Freelancer s výsledky - GoogleAds - Sklik - Facebook
Stránka 5 z 25 PrvníPrvní 12345678910111213141516 ... PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 121 až 150 z 723

Notino.cz (ex Parfums.cz) - trochu informací ze zákulisí

  1. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    neprejdu do valky :)
    suhlasim, je to zcela bezvyznamne.

    ---------- Příspěvek doplněn 01.10.2013 v 12:05 ----------

    Citace Původně odeslal JarkaII Zobrazit příspěvek
    Pořád mě fascinuje ten prodej na Ukrajině. Takže jen tak všeobecně - jaký je to trh ? Jsou tam lidé zvyklí nakupovat na internetu ? Dají se tržby srovnat např. s Polskem ? Člověk když se dočte o Ukrajině tak to je jenom politika nebo jak se tam lidé mají špatně apod...
    Ukrajina je mocny trh, e-byznys sice roste, ale ne tak zavratnym tempem. Napomaha tomu jen pocet mladych lidi, kteri maji pristup k internetu a domaci pocitac.

    Na Ukrajine je neco pres 45M lidi, z cehoz takovych 14M zije na vesnici a na internetu nikdy nenakoupi. Zbyle ziji ve mestech. Pristup k intenetu ma tak 14M lidi a pritom 80% z nich ma pristup k netu temer kazdy den. Problem je ovsem v duvere v internetove nakupovani, jako pred lety v CR, mozna jeste vetsi.

    Realnejsi je vybudovani site kamennych prodejen ve velkych mestech a z poloviny distribuovat v ramci VO. Fyzicka kupni sila je obrovska. Mentalita lidi je ruznoroda, takze radsi si zajdou do kamenne prodejny pro nakup darku nez kupovat neco pres internet. V podstate tam neni nic jako COI, resp. je ale je to bida, proto spotrebitel ma strach. Bude nekolik let trvat, nez vse bude probihat tak jako na zapade.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal psena Zobrazit příspěvek
    Plat rozhodně řešit nebudu (na ten jsem se nikdy neptal ani bráchy, kterej má docela vysokou pozici v jedné velké bance), ale i tak mám trošku osobní otázku.
    Jaký byl Tvůj začátek u Parfums.cz, dělal jsi klasické výběrové řízení, v takovém případě by mě třeba zajímal počet zájemců, jakými kanály se k Tobě informace o probíhajícím výběrovým řízení dostala. Nebo jsi byl "jen" ve správný čas na správném místě, eshop například vznikl z okruhu spolužáků, kamarádů, známých atd.
    Když přidáš například nějakou perličku, že například jsi měl tenkrát víc nabídek a proč jsi zvolil zrovna tuto firmu a podobně.
    Díky!
    V dobe kdy jsem do parfums prisel, tak to byla mala firmicka o par lidech, takze zadne vyberove rizeni apod. se nekonala. Spise to bylo na doporuceni od spolecneho znameho. V te dobe jsem psal + delal online marketing pro par malych firmicek. Takze byl to zajimavy projekt v pocatku, kde mel majitel vizi zvalcovat vsechno co se da a i kdyz takove sny miva kde kdo, tak nejak jsem citil, ze tady to je mysleno vazne. Do znacne miry hodne z uspechu bylo kombinaci risku a toho, ze ten risk vysel. Coz je proste do znacne miry nahoda, nez nejaky promysleny a planovany krok.

    Nabidky na prestup se objevuji az nyni, posledni rok docela intenzivne i od zajimavych firem, ale proste jsou firmy, ve kterych byl pracoval s urcitym sebezaprenim, nebo maji despoticke vedeni, ktere vi nejlepe co ma delat at se jedna o cokoli, nebo tam nevidim nejaky posun pro mne, nebo jsou moc korporatni a vyplnovat tabulky apod. ja proste nikdy nebudu. A hlavne malo kde je ta prace tak rozsahla a ruznoroda.

  4. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    A co si predstavujete, ze takovy marketak dela?
    Ten z Parfums drbe na Webtrhu..? ;-D

  5. Radku nezlobte se na mne, ale celé vlákno >parfums< na mne působí ve stylu: "o kom se nemluví, jako by nebyl". Na začátku byla snaha pochválit se s novým skladem a při té příležitosti hodit návnadu pro media. Načasování z hlediska marketingu nemohlo být lepší (do vánoc 2,5 měsíce). Chytit se toho třeba idnes nebo třeba jen Lupa, tak mám reklamu za "D", která posílí zejména brand značky.
    Pokud se Vám to podaří, tak jste to zde odhadl správně. Možná se pletu, ale jen osel by to přiznal :-)

  6. Citace Původně odeslal NV Zobrazit příspěvek
    Radku nezlobte se na mne, ale celé vlákno >parfums< na mne působí ve stylu: "o kom se nemluví, jako by nebyl". Na začátku byla snaha pochválit se s novým skladem a při té příležitosti hodit návnadu pro media. Načasování z hlediska marketingu nemohlo být lepší (do vánoc 2,5 měsíce). Chytit se toho třeba idnes nebo třeba jen Lupa, tak mám reklamu za "D", která posílí zejména brand značky.
    Pokud se Vám to podaří, tak jste to zde odhadl správně. Možná se pletu, ale jen osel by to přiznal :-)
    Za mne dobrý, trochu PR na webtrhu se určitě hodí. Jen málokdo tak trpělivě odpovídá, jak to u nich funguje a nemlží.

  7. No za ty odpovědi velké +. Je fakt, že z velkých hráčů se zde takhle nikdo neprezentoval.

  8. Citace Původně odeslal NV Zobrazit příspěvek
    Radku nezlobte se na mne, ale celé vlákno >parfums< na mne působí ve stylu: "o kom se nemluví, jako by nebyl". Na začátku byla snaha pochválit se s novým skladem a při té příležitosti hodit návnadu pro media. Načasování z hlediska marketingu nemohlo být lepší (do vánoc 2,5 měsíce). Chytit se toho třeba idnes nebo třeba jen Lupa, tak mám reklamu za "D", která posílí zejména brand značky.
    Pokud se Vám to podaří, tak jste to zde odhadl správně. Možná se pletu, ale jen osel by to přiznal :-)
    v tom případě si Parfums kupují trošku publicity výměnou za velmi zajímavé informace z pozadí jednoho z největších e-commerce hráčů u nás. Myslím, že dobrý.

  9. Radku, nebudu se vyptavat na nic noveho, co mne zajimalo se zeptali uz jini a zodpovedel jsi. Za mne uprimny respekt a fandim :)

  10. Citace Původně odeslal NV Zobrazit příspěvek
    Radku nezlobte se na mne, ale celé vlákno >parfums< na mne působí ve stylu: "o kom se nemluví, jako by nebyl". Na začátku byla snaha pochválit se s novým skladem a při té příležitosti hodit návnadu pro media. Načasování z hlediska marketingu nemohlo být lepší (do vánoc 2,5 měsíce). Chytit se toho třeba idnes nebo třeba jen Lupa, tak mám reklamu za "D", která posílí zejména brand značky.
    Pokud se Vám to podaří, tak jste to zde odhadl správně. Možná se pletu, ale jen osel by to přiznal :-)
    A to nejak vadi ? aj keby....

    Chcem sa spytat, zverejni parfums aky ma sortiment ? Kolko produktov celkovo je na eshope ? :)

  11. Musím říct, že Radek trpělivě odpovídá v mnoha tématech, které s jeho náplní práce nemají nic společnýho. Nemá přitom žádnou potřebu si zde budovat svoje image kvůli kšeftům, jak to dělají mnozí jiní a jakmile mají dostatek zakázek tak najednou jejich aktivita zde v tématech spadá na nulu.
    Je to zkrátka aktivní a přínosnej účastník fóra.
    Třeba jsem naivní, ale nevím proč musíme za vším hledat jiné motivy a souvislosti než je prezentováno.
    A i kdyby to tak bylo, tak pořád je to win-win, tak si nekažme zajímavý téma.

  12. Citace Původně odeslal NV Zobrazit příspěvek
    Radku nezlobte se na mne, ale celé vlákno >parfums< na mne působí ve stylu: "o kom se nemluví, jako by nebyl". Na začátku byla snaha pochválit se s novým skladem a při té příležitosti hodit návnadu pro media. Načasování z hlediska marketingu nemohlo být lepší (do vánoc 2,5 měsíce). Chytit se toho třeba idnes nebo třeba jen Lupa, tak mám reklamu za "D", která posílí zejména brand značky.
    Pokud se Vám to podaří, tak jste to zde odhadl správně. Možná se pletu, ale jen osel by to přiznal :-)
    Dobry prispevek. Na idnesu a lupe se o nas uz psalo a pise, stejne jako ve spouste jinych online mediich i printu, takze proto, abychom se tam dostali si nepotrebujeme delat nejake promo zde na webtrhu. Nicmene nebudu nic skryvat, davame o sobe vedet, aby lide o nas vedeli co jsme za firmu, v tom mate pravdu, jen ten duvod je trosicku jiny. Nebudeme prece mlcet a nechavat si to pro sebe. Lidi to zajima a to jak z byznysu, tak i obecne a pomaha to proste i firme. A pokud se neceho dosahne, proc o tom nemluvit? Musime se naopak naucit o takovych vecech mluvit. Zatim je to nekdy tak trochu, ze uspech se neodpousti a kdyz uspeju, tak hlavne mlcet, aby to nikdo nevedel. Priste zkusime stehovani v lednu, aby to nebylo tak okate pro ty vanoce :)))

    ---------- Příspěvek doplněn 02.10.2013 v 08:07 ----------

    Citace Původně odeslal nordic Zobrazit příspěvek
    A to nejak vadi ? aj keby....

    Chcem sa spytat, zverejni parfums aky ma sortiment ? Kolko produktov celkovo je na eshope ? :)
    parfemy a kosmetiku a je to 18162 polozek nyni.

  13. Dobrý den, chci se zeptat na pár otázek.

    První spíše ze začátků... po jaké době začal obchod "fungovat", kolik průměrně denních objednávek bylo na začátku a kolik například po měsíci a kolik po roce činnosti. A jakým způsobem jste začínali marketingově, jestli pouze cenou (tím že Vaše produkty prodává defacto každý, jestli šlo pouze o co nejnižší cenu pro zákazníka za co nejvyšší cenu pro Vás, jestlii rozumíte), nebo byl marketingový vstup na trh nějakým způsobem kreativní.

    Dále jaký typ marketingu je pro Vás zásadní a nejúspěšnější?

    Díky!

  14. xxqq: asi nedokazu odpovedet presne, protoze ja u uplneho zacatku nebyl. Prisel jsem az v roce 2006 tedy cca 2 roky od spusteni, nicmene z pocatku to byl jenom vedlejsi produkt a v podstate ihned se to rozjelo zajimavym zpusobem a mesicne to delalo stovky objednavek. Nicmene cisla po tydnu, mesici ci prvnim roce bych asi nedohledal.
    Cenou se vylozene neutocilo nikdy a ani ted ne. Nejsme vylozene drazi, ale urcite se daji najit na kazdem produktu levnejsi, proste cena a to ani u silne porovnatelneho zbozi neni zas tak dulezita, jak se snazi nekteri odbornici tvrdit. Nemuze byt vylozene ulitla, ale na internetu hlavne z pocatku hodne platila urcita obava, takze se dost nakupovalo tam, kde je to overene. Do znacne miry byly zajimave pro lidi sluzby, v podstate od pocatku byl k dispozici treba osobni odber a taky na rozdil od mnohych se hodne slapalo do reklamy, at jsme videt. Vyuzivali jsme od pocatku veci, ktere dodnes mnozi ani z vetsich nevyuzivaji - tisk, radio, ve sve dobe super jel teletext, newslettery a k tomu internet.
    Vyhodou roku 2006-2008 bylo to, ze reklama na internetu fungovala. Obrazen receno banner stal 50 a udelal obrat 500, dnes stoji 500 a udela obrat 50. Dnes zacinat neni vubec jednoduche i proto, jak toto funguje. Dnes vse funguje vyrazne hure a my meli tu vyhodu, ze jsme se hodne veci naucili v dobe, kdy to slo. Dnes by toto vzdelani prislo mnohem draz a rozjet to na takovou uroven by stalo dle meho tak o rad vice, nez tim, ze se zacalo pres x-lety. Ale prostor tu porad je.

    Co se tyka soucasnosti, pak mame porovnatelne zbozi, takze z toho hodne vyplyva. Budeme-li se bavit o reklame a vynechame vlastni zakazniky, pak PPC maji zajimavy podil, ne uplne maly podil maji cenove porovnavace, byt to neni take nic zasadniho, hodne dela organic. Nicmene hodne pomaha jmeno, lide nas uz znaji a proste spise kliknout na znameho, nez neznameho.


  15. Ahoj,

    rád bych se zeptal jak přesně řešíte reklamace. Jednou při vyzvedávání parfému ve Vašem vydejním místě jsem si všiml, že pokud někdo přijde s reklamací / vrácením zboží do 14 dnů tak vy od něj produkt vezmete a necháte mu vyplnit formulář o vracení a případně pak peníze vracíte přímo zákazníkovi na učet. Co když chce zákazník peníze vrátit v hotovosti? Jak přesně řešíte tyto situace a proč. Také zvažujeme něco podobného zavést v naši kamenné prodejně - rád bych se tedy zeptal jestli je to takto lepší a jaké to má výhody.

    Předem diky za odpověd. A přeji mnoho dalších úspěchů... :)

  16. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Takze info mam jenom o webu a jeho serverech, co se tyka vnitrniho systemu, diskovych polich apod. toto zatim nemam. Navic vse se bude nyni v rijnu obmenovat za nove s uplne jinou konfiguraci. Takze weby bezi u vshostingu a na:

    Web aplikace

    OS: Windows Server 2008 Web Edition
    CPU: 2 x Intel Xeon E5520 2.27 GHz
    RAM: 32 GB
    MB: Supermicro X8DT3
    HDD: SAS 15000 RPM

    SQL:

    OS: Windows Server 2008 R2 Enterprise
    CPU: 2 x Intel Xeon E5-2665 2.40 GHz
    RAM: 64 GB
    MB: Supermicro X9DRW
    HDD: SSD
    To je skvele. Dobre vybraty HW. Len cpu na webserver by som asi zvolil nieco ine. Mozem sa spytat co za SSD pouzivate ? Konkretne aky typ. Dakujem

  17. nordic: tyto veci jsou zcela mimo mne, takze jim vubec nerozumim a predam info z naseho IT:

    Pouzivame diskove pole: http://www.dellstorage.com/equallogic/ps6110/

    V serverech jsou SAS 15000 RPM disky.

  18. Mňa by zaujímalo ako riešite preklady produktov. Máte tím prekladateľov alebo využívate služby externých firiem?

  19. Mňa by zaujímalo ako riešite preklady produktov. Máte tím prekladateľov alebo využívate služby externých firiem?
    Nás by toto přirozeně taky zajímalo a kdyby náhodou, tak na inveniomedia.cz čekáme jak hladoví psi. :P

  20. Prekladame si vse sami.

  21. Osobní názor: nezávidím, chválím, ale divím se, že se nyní lidi nenaprdnou a neřeknou si:" No vidíš Mařko, jak vydělávají, tam už nic nekoupím, mě berou na hůl". A umím si představit toho dědu s holí jak s ní hudruje .... No nic, ale já osobně držím palce! Jen závist či jiný úspěch v lidech občas vzbudí vnitřní "nasrání", ale já vždycky říkám, že šanci na to samé měli taky ....

  22. mkopecky: ano, i takovi lide se mohou najit, ale co uz s nimi. Je to jejich volba.

  23. Toto asi inak nieje moc dobra vizitka co o Vas pise zamestnanec.

    Dana Brázdová-Dürnfelderová
    Mám vážný dotaz,,proč svým zaměstnancům vyplácíte pouze polovinu jejich výdělku??? Po nehorázném vyhození mé osoby rozčileným panem Aleše Fruhbaeurem, který celý den sprostě napadá většinu zaměstnanců(vše mám nahráno na mobilu!), mi po 2 týdnech!! poslal pouze polovinu mého výdělku a do podkladů napsal, že jsem pracovala pouze 23 hodin, což je obrovská lež!!! I paní účetní mi potvrdila, že ona sama viděla v systému částku 2x vyšší a nechápe proč ON sám částku změnil.Můj manžel mi byl svědek, když nám paní účetní ukazovala částku na pc, která mi bude vyplacena!!!Prosila bych o zbytek mých vydělaných peněz co nejdřív!!!!!!Tohle chování jsem ještě nikde nazažila. Taková firma by se za tohle měla stydět!!!!

  24. nordic: V prvni rade dana pani neni nasim zamestnancem. V druhe rade nejak jsme to nekomentovali na facebooku odkud to zrejme mate a nebudu nijak zasadne ani zde. Nicmene vizitkou muze byt to, co je pravda a je jedno, zda je to pro firmu pozitivni, nebo negativni. Proti opacnym vecem se realne nemate jak branit a ani to nebudeme nijak rozpitvavat. Na FB to mazat nebudeme, protoze by to vyprovokovalo jen dalsi obdobne reakce.

  25. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    nordic: V prvni rade dana pani neni nasim zamestnancem. V druhe rade nejak jsme to nekomentovali na facebooku odkud to zrejme mate a nebudu nijak zasadne ani zde. Nicmene vizitkou muze byt to, co je pravda a je jedno, zda je to pro firmu pozitivni, nebo negativni. Proti opacnym vecem se realne nemate jak branit a ani to nebudeme nijak rozpitvavat. Na FB to mazat nebudeme, protoze by to vyprovokovalo jen dalsi obdobne reakce.
    Chapem. Tak aspon k tomuto by ste sa mohol.
    Aleše Fruhbaeurem, který celý den sprostě napadá většinu zaměstnanců(vše mám nahráno na mobilu!)

  26. Opravdu nebudu resit tento konkretni pripad a tak v obecne rovine. Pokud by u nas byl nekdo, kdo sproste napada vetsinu zamestnancu, opakovane a stabilne, tak by u nas dlouho nepracoval.

    Zaroven si vazime lidi, kteri u nas pracuji a delaji svou praci tak, jak maji. Nikdy jsme se nerozloucili s nikym, kdo by k praci pristupoval zodpovedne, neflakal se nebo s tim, kdo by udelal nejakou jednorazovou chybu. Jsme naopak pomerne tolerantni k tomu, kdyz lide delaji chyby, neco se jim nepodari apod. Casto k nim pristupujeme i tak, ze pokud se na dane pozici neosvedcili, zkusime jim najit jinou. Ne vzdy je to samozrejme mozne.

    Ja opravdu nevim co bych k tomu vice dodal.

  27. Ja opravdu nevim co bych k tomu vice dodal.
    Taky bych to být tebou neřešil. Beztak je to jen pokus o vyvolání flame ať už naštvaného zaměstnance / externisty nebo konkurence.. Čim více se do ho*na šlape, tím více to smrdí...

  28. inet: ja vim o co jde a kdo to je apod. ta pani u nas opravdu pracovala, ale proste nebudu resit duvody ukonceni pracovniho pomeru kdekoli verejne uz z duvodu, ze nelze sdelovat takove veci verejne a pani nas k tomu ani nezmocnila. Takze proto jsem schopen odpovidat jenom obecne. Navic zasadne "nebojujeme" v takovych pripadech, ze bychom zacali diskutovat s dotycnym clovekem takto verejne, protoze proste vyhrat v tomto nejde a akorat se to obrati proti vam.

  29. Škoda, že táto téma trošku zaspala. Veľmi dobré čítanie. Mal by som otázku. Ako riešite zahraničné trhy? To viem, že máte na každú krajinu web s jazykom danej krajiny. Centrálu ale máte v ČR a odtial posielate všetko kuriérom a poštou do zahraničia? Alebo máte v každej krajine nejaké zastúpenie, ktoré to rieši? Ďakujem za odpoveď.

  30. Citace Původně odeslal Gogan Zobrazit příspěvek
    Škoda, že táto téma trošku zaspala. Veľmi dobré čítanie. Mal by som otázku. Ako riešite zahraničné trhy? To viem, že máte na každú krajinu web s jazykom danej krajiny. Centrálu ale máte v ČR a odtial posielate všetko kuriérom a poštou do zahraničia? Alebo máte v každej krajine nejaké zastúpenie, ktoré to rieši? Ďakujem za odpoveď.
    napr.

    www.parfums.cz
    www.parfums.sk
    www.iperfumy.pl apod..

    mame pro kazdou zemi extra stranku. Centralu mame v CR a logistika probiha z CR. Jinak neposilame to postou ani kuryrem do danych zemi.

Hostujeme u Server powered by TELE3