logo
11.03.2013 17:13
1
Ahojte,

máte někdo zkušenost se servisem Acer? Před Vánocemi jsem si na Alze koupil Notebook Acer TravelMate B113 s Windows 8, který se však díky neznámému důvodu po startu vypíná a restartuje (nejčastěji při provozu na baterku). Někdy se to nestane vůbec, někdy hned po startu a někdy po 10ti minutách práce.

Při první reklamaci v Aceru žádnou závadu nenašli, že prý ji mám natočit na video. Tak já tady už skoro 2 měsíce natáčím a pořád se mi ten restart nepodařilo chytit. Dneska volám do Aceru a snažím se jim situaci vysvětli a oni, že mi prý bez videa nic nevezmou.

Přijde mi to jak u blbejch, abych každý start počítače seděl s kamerou a snažil se chytit ten moment, který ani nevím kdy přijde. Na notebook se mi ani nechce nic instalovat a ukládat, protože v servisu požadují tovární nastavení (čerstvá Windows), aby se vyloučil vliv softwaru.

Máte někdo podobnou zkušenost? Taky po vás chtěli video se závadou?

Co se právě děje na Webtrhu?

11.03.2013 18:16
2
Samé zlé skúsenosti so servisom Acer a tak isto aj s notebookom Acer.
Nikomu by som neodporučil túto značku, radšej si priplaťte za kvalitu.
11.03.2013 18:47
3
Původně odeslal maresj
Ahojte,

máte někdo zkušenost se servisem Acer? Před Vánocemi jsem si na Alze koupil Notebook Acer TravelMate B113 s Windows 8, který se však díky neznámému důvodu po startu vypíná a restartuje (nejčastěji při provozu na baterku). Někdy se to nestane vůbec, někdy hned po startu a někdy po 10ti minutách práce.

Při první reklamaci v Aceru žádnou závadu nenašli, že prý ji mám natočit na video. Tak já tady už skoro 2 měsíce natáčím a pořád se mi ten restart nepodařilo chytit. Dneska volám do Aceru a snažím se jim situaci vysvětli a oni, že mi prý bez videa nic nevezmou.

Přijde mi to jak u blbejch, abych každý start počítače seděl s kamerou a snažil se chytit ten moment, který ani nevím kdy přijde. Na notebook se mi ani nechce nic instalovat a ukládat, protože v servisu požadují tovární nastavení (čerstvá Windows), aby se vyloučil vliv softwaru.

Máte někdo podobnou zkušenost? Taky po vás chtěli video se závadou?
Tomuto se říká šikana. Do šesti měsíců od koupě musí dokázat oni že zboží nemá vadu a musí uhradit všechny náklady s reklamací spojené. Takže pokud po tobě chtějí videozáznam, upozornil bych je kolik stojí kamera kolik je můj průměerný výdělek za hodinu sezení u kamery. Osobně bych spíše napsal technikovi že pokud není schopný závadu najít dáš to znalci k posouzení pokud tam závada je opět posudek platí oni.
Pokud jsi ovšem notebook koupil na IČO tak si budeš muset nechat srát na hlavu. Tam je potom možnost notebook prodat jako podnikatel koncákovi, třeba přítelkyni a ta potom bude reklamovat podle občanského zákoníku se všemi právy a ochranou spotřebitele.
11.03.2013 18:50
4
Nějak nechápu, proč jsi to nenatočil, když to jak píšeš natáčíš 2 měsíce a vypíná se po startu. Jinak já měl notebook Acer a 2 měsíce po záruce odešla základní deska. Byl minimálně používaný. Tak 2 hoďky za týden. A za novou desku chtěly 10 500,-. Tak jsem ho hodil do koše.
11.03.2013 18:54
5
To asi neklapne, pokud prodáš notebook přítelkyni bude ho moci reklamovat právě u tebe.

Původně odeslal
Tomuto se říká šikana. Do šesti měsíců od koupě musí dokázat oni že zboží nemá vadu a musí uhradit všechny náklady s reklamací spojené. Takže pokud po tobě chtějí videozáznam, upozornil bych je kolik stojí kamera kolik je můj průměerný výdělek za hodinu sezení u kamery. Osobně bych spíše napsal technikovi že pokud není schopný závadu najít dáš to znalci k posouzení pokud tam závada je opět posudek platí oni.
Pokud jsi ovšem notebook koupil na IČO tak si budeš muset nechat srát na hlavu. Tam je potom možnost notebook prodat jako podnikatel koncákovi, třeba přítelkyni a ta potom bude reklamovat podle občanského zákoníku se všemi právy a ochranou spotřebitele.
11.03.2013 19:09
6
Původně odeslal Guzma
To asi neklapne, pokud prodáš notebook přítelkyni bude ho moci reklamovat právě u tebe.
nebo přímo v servise aceru. Dělal jsem to tak několik let a nikdy nebyl problém.
11.03.2013 19:29
7
Naštěstí jsem notebook kupoval jako obyčejný spotřebitel. Myslíš, že požadavek té nahrávky se závadou je nelegální?

Původně odeslal
Tomuto se říká šikana. Do šesti měsíců od koupě musí dokázat oni že zboží nemá vadu a musí uhradit všechny náklady s reklamací spojené. Takže pokud po tobě chtějí videozáznam, upozornil bych je kolik stojí kamera kolik je můj průměerný výdělek za hodinu sezení u kamery. Osobně bych spíše napsal technikovi že pokud není schopný závadu najít dáš to znalci k posouzení pokud tam závada je opět posudek platí oni.
Pokud jsi ovšem notebook koupil na IČO tak si budeš muset nechat srát na hlavu. Tam je potom možnost notebook prodat jako podnikatel koncákovi, třeba přítelkyni a ta potom bude reklamovat podle občanského zákoníku se všemi právy a ochranou spotřebitele.
Jak říkám, nepodařilo se mi to natočit, protože se to děje nahodile. Někdy po startu, někdy po probuzení ze spánku, někdy po deseti minutách práce, jindy zase když pracuju z kavárny a někdy vůbec. Je to tak, že se mi to zatím nepodařilo chytit. Proto jsem dnes volal do toho servisu, protože s počítačem potřebuju spolehlivě pracovat a ne se pořád starat, jestli běží nahrávání.

Původně odeslal KejliCZ
Nějak nechápu, proč jsi to nenatočil, když to jak píšeš natáčíš 2 měsíce a vypíná se po startu. Jinak já měl notebook Acer a 2 měsíce po záruce odešla základní deska. Byl minimálně používaný. Tak 2 hoďky za týden. A za novou desku chtěly 10 500,-. Tak jsem ho hodil do koše.
11.03.2013 19:35
8
Původně odeslal maresj
Naštěstí jsem notebook kupoval jako obyčejný spotřebitel. Myslíš, že požadavek té nahrávky se závadou je nelegální?
Rozhodně je to nestandardní a pokud podmiňují přijetí nebo vyřízení reklamace nějakou nahrávkou tak už bych je napráskal. Asi bych jim prostě napsal že pokud nejsou schopni závadu najít předáš to znalci.
Joo a jistě víš že má acer svůj svoz na reklamace.
11.03.2013 19:48
9
Při té první reklamaci jsem zavolal na servisní linku viz http://www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center a oni poslali PPL, který jim notebook přivezl a za týden mi ho tím samým kurýrem vrátili.

Původně odeslal
Rozhodně je to nestandardní a pokud podmiňují přijetí nebo vyřízení reklamace nějakou nahrávkou tak už bych je napráskal. Asi bych jim prostě napsal že pokud nejsou schopni závadu najít předáš to znalci.
Joo a jistě víš že má acer svůj svoz na reklamace.
11.03.2013 21:40
10
Já mám a acerem zkušenosti 50:50. Občas mi vyšli vstříc, občas komunikace o ničem. Ale rozhodně lepší komunikace než s asusem.
11.03.2013 22:15
11
Původně odeslal dobias.vaclav
Já mám a acerem zkušenosti 50:50. Občas mi vyšli vstříc, občas komunikace o ničem. Ale rozhodně lepší komunikace než s asusem.
Spíš mi připadá že záleží na jakého technika kápneš a jestli jim náhodou nepřišel zrovna nějakej výhružnej mail z vedení že musí šetřit a tak většinu zamítají.
13.03.2013 14:58
12
Původně odeslal dobias.vaclav
Já mám a acerem zkušenosti 50:50. Občas mi vyšli vstříc, občas komunikace o ničem. Ale rozhodně lepší komunikace než s asusem.
já to mám přesně naopak ... :-) Asus celkem dobrý a Acer = <I> .... asi je to opravdu o konkrétním technikovi....

Já bych to udělal jinak, než 2 měsíce nahrávat, bych otestoval RAM, chlazení, řízení napájení / nabíjení , HDD .... dle mě v tomto pořadí jsou možné příčiny náhodných restartů... a pokud testy vykážou chybu, přiložil bych k reklamaci výstup z daného testu.

Předpokládám tedy, že tvým cílem je co nejrychleji odstranit vadu. Pokud z nějakého důvodu chceš servis utáhnout, pak při reklamaci na nic takového nemají právo. Ale stejně tak je jejich právo prohlásit, že po dobu testování se vada neprojevila...