Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Stránka 1 z 12 123456789101112 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 356

Hexageek zlá skúsenosť - skoro týždeň výpadok a pokračuje

  1. Zdravím,
    chcem sa s vami podeliť s moju skúsenosťou s firmou hexageek. Minulý rok som potreboval pre jednu svoju anglickú stránku hosting v USA. Ponuka hexageeku vyzerala slušne, tak som to zobral. Podpora bola ochotná a poradila aj s nastaveniami v admine. No potom prišiel prvý problém. V marci mali výpadok viac ako jeden deň - údajne bol problém s pripojením do USA. V ten deň bola komunikácia strašná. Telefón zdvihli len raz, aj to som mal pocit, že som niekoho zobudil. Ďalšie telefóny boli hluché alebo smerovali na škôlku (to nie je vtip, teraz majú na stránke len jeden telefón). Email neodpovedal a na chate ma neskôr zrejme zablokovali. Keď sa to vyriešilo, tak už zrazu všetci komunikovali a dostal som asi pol roka zadarmo. Tu som spravil prvú veľkú chybu, že som neodišiel. Ale povedal som si, že to hádam vyriešili a už sa to nezopakuje.
    No v stredu (17.7.) začal ďalší výpadok (vlastne v utorok pred polnocou) a pokračuje do DNES. V prvý deň mi povedali, že je zase problém s pripojením. Keď som žiadal o zálohy, tak mi bolo povedané, že mi ich za chvíľu pošlú. Samozrejme nič neprišlo. Na druhý deň mi už napísali, že im servery zhabala polícia a momentálne pracujú na zálohách. Ďalšie dni mi už len arogantne odpisujú, že mi stanovisko už poslali. Už dávnejšie sa chválili, že zálohy majú v Bratislave, tak kde je problém ?
    Nemám skúsenosti so správou serverov, no prečo mi nemôžu poslať zálohy už skoro týždeň mi je záhadou. A že im nefunguje phpmyAdmin, ktorý bol tiež na tom serveri, im je asi jedno. Možno som divný, ale mať skoro týždeň výpadok nie je normálne.
    Našťastie mám zálohy hlavných webov, len by som si ich rád skontroloval. Pár menších nemám.

    Čakám na vyjadrenie od nich, keďže na chate sa nič presnejšie nedozviem. Dúfam, že to nejako dotiahnem do konca.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Cela situace je trosku jinak

    1) Kanadska policie zabavila 3 servery, coz se dotklo asi 2800 domen.
    2) Skoro 48 hodin trvalo nez se pres pravnika podarilo zajistit obsah soudniho prikazu a duvod toho proc doslo k zabaveni
    3) Sami jsme poradne dlouhou dobu nevedeli co muzeme vubec delat. Do ted vlastne ani nemame seznam webu kvuli kterym doslo k zabaveni.
    4) dle policie na serverech bezeli nejake falesne eshopy a nekolik podpurnych webu pro phishing. Nikdo nas na jejich existenci
    nebo pripadne problemy neupozornil proto nas cela vec docela zarazila a dost prekvapila.
    5) na serveru je asi 10 ceskych/slovenskych zakazniku.
    6) postupne zpristupnujeme zalohy a pokousime se obnovit weby. Ale kvuli mnozstvi je to hodne prace..
    7) cela vec je pomerne narocna protoze tam provider zablokoval skupinu IPv4 a Ipv6 adres ktere byly k temto serverum
    routovany. Takze pri transferu se musi menit DNS a migrovat i DNS zaznamy.
    8) je nutne proste vyckat. vsechny zakazniky postupne informujeme a resi se to.

  4. Taky jsem byl u Hexageek a mám podobnou zkušenost. Viz vlákno Hexageek zde.

    Moje rada: běž od nich pryč.

    Mají sice super ceny, ale to je tak vše. Jinak neustálé problémy.

    Mám u nich také dvě .sk domény, zaplatil jsem prodloužení přes Paypal. Pak se jentak dívám, a jedna byla v expiraci. Prý problém na slovenské straně.
    Domény berou u Gransy. Tam jsem psal a prý se slovenskou stranou není žádný problém ohledně prodlužování, takže jednoznačně chyba Hexageeku.

  5. Citace Původně odeslal matoni555 Zobrazit příspěvek
    Taky jsem byl u Hexageek a mám podobnou zkušenost. Viz vlákno Hexageek zde.

    Moje rada: běž od nich pryč.

    Mají sice super ceny, ale to je tak vše. Jinak neustálé problémy.

    Mám u nich také dvě .sk domény, zaplatil jsem prodloužení přes Paypal. Pak se jentak dívám, a jedna byla v expiraci. Prý problém na slovenské straně.
    Domény berou u Gransy. Tam jsem psal a prý se slovenskou stranou není žádný problém ohledně prodlužování, takže jednoznačně chyba Hexageeku.
    Ano samozrejme slovensky registr je dokonaly a plne funguje.. Takze chyba je u nas. No mozna taky se zamyslet proc kvuli polofungovani sk.nic hodne webhostingu tyhle .sk domeny radeji neprodava.

  6. Citace Původně odeslal HexaGeek Zobrazit příspěvek
    Cela situace je trosku jinak

    1) Kanadska policie zabavila 3 servery, coz se dotklo asi 2800 domen.
    2) Skoro 48 hodin trvalo nez se pres pravnika podarilo zajistit obsah soudniho prikazu a duvod toho proc doslo k zabaveni
    3) Sami jsme poradne dlouhou dobu nevedeli co muzeme vubec delat. Do ted vlastne ani nemame seznam webu kvuli kterym doslo k zabaveni.
    4) dle policie na serverech bezeli nejake falesne eshopy a nekolik podpurnych webu pro phishing. Nikdo nas na jejich existenci
    nebo pripadne problemy neupozornil proto nas cela vec docela zarazila a dost prekvapila.
    5) na serveru je asi 10 ceskych/slovenskych zakazniku.
    6) postupne zpristupnujeme zalohy a pokousime se obnovit weby. Ale kvuli mnozstvi je to hodne prace..
    7) cela vec je pomerne narocna protoze tam provider zablokoval skupinu IPv4 a Ipv6 adres ktere byly k temto serverum
    routovany. Takze pri transferu se musi menit DNS a migrovat i DNS zaznamy.
    8) je nutne proste vyckat. vsechny zakazniky postupne informujeme a resi se to.
    Z mojho pohladu je cela situacia presne taka, aku som ju popisal.
    Nerozumiem, prečo mi toto nemohli napisat cez podporu. To chapem, ze nahranie vsetkych serverov trva dlho, ale preco mi nemozete skopirovat zalohy, ktore mate v Bratislave ? Tam by problem nemal byt.

  7. Citace Původně odeslal Marty_SVK Zobrazit příspěvek
    Z mojho pohladu je cela situacia presne taka, aku som ju popisal.
    Nerozumiem, prečo mi toto nemohli napisat cez podporu. To chapem, ze nahranie vsetkych serverov trva dlho, ale preco mi nemozete skopirovat zalohy, ktore mate v Bratislave ? Tam by problem nemal byt.
    to vam podpora ale rekla, ze servery zabavila policie, a obnoveni proste zabere cas. Takovych jako je vas pozadavek jsou stovky. A dat je nekolik TB .. To proste neni hned.

  8. Citace Původně odeslal HexaGeek Zobrazit příspěvek
    to vam podpora ale rekla, ze servery zabavila policie, a obnoveni proste zabere cas. Takovych jako je vas pozadavek jsou stovky. A dat je nekolik TB .. To proste neni hned.
    Takto dopodrobna ani nahodou.
    To hej, ale takmer tyzden je tiez dost dlha doba, takze neviem, ci to este bude trvat dalsi tyzden alebo mesiac.

  9. jo jo, já to tady před půl rokem říkal že je to rychlokvaška a že tomu dávám tak maximálně rok, na konci roku uvidíme. (všichni jste mě tenkrát sepsuli) Je to prosté, jenom Wedos, nebo maximálně Savana, nic víc!!

  10. Citace Původně odeslal krnac Zobrazit příspěvek
    jo jo, já to tady před půl rokem říkal že je to rychlokvaška a že tomu dávám tak maximálně rok, na konci roku uvidíme. (všichni jste mě tenkrát sepsuli)
    No ved, kym nie je problem, vsetko slapalo, ale pride problem a hned sa vsetko ukaze.

  11. Nějak se mi té pohádce o Policii nechce věřit, ale je to jenom můj pocit

  12. Citace Původně odeslal krnac Zobrazit příspěvek
    Nějak se mi té pohádce o Policii nechce věřit, ale je to jenom můj pocit
    to neni pohadka, podobne zksuenosti nejen ze sfery webhostingu uz mam a policie fakt kvuli casti spatnych klientu odstavi prostredky i vsem ostatnim, protoze nevi co jineho delat, komunikace extremne pomala, takze co se deje vis az za mesic a resi se to dalsi 4 mesice nez se vubec dojde k nejakemu zaveru... Že se to vazne stalo hexageeku verim, protoze se podobne veci vazne stavaji i presto, ze je to treba pro me naprosto nepochopitelne reseni problemu - asi jedou s heslem "proc to resit slozite, kdyz to jde jednoduse tak, ze krome par webu co poskozuji, poskodime jeste tisice dalsich - hlavne ze my si praci ulehcime"...

  13. O.K. je to jenom můj dojem, nemám to vůbec nijak podložené a popravdě je mi to jedno.

    ---------- Příspěvek doplněn 22.07.2013 v 18:03 ----------

    A nebo víte co, Hexagek dejte sem příkaz od policie, osobní udaje retušnětě, nějak mám dojem že ze svých zákazníků děláte voly.

  14. Stát se to může, policie to takhle opravdu někdy řeší. To ale neříká nic o tom, zda se to stalo zrovna v tomto případě, osobně bych tomu taky moc nevěřil :) A když už, tak by to mohli v Hexa vyřešit jinak a ne napsáním po týdnu na Webtrhu.

    Jaký je problém obepsat těch " asi 10 ceskych/slovenskych zakazniku. "? Nebo i těch dalších 2800 webů je u Hexa? Tak tomu nevěřím ani za zlaté prase.

    Takže klasika Hexafíkovina, hlavně že když může hodit špínu na někoho jiného (kdo dělá lautr to samé co on), tak mu prstíky jen kmitají:))

  15. Podobnych veci se dejou desitky, v USA, v CR , v UK a na Slovensku uplne v pohode spolupracujeme s polici nebo CERT tymy, neni tydne kdyby nam nedosel nejaky soudni prikaz. Tady v evrope jsou to aktivity policie vuci urcitym skupinam. A nikdy zadny problem nebyl. Uz parkart dorazila policie do Brna, kde je suport , a chteli server co je napr. v Bratislave nebo v Praze, A taky casto chteji zabavit VPS server.. To vam potvrdi kazdy vetsi kdo ma par serveru. Ted napr. navic resime i velke mnozstvi fraud plateb z Jizni Korey a Vietnamu. O tom je zivot a business. Vemte si jak pred par lety zabavli nekolik serveru websupportu kdyz nekdo z jejich serveru hacknul masiny NBUSR .. Kazdy ma v obchodnich podminkach zasah vysi moci a statni judisdikce..

    ---------- Příspěvek doplněn 22.07.2013 v 19:21 ----------

    Citace Původně odeslal Nergall Zobrazit příspěvek
    Stát se to může, policie to takhle opravdu někdy řeší. To ale neříká nic o tom, zda se to stalo zrovna v tomto případě, osobně bych tomu taky moc nevěřil :) A když už, tak by to mohli v Hexa vyřešit jinak a ne napsáním po týdnu na Webtrhu.

    Jaký je problém obepsat těch " asi 10 ceskych/slovenskych zakazniku. "? Nebo i těch dalších 2800 webů je u Hexa? Tak tomu nevěřím ani za zlaté prase.

    Takže klasika Hexafíkovina, hlavně že když může hodit špínu na někoho jiného (kdo dělá lautr to samé co on), tak mu prstíky jen kmitají:))
    sorry ale musite to brat v globalu, obnoveni webu dela support v CR, a nikdo nema zadnou prioritu. Postupuje se jeden web po druhym
    Pocitame ze do dvou dnu bude problem plne vyresen.

  16. Jednu věc ale stále nechápu, a to je přístup Hexageeku, který ukazují zde v diskusi. Dodali sice podrobné vysvětlení, co se děje, ale ani slovo o omluvě, jen házení viny jinam, ani slovo o tom, za jak dlouho bude situace vyřešena, ani slovo o tom, proč už zálohy nahrány nejsou a weby nejedou jinde (třeba z ČR) - že nahrání několika TB dat trvá dlouho, to neberu, týden je moc dlouhá doba, prostě žádné alternativní řešení. A weby a eshopy zákazníků stojí, Hexageek to evidentně nijak extra nevzrušuje. Takový přístup už je na žalobu za ušlý zisk, ovšem zde je otázka, co má Hexageek ve smlouvě.

  17. Citace Původně odeslal Caesar Zobrazit příspěvek
    Jednu věc ale stále nechápu, a to je přístup Hexageeku, který ukazují zde v diskusi. Dodali sice podrobné vysvětlení, co se děje, ale ani slovo o omluvě, jen házení viny jinam, ani slovo o tom, za jak dlouho bude situace vyřešena, ani slovo o tom, proč už zálohy nahrány nejsou a weby nejedou jinde (třeba z ČR) - že nahrání několika TB dat trvá dlouho, to neberu, týden je moc dlouhá doba, prostě žádné alternativní řešení. A weby a eshopy zákazníků stojí, Hexageek to evidentně nijak extra nevzrušuje. Takový přístup už je na žalobu za ušlý zisk, ovšem zde je otázka, co má Hexageek ve smlouvě.
    To si delate strandu ? Skuste u nekolika stovek webu upravovat konfiguraky a napojovat weby na DB. Kazdy kdo neco
    obnovoval a podobneho resil tak vi co je to za obrovsky mnozstvi prace. Vcetne zmeny DNS zaznamu. Do toho si zahrnte 20 dotazu dene od kazdyho zakaznika
    s otazkou "uz je to hotovy". A vemte si velke mnozstvi multihostingu s plno MFA a malych webu. Jo web na wordpresu obnovite behem 2 minut. Ale co
    web ktery je napsany na vlastnim CMS, skuste si najit konfiguracni soubor daneho webu. K tomu pak milion dotazu zakaznika ze ta soucast webu mu nejede atd..
    My to se zakazniky resime. Vy vypadkem postizeny nejste, nevidime ani duvod o tom informovat na WT, Marty je jediny zakaznik ktereho se to dotklo a je na
    webtrhu.

    Nikdo v kdo se ocitne ve velkem problemu to nezvlada jednoduse. Kdyz napriklad padne cast sluzeb banky nebo nejake velke instituce co je postavne na infromacich tak oni vezmou 50 externistu a posadi je do extra mistnosti jen pro reseni daneho problemu a presto to nestaci. V CR jsme na to pripraveni mnohem lepe, servery kvuli nove sluzbe kterou pripravujeme bezi defakto delsi dobu v dualu a vse jsme schopni obnovit v radu hodin i kdyz jde o velke mnozstvi webu.

  18. Citace Původně odeslal HexaGeek Zobrazit příspěvek
    Podobnych veci se dejou desitky, v USA, v CR , v UK a na Slovensku uplne v pohode spolupracujeme s polici nebo CERT tymy, neni tydne kdyby nam nedosel nejaky soudni prikaz. Tady v evrope jsou to aktivity policie vuci urcitym skupinam. A nikdy zadny problem nebyl. Uz parkart dorazila policie do Brna, kde je suport , a chteli server co je napr. v Bratislave nebo v Praze, A taky casto chteji zabavit VPS server.. To vam potvrdi kazdy vetsi kdo ma par serveru. Ted napr. navic resime i velke mnozstvi fraud plateb z Jizni Korey a Vietnamu. O tom je zivot a business. Vemte si jak pred par lety zabavli nekolik serveru websupportu kdyz nekdo z jejich serveru hacknul masiny NBUSR .. Kazdy ma v obchodnich podminkach zasah vysi moci a statni judisdikce..

    ---------- Příspěvek doplněn 22.07.2013 v 19:21 ----------



    sorry ale musite to brat v globalu, obnoveni webu dela support v CR, a nikdo nema zadnou prioritu. Postupuje se jeden web po druhym
    Pocitame ze do dvou dnu bude problem plne vyresen.
    To myslite tieto - http://www.hexageek.com/cze/pages/terms-of-service (prazdna strana). Radsej za tri alebo styri dni sa skusim informovat opat. Inak na webtrh som s tym nechcel ist, ale ked som posledne dni nedostal ziadnu novu spravu, nemal som na vyber.

  19. Citace Původně odeslal Marty_SVK Zobrazit příspěvek
    To myslite tieto - http://www.hexageek.com/cze/pages/terms-of-service (prazdna strana). Radsej za tri alebo styri dni sa skusim informovat opat. Inak na webtrh som s tym nechcel ist, ale ked som posledne dni nedostal ziadnu novu spravu, nemal som na vyber.
    Je nam proste lito, je to vec kterou my neovlivnime, ale pracujeme na tom jako o zivot..

  20. Citace Původně odeslal HexaGeek Zobrazit příspěvek
    Je nam proste lito, je to vec kterou my neovlivnime, ale pracujeme na tom jako o zivot..
    Tak takovouhle odpověď bych po týdnu mlčení od svého ISP vážně chtěl dostat :))

    Ale vaše zákazníky přeci vůbec nemusí zajímat proč nejste schopni problém vyřešit, těm to může být úplně putna. Máte to mít prostě vyřešené lépe, být zabezpečeni proti různým situacím. A pokud nejste, tak si najměte těch 50 externistů, když to jinak nejde.

  21. Citace Původně odeslal HexaGeek Zobrazit příspěvek
    To si delate strandu ? Skuste u nekolika stovek webu upravovat konfiguraky a napojovat weby na DB. Kazdy kdo neco
    obnovoval a podobneho resil tak vi co je to za obrovsky mnozstvi prace. Vcetne zmeny DNS zaznamu. Do toho si zahrnte 20 dotazu dene od kazdyho zakaznika
    s otazkou "uz je to hotovy". A vemte si velke mnozstvi multihostingu s plno MFA a malych webu. Jo web na wordpresu obnovite behem 2 minut. Ale co
    web ktery je napsany na vlastnim CMS, skuste si najit konfiguracni soubor daneho webu. K tomu pak milion dotazu zakaznika ze ta soucast webu mu nejede atd..
    My to se zakazniky resime. Vy vypadkem postizeny nejste, nevidime ani duvod o tom informovat na WT, Marty je jediny zakaznik ktereho se to dotklo a je na
    webtrhu.

    Nikdo v kdo se ocitne ve velkem problemu to nezvlada jednoduse. Kdyz napriklad padne cast sluzeb banky nebo nejake velke instituce co je postavne na infromacich tak oni vezmou 50 externistu a posadi je do extra mistnosti jen pro reseni daneho problemu a presto to nestaci. V CR jsme na to pripraveni mnohem lepe, servery kvuli nove sluzbe kterou pripravujeme bezi defakto delsi dobu v dualu a vse jsme schopni obnovit v radu hodin i kdyz jde o velke mnozstvi webu.
    Srandu si nedělám. Zálohy máte mít kompletní (a ne jednou). Tzn. včetně veškerých konfiguračních souborů a dalších složek. Jaký je problém, když vypadne server, vím, protože už přes 10 let pro všechny své projekty a zákazníky provozuji vlastní hostingový server. Několikrát jsem i stěhoval, občas se objeví nějaký problém. Takže problematiku chápu. Jde jen o desítky webů, ale je to spousta práce. JENŽE: nejsem hostingová společnost, která by měla mít mnohem lepší možnosti jako např. lépe automatizované procesy, rychlejší infrastrukturu, více techniků, kteří budou (na směny) dělat 24/7, bude-li to nutné, atd. Týdenní výpadek se IMHO omluvit nedá, i kdyby Vám zabavili všechny servery on-site. Máte přece další datacentra a zálohy jednoho datacentra jistě neuchováváte přímo v něm, ale v datacentru jiném. Tak kde je problém?

  22. Když na tom pracuje jeden člověk, tak se nedivte, že to trvá tak dlouho. Telefony na podpoře už brát také nestíhá.

  23. Neustále se tady oháníte že máte své služby všude po světě, zkuste mě navést třeba na to jak se na vás dostane zákazník třeba z US, nebo Německa atd. včetně cizojazyčných stánek, bud jsem debil já nebo nevím jak na to, takže jsem za oceánem a hledám hosting, kam mám kouknout, děkuji

    ---------- Příspěvek doplněn 24.07.2013 v 19:20 ----------

    Mohu prosím požádat o odpověď ??? děkuji

  24. Takže je piatok a stále to nefunguje a ani mi nikto nič neposlal, asi idú na nejaký osobný rekord :)

  25. vsechny transfery a obnovy byly dokonceny, dnes vas bude kontaktovat support k doreseni veci.

  26. Hexageek, to že se občas sebere nějaký stroj policii chápu, i to že obnovování stovek webů zabere mraky času, ale proč Martymu nedáte někam na FTP jeho tar se zalohama to mi hlava nebere. Však to musí zabrat pouze pár minut a rozhodně ne týden.

  27. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Hexageek, to že se občas sebere nějaký stroj policii chápu, i to že obnovování stovek webů zabere mraky času, ale proč Martymu nedáte někam na FTP jeho tar se zalohama to mi hlava nebere. Však to musí zabrat pouze pár minut a rozhodně ne týden.
    Nemuzete od jednoho technika chtit praci kterou bezne delaji 3.

  28. Citace Původně odeslal HexaGeek Zobrazit příspěvek
    vsechny transfery a obnovy byly dokonceny, dnes vas bude kontaktovat support k doreseni veci.
    No včera ma nikto nekontaktoval, uvidíme dnes.

  29. Len pre info. K webom som sa nakoniec dostal 2.8. Čiže to trvalo pol mesiaca :)

  30. Síla, nedovedu si představit že bych dál u takovéto společnosti dál hostoval.

  31. diky za sdileni zkusenosti, mam ted o neco lepsi pocit, ze si na me jen nezasedli, ale ze nedostatek komunikace je jejich obecnej problem. v obou pripadech ale rychle pryc...

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3