Kvalitní e-mailing již od 0,01 Kč | Vyzkoušejte náš cool e-mailing | coolemailing.cz
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 37

Wedos - odpojil web

  1. Wedos nám odpojil jeden z webů, prý kvůli velkému obsahu produktových obrázků v jedné složce.

    Jde o prestashop. Wedos má na webu uvedeno Prestashop kompatibilní.

    Hodlám to řešit, podle mého si to nemůže dovolit.

    Máte informaci o nějakém omezení plynoucím ze smlouvy?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Dovolit si to může, je to jen na něm když Vás odmítne.

  4. Mají to v podmínkách, s těma jsi souhlasil a zajisté jsi je četl že? http://hosting.wedos.com/cs/podminky.html

  5. Citace Původně odeslal martin64 Zobrazit příspěvek
    Máte informaci o nějakém omezení plynoucím ze smlouvy?
    Vy jste si necetl svou smlouvu, nez jste uzavrel obchodni vztah?

  6. Čekal bych, že vám dají aspoň nějaký čas na zjednání nápravy. Jestli to bez varování utnuli, tak to nepovažuju za férové jednání.
    Bohužel je plně v souladu se smluvními podmínkami a nenapadá mě zákon, s nímž by byly v tomto bodu v rozporu

  7. Otázkou také je, co v té složce opravdu máte.

  8. V podobných případech nikoho bez varování nevypínáme. Upozorňujeme opakovaně. Podobných případů, kdy došlo k vypnutí jsou jednotky kusů (celkového počtu desítek tisíc webů). Je to krajní řešení a to v situaci, kdy klient nereaguje nebo situaci dlouhodobě neřeší a naopak se situace zhoršuje.
    Tento případ se řešil dlouhodobě a to více než rok - od 2. 4. 2012. Před rokem tam bylo přes 260 tisíc souborů v jedné složce. Počet se za rok nesnížil, ale navýšil.

  9. Wedos si před chvílí prohlížel téma a pak někam zmiznul. Předpokládám, že matin64 už dostal nějaké vyslvětlující PMko :-)

    Tak beru zpět. 260k je solidní číslo :-)

  10. Citace Původně odeslal 365solutions Zobrazit příspěvek
    Wedos si před chvílí prohlížel téma a pak někam zmiznul. Předpokládám, že matin64 už dostal nějaké vyslvětlující PMko :-)
    Ne, martin64 dostal jen dotaz o jaký web se jedná. Ještě neodpověděl. Mezitím jsme si web našli sami, protože vypnutých webů je minimum (je to skutečně krajní řešení).
    Naše vysvětlení je již výše. Řešilo se to nejméně desetkrát v průběhu roku a bylo vyměněno několik desítek e-mailů. Není to tedy bez varování.

    Opakujeme:
    V podobných případech nikoho bez varování nevypínáme. Upozorňujeme opakovaně. Podobných případů, kdy došlo k vypnutí jsou jednotky kusů (celkového počtu desítek tisíc webů). Je to krajní řešení a to v situaci, kdy klient nereaguje nebo situaci dlouhodobě neřeší a naopak se situace zhoršuje.
    Tento případ se řešil dlouhodobě a to více než rok - od 2. 4. 2012. Před rokem tam bylo přes 260 tisíc souborů v jedné složce. Počet se za rok nesnížil, ale navýšil.

    Jsou klienti, kteří mají třeba 2 miliony souborů v jednom adresáři, ale situaci postupně řeší. Vždy s každým jednáme. Zákazníků si vážíme a podobné krajní řešení je výjimečná situace.

  11. Také jsem měl v jedné složce více než 15k souborů a Wedos mne kontaktoval emailem a to velmi slušně, takže nevěřím tomu, že šlo o odpojení bez varování.

  12. 260 tisíc v jednom souboru je prasárna. Fuj Prestashop :-)

  13. Citace Původně odeslal WEDOS Zobrazit příspěvek
    Ne, martin64 dostal jen dotaz o jaký web se jedná. Ještě neodpověděl. Mezitím jsme si web našli sami, protože vypnutých webů je minimum (je to skutečně krajní řešení).
    Naše vysvětlení je již výše. Řešilo se to nejméně desetkrát v průběhu roku a bylo vyměněno několik desítek e-mailů. Není to tedy bez varování.

    Opakujeme:
    V podobných případech nikoho bez varování nevypínáme. Upozorňujeme opakovaně. Podobných případů, kdy došlo k vypnutí jsou jednotky kusů (celkového počtu desítek tisíc webů). Je to krajní řešení a to v situaci, kdy klient nereaguje nebo situaci dlouhodobě neřeší a naopak se situace zhoršuje.
    Tento případ se řešil dlouhodobě a to více než rok - od 2. 4. 2012. Před rokem tam bylo přes 260 tisíc souborů v jedné složce. Počet se za rok nesnížil, ale navýšil.

    Jsou klienti, kteří mají třeba 2 miliony souborů v jednom adresáři, ale situaci postupně řeší. Vždy s každým jednáme. Zákazníků si vážíme a podobné krajní řešení je výjimečná situace.
    Tohle je přesně ten důvod, proč na Wedos (většinou) nedám dopustit :-)

  14. A není to standartní přístup když někoho nejdříve někdo upozorní než mu vypne web ? Nebo takhle, dělá to někdo z kvalitnějších webhosterů jinak ?

  15. Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    A není to standartní přístup když někoho nejdříve někdo upozorní než mu vypne web ? Nebo takhle, dělá to někdo z kvalitnějších webhosterů jinak ?
    Něco je upozornit a něco je trpělivě rok upozorňovat. Z významového a jazykového hlediska zásadní rozdíl.
    Tady navíc nikdo s nikým nic neporovnává. Nehledejte v tom senzaci :-) .

  16. Nic v tom nehledám, jen sem se zeptal, zda to někdo dělá jinak. Takhle to spíš vypadá, že senzační jste jen vy :)

  17. Obdivuji Wedos za jeho trpělivost - jinde by mu to vypnuli mnohem dříve.
    Asi tam nebyla velká návštěvnost

  18. Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    Nic v tom nehledám, jen sem se zeptal, zda to někdo dělá jinak. Takhle to spíš vypadá, že senzační jste jen vy :)
    Ne. Nic o naší senzačnosti jsme netvrdili. Jen jsme popsali jak to děláme. Trpělivě, vstřícně a slušně vůči klientům. Jen pro Vaši informaci - některé firmy to dělají i bez varování (psalo se to tady, psalo se to i v jiných diskuzích). Pokud u nás je nějaká kritická záležitost, tak ji navíc posíláme nejen v e-mailu, ale i jako SMS, aby zákazník mohl co nejdříve reagovat.

    Citace Původně odeslal vdusek Zobrazit příspěvek
    Obdivuji Wedos za jeho trpělivost - jinde by mu to vypnuli mnohem dříve.
    Asi tam nebyla velká návštěvnost
    Nějaká návštěvnost tam byla :-) Pro nás je vypnutí skutečně krajní řešení. Vždy se snažíme dohodnout. Tady už jsme si, po více než roce a mnoha desítkách vyměněných e-mailů, připadali docela bezradně.
    Jde o pozastavení webu. E-mail funguje, FTP funguje. Po nápravě nebo dohodnutí termínu nápravy obratem pojede i web.

  19. 260k? S tím by mělo problém snad i SSD ne?

    Jinak vážně:
    buď rád, že ti web odstavili až po roce....

  20. tak Martine64, jak to bylo? zrejme te nevypli jen tak a byl jsi upozornen.. tak proc by si to nemohli dovolit?:-)

  21. Dobrý den, mám dotaz... Zajímalo by mne, proč takový počet souborů vadí? Souhlasím s tím, že soubory mají být lépe tříděny... Ale čemu to vadí?
    Indexaci?

  22. Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    A není to standartní přístup když někoho nejdříve někdo upozorní než mu vypne web ? Nebo takhle, dělá to někdo z kvalitnějších webhosterů jinak ?
    Obávám se, že tohle je spíše nadstandardní postup. Viz http://www.lupa.cz/clanky/trpke-zkus...em-u-banan-cz/ a další... Mám zkušenost, že většina odpojí a až pak upozorní. Nikdy naopak. :)

    ---------- Příspěvek doplněn 15.04.2013 v 12:27 ----------

    Citace Původně odeslal jindrak Zobrazit příspěvek
    Dobrý den, mám dotaz... Zajímalo by mne, proč takový počet souborů vadí? Souhlasím s tím, že soubory mají být lépe tříděny... Ale čemu to vadí?
    Indexaci?
    http://cn130.com/2013/01/pozor-na-po...ru-v-adresari/

  23. Citace Původně odeslal jindrak Zobrazit příspěvek
    Dobrý den, mám dotaz... Zajímalo by mne, proč takový počet souborů vadí? Souhlasím s tím, že soubory mají být lépe tříděny... Ale čemu to vadí?
    Indexaci?
    Je to nadměrná zátěž pro disková pole. Při každé operaci, tj. čtení a zápisu, do stejného adresáře se vše načítá pomaleji a zdržuje.

    Zkuste si ten rozdíl na svém počítači. Dejte si do adresáře 10 souborů a zkuste jej otevřít (nebo třeba spočítat velikost). Potom si dejte do adresáře 100 tisíc souborů a udělejte stejnou operaci a porovnejte rozdíl. Nakonec udělejte pokus, kdy uděláte 100 adresářů a v každém bude 1 tisíc souborů. Sám poznáte rozdíly. Jsou poměrně zásadní.
    Každý takový klient může sebrat velkou část výkonu diskového pole.

  24. Citace Původně odeslal WEDOS Zobrazit příspěvek
    Je to nadměrná zátěž pro disková pole. Při každé operaci, tj. čtení a zápisu, do stejného adresáře se vše načítá pomaleji a zdržuje.

    Zkuste si ten rozdíl na svém počítači. Dejte si do adresáře 10 souborů a zkuste jej otevřít (nebo třeba spočítat velikost). Potom si dejte do adresáře 100 tisíc souborů a udělejte stejnou operaci a porovnejte rozdíl. Nakonec udělejte pokus, kdy uděláte 100 adresářů a v každém bude 1 tisíc souborů. Sám poznáte rozdíly. Jsou poměrně zásadní.
    Každý takový klient může sebrat velkou část výkonu diskového pole.
    aha, tak takto to funguje, ja to zkusil a naposled, totální zásek PC, pomohl až tvrdý restart.

  25. Děkuji za super odpověď Wedosu !

  26. ted jde spis o to, co s tim ma bezny franta uzivatel delat. podpora mu nepomuze (jeho aplikace), prestashopu nerozumi (nepreprogramuje si to), takze ma jen nefunkcni web, ktery predpokladal, ze mu pobezi (prestashop kompatibilni hosting temer neomezeny). jake je reseni?

    ano, prestu zvolil spatne, co ted?

  27. Ted by mel prejit na www.hostshop.cz. ;-). Berte to spis jako joke. Proste veskere opensource jsou hnus. Proto to je zdarma. Doporucuji pro eshop proste zvolit nejake placene prostredi. Je toho u nas na trhu mraky. Vyplati se to.

  28. Citace Původně odeslal buffy.cz Zobrazit příspěvek
    ted jde spis o to, co s tim ma bezny franta uzivatel delat. podpora mu nepomuze (jeho aplikace), prestashopu nerozumi (nepreprogramuje si to), takze ma jen nefunkcni web, ktery predpokladal, ze mu pobezi (prestashop kompatibilni hosting temer neomezeny). jake je reseni?

    ano, prestu zvolil spatne, co ted?
    To má jen jedno řešení, přestat protěžovat open source, u kterých nikdo za nic nenese odpovědnost, resp. je přenesena na nic netušícího uživatele. Ve výsledku je pak cena takového systému "zdarma" mnohem vyšší, než profesionální řešení na míru.

  29. Citace Původně odeslal Jan Stejskal Zobrazit příspěvek
    To má jen jedno řešení, přestat protěžovat open source, u kterých nikdo za nic nenese odpovědnost, resp. je přenesena na nic netušícího uživatele. Ve výsledku je pak cena takového systému "zdarma" mnohem vyšší, než profesionální řešení na míru.
    ano, to si muzeme rict my a i s tim souhlasim, ze opensource je na hrani ci mensi veci. ale predpokladam, ze BFU nekdo proste prestu poradil, rozjel na tom byznys a ted ma webshop po nejake dobe, ktery mu nejede a tudiz nevydelava.

    prestu neznam, ale predpokladal bych, ze tohle uz u tohoto opensource musel nekdo resit a je to na to nejaky plugin nebo skript, ktery to umi rozhazet do podadresaru. to fakt neexistuje reseni? spis otazka na odborniky na prestu... Pripadne nova verze presty funguje porad stejne blbe? pri tom mnozstvi instalaci ve svete mi to prijde az divne, ze to nikdo z komunity nevyresil.

  30. Mnoho souboru v adresari byl problem starych verzi Prestashopu. V novejsi uz je to vyreseno generovanim adresarove struktury. Takze "nejjednodussim" resim je upgrade. :)

  31. Citace Původně odeslal DaKrCz Zobrazit příspěvek
    Mnoho souboru v adresari byl problem starych verzi Prestashopu. V novejsi uz je to vyreseno generovanim adresarove struktury. Takze "nejjednodussim" resim je upgrade. :)
    A zo ta ten člověk bude zase muset někomu zaplatit .... Ale kdo chce kam ... :)

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3