Python / Django Developer
Stránka 16 z 26 PrvníPrvní ... 567891011121314151617181920212223242526 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 451 až 480 z 761

Notino.cz (ex Parfums.cz) - trochu informací ze zákulisí

  1. Děkuji.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.07.2015 v 14:18 ----------

    Ještě jeden dotaz, používáte vizitky, např. přiložením do balíčku, jiným způsobem, nebo vůbec? To já jen, že jsem si je za 5 let nebyl schopen nechat vyrobit, protože jsem se bez nich vždy obešel, ale nevím, zda nedělám chybu :-)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. S tím affilem teda děláte psí kusy jako nikdo. :-) 04-08-2015 jsem byl přijat do programu a 13-08-2015 budu z programu vyloučen, aniž bych stihl cokoli propagovat. Nikde žádné info, nic. Chápu, že mě asi můžete vyhodit bez udání důvodu, ale pak by bylo lepší schvalovat partnery ručně, abych nad tím zbytečně neztrácel čas.

  4. Heh :D Ještě že do parfémů už hezkou řádku let nedělám. Jeden čas jsem pár konverzí generoval přes minisites, na který tenkrát pro Seznam stačilo namířit pár sitewide odkazů a s tou 10% provizí to před Vánoci jelo celkem super. Teď bych ty affil odkazy použil maximálně tak v nějakym článku/srovnání v hodně navštěvovanym magazínu, jinak mi to připadá jako moc práce, respektive moc nákladů, za málo koláčů. Každopádně jestli tam s tim ten specialista dělá takový čachry jak píšeš je docela odrazující, i když pokud má člověk traffic, tak to s tou lákavou provizí neřeší a zkusí, případně se pak dodatečně domluví přes mail.

    Citace Původně odeslal tomas505 Zobrazit příspěvek
    S tím affilem teda děláte psí kusy jako nikdo. :-) 04-08-2015 jsem byl přijat do programu a 13-08-2015 budu z programu vyloučen, aniž bych stihl cokoli propagovat. Nikde žádné info, nic. Chápu, že mě asi můžete vyhodit bez udání důvodu, ale pak by bylo lepší schvalovat partnery ručně, abych nad tím zbytečně neztrácel čas.

  5. Můžu se zeptat, jestli máte nějaké extra podmínky pro nějaké výhradní partnery? Zjistil jsem, že affiliate linky se i přes přísný zákaz ve veřejném programu CJ bez problému vyskytují na kupónových webech, dokonce i na cashback portálech. Trochu mě to zarazilo potom, co jsem byl vyloučen, aniž bych porušil podmínky, tak mě napadlo, jestli to nemáte nějak nasmlouvané. Díky za odpověď.

  6. Heh, jsem někde zahlídnul, že shodili provize skoro na polovinu. To je teda pěknej výsměch. No, asi jsem to tenkrát dobře odhadnul, že dělat affil partnera webům s parfémama neni moc dobrej nápad. Ale fakt by mě zajímalo, jestli to skokový snížení provizí byl záměr (nalákat partnery, aby nasadili odkazy), anebo že si to pan affil manažer Kvita jen špatně spočítal. Ale vzhledem k tomu, že už affil měli, tak museli dobře vědět, jakou provizi můžou dát - takže jen klasický plivání affilákům do ksichtu - v ČR nic neobyklýho :D

  7. Dobry den, nevim o tom, ze bychom jakkoli menili provize

  8. Puvodne byly provize opravdu vyssi, je to koukam upravene jak v informacich o programu, tak i v podminkach. Jinak co se tyce toho, co jsem psal vyse ohledne vyrazeni z programu bez duvodu, tak jsem se s dotazem obratil na manazera, p. Kvitu, ktery mi bohuzel ani po tydnu neodpovedel. Zvlastni pristup, nastesti (alespon pro me) vyjimecny.

    Puvodni provize byly:
    12% na kosmetiku
    9% na parfémy
    8% na zboží v akci

    Aktualne vidim:
    6% na kosmetiku
    6% na parfémy
    4% na zboží v akci

  9. Co se tyka provizi, tak uz jsme problem nasli. Operator CJ pro CZ, tedy VIVnetworks z nejakeho duvodu nastavil uplne jinou provizi, nez jaka byla domluvena a zasmluvnena. Kdyz jsme na to prisli, tak jsme resili napravu. Byt se chyba nestala nasi vinou, tak se za to omlouvam.

  10. Radku,

    neměli by jste na Heurece reagovat na padělky?
    Máte tam toho docela dost:
    Parfums.cz diskuse - Heureka.cz…

  11. Zdravim, je to naprosto marny boj, takze na to nereagujeme. Vyhrat nejde a jakakoli reakce jen vyvolava dalsi kolotoc lzi, konkurencniho boje, placeba apod. Takze to nechavame byt. Pro nas jsou podstatni realni a spokojeni zakaznici.

  12. Hm, ty negativní recenze a obvinění na fejkové parfémy jsou všechny od konkurence? Pochybuju, že konkurence najímá armádu spisovatelů v touze porazit giganta. Ale nerozumím tomu.

  13. To nikdo netvrdí, že je to jen od konkurence.

  14. Co se týče umístění Parfums.cz na nejmenovaných cashback a kuponových portálech, musím potvrdit, že obchod zde stále visí. My jsme jej taky chtěli zařadit, ale po přečtení podmínek jsme tak neučinili. Je možné se nějak domluvit, aby byl Parfums ochotný s takovým typem stránek spolupracovat? Jednalo by se o spolupráci s cashback a kupónovým portálem Alvarado.cz, který čítá již přes 550 aktivních obchodů v nabídce a přes 80 slevových kupónů a akcí k dispozici. Dékuji za odpověd.

  15. Nakupuji, ne moc ale vzdy na vanoce nebo pri prilezitostech na parfums.cz(eshop, kamenna prodejna) a nikdy jsem nezaznamenal jakykoliv problem v tomto smeru(nejsem laik)
    Pokud vidim na odkaze ktery je vyse 2-3nespokojene zakazníky za mesic v prumeru(jich bude asi o neco malinko vice, pisou jen ti opravdu hodne nespokojeni) tak je to kolik z celkoveho poctu zakazniku a prodeju, odhaduji tak 0,00001 % zákazniku? :-) kterym se "neco"nezdalo.
    I kdyby tam tech komentaru bylo i 20 za mesíc coz neni, je to porad jen mizive velmi mizive procento. Pri stovkach tisic prodeju mesicne nebo kolik parfums.cz v čr ma, je to spise pozitivni věc ze tech nespokojenych je prakticky nula nula nic jako že je(nehlede na to ze z toho velmi mala nespokojenych opravdu jeste cast muze byt od konkurence)

    Parfums.cz ma nejvic prodeju parfemu v čr, denne v prumeru expeduji snad 3-5tis(můj odhad) zásilek a vy tady resite 2-3 !!! nejake neg.recenze za měsíc na heurece?...úsměvné.

  16. Citace Původně odeslal Alvarado.cz Zobrazit příspěvek
    Co se týče umístění Parfums.cz na nejmenovaných cashback a kuponových portálech, musím potvrdit, že obchod zde stále visí. My jsme jej taky chtěli zařadit, ale po přečtení podmínek jsme tak neučinili. Je možné se nějak domluvit, aby byl Parfums ochotný s takovým typem stránek spolupracovat? Jednalo by se o spolupráci s cashback a kupónovým portálem Alvarado.cz, který čítá již přes 550 aktivních obchodů v nabídce a přes 80 slevových kupónů a akcí k dispozici. Dékuji za odpověd.
    V soucasne dobe to testujeme a uvidime, zda to otevreme pro vsechny, nebo to zrusime.

    ---------- Příspěvek doplněn 31.10.2015 v 23:12 ----------

    Co se tyka produktu. Nevim jak jsou na tom jine obory, ale nas je pod neskutecnym dohledem a to jak ze strany statnich organu tak hlavne samotnych znacek. Mame mnoho kontrol rocne, od celnich, coi, hygieny apod. A to nejen z Ceska.
    Nicmene dalko vetsi dohled delaji samotne znacky. V podstate kazdy jen trochu vyznamny vyrobce ma specialni tymy tzv. brend protection, ktery dela anonymni nakupy na fyzicke osoby. Pokazde na jine osoby, jmena apod.
    V nasi velikosti pri tech desitkach statnich kontrol a stovkach tovarnich neni mozne dodavat na trh nejake neoriginalni, naredene a nevim co jeste zbozi. To by se za tech vice jak deset let a patnact zemi proste nepodarilo uhlidat.
    Problem napr. Vuni je v tom ze vyrobci cas od casu zmeni slozeni vune. Porad stejny nazev, stejny obal ale mirne odlisne slozeni. A neinformuji o tom. Pak dochazi k tomu, ze muze mit zakaznik jednu verzi a dostane tu novou, ktera je mirne jina.
    Stejne tak i nase vyrobky se mohou zkazit. Nejcasteji vlivem netesnosti se dostane vzduch do flakonu a vuni znehodnoti. A na rozdil od televize, ktera kdyz nehraje tak je vadna, se u techto produktu proste rekne, ze to neni original.
    Neverim ani tomu, ze by jini hraci na trhu prodavali jakkoli nekvalitni zbozi.

    Takze ano, muze se stat ze dodame "zkazeny" produkt, tomu se vyhnout neda, byt se to snazime eliminovat, ale nejake redene ci neoriginalni zbozi naprosto vylucuji. A klidne kohokoli nevericiho vezmu k nam do skladu a muze hledat.

  17. @Radek O: Děkuji za odpověď. Je potřeba si uvědomit, že vedle affiliate marketingu, jako nového marketingového kanálu do celkového mixu patří i cashbacky jako další marketingový kanál vzešlý z affiliate, věřím, že do budoucna vnímaný jako rovnocenný ne-li lepší než stávající. Což je pro vás skvělá zpráva, přece opět další marketingový kanál se zákazníky, které lze akvizovat, dává smysl :) (+ takový kanál, který dokáže přesvědčit stávající, nerozhodné zákazníky k opětovnému nákupu). Na cashback portálech se pohybují zákazníci již ZVYKLÍ a připraveni nakupovat, obecně je konverzní poměr na takových typech stránek velice vysoký a hodnota objednávky učiněna zákazníkem má na cashbacích tendenci se v čase zvyšovat. To nejdůležitější je, že cashback portál se stává externím věrnostním programem e-shopů a služeb, reklamu platí portál a je placen jen v případě úspěšného prodeje zboží/služby zákazníkovi (výkonostní marketing, tj. affiliate, na jehož bázi cashback funguje). I dnes se snaží některé nejmenované e-shopy, spíše ty větší, svůj vlastni externí program budovat, ale je to drahé a do budoucna bude tendence přenechat tuhle činnost externí službě = cashback portálům, které budou soustředit všechny nabídky právě na jednom místě výměnou za poskytnutí provize v případě prodeje, + se silnou databází nakupujících zákazníků, které budou přinášet konkrétním e-shopům, ke kterým se právě díky výhodě cashback (i řadě dalších výhod) budou zákazníci vracet.

  18. Alvarado: ja vas chapu, ale vidim to kapku jinak. Cashback systemy a obdobne jen zbytecne zvysuji ceny pro spotrebitele, protoze prodejce s temi provizemi musi kalkulovat, takze je to takova sleva nesleva. Navic pokud se podivam na zakzniky cashbacku tak jsou to lide s horsi loajalitou, nez z jinych zdroju, protoze jednim z motivu nakupu je prave to vraceni penez. Zakaznik, ktereho ziskame bez slevy, kuponu apod. Je ochoten priste tskto znovu nakoupit daleko vice nez tito. V podstate je treba za kazdy jeho nakup znovu generovat naklady a navratnost se vyrazne prodluzuje.
    Ja ty slizby respektuji, jsou zde a jen z principu je nema smysl ignorovat, ale nadseny z nich nejsem, protoze se postupne podili na tom, fo je treba v usa, uk apod. Kde uz bez slevy, kuponu apod. Pomalu nikdo nic nekoupi a cele kouzlo tohoto nastroje je pryc. Pravda pro vas to je dobre, ale obchodnici si tim rezou uplne stejnou vetev, jakou si podrezali treba s heurekou.
    A ta poznamka o externim vernostnim programu ma slova jen potvrzuji. Nic takoveho neni, oni si buduji vztah k vam, ne k nam. Vam to prinasi loajalitu a kdyz odejdeme ze systemu vam zustanou a jen sve nakupy presunou k tomu, koho v systemu budete mit. Proste shopy vam buduji za sve penize jmeno, tak jak to bylo s heurekou.


    Ale je to.realita dnesni.doby, takze s ni pracujeme a musime to pak cele vyhodnotit.

  19. Dovolim se vstoupit do debaty k cashback portalech. Vidim to obdobne jako Radek. CB jsme take do affiliate nepustili, protoze affiliate povazujeme za kanal na akvizici novych zakazniku s vyssimi naklady, nez treba PPC, organic atd. Tyto naklady je treba kompenzovat pri opakovanych nakupech a budovat v zakaznicich loajalitu ne slevami (dalsi zdrazovani transakce), ale napr sluzbami, logistikou, komunikaci. Zakaznik, ktery nakoupi se slevou (at uz kuponem ci vratkou penez), tak nejak ocekava, ze kdyz to slo jednou, pujde to i podruhe, potreti... A kdyz to najednou nejde, muze se citi oklamany. A pokud to umoznime, je to treba plosne promitnout do cen a to je kontraproduktivni.

  20. Tak sa pridam aj ja, za Silver.Ag, so suhlasom s Michalom a Radkom. Cashback sme otestovali na viacerych trhoch, a to aj velmi velkych prevadzkovatelov tychto systemov a vo finale sme to zavrhli prave z uvedenych dovodov. Este by som pridal jeden dovod navyse: z nasich testov vyplynulo, ze "cashback" zakaznik je podobny typ zakaznika ako "groupon" zakaznik - vo vseobecnosti problematicky (maly zisk, velke problemy).

  21. Musim tady reagovat na ty řeči ohledne spojeni od konkurence co se týká padělků. Mel jsem ted od vas happy clinique který používám léta. Uz kdyz jsem ho otevřel přišlo mi ze voní jinak. No a ted se mi to potvrdilo. Koupil jsem novy v DE a je to uplne něco jiného. Hlavne voní i po 10 hodinách coz se o tom vasem říci neda. Nevim zda to je vašim dodavatelem nebo nákupní cenou ale rozhodne tam je propastny rozdíl. Btw stejny problem damska dkny.

  22. Dobrý den Radku, dozvěděl jsme se že cca před dvěma měsíci jste expandovali do Anglie a že veškerou distribuci obsluhujete z ČR. Zajímalo by mě jakým způsobem se dá zaslat balík do Anglie, tak aby to bylo finančně akceptovatelné pro zákazníka a zároveň to dávalo smysl Vám. Jaká je cena dopravy za jeden balík a doba dodání, popřípadě která společnost Vám dopravu zajišťuje. Velice si vážím Vaší otevřenosti. Děkuji Michal.

  23. Citace Původně odeslal michal o Zobrazit příspěvek
    Dobrý den Radku, dozvěděl jsme se že cca před dvěma měsíci jste expandovali do Anglie a že veškerou distribuci obsluhujete z ČR. Zajímalo by mě jakým způsobem se dá zaslat balík do Anglie, tak aby to bylo finančně akceptovatelné pro zákazníka a zároveň to dávalo smysl Vám. Jaká je cena dopravy za jeden balík a doba dodání, popřípadě která společnost Vám dopravu zajišťuje. Velice si vážím Vaší otevřenosti. Děkuji Michal.
    pokud bychom to podávali v ČR nějaké společnosti, pak by to bylo cenově i časově naprosto mimo, takže balíky vozíme partnerovi mimo ČR. Ono je to sice z počátku nákladné, ale čím více objednávek pak je, tím je větší úspora z rozsahu.

  24. Citace Původně odeslal sireffa Zobrazit příspěvek
    Musim tady reagovat na ty řeči ohledne spojeni od konkurence co se týká padělků. Mel jsem ted od vas happy clinique který používám léta. Uz kdyz jsem ho otevřel přišlo mi ze voní jinak. No a ted se mi to potvrdilo. Koupil jsem novy v DE a je to uplne něco jiného. Hlavne voní i po 10 hodinách coz se o tom vasem říci neda. Nevim zda to je vašim dodavatelem nebo nákupní cenou ale rozhodne tam je propastny rozdíl. Btw stejny problem damska dkny.
    však tak je to ale skoro se vším, různá kvalita pro různé trhy, někde i rozdíl mezi kamenné prodejny/e-shopy. Ve výsledku může hrát roli i za kolik to e-shop kupuje, pokud obratem dosahuje na nízké ceny, může dostávat nepoměrně nižší kvalitu. Ve výsledku 99% zákazníků tady na východě řeší jen cenu a značku, nedivil bych se kdyby do GB vozili jiné parfémy.

    ---------- Příspěvek doplněn 06.12.2015 v 12:10 ----------

    docela hezky o tom píše chlapík na tomto blogu: http://elegantne.azurewebsites.net/n...jsi-internetu/ s podobnou věcí jsem se setkal u kosmetiky - tam byly rozdíly enormní a dražší a menší balení pro náš trh bylo ke všemu ještě méně kvalitní :-) Sice šlo o menší značku, ale bude to u většiny dosti stejné.

  25. Adyea - jako pardon, ale co tady tvrdite je jen smes polopravd, mytu a nesmyslu. Evidentne to neznate.

  26. Je to sice článek z roku 2010 nebo 2011, ale vidím, že konspirační teorie, ve spojení z neznalosti apod. dokáži fungovat i dnes. Takže to vezmu postupně, byť mám za to, že to stejně ty, kteří maji jasno nijak nepřesvědčí. Některé odstavce, které nic neříkají přeskočím.

    Od výrobce jdou parfémy (občas přes velkodistributora a importéra) k největším odběratelům, což jsou často řetězce jako je Marionnaud, Douglas nebo Sephora. Ty dělají skutečně velký objem. Vždyť jenom třeba Marionnaud má více jak 1 220 obchodů.
    Ano i ne. Někteří výrobci dodávají přímo i malým odběratelům a mezičlánky v podstatě neexistují. Jde to tedy cestou výrobce - importér - odběratel (malý i velký)

    A teď pozor: pokud se parfémy neprodají rychle (kdy jsou čerstvé – viz níže) v kamenných obchodech, jdou do internetových obchodů. Ano, nejdříve jsou v kamenných a až po čase se přestěhují. Můžete si také všimnout, že e-shopy nemají nejnovější novinky.
    Toto je jeden z častých nesmyslů. Pokud by eshopy čekaly až na to, co prodejci v obchodech neprodají, tka by se nedočkali nikdy. Naopak eshopy velmi často mají produkty dříve, než obchody, případně start prodejů je ve stejný okamžik. Loni jsme oficiálně uváděli na trh a dělali launchovací akce na značku Nautica. Letos jsme uváděli oficiálně produkt z řady Adidas Originals.

    Jak je to možné, že děláme oficiální launch na trhy střední Evropy, když dle článku čekáme až co na nás zbyde z obchodů?

    U českých e-shopů je navíc ta nevýhoda, že nejsou schopny jednat se skutečnými velkoobchodníky, o výrobcích ani nemluvě. Důvodem je to, že nakupují v příliš malých objemech na to, aby s nimi někdo jednal. Zboží tak putuje přes několik prostředníků, doba se prodlužuje a kvalita dále klesá. Sice jsou potom parfémy levné a levnější, ale za jakou cenu?
    Jsme největším prodejcem parfémů ve střední a východní Evropě. V rámci celé Evropy jsme největším online prodejcem parfémů sídlicím v Evropě. Není tu nikdo, kdo by nakupoval více.

    Skladování parfémů je velký problém. Parfém je svým složením určen k tomu, aby se z kapalného skupenství přeskupoval do plynného. Takže má tendenci unikat, mísit se a vyčichat. Navíc má tendenci dále „pracovat“ (podobně jako víno).

    Ano, parfémy, levné i drahé, se kazí. V podstatě vám parfém nevydrží déle než jeden rok – i kdybyste měli sebelepší skladování. Proto nemá cenu skladovat parfémy dlouhou dobu.

    Parfém se ničí teplotou, vzduchem a světlem. Ideální skladování je tak v ledničce v alobalu (odkaz vede na dobrý článek, i když obsahuje několik chyb).

    A nyní onen zádrhel: vy si opravdu myslíte, že vaše online parfumerie skladuje parfémy v tmavých mrazácích? Ne, skladuje je s co nejmenšími náklady, aby vám mohla dodat „levné a nejlevnější parfémy“.
    Skladování parfémů není zas tak složité. Ani výrobci Niche speciálů je neskladují v ledničkách, ale tmavých skladech s nižší a stabilní teplotou. Parfém, pokud se nepoužije a nedostane se do něj vzduch v pohodě vydrží 3-5 let. Po použití pak zhruba ten rok. Čím je parfém koncentrovanější, tím déle vydrží. Jsou vůně, které mají i 10 let a nemění se. A stejně jako víno jsou vůně, které se záměrně nechávají dozrát a otevírají se starší, ale to jsou opravdu speciání vůně.

    A zároveň se ptám, znáte nějaký obchod s ledničkou? Naopak. Mají vystavené vůně na světle, ve výlohách, často tam sjou v příručních přehřátých skladech apod.

    Navíc máte za to, že někdo vozí parfémy z ameriky do evropy v ledničkách? Nikoli. Vypraví se obyčejné kontejnery a lodí to putuje tam a sem. A jaké bývá počasí přes Atlantik si každý umí představit.

    Stejný parfém se většinou vyrábí na různých místech světa. Anebo se vyrábí na jednom místě, ale pro různé trhy – a tak je různý. Základ je stejný, ale doplňky nebo koncentrace se mohou lišit. Díky tomu má trochu jiný výraz, trochu jinou kvalitu, délku, po kterou bude vonět atd. Jednoduše: když chcete levný parfém, musí se někde něco ubrat. Navíc různé trhy požadují po „parfémech“ různé vlastnosti.

    Parfém tak může být levnější, ale na něčem je potřeba ušetřit.

    Zatímco kamenná parfumerie v Paříži (ano, i místo koupě je důležité) bude mít parfém vyrobený ve Francii s kvalitním složením, vy budete mít levný parfém koupený v českém e-shopě vyrobený v zemích třetího světa s jemně pozměněným složením. Vyberte si, co chcete.
    Částečný nesmysl. Vůně se nevyrábí nějak ošizené pro různé trhy. A ani to s ohledem na oficiální distribuce nejde. Pouze v ojedinělých případech jsou vůně mírně upraveny pro vybrané trhy. Ne ošizeny, ale upraveny. Typicky to bývá EU+USA vs. Asie. Nicméně kvalitativně jsou naprosto stejné, jenom se někde přidá něčeho více, nebo ubere, protože ta kompozice není v dané oblasti oblíbená.

    Co je u parfémů problém, tak to je tzv. "reformulace". Výrobce roky vyrábí vůni o určitém složení a najednou se rozhodne, že mírně upraví složení. Stále stejný produkt, stejný obal, stejný název, ale mírně upravené ingredience. Jenže o této změněn nikoho (a ani obchody) neinformuje a nastává problém, protože pak může mít zákazník u sebe stejnou vůni, co voní různě a samozřejmě má pocit, že je něco špatně. Bohužel výrobci o tomto neinformují a většinou se to trh (offline i online) doví až zprostředkovaně od zákazníků.

    P. S. Pokud mi některý e-shop průkazně doloží, jak dováží parfémy co nejvíce napřímo (řekněme jeden až dva mezičlánky mezi ním a výrobcem) a jak má ošetřeno skladování pro všechny své parfémy, rád jej zde zveřejním a udělám mu reklamu. Pište mi prosím na nemec@elegantne.cz.
    domluvte si semnou schůzku a není problém toto prokázat


    A nyní pár odpovědí na časté dotazy...

    Proč jsou ty parfémy na netu tak levné?
    Pamatujete dobu, kdy se začalo prodávat elektro na netu? Taky bylo o desítky procent levnější. Nikdo neviděl v televiz fake, horší kvalitu, ale prostě online prodej. Postupně kamenné obchody ceny snížily a rozdíly se setřely.

    Online prostě má výhodu nákladů, které jsou extrémní. Provozujeme i kamenné obchody a víme, kolik jsou schopny udělat obrat a víme, jaké jsou nájmy v obchodních centrech. Pokud bychom chtěli pokrýt celou ČR offline prodejem, museli bychom mít řádově stovky obchodů. A jen aby byly na nule, tak bychom museli prodávat výrazně dráž, museli bychom mít jen pro toto tisíce zaměstanců apod. Nyní máme 500 zaměstnanců a tím obsloužíme celý svět. Takto bychom jich měli násobně více a jen pro ČR.

    A zároveň jsme již dnes tak velcí, že i ty nákupní ceny jsou někde jinde.

    A když tu úsporů nákladů, spolu s lepšími cenami spojíte, mohou být produkty na netu levnější.

    Více mne asi nenapadá. Pokud má zájem někdo o hlubší informace jak to v tomto odvětví funguje, tak se můme potkat apod. Nicméně i tak mám pocit, že část lidí raději podlehne nějaké konspirační teorii a cokoli by jim kdokoli předložil, tak nemá na změnu názoru žádnou váhu.

  27. Dobrý den, děkuji za Váš čas, který tomu věnujete. Škoda, že není víc takových lidí jako Vy:) Obdivuhodný co tu děláte.
    Taky mám dotaz/zy:
    1, nepřemýšlel jste nad vlastním byznysem?
    2, je pro vás jednodušší, kvůli zodpovědnosti za rozhodnutí být zaměstnancem? Myslíte, že jako majitel byste udál věci jinak?
    3, máte desatero úspěšného spuštění a provozu eshopu či byznysu- jakéhokoliv? Dá se to nakopírovat?
    4, na webtrhu se prodává spousta eshopu, co si o nich myslíte? (většinou prodávají, jelikož už nemají na podnikání čas, i když jim to vydělává peníze, skoro bez práce). Aspoň většinou to tam takhle píšou.
    5, co zodpovědnost za tak velký/obrovský byznys? Nejsou to nervy?
    6, na webtrhu jste taky často- hledáte tu inspiraci? Máte tu hodně poptávek na práci- myslíte si, že tohle je to správný místo, kde jsou ti nejlepší. Nebo aspoň se tu občas mihnou ti nejlepší, právě hledající si práci.
    8, podporuje/radíte i jiným projektům?
    9, pochopil jsem to dobře, že začátky- než se začalo s parfums.cz, byli další eshopy s prodejem zboží. Jde mi o to, jestli u provozovatelů eshopu ,to co prodávají, je srdcovka- láska ke dřevu, parfémům, pekař k mouce,… atd, nebo to je jen láska k obchodu- koupit a prodat (cokoliv/kamkoliv).
    10, museli jste v začátcích nakupovat na sklad, nebo jste zboží dostali na koncesní smlouvu na sklad? Je možné dostat od výrobce zboží (jakékoliv) na sklad bez peněz?


    Děkuji za odpovědi, některé jsou osobní a některé o parfums.cz, vše je na Vás:)

    Děkuji Martin

  28. Citace Původně odeslal Eastwood Zobrazit příspěvek
    Adyea - jako pardon, ale co tady tvrdite je jen smes polopravd, mytu a nesmyslu. Evidentne to neznate.
    v jídle to tak je, oblečení to samé, kosmetika to samé, nevěřím že parfémy jsou jiné. Samozřejmě prodejce bude tvrdit že parfém v Německu je stejný jako v ČR nebo Rumunsku, ale z vlastní zkušenosti to tak není, několikrát jsem srovnával zcela totožné výrobky. Logicky to distributor, výrobce a prodejce popře, ale je to tak skoro v každém sortimentu.

    A jak Radek psal pěkně že občas výrobce změní složení - napsal to samozřejmě z pozice prodejce, stejně jako by to napsal výrobce či distributor, důvodem ve spoustě případů bude snižování nákladů, lidi se něco naučí kupovat a pak se to začne šidit. I v elektronice např. u mobilů má výrobce potřebu ušetřit 5 korun, protože na těch kusech to dělá miliony a že zrovna parfémy by byla jiná liga kde jsou všichni ti hodní a poctiví - tomu snad nevěříte :-)

  29. 1, nepřemýšlel jste nad vlastním byznysem?
    Mam nejake veci, ktere si budu chtit zkusit, ale zatim jsem si na ne neudelal cas. Neni treba spechat. Ale ambice vybudovat vlastni mega firmu nemam. Spis takove zajimave projekty.

    2, je pro vás jednodušší, kvůli zodpovědnosti za rozhodnutí být zaměstnancem? Myslíte, že jako majitel byste udál věci jinak?
    Zodpovednosi se nebojim, ale byti podnikatelem znamena resit urcite veci, ktere mne absolutne nebavi. Kdyz jsem zamestnanec, muzu se venovat tomu, co mne bavi a v cem jsem dobry. Takto bych musel resit spousty omacky, ktera je ubijejici a zaroven nezbytna. Obe ty strany maji vyhody a nevyhody a ja si zvolil tuto cestu. Nicmene v obecne rovine ti, co jsou majitele firem, zivnostnici apod. maji muj respekt, ze dokazi spojit to co delaji s tou kopou casto otravne, ale nutne, operativy a jsem rad, ze prost nemusim tyto veci resit a mam v tomto ohledu cistejsi hlavu.

    Nejsem si jisty, zda bych veci delal nejak jinak. Vidim u nas jak se to dela a ze to funguje. Samozrejme kdybych tyto zkusenosti nemel, asi bych hledal vlastni cestu, ktera by fungovala proste jinak.

    3, máte desatero úspěšného spuštění a provozu eshopu či byznysu- jakéhokoliv? Dá se to nakopírovat?
    Nemam, ale uvazuji, ze bych nejake "moudra" sepsal a zacil s tim jezdit po konferencich :) Neverim na obecne fungujici recepty vedouci k uspechu. Takove to "prodavej cemu rozumis". Vidim kolem sebe uspesne co dleaji neco uplne jineho, vidim kolem sebe uspesne, kteri maji treba web, ktery popira cokoli co je obecne doporucovano a funguji vyborne a jini delaji vse TOP a v tom cemu rozumi a neuspeji. Mit ten recept, tak bych si skakal dva metry vysoko.
    Nicmene jsou urcite veci, ktere obecne funguji a nefunguji, ale nezle spolehat na to, ze kdyz to dodrzim, tak uspeji.
    Pro mne jsou podstatne asi dve veci. Zvolit si dobry nazev a nikdy lidem nelhat.

    4, na webtrhu se prodává spousta eshopu, co si o nich myslíte? (většinou prodávají, jelikož už nemají na podnikání čas, i když jim to vydělává peníze, skoro bez práce). Aspoň většinou to tam takhle píšou.
    Nekdy na to kouknu, protoze to vypada na popis zajimave, ale mam za to, ze je to vetsinou totalni odpad a ty duvody jsou proste jen vymyslene, aby to vypadalo pekne. Ono udelat web je to nejmensi. Stejne jako si najit ty obecne znamene dodavatele v tom oboru. A na tom vetsina tech nabidek stoji. Obcas je tu neco, co vypada zajimave a pokud by se na to clovek podival vice, asi by tam nasel nejaky potencial. Dvakrat jsem byl i prodeje ucasten, kdyz mne o to jeden clovek pozadal a proste ty data byly scifi. Kdyz jsem to zacali resit do hloubky, tak na konci rovnice byly uplne jine vysledky. Zda zamerne nebo nevedomosti nevim.
    Navic porad mi chrousta hlavou, ze pokud neco vydelava treba 40-50tis. mesicne cisteho, ze se tomu cloveku proste nevypalti si na to nekoho najmout a jet s tim dal. Ale nevidim do hlav tech prodejcu, treba je to pro ne velka zatez a kdyz se ji zbavi, tak vydelaji vice, i to je mozne.

    5, co zodpovědnost za tak velký/obrovský byznys? Nejsou to nervy?
    Vyhodou je, ze ten obrovsky byznys nevznikl ze dne na den. Kdyz jsem prisel meli jsme obrat v jednotkach milionu a dnes je to jinde. A tak jak rostla ta firma, rostl jsem s tim, takze to nebyl nejaky sok. A on ten balik penez, za ktery zodpovidam v ramci marketingu je porad stejne velky vuci obratu a ma stejne nasledky jako mel, jen ta absolutni suma je jina. Takze jo, jsou to nervy, ale zase si myslim, ze to delame dobre, mame nejake zkusenosti, takze nejakou fatalni botu bychom ani nebyli schopni udelat. Samozrejme nervy jsou v tom, zda se nam podari splnit to, co splnit potrebujeme. Ale toto je zrovna to, co mne na tom hodne bavi. A navic je v tom nutne i sebevedomi, proste vim, ze to zvladneme o to vice, ze vim, ze ten tym je opravdu schopny.

    6, na webtrhu jste taky často- hledáte tu inspiraci? Máte tu hodně poptávek na práci- myslíte si, že tohle je to správný místo, kde jsou ti nejlepší. Nebo aspoň se tu občas mihnou ti nejlepší, právě hledající si práci.
    Webtrh je super misto pro mne. Asi pro ty, co se zivi na volne noze a hledaji tu zakazky to tak nevypada, ale pro mne fajn. Hodne podnetu, inspiraci, zajimavych zjisteni apod. Navic jsou tu i velmi uspesni lide, kteri maji co rici a rad si jejich veci prectu. Za ty roky jsem tu nasel ne az tolik zamestnancu, ale kontaktu, ktere vyuzivame pravidelne apod. A musim rici, ze nikdy jsem se tu nespalil s kvalitou prace. Ale je taky pravda, ze nehledam NS za 50 Kc apod. Proste tak jako si cenim sveho casu, cenim si casu a prace druhych a to se pak odrazi v tom, ze dodaji veci kvalitne.
    Proste kdyz chci dat za parky 50 Kc/kg dostanu kilo mouky a tuku. Kdy dam 200 tak dostanu kvalitni maso. A je na mne co si vyberu.

    8, podporuje/radíte i jiným projektům?
    Neradim, na to se necitim. Maximalne davam svuj pohled a nazor. Ale ano, cast volneho casu jako konicek venuji tomu, ze se s lidma bavim. Na druhou stranu priznam, ze je pro mne slozite radit a davat pohled na ty, co jsou v uplnem zacatku. Musel bych asi dlouho sedet, abych si udelal nejaky plan na to, jak zacit treba s eshopem a mit v kapse 20tis.
    Ale uz jsem si rikal, ze bych zkombinoval otazku jedna s otazkou 8 a sel do nejakeho projektu kapku vice. Ale musi prijit neco zajimaveho.
    Ale neumim si to ted predstavit, protoze porad mam co delat a je to porad zajimavejsi a zajimavejsi a bavi mne to cim dal vice.

    9, pochopil jsem to dobře, že začátky- než se začalo s parfums.cz, byli další eshopy s prodejem zboží. Jde mi o to, jestli u provozovatelů eshopu ,to co prodávají, je srdcovka- láska ke dřevu, parfémům, pekař k mouce,… atd, nebo to je jen láska k obchodu- koupit a prodat (cokoliv/kamkoliv).
    Pokud vim, tak zakladatel parfums mel predtim eshopy s mobily a k parfemum se dostal nahodou. Do znacne miry je to proste obchod. Kazdopadne to co prodavame je velmi symapaticky sortiment, ktery z nejake casti pouziva kazdy a je prijemny. Samozrejme se nevyznam v make-upu jako treba v pneumatikach z pohledu muze, ale za ty roky o tom vime uz taky pomerne hodne a je mezi nami i dost "parfemovych maniaku" co to proste maji radi a postupne tomu taky propadame.

    10, museli jste v začátcích nakupovat na sklad, nebo jste zboží dostali na koncesní smlouvu na sklad? Je možné dostat od výrobce zboží (jakékoliv) na sklad bez peněz?
    Od pocatku jsme meli vlastni sklad a jinak to ani u naseho oboru nejde. Splatnosti u nas v podstate neexistuji a dlouho trva, nez se to u noveho odberatele zmeni. Takze pokud chce jit nekdo do tohoto segmentu, mel by se pripravit na to, ze vlastni zasoby jsou proste nezbytne.

  30. Citace Původně odeslal adyea Zobrazit příspěvek
    v jídle to tak je, oblečení to samé, kosmetika to samé, nevěřím že parfémy jsou jiné. Samozřejmě prodejce bude tvrdit že parfém v Německu je stejný jako v ČR nebo Rumunsku, ale z vlastní zkušenosti to tak není, několikrát jsem srovnával zcela totožné výrobky. Logicky to distributor, výrobce a prodejce popře, ale je to tak skoro v každém sortimentu.

    A jak Radek psal pěkně že občas výrobce změní složení - napsal to samozřejmě z pozice prodejce, stejně jako by to napsal výrobce či distributor, důvodem ve spoustě případů bude snižování nákladů, lidi se něco naučí kupovat a pak se to začne šidit. I v elektronice např. u mobilů má výrobce potřebu ušetřit 5 korun, protože na těch kusech to dělá miliony a že zrovna parfémy by byla jiná liga kde jsou všichni ti hodní a poctiví - tomu snad nevěříte :-)

    Ne, nejsou všichni hodní a poctiví. V něčem rozdíly jsou. Osobně jsem viděl a poznal rozdíl v pivu Heineken z Holandska a z Penny, které bylo vyrobeno v Madarsku. Byl jsem u toho, když jsme zkoušeli, která plína Pampers pro kategorii 9-16kg (česká z drogerie Teta nasála o 1,1 deci méně, než ta samá zakoupená v Mnichově v řetězci Aldi). A řada dalších potravin má také rozdílné složení.

    Ovšem trvám na tom, že v parfémech se nevyznáte a vůbec nevíte, jak to na EU trhu u nich chodí. Analogicky jste změny ve složení potravin kvůli zisku jen vztáhnul i na oblast parfémů. CZ trh a vůbec středoevropský trh je pro výrobce natolik marginální, že se producentům nevyplatí produkty jakkoli odlišovat, doplňovat CZ texty na obal apod. A už vůbec ne, vyrábět stejné vůně s nějakým nižším nebo rozdílným složením. Nesmysl. Naopak, některé z velkých eshopů v ČR dodávají přímo i kamenným prodejnám a novinky mají dříve v nabídce, než parfémové řetězce. A zajímavé, že v kamenných krámech a řetězcích nikdo podobný nesmysly neřeší :) Ano, stejné vůně se mění. Slavná Evropská unie totiž zakáže používat určitou chemickou látku, tak i velký DIOR musí poslechnout a prostě ji v parfému musí nahradit jinou, velmi podobnou. A takovej parfém pak může vonět odlišně, než stejnej, zakoupenej o dva roky dříve.

    Šizení parfémů, jejich ředění a další nesmysly je prostě HOAX jak Brno. Existují fejky (aukro apod.), ale u velkých eshopů je nenajdete, dávno by si je oficiální distributor podal a zakázal jim prodej. Evidentně RadkoviO veřit nechcete a necháte se oblbnout rádoby odbornými tvrzeními, přestože pro to nemáte (ani nenajdete) jediný rozumný důvod ani důkaz. Smutný je (i když z obchodního hlediska pochopitelný) že na těchto nesmyslných tvrzeních se podílí třeba i český/slovenský zástupce některých značek Fann, který podobné nesmysly a polopravdy občas do tisku vypouští, aby „očernil“ svoji konkurenci, které ale přitom sám dodává. Evidentně se stále najdou lidé, kteří tomu i bez důkazu věří.

  31. Sice už se tu začala řešit kvalita parfémů, ale mám otázku na službu jako je twisto nebo kupnajisto. Neuvažovali jste tohle zavést do eshopu parfums, nebo je nějaký viditelný trend v tomhle v zahraničí, třeba, že tohle si eshop řeší sám na vlastní náklady se zákazníkem?

    Na idnesu byla nějaká slabá recenze
    Vyzkoušeli jsme e-shopy v Německu a v Česku. Výsledné skóre 3:1 - iDNES.cz…
    "V Německu mohou v řadě internetových obchodů zákazníci zaplatit až po převzetí a rozbalení zásilky"

    Já jsem tohle využil už několikrát a líbí se mi to, zaplatil jsem všechny .-)

    A jak na to pohlížíte vy sám, zda to má budoucnost u nás a rozšíří se to do každého druhého eshopu.

Hostujeme u Server powered by TELE3