E-shopu stačilo investovat 4 000 Kč aby získal 57 000 Kč obratu. Jak?
Stránka 22 z 22 PrvníPrvní ... 111213141516171819202122
Zobrazují se odpovědi 631 až 653 z 653

Notino.cz (ex Parfums.cz) - trochu informací ze zákulisí

  1. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Zdravím, můžete prozradit, kolik procent z obratu za jakého CPC nyní investujete do Facebooku? Mě se ten kanál zdá poslední dobou fakt šíleně drahý. Kdyby FB nebyl přepálený i na burze, tak pomalu přemýšlím, na jaké straně mám stát. Zda na straně inzerenta a nebo na straně investora.
    nic

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nic nemůžete prozradit, nebo tento kanál Parfums ignoruje? Četl jsem, že Čupr si také poslední dobou stýskal na ceny prokliků na facebooku.

  4. my jej neignorujeme, ale vse ma ruzne uhly pohledu. Prvni muze byt z pohledu vykonu, kdy muze nejaky komunikacni kanal fungovat v ramci KPI nebo nefunguje a pak jej z tohoto pohledu nevyuzivame. Pak mohou byt jine cily, napr. brand, podpora ruznych akci apod. kde mohou byt jine KPI a tam pak muze dany kanal fungovat. Je to takove zamotane.
    Nicmene z pohledu vykonostniho jde FB hure a hure.

  5. Děkuji za odpověď, zajímalo mne, jestli je to v dlouhodobě sledovaném horizontu jen můj subjektivní pocit, i když si myslím, že je spíše objektivní, nebo zda se s tím také ostatní perou. Rozhodně ten trend, kterým se max CPC ubírají se mi zdá mnohem divočejší, než u Googlu, nebo Seznamu. Díky.

  6. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Děkuji za odpověď, zajímalo mne, jestli je to v dlouhodobě sledovaném horizontu jen můj subjektivní pocit, i když si myslím, že je spíše objektivní, nebo zda se s tím také ostatní perou. Rozhodně ten trend, kterým se max CPC ubírají se mi zdá mnohem divočejší, než u Googlu, nebo Seznamu. Díky.
    Pravdou je ale zase, že na FB mám konverzi 3,5%, což jinde o tomhle čísle nemůže být vůbec řeč..... na akvizice mi tam toho moc nefungovalo, DRMko je zlatej důl. Když se najde dobrej produkt je to taky dobrý.... Sám nevím co si tom myslel v mnoha ohledech. Nejlevnější asi dycky bude pracovat s vlastními publiky. Tam by teoreticky měla být konkurence na cílení nejmenší.

    Jenže postupně vnímám že i FB je pomaličku místo pro velké hráče, co mohou vyhodit 100K aby zjístili co jim funguje na cílovku, vbyzkoušet kreativy atd.....

  7. Ja sa len podelim o feedback a dojmy z osobneho vyzdvihnutia balicku v Bratislave, je to totalne TRAGICKE.
    Neuvazujete to trochu vylepsit? Na eshop vasej velkosti by to stalo za to.

    Takze k vyzdvihnutiu:
    - nikde vobec ziadna tabula, nastastie som z minulosti vedel, ze to je vchod zozadu, ale ak by som tam bol prvy krat nemam sancu to najst!
    - parkovanie nerealne, pred vezami je plno a zvysok je obkoleseny platenymi parkoviskmi. Obchadzal som to 20 minut a bez sance, zo zadnej strany je navyse rampa - co tak sa dohodnut s majitelom parkoviska, ze pre vasich zakaznikov bude napr. 15 minut zdarma a dat k tomu aj patricnu tabulu ku rampe?
    - nakoniec som zaparkoval asi 10 minut pesi odtial - ano cely osobny odber balicku mi zabral HODINU casu...
    - prave pozeram potvrdzovaci email o tom, ze balicek je ready - cislo objednavky je strasne nevyrazne v spleti textu - bolo by super to dat rovno do predmetu
    - za toto osobne vyzzdvihnutie navyse platim 1e... nemam s tym problem ak to bude, ze pridem, zoberem a idem prec a nie aby som zabil hodinu casu

    Idem prave dnu, tak dufam, ze uz ziadne nemile prekvapenia.. a vlastne este ma napadlo, bolo by super napisat, do potvrdzovacieho emailu, ze objednavka je zaplatene, uprimne som si nepamatal, ci som platil kartou ci nie...

    ---------- Příspěvek doplněn 02.11.2017 v 17:35 ----------

    dalsi fail, pre cakaci listok treba ist do do PLATOBNEHO automatu aj v pripade, ze ste to platili online kartou :-)
    Ber to Radku ako konstruktivny feedback, uprimne ma to vytocilo tak, ze som mal chut ist hned na heureku a dat 1 hviezdicku, nastasie som to uz predychal a budu to neutralne 3.

  8. Diky za feedback, byt neni prijemny. Bohuzel ten prostor ma sve duvody, ale uz se blyska v Blave na lepsi casy.

  9. Já přidám info z Brna.
    Objednal jsem si do soutěží různé testry a prkotiny.
    Jel do Campusu a hned jsem viděl výlohu.
    Supr "čistý a přehledný" prostor, usměvavá a ochotná obsluha, balíček ihned předán.
    Nenásilná nabídka dalších produktů, tak si představuji "obchod".
    Za mě palec nahoru a velká pochvala.

    P.S.
    minulý rok jsem napsal návrh/nápad na uzlíček do balíčku.
    Nic jsem nedostal, zaniklo to, nebo je jiná variana?
    Nabídky od Notina mě chodí stabilně do Hromadné, tak musím prohlížet i to.

  10. Nektere tipy realizujeme jine ne. Uprimne si toto enpamatuji nicmene vim ze toto ted neni aktualni.

  11. Jak naštvat a pravděpodobně ztratit zákazníka snadno a rychle:

    Zákazník chce objednat parfém jako už několikrát, mrkne na Notino, cena je o něco vyšší než jinde, ale zase žádný opruz s poštou/dopravou, vyzvedne si cestou kolem Letma v Brně. Cena 789 Kč

    V nabídce nevidí variantu "Tester", která bývá levnější a občas ji brával, tak mrkne na Heureku, jak se pohybuje, víceméně pro srovnání. Nezadá slovo tester, jen název výrobku a hle, u Notina je 722 Kč za stejný produkt, tj. ne tester.

    Vyzkouší přijít bez Heureky v jiném prohlížeči a hle, opět 789 Kč.

    Samozřejmě, logicky může objednat za těch 722 Kč a asi to každý udělá. Jenže pak mu to přijde jako výdrb na stálé zákazníky, kteří pravděpodobně většinou jdou rovnou do obchodu a nejdou přes Heuréku či jiný srovnávač.

    Sorry jako, z principu mě tohle štve, měl jsem za to, že je to doména různých pochybnějších obchodů typu Megaknihy apod. Ale asi je to už (skoro) všude.

    Takže to vezmu holt jinde.

  12. Dynamicky pricing. V dnesnej dobe standard. Robi/robil to kazdy kto to dokaze technicky zvladnut, vratane napr. Amazonu.

  13. Citace Původně odeslal igor Zobrazit příspěvek
    Dynamicky pricing. V dnesnej dobe standard. Robi/robil to kazdy kto to dokaze technicky zvladnut, vratane napr. Amazonu.
    Jsi si tim jisty? Pokud vim tak amozon to testoval a zavrhl. Ono je docela pruser, kdyz se to dostane na verejnost.
    Amazon apologizes for price-testing program that angered customers…

  14. tohle mi taky nepřijde moc košér, naposledy jsem to viděl u vašečočky

  15. Jj, také jsem si toho všiml poprvé u vasecocky a přemýšlel jsem o tom. Košér nekošér .. někteří lidé cenu neřeší. Já zákazníkům klidně naposílám odkazy na Heureku, ať si ty drobnosti koupí u levnější konkurence a stejně to koupí u nás. Takže nic není černo-bílé. Ne každému by to vadilo, ale určitě kdyby to zákazníci zjistili, tak to někteří vezmou jako podraz.

  16. Citace Původně odeslal matto Zobrazit příspěvek
    [/COLOR]dalsi fail, pre cakaci listok treba ist do do PLATOBNEHO automatu aj v pripade, ze ste to platili online kartou :-)
    3.
    Hele to bude asi dáno spíše nějakým technologickým omezením (nebo to mají oba od jednoho dodavatele) to samé má u nás i ALZA.

  17. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Hele to bude asi dáno spíše nějakým technologickým omezením (nebo to mají oba od jednoho dodavatele) to samé má u nás i ALZA.
    To neni technicke omezeni. To je o tom, ze kdyz tam prijdete a mate zaplaceno predem, jak mame vedet, ze tam jste a mame vychystat vaci objednavku? Pokud byste sel rovnou k pultu, tak by to pak trvalo mnohem dele. Takto vas identifikujeme, ze jste tu, vime co mame prichystat a hura na to. Pripravuje se reseni pro ty, kteri maji zaplaceno predem, aby to odbaveni bylo rychlejsi, ale i tak bude treba po prichodu identifikovat, ze clovek s konkretni objednavkou dorazil

  18. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    To neni technicke omezeni. To je o tom, ze kdyz tam prijdete a mate zaplaceno predem, jak mame vedet, ze tam jste a mame vychystat vaci objednavku? Pokud byste sel rovnou k pultu, tak by to pak trvalo mnohem dele. Takto vas identifikujeme, ze jste tu, vime co mame prichystat a hura na to. Pripravuje se reseni pro ty, kteri maji zaplaceno predem, aby to odbaveni bylo rychlejsi, ale i tak bude treba po prichodu identifikovat, ze clovek s konkretni objednavkou dorazil
    Budiž, zní to logicky ale pak je otázka zda by to nemělo být oddělené. Mít prostě automat na vydávání lístků. Já chápu že to svádí mít vše v jednom, když to ten automat umí a a že je to také o nákladech, ale pak to vede k tomu (aspoň v Alze) že u automatů jsou fronty a člověk čeká než se lidem předemnou podaří zaplatit. Nehledě na to, že pro lidi co jsou tam poprvé musí být nesmírně matoucí si jít pro výdejní lístek do automatu který má nad sebou nápis že je platební.

  19. Ano, proto pisu "Pripravuje se reseni pro ty, kteri maji zaplaceno predem, aby to odbaveni bylo rychlejsi, ale i tak bude treba po prichodu identifikovat, ze clovek s konkretni objednavkou dorazil" ;)

  20. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Budiž, zní to logicky ale pak je otázka zda by to nemělo být oddělené. Mít prostě automat na vydávání lístků. Já chápu že to svádí mít vše v jednom, když to ten automat umí a a že je to také o nákladech, ale pak to vede k tomu (aspoň v Alze) že u automatů jsou fronty a člověk čeká než se lidem předemnou podaří zaplatit. Nehledě na to, že pro lidi co jsou tam poprvé musí být nesmírně matoucí si jít pro výdejní lístek do automatu který má nad sebou nápis že je platební.
    Presne tak, hned pred dverami ked clovek vojde treba mat automat na vydavanie listkov, zvladne to jeden tablet s tlaciarnou integrovany v nejakom peknom stojane... Minimalne docasne riesenie by zatial bolo zmenit aspon informacne tabule a namiesto napisu "Platobne automaty" tam dat napis napr. "Zacnite tu". Pretoze ked pride do vydajne clovek co ma zaplatene, tak nema kam pokracovat, platobne automaty ho nezaujimaju, pretoze ma zaplatene a ku pultu ho bez listka nezavolaju... :D Osobne som to musel riesit tak, ze som sa najprv nejak prebil bez listka ku pultu, cim som nasral asi par ludi co tam cakali (po x minutach zabiteho casu parkovanim a bludenim, ale to je ina story) a tam ma odkazali, ze mam ist na moje prekvapenie do platobneho automatu, kde ma uz par ludi predbehlo, takze nasraty som bol zas ja...

  21. Radku O. nemohli byste už prosím otevřít pobočku na Smíchově? Jezdím okolo s mou 95 letou babičkou už několik měsíců a on jí ten nápis na výloze "Otevíráme již brzy" strašně leží v hlavě. Kdybych mohl, jezdím jinudy ať se o tom pořád nemusíme bavit. Hláška "kdo normální si může pronajmout obchod a pak ho nechat zavřený" už mi vážně leze na nervy.

  22. on je uz otevreny, jako vydejni misto :)

  23. Ahoj,
    tak jsem si právě přečetl celé vlákno a nezbývá mi nic jiného než gratulovat k úspěchu. Je to opravdu super. Hodně mě zarazilo to, že jste poměrně dlouho vystačili se skladem o rozloze 42m^2 a ten nový sklad vypadá opravdu profesionálně. Jediné, když se nad tím zamyslím je pokud máte takové obrovské množství produktů tak je skladování parfémů. V podstatě se jedná o hořlaviny (je v tom alkohol) a to by asi mělo být nějak speciálně skladované??? Viděl jsem všechny videa na YT ze skladu a chápu, že neukážete asi všechno, ale tohle mě opravdu zajímá.

  24. Citace Původně odeslal Tessarossa Zobrazit příspěvek
    Ahoj,
    tak jsem si právě přečetl celé vlákno a nezbývá mi nic jiného než gratulovat k úspěchu. Je to opravdu super. Hodně mě zarazilo to, že jste poměrně dlouho vystačili se skladem o rozloze 42m^2 a ten nový sklad vypadá opravdu profesionálně. Jediné, když se nad tím zamyslím je pokud máte takové obrovské množství produktů tak je skladování parfémů. V podstatě se jedná o hořlaviny (je v tom alkohol) a to by asi mělo být nějak speciálně skladované??? Viděl jsem všechny videa na YT ze skladu a chápu, že neukážete asi všechno, ale tohle mě opravdu zajímá.
    Celý sklad je speciálně navržen a vybudován pro skladování hořlavin v daném objemu. Technické zabezpečení je schválené HS a tvořilo značnou část nákladů. Jsou tam protipožární systémy, přepážky apod. Není to nicméně můj obor, takže detail vám neřeknu. Ono už jen z důvodu pojištění je toto naprosto nezbytné, jelikož kdyby se něco stalo a sklad neplnil co má, tak pojišťovny nebudou plnit. Zároveň takových skladů moc u nás není, ne všichni to řeší, ale to je jejich rozhodnátí. Každopádně ta "hořlavina" komplikuje život i jinak, např. v rámci air shippingu apod.

Hostujeme u Server powered by TELE3