cloudového CRM či už po technologickej alebo právnej stránke.
    Odpovedať nemusíte, myslím, že ste už pomohli a splnili účel tohto vlákna.
    Vďaka
    26. 11. 2014 16:27:01
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071230
    Mirek
    verified
    rating uzivatele
    (61 hodnocení)
    26. 11. 2014 16:40:31
    Mě třeba u vás chybí demo, k čemu super obrázky když si člověk neudělá ani základní obrázek jak aplikace rychlá (už jsem pár webových CRM měl a tak vím, že toto je docela zásadní) natož jak je uživatelsky přívětivá. Nemáte tam ani soupis co to vlastně všechno umí, ale jen výpis funkcionalit. Přitom by stačilo málo, místo vzletných frází tvrdá fakta co to umí. Například já ignoruji veškerá CRM (naštěstí dnes jich je už málo co to neumí), která si po zadání IČ automaticky nenačtou ostatní data z rejstříků. Jste slovenský subjekt, snažíte se v CZ ulovit klienty ale třeba toto se na Vašem webu nedozvím a spousty dalších praktických funkcí také ne. A opět se vracím na začátek, nemáte demo a tak si to ani nejsem schopen sám zjistit když už to nikde nemáte napsané.
    26. 11. 2014 16:40:31
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071229
    Matej Nemcek
    verified
    rating uzivatele
    26. 11. 2014 16:48:52
    Napsal Mirek Novotny;1144286
    Mě třeba u vás chybí demo, k čemu super obrázky když si člověk neudělá ani základní obrázek jak aplikace rychlá (už jsem pár webových CRM měl a tak vím, že toto je docela zásadní) natož jak je uživatelsky přívětivá. Nemáte tam ani soupis co to vlastně všechno umí, ale jen výpis funkcionalit. Přitom by stačilo málo, místo vzletných frází tvrdá fakta co to umí. Například já ignoruji veškerá CRM (naštěstí dnes jich je už málo co to neumí), která si po zadání IČ automaticky nenačtou ostatní data z rejstříků. Jste slovenský subjekt, snažíte se v CZ ulovit klienty ale třeba toto se na Vašem webu nedozvím a spousty dalších praktických funkcí také ne. A opět se vracím na začátek, nemáte demo a tak si to ani nejsem schopen sám zjistit když už to nikde nemáte napsané.
    K demu sa dostanete tadiaľto https://crm.aktiv.io/signup. Na registrovanie dema vedú z našej stránky tri odkazy, jeden je vpravo hore, dalši je tu https://aktiv.io/#pricing a posledný nájdete úplne dolu. To sú tie konkrétne CTA ktoré som menoval v úvode tejto témy
    Naša aplikácia je veľmi rýchla, kedže používame spdy/3.1 (posledný použiteľný draft SPDY protokolu, http://spdycheck.org/#aktiv.io )
    Čo to všechno umí? stačí sa pozrieť sem https://aktiv.io/#features :)
    K dátovým integráciam musím povedať, že máme v pláne pracovať na doplňaní údajov z orsr.sk a rovnako tak spoluprácu s daty.cz
    Tieto veci, ale žiaľ nie sú teraz našou prioritou a aktuálny používatelia to vedia používať.
    Táto téma sa má týkať užívateľského zážitku a CTA, takže snažte sa byť ontopic. Inviduálne dotazy k aplikácii tu nechcem miešať. Ak ich máte skúste poštu.
    26. 11. 2014 16:48:52
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071228
    Mirek
    verified
    rating uzivatele
    (61 hodnocení)
    26. 11. 2014 16:58:21
    Teda nevim cim chcete zaujmout:
    Došlo k chybě !
    Došlo k chybě při registraci. Zkuste to prosím znovu nebo nás kontaktujte na adrese hello@aktiv.io
    registrace nejde, urychleni prace uzivatele pro vas neni podstatne, ale hlavne ze resite barvu tlacitek. No evidetne kazdý mame jine predstavy o tom co CRM ma umet a delat. Já když tu min rok l poptaval CRM, ozvalo se mi 6 firem a u vsech bylo ihned funkcni demo, a vice nez polovina nenutila uzivatele k nejake registraci. Ja sice chapu ze pro vas to ma smysl z pohledu dodatecneho vytezeni udaju, ale z pohledu cloveka co si chce jen nezavazne neco vyzkouset je to proste nevhodna metoda jak si ho ziskat.
    26. 11. 2014 16:58:21
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071227
    Matej Nemcek
    verified
    rating uzivatele
    26. 11. 2014 17:05:42
    Napsal Mirek Novotny;1144294
    Teda nevim cim chcete zaujmout:
    Došlo k chybě !
    Došlo k chybě při registraci. Zkuste to prosím znovu nebo nás kontaktujte na adrese hello@aktiv.io
    registrace nejde, urychleni prace uzivatele pro vas neni podstatne, ale hlavne ze resite barvu tlacitek. No evidetne kazdý mame jine predstavy o tom co CRM ma umet a delat. Já když tu min rok l poptaval CRM, ozvalo se mi 6 firem a u vsech bylo ihned funkcni demo, a vice nez polovina nenutila uzivatele k nejake registraci. Ja sice chapu ze pro vas to ma smysl z pohledu dodatecneho vytezeni udaju, ale z pohledu cloveka co si chce jen nezavazne neco vyzkouset je to proste nevhodna metoda jak si ho ziskat.
    Registrovali ste sa s blablabla@blablabla.cz, podnikáte s vymysleným biznisom asi ? :)
    ;; QUESTION SECTION:
    ;blablabla.cz. IN A
    A alebo MX záznam k tej doméne neexistuje, kam Vám máme potom poslať aktivačný mail? Naša CRM aplikácia je pre serióznych zákazníkov s reálnymi ľudmi za ňou :)
    Pre dalších skúsim zopakovať, aby ste boli ontopic
    26. 11. 2014 17:05:42
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071226
    ixemin
    verified
    rating uzivatele
    (6 hodnocení)
    26. 11. 2014 17:09:12
    Napsal Matej Nemček;1144289
    K demu sa dostanete tadiaľto https://crm.aktiv.io/signup. Na registrovanie dema vedú z našej stránky tri odkazy, jeden je vpravo hore, dalši je tu https://aktiv.io/#pricing a posledný nájdete úplne dolu. To sú tie konkrétne CTA ktoré som menoval v úvode tejto témy
    Naša aplikácia je veľmi rýchla, kedže používame spdy/3.1 (posledný použiteľný draft SPDY protokolu, http://spdycheck.org/#aktiv.io )
    Čo to všechno umí? stačí sa pozrieť sem https://aktiv.io/#features :)
    K dátovým integráciam musím povedať, že máme v pláne pracovať na doplňaní údajov z orsr.sk a rovnako tak spoluprácu s daty.cz
    Tieto veci, ale žiaľ nie sú teraz našou prioritou a aktuálny používatelia to vedia používať.
    Táto téma sa má týkať užívateľského zážitku a CTA, takže snažte sa byť ontopic. Inviduálne dotazy k aplikácii tu nechcem miešať. Ak ich máte skúste poštu.
    Demo != Free trial
    Z odkazu "Zaregistrujem sa" neviem, čo si mám myslieť. Je to platená registrácia? Alebo zadarmo? Na ako dlho?
    Toto nie je ani v cenníku, kde by sa zisiel odkaz na priamu registraciu s informaciou o jej cene, prípadne o dľžke skúšobného obdobia.
    Prepáč, ale chceš tu od ľudí akési zhodnotenie niečoho, a keď ti povedia, čo by zmenili, tak začneš argumentovať preo to nejde a že to nie je v pláne.
    Z mojej strany to chce rozpísať viac features, pripraviť api na prácu s ostatnými systémami.
    Keď v záhlaví kliknem na "Špeciality" (čo je to za slovo???) vidím tri veci:
  • Rýchlo vložím novú firmu
  • Dokážem si pozrieť "aktivity"
  • A môžem v nich vyhľadávať
    Pre mňa osobne nie je výhodné meniť možnost vyskúšať si Aktiv.io za cenu môjho emailu.
  • 26. 11. 2014 17:09:12
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071225
    Mirek
    verified
    rating uzivatele
    (61 hodnocení)
    26. 11. 2014 17:18:39
    Napsal Matej Nemček;1144297
    Registrovali ste sa s blablabla@blablabla.cz, podnikáte s vymysleným biznisom asi ? :)
    ;; QUESTION SECTION:
    ;blablabla.cz. IN A
    A alebo MX záznam k tej doméne neexistuje, kam Vám máme potom poslať aktivačný mail? Naša CRM aplikácia je pre serióznych zákazníkov s reálnymi ľudmi za ňou :)
    Pre dalších skúsim zopakovať, aby ste boli ontopic
    Daniel Benz měl pravdu, Váš ton a jednání je prostě neuvěřitelné. O nějakém aktivačním odkazu u registrace nemáte ani slovo, a jak jsem napsal výše nemám důvod Vám dávat jakékoliv osobní údaje když nechci. A vaše reakce je ironický posměšek aniž by jste cokoliv o mě věděl? OMG asi nová metoda získávání zákazníku o které jsem nevěděl. Naštěstí mě to trápit nemusí a ani firma u které mám CRM a které dávám měsíčně více než vašich 15 EUR se bát nové konkurence nemusí, tímto způsobem si zcela jistě žádnou podstatnou část trhu nezískáte.
    26. 11. 2014 17:18:39
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071224
    Matej Nemcek
    verified
    rating uzivatele
    26. 11. 2014 17:41:46
    Napsal ixemin;1144299
    Demo != Free trial
    Z odkazu "Zaregistrujem sa" neviem, čo si mám myslieť. Je to platená registrácia? Alebo zadarmo? Na ako dlho?
    Toto nie je ani v cenníku, kde by sa zisiel odkaz na priamu registraciu s informaciou o jej cene, prípadne o dľžke skúšobného obdobia.
    Prepáč, ale chceš tu od ľudí akési zhodnotenie niečoho, a keď ti povedia, čo by zmenili, tak začneš argumentovať preo to nejde a že to nie je v pláne.
    Z mojej strany to chce rozpísať viac features, pripraviť api na prácu s ostatnými systémami.
    Keď v záhlaví kliknem na "Špeciality" (čo je to za slovo???) vidím tri veci:
  • Rýchlo vložím novú firmu
  • Dokážem si pozrieť "aktivity"
  • A môžem v nich vyhľadávať
    Pre mňa osobne nie je výhodné meniť možnost vyskúšať si Aktiv.io za cenu môjho emailu.
  • Jasné, to bola správna pripomienka, už tam nesvieti a doplnil som vyskúšanie si Aktiv.io na 30 dní zdarma.
    Cena je tam uvedená.
    Doteraz sme tam mali až na konci stránky formuláciu o vyskúšani Aktiv.io zdarma pokiaľ ťa nebudeme kontaktovať, čo mohlo byť mylné.
    Features ma zatiaľ sešť bodov, ale musíme to preorganizovať, kedže máme napr funkciu evidencie cashflow ľudí vo firme, ktorú sme spustili nedávno a na stránke ju nespomíname.
    Dobrý nápad, špeciality sa premenovali na funkcie.
    Nemusíš dávať email, ked si to nechceš vyskúšať. Nikto ťa nenúti.
    ---------- Příspěvek doplněn 26.11.2014 v 17:54 ----------
    Napsal Mirek Novotny;1144306
    Daniel Benz měl pravdu, Váš ton a jednání je prostě neuvěřitelné. O nějakém aktivačním odkazu u registrace nemáte ani slovo, a jak jsem napsal výše nemám důvod Vám dávat jakékoliv osobní údaje když nechci. A vaše reakce je ironický posměšek aniž by jste cokoliv o mě věděl? OMG asi nová metoda získávání zákazníku o které jsem nevěděl. Naštěstí mě to trápit nemusí a ani firma u které mám CRM a které dávám měsíčně více než vašich 15 EUR se bát nové konkurence nemusí, tímto způsobem si zcela jistě žádnou podstatnou část trhu nezískáte.
    Po úspešnej registrácii ste presmerovaný na thankyou stránku a uvidíte ďalšie inštrukcie, kde informujeme o odoslaní uvítacieho mailu na zadanú adresu, ktorým si potvrdíme Vašu emailovu adresu. Máme záujem o reálnych zákaznikov s ktorými môžeme komunikovať. Žiaľ s vymyslenou/nefunkčnou adresou, ktorú skúšajúci nečíta/nepoužíva to považujeme za neserióznosť a zrejme nemá o nás záujem.
    Cena je uvedená za používateľa na mesiac a mení sa to s počtom užívateľov pre firmu.
    26. 11. 2014 17:41:46
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071223
    ixemin
    verified
    rating uzivatele
    (6 hodnocení)
    26. 11. 2014 18:05:01
    Napsal Matej Nemček;1144315
    Nemusíš dávať email, ked si to nechceš vyskúšať. Nikto ťa nenúti.
    Nenúti, ale ak by som vyskúšal, možno sa potom aj zaregistrujem. Stačí to v deme dostatočne odpromovať a v prípade, ak by mal váš CRM aspoň malú šancu u zákazníka, zanechá vám e-mail.
    26. 11. 2014 18:05:01
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071222
    Mirek
    verified
    rating uzivatele
    (61 hodnocení)
    26. 11. 2014 20:39:38
    Napsal ixemin;1144324
    Napsal Matej Nemček;1144315
    Nemusíš dávať email, ked si to nechceš vyskúšať. Nikto ťa nenúti.
    Nenúti, ale ak by som vyskúšal, možno sa potom aj zaregistrujem. Stačí to v deme dostatočne odpromovať a v prípade, ak by mal váš CRM aspoň malú šancu u zákazníka, zanechá vám e-mail.
    To je přesně ono, člověk chce vyzkoušet a pak se rozhodnout a ne byt rovnou tlačen do vkládání osobních údajů. Nicméně je to jejich politika a jestliže jim to takto vyhovuje, tak nejspíše vědí co dělají přestože možná ještě nemají žádného platícího zákazníka.
    k důvěře zákazníkům též pomůžete když kontakt na Vás bude aspoň trochu úplnější. Nevím, jaká je legislativa na SK, ale očekával bych že na Vašem webu najdu IČ a je slušnost když od lidí vybíráte peníze mít zveřejněné číslo účtu, číslo na zákaznickou podporu, technické odd a to samé u emailu. Asi těžko budete mít stejný mail na řešení problémů či zakládání ticketu a na sales. O tom informování zda Vaše adresa je sídlo fa či kanceláře už vůbec nemluvím...
    inspiraci můžete najít zde, zde či zde.
    26. 11. 2014 20:39:38
    https://webtrh.cz/diskuse/ako-vylepsit-uzivatelsky-zazitok-na-aktiv-io/#reply1071221
    Pro odpověď se přihlašte.
    Přihlásit