Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Reklamace jak řešit

Luděk Cína
verified
rating uzivatele
8. 3. 2013 07:09:18
Ahoj,
jak byste řešili tuto situaci.
Zákazník vrátil přístroj k reklamaci. Reklamovaná závada byla uznána a vyřešena dodavatelem výměnou vadné části (komponentu) přístroje. Zákazník požaduje zpět peníze ne zboží, na což má právo. Ovšem hlavní část přístroje, která nebyla měněna vrátil zákazník značně odřenou.
Peníze mu tedy vrátíme, zůstane nám opravený funkční přístroj, ovšem odřený od zákazníka, tudíž téměř neprodejný či za zlomek ceny. Je to další zářez na vrub podnikání a nelze asi řešit. Jelikož se jedná o větší částku, zkouším tento dotaz, třeba je nějaká možnost jak škodu způsobenou zákazníkem spravedlivě požadovat k náhradě.
8. 3. 2013 07:09:18
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875159
Pokud zákazník reklamuje, pak není pravda, že má automaticky nárok na peníze ne??? Pokud odstupuje od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní, pak má nárok na vrácení peněz, ovšem vy si můžete strhnout prokazatelné náklady na uvedení přístroje do původního prodejního stavu...
8. 3. 2013 07:21:09
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875158
David S.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 3. 2013 08:05:07
Zákazník nemá nárok na vrácení peněz pokud se nejedná o více reklamací než tři nebo pokud nevrací ve lhůtě 14 dnů...
v případě reklamace má pouze nárok si určit, pokud by se reklamace řešila výměnou přístroje za nový, zda-li toto nechce řešit vrácením peněz, ale pokud se jedná o opravu, tak není co řešit.
8. 3. 2013 08:05:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875157
Napsal czdavid;920016
Zákazník nemá nárok na vrácení peněz pokud se nejedná o více reklamací než tři nebo pokud nevrací ve lhůtě 14 dnů...
v případě reklamace má pouze nárok si určit, pokud by se reklamace řešila výměnou přístroje za nový, zda-li toto nechce řešit vrácením peněz, ale pokud se jedná o opravu, tak není co řešit.
+ narok na vraceni penez ma, je-li vada neopravitelna a menil by se kus za kus
8. 3. 2013 08:10:34
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875156
Napsal Radek O.;920017
+ narok na vraceni penez ma, je-li vada neopravitelna a menil by se kus za kus
Dyť to czdavid píše.... "v případě reklamace má pouze nárok si určit, pokud by se reklamace řešila výměnou přístroje za nový, zda-li toto nechce řešit vrácením peněz," :-)
8. 3. 2013 08:12:53
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875155
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
8. 3. 2013 08:13:56
No tak jestli řešíte kažou reklamaci tímto způsobem, pak se nedivím, že budete mít takové zářezy, které povedou k brzkému konci vašeho podnikání. Pokud byla reklamace vyřízena včasně (tj. do 30 dní) a jedná se o 1-3 reklamaci, nemá zákazník samozřejmě právo na vrácení peněz, ale pouze o proplacení nákladů spojených s reklamací (tj. poštovné v obvyklé výši, případně jízdenku na mhd). toť vše :)
8. 3. 2013 08:13:56
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875154
pat_seller
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
8. 3. 2013 08:16:27
ještě bych podotkl že 1-3 reklamace stejné vady jinak to musí byt 4 reklamace rozdílných vad
8. 3. 2013 08:16:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875153
Napsal pat_seller;920022
ještě bych podotkl že 1-3 reklamace stejné vady jinak to musí byt 4 rozdílné vady
To už se dostáváme daleko.... pak ještě lze ztráta důvěry - 6 a více závad v jedné reklamaci .... nicméně tam většinou narážíme na posouzení servisu.... kdysi jsem takto bojoval s Britexem - zákazník reklamoval mobil vykazující cca. 8 vad a Britex vyměnil zákl. desku, nahrál nový FW. Čili z jeho pohledu závady 2. Ale to zákazníka nezajímá - on vidí 8 vad.
8. 3. 2013 08:21:01
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875152
pat_seller
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
8. 3. 2013 08:32:52
Napsal inet-creative;920024
To už se dostáváme daleko.... pak ještě lze ztráta důvěry - 6 a více závad v jedné reklamaci .... nicméně tam většinou narážíme na posouzení servisu.... kdysi jsem takto bojoval s Britexem - zákazník reklamoval mobil vykazující cca. 8 vad a Britex vyměnil zákl. desku, nahrál nový FW. Čili z jeho pohledu závady 2. Ale to zákazníka nezajímá - on vidí 8 vad.
Rozhodující je vyjádření servisu. A asi jsem to špatně napsal ale je to 4 reklamace rozdílné vady. tzn. co popisujete vy tak i když mobil vykazoval 8 vad tak pořád to byla 1 reklamace takže de facto by zákazník musel přijít ještě 3x a s jinými vadami nebo 2x se stejnými vadami
8. 3. 2013 08:32:52
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875151
ne.... já popisoval případ takzvané oprávněné ztráty důvěry v produkt.... je pravda, že je to již celkem dlouho kdy jsem se věnoval eshopu s mobilními telefony.... a tenkrát šlo reklamovat přístroj, pokud vykazoval více než 6 vad zároveň = automaticky nárok na vrácení peněz....
8. 3. 2013 08:39:46
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875150
David S.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 3. 2013 08:54:27
Tak pokud jste toto zboží 4x reklamoval u dodavatale, tak máte také taktéž nárok na vrácení peněz... nebo jste respektive měl.
8. 3. 2013 08:54:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875149
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
8. 3. 2013 09:38:12
Napsal inet-creative;920028
tenkrát šlo reklamovat přístroj, pokud vykazoval více než 6 vad zároveň = automaticky nárok na vrácení peněz....
nejde mi zapnout smartphone
vykazuje tim 1604 vad
nefunguje kalendar, budik, fb, fotak, address book, sms, telefonovani, email, wi-fi...
8. 3. 2013 09:38:12
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875148
ženete to do extrému... i když máte svým způsobem pravdu.... v tomto případě ale je pouze jedna vada nadřazená - nejde zapnout....
já se bavím o případu kdy např. chrčí sluchátko, odpojuje se wifi, zlobí tlačítka regulace hlasitosti atd. - čili více než 6 vad, které spolu vzájemně napřímo nesouvisí.
8. 3. 2013 09:50:35
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875147
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
8. 3. 2013 09:53:31
Napsal inet-creative;920055
já se bavím o případu kdy např. chrčí sluchátko, odpojuje se wifi, zlobí tlačítka regulace hlasitosti atd. - čili více než 6 vad, které spolu vzájemně napřímo nesouvisí.
takove smejdy bych neprodaval
8. 3. 2013 09:53:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875146
Samsung Galaxy S (nebo S 1 jak chcete) toho byl krásným příkladem.... a jaký to byl hit :-)
8. 3. 2013 09:58:36
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/#reply875145
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit