logo
28.08.2012 09:40
31
Původně odeslal WEDOS
Je důležité, aby to věděl každý :-) . Internet není jen tady na webtrhu.
Jde i o budování značky, jména a tak je důležité působit i mimo internet a webtrh.
Myslim, že Strihac to rikal v ironii. Letakova akce mozna privede koncove klienty, ale webmasterum, spravcum stranek a webovym studiim jste udelali medvedi sluzbu.
28.08.2012 09:47
32
Původně odeslal Michal Kubíček
Myslim, že Strihac to rikal v ironii. Letakova akce mozna privede koncove klienty, ale webmasterum, spravcum stranek a webovym studiim jste udelali medvedi sluzbu.
Jo!! Více co to je, když klient přijde s tím, že chce svůj web pod naší správou dát na Medos a platit jen 25 Kš za měsíc. A to mu prostě nevysvětlíte, že do toho hostingu je zaúčtovaná údržba stránek. Achjo
28.08.2012 09:52
33
Původně odeslal Michal Kubíček
Myslim, že Strihac to rikal v ironii. Letakova akce mozna privede koncove klienty, ale webmasterum, spravcum stranek a webovym studiim jste udelali medvedi sluzbu.
Tak to nás nenapadlo.
Medvědí služba je něco jiného. Je to to, že webmasteři, správci stránek a webová studia nehrají (podle nás) fér hru se zákazníky. Nás se také každý den ptají jakou jim dáme slevu a provizi z dalších let a jak budeme maskovat to, že to běží na WEDOS... Dokonce chtějí, abychom poskytovali podporu jejich jménem (jiné telefony, jiné mailové adresy) apod. Vždy vysvětlujeme, že takhle se to (podle nás) nedělá. Mají normálně hrát fér a zákazníkovi sdělit, kde hostuje a za kolik. On to dříve nebo později může zjistit sám.

Pokud webmaster nebo správce stránek nebo webové studio dělá svoji práci dobře, tak se nemusí stydět za to, že hosting někde nakupuje a za kolik. Potom je jedno, zda faktura jde od nás na zákazníka (což je ideální) nebo na webmastera nebo studio (což přináší jen dohady a problémy).
Každý správce stránek by si měl umět prodat svoji práci a dělat to co umí a za to si nechat zaplatit. Nepotřebuje marži z hostingu nebo domén, ale měla by ho živit jeho práce, jeho činnost. My také "nefušujeme" do jiných činností (třeba tvorby stránek na zakázku). Potom budou spokojeni všichni.

---------- Příspěvek doplněn 28.08.2012 v 09:56 ----------

Původně odeslal David Kácha
Jo!! Více co to je, když klient přijde s tím, že chce svůj web pod naší správou dát na Medos a platit jen 25 Kš za měsíc. A to mu prostě nevysvětlíte, že do toho hostingu je zaúčtovaná údržba stránek. Achjo
O to přeci přesně jde. Musíte mu to vysvětlit. Webhosting je holá služba, kde se WEDOS stará o běh stránek a mailů. O nastavení, údržbu webu a obsah se musí starat někdo jiný. A ten někdo jiný má za to dostat zaplaceno.
Pokud se "něco skrývá za něco jiného", tak takový vztah se zákazníkem nikdy nemůže dopadnout dobře. Vztah se zákazníkem by měl být dlouhodobou záležitostí.
28.08.2012 10:26
34
Původně odeslal WEDOS
Tak to nás nenapadlo.
Medvědí služba je něco jiného. Je to to, že webmasteři, správci stránek a webová studia nehrají (podle nás) fér hru se zákazníky. Nás se také každý den ptají jakou jim dáme slevu a provizi z dalších let a jak budeme maskovat to, že to běží na WEDOS... Dokonce chtějí, abychom poskytovali podporu jejich jménem (jiné telefony, jiné mailové adresy) apod. Vždy vysvětlujeme, že takhle se to (podle nás) nedělá. Mají normálně hrát fér a zákazníkovi sdělit, kde hostuje a za kolik. On to dříve nebo později může zjistit sám.

Pokud webmaster nebo správce stránek nebo webové studio dělá svoji práci dobře, tak se nemusí stydět za to, že hosting někde nakupuje a za kolik. Potom je jedno, zda faktura jde od nás na zákazníka (což je ideální) nebo na webmastera nebo studio (což přináší jen dohady a problémy).
Každý správce stránek by si měl umět prodat svoji práci a dělat to co umí a za to si nechat zaplatit. Nepotřebuje marži z hostingu nebo domén, ale měla by ho živit jeho práce, jeho činnost. My také "nefušujeme" do jiných činností (třeba tvorby stránek na zakázku). Potom budou spokojeni všichni.

---------- Příspěvek doplněn 28.08.2012 v 09:56 ----------


O to přeci přesně jde. Musíte mu to vysvětlit. Webhosting je holá služba, kde se WEDOS stará o běh stránek a mailů. O nastavení, údržbu webu a obsah se musí starat někdo jiný. A ten někdo jiný má za to dostat zaplaceno.
Pokud se "něco skrývá za něco jiného", tak takový vztah se zákazníkem nikdy nemůže dopadnout dobře. Vztah se zákazníkem by měl být dlouhodobou záležitostí.

Sorry, ale ted placate nesmysly. Provozuji weby a staram se o ne klientum nekdy od roku 1999. Vetsina zakazniku nerozlisuje mezi hostingem, domenou, fungujicim mailem, aplikaci, konektivitou serveru a nezobrazovanim obrazku na webu pripadne rozpadlym designem v konretnich prohlizecich. Jsou to pravnici, pekari, prodejci nabytku. Oni proste chteji mi fungujici web. A od toho si obvykle najimaji webove studio nebo webmastera. Od toho dostanou rocne fakturu treba na 2000,- a jsou spokojeni, ze to jede. Pak jim prijde do schranky genialni pohlednice odkudsi z Jiznich Cech. A oni se doctou, ze to, co tak vyborne funguje za 2000 - 3000,- za rok muzou mit za 150 + 12x20,- A nastava problem. nekolikalety vztah je nabouran nekym, kdo vytrhnul jednu mainkatou vysec z cele skaly sluzeb. Zakaznik to netusi, protoze si vytahne fakturu a tam na napsano "webhosting a prodlouzeni domeny". A uz v nem hloda cervicek. A uz vola webmasterovi s jedovatym podtonem v hlase - "vy mne to roky okradate".

A webmaster jim zacne vysvetlovat, ze to tak neni (zakaznik neveri), ze to je jenom cast sluzeb (zakaznik neveri, vsak on ma na fakture webhosting a domenu a tady pan z Hluboke mi to za za 20 korun). Tak mu webmaster navrhne: Vite co, tak si zaridte hosting sami. A zakaznik se do toho vrhne. Prestane pect housky, sepisovat smlouvy a prodavat nabytek. Zacne objednavat hosting. Objedna ho. A ted by rad presunul web jinam. Jenomze on nevi, jak to udelat a protoze svemu staremu webmasterovi neveri, zacne hledat dalsiho. Webmaster, ktery pet let poctive delal svou praci prichazi o klienta. Klient najde noveho webmastera. Ten souhlasi s presunem. Novy webmaster nauctuje si za presun 1500,- a protoze zjisti, ze Wedos neposkytuje ani statistiky, nauctuje si dalsich 150,- mesicne za "vedeni a spravu statistik" (nainstaluje Google Analytics a necha zasilat automaticke reporty). Za kazdou zmenu na webu si nauctuje 500,-. Kdyz neco vypadne a nefunguje, vola klient novemu webmasterovi, a ten ho odkazu na nonstop chat podpory Wedosu. Zakaznik prestane zase pect housky, sepisovat smlouvy a prodavat nabytek, zaloguje se do administrace na napise na online chat: "Nejede mi to a to". A podpora mu napise "To je problem s cashovanim Wordpressu". A zakaznik je zmateny a vola novemu webmasterovi. Ten mu rekne, ze z jeho strany je vse OK, svali vsechno na byvaleho webmastera a ze muze udelat novy web za 20.000,-.

Je to podle vas spravne a fer?
28.08.2012 10:47
35
Původně odeslal Michal Kubíček
Sorry, ale ted placate nesmysly. Provozuji weby a staram se o ne klientum nekdy od roku 1999. Vetsina zakazniku nerozlisuje mezi hostingem, domenou, fungujicim mailem, aplikaci, konektivitou serveru a nezobrazovanim obrazku na webu pripadne rozpadlym designem v konretnich prohlizecich. Jsou to pravnici, pekari, prodejci nabytku. Oni proste chteji mi fungujici web. A od toho si obvykle najimaji webove studio nebo webmastera. Od toho dostanou rocne fakturu treba na 2000,- a jsou spokojeni, ze to jede. Pak jim prijde do schranky genialni pohlednice odkudsi z Jiznich Cech. A oni se doctou, ze to, co tak vyborne funguje za 2000 - 3000,- za rok muzou mit za 150 + 12x20,- A nastava problem. nekolikalety vztah je nabouran nekym, kdo vytrhnul jednu mainkatou vysec z cele skaly sluzeb. Zakaznik to netusi, protoze si vytahne fakturu a tam na napsano "webhosting a prodlouzeni domeny". A uz v nem hloda cervicek. A uz vola webmasterovi s jedovatym podtonem v hlase - "vy mne to roky okradate".

A webmaster jim zacne vysvetlovat, ze to tak neni (zakaznik neveri), ze to je jenom cast sluzeb (zakaznik neveri, vsak on ma na fakture webhosting a domenu a tady pan z Hluboke mi to za za 20 korun). Tak mu webmaster navrhne: Vite co, tak si zaridte hosting sami. A zakaznik se do toho vrhne. Prestane pect housky, sepisovat smlouvy a prodavat nabytek. Zacne objednavat hosting. Objedna ho. A ted by rad presunul web jinam. Jenomze on nevi, jak to udelat a protoze svemu staremu webmasterovi neveri, zacne hledat dalsiho. Webmaster, ktery pet let poctive delal svou praci prichazi o klienta. Klient najde noveho webmastera. Ten souhlasi s presunem. Novy webmaster nauctuje si za presun 1500,- a protoze zjisti, ze Wedos neposkytuje ani statistiky, nauctuje si dalsich 150,- mesicne za "vedeni a spravu statistik" (nainstaluje Google Analytics a necha zasilat automaticke reporty). Za kazdou zmenu na webu si nauctuje 500,-. Kdyz neco vypadne a nefunguje, vola klient novemu webmasterovi, a ten ho odkazu na nonstop chat podpory Wedosu. Zakaznik prestane zase pect housky, sepisovat smlouvy a prodavat nabytek, zaloguje se do administrace na napise na online chat: "Nejede mi to a to". A podpora mu napise "To je problem s cashovanim Wordpressu". A zakaznik je zmateny a vola novemu webmasterovi. Ten mu rekne, ze z jeho strany je vse OK, svali vsechno na byvaleho webmastera a ze muze udelat novy web za 20.000,-.

Je to podle vas spravne a fer?
Neplácáme nesmysly. Byl to náš názor.
Máte klientům fakturovat to co jim skutečně poskytujete. Potom se předejde dohadům. My hrajeme se všemi fér hru a podle nás by to tak měl hrát každý.

Zákazník by měl vědět, co v ceně má a co ne. Měl by vědět za co si platí. Trochu smutné je to, že se firmy snaží maskovat, kde zákaznické weby hostují a vydávají to za svoje řešení apod.

Vidíte a my se v oboru pohybujeme od roku 1997. Dodnes mnoho zákazníků má faktury za hosting za 1000 měsíčně. Platí to. Nevědí o vývoji na trhu, vyhovuje jim to... já nevím... webmaster to tam nechá, protože má 500 měsíčně provizi. Vyhovuje mu to.
Stejně tak nyní můžete mít zákazníka, kterému se budete o web starat a hostovat může (třeba) u nás, za naše peníze a v ceně bude mít jasně napsáno o co jde a co má v ceně. Pokud chce něco víc, tak mu to přeci poskytněte, ale za peníze, které zaplatí váš čas.
Pokud mu děláte úpravy, tak si je nechte zaplatit paušálem nebo za čas nebo jak chcete, ale pokud je vaší (nemyslím nyní vás osobně) činností "něco" jako správa stránek, tak se nesnažte vydělávat na zákazníkovi tím, že mu budete nutit dražší hostingové služby a to jen kvůli tomu, že z toho máte provizi (kterou my nedáváme a navíc z našich cen by byla symbolická).
Nedivte se potom, že zákazníka naštvete, když se nehraje fér hra.
Popsali jsme náš názor, naše zkušenosti (tečka).
28.08.2012 10:53
36
Původně odeslal WEDOS
Neplácáme nesmysly. Byl to náš názor.
Máte klientům fakturovat to co jim skutečně poskytujete. Potom se předejde dohadům. My hrajeme se všemi fér hru a podle nás by to tak měl hrát každý.

Zákazník by měl vědět, co v ceně má a co ne. Měl by vědět za co si platí. Trochu smutné je to, že se firmy snaží maskovat, kde zákaznické weby hostují a vydávají to za svoje řešení apod.

Vidíte a my se v oboru pohybujeme od roku 1997. Dodnes mnoho zákazníků má faktury za hosting za 1000 měsíčně. Platí to. Nevědí o vývoji na trhu, vyhovuje jim to... já nevím... webmaster to tam nechá, protože má 500 měsíčně provizi. Vyhovuje mu to.
Stejně tak nyní můžete mít zákazníka, kterému se budete o web starat a hostovat může (třeba) u nás, za naše peníze a v ceně bude mít jasně napsáno o co jde a co má v ceně. Pokud chce něco víc, tak mu to přeci poskytněte, ale za peníze, které zaplatí váš čas.
Pokud mu děláte úpravy, tak si je nechte zaplatit paušálem nebo za čas nebo jak chcete, ale pokud je vaší (nemyslím nyní vás osobně) činností "něco" jako správa stránek, tak se nesnažte vydělávat na zákazníkovi tím, že mu budete nutit dražší hostingové služby a to jen kvůli tomu, že z toho máte provizi (kterou my nedáváme a navíc z našich cen by byla symbolická).
Nedivte se potom, že zákazníka naštvete, když se nehraje fér hra.
Popsali jsme náš názor, naše zkušenosti (tečka).
Jiný tón vaší odpovědi jsem ani nečekal:) Děláte to dobře....
28.08.2012 11:36
37
Mimo Prahu, super. Hned mam lepsi naladu. Po snidani to zabehnu oslavit na plaz. To je snad poprve co jste mi udelali opravdu radost, jen tak dal...
28.08.2012 11:38
38
A není nakonec dobře, že od Vás klienti odejdou, když jim nejste ani schopní vysvětlit (a přesvědčit) za co Vám platí? Co je do Vaší neschopnosti nějakému Wedosu, který dělá vlastní byznys?
28.08.2012 11:48
39
Upřímně řečeno se to začíná zvrhávat do brekotu, který to roky předváděli (jí) někteří grafici, kterým vadí, že někdo nabízí levnější cenu. Pokud nedokáže kdokoliv obhájit a vysvětlit svoje služby, tak je buď absolutně neschopný, nebo tahal zákazníka za nos. Sám jsem nedávno řešil slevu na hostingu na mých cca 10 webů. Za každý jsem platil kolem tisícovky a právě díky tlaku wedosu apod. firem, které nabízejí hosting za stokoruny ročně, jsem vyrazil s požadavkem lepších cen. Uspěl jsem, dohodli jsme se na kompromisu mých představ a původní ceny. A jsem spokojený a věřím, že mr. hoster též.
A k tomu příkladu, že pekař přestane péct housky apod. - to je legrační příměr, max. investuje trochu času do řešení změny a buď to bude fungovat, nebo si nabije čumák, zjistí že mu to za ty problémy nestojí a vrátí se k původnímu, pokud teda vůbec odejde. Ale to musí být nějaký matěj, aby odešel a nezjistil si všechny okolnosti. Takže vyčítat nějaké firmě, že udělala reklamní kampaň, je fakt srandovní a nerozumím tomu :)
28.08.2012 11:53
40
To WEDOS: Zdravim Vas, ja to robim presne ako to pisete ze nemame okradat zakaznikov. Opravte si aspom overenie Slovenskeho ICO, aby som to nemusel s kazdam novym zakaznikom riesit dokola. Jasne mate biznis plan, chcete sa sustredit na koncovych zakaznikov, ja to chapem, a potom sa ceny zrovnaju s konkurenciou. Nikto Vam to neberie, ale nastane situacia ked budete komunikovat s tymi zakaznikmi na ktorych su vystavene faktury potom to bude ina komunikacia. Nevidim dovod preco by nemohol niekto iny resellovat vase sluzby, adidas si nepredava tovar sam. A nezabudajte ze webmasteri Vam privedu zakaznikov zadarmo.
28.08.2012 11:58
41
bezny cesky clovek v bezne ceske mentalite nepozna rozdil u veci za 15,- bez "sluzeb v cene", a veci za 40,- se "sluzbami v cene" ... on vidi jen ty dve cisla ... 15 a 40 :) A proto tenhle spam, na dost lidi zapusobi a bud prejdou a budou si casem rvat za vlasy kvuli vydavkum za ty "sluzby navic", nebo zustanou a usmlouvaji nizsi ceny i za zachovani "sluzeb navic v cene" coz muze prinest u webmastra/studia bud nutnost resit prisun novych zakazniku a tim snizeni casu na klienta, nebo primo zhorseni kvality sluzeb. Tzn, problem neni wedos a jeho cenova a marketingova politika, problemem jsou samotny cesi se svoji mentalitou ...
28.08.2012 12:07
42
gransy - promiň, ale tyhle nesmysly, kdy si každej a neustále ve všech případech stěžuje na českou mentalitu, jsou vážně legrační. Pokud budeš cestovat, tak zjistíš, že ušetřit chce každý a různé tzv. typické české vlastnosti jsou i jinde. A k věci - zhoršení tzv. kvality služeb poznáš docela rychle, takže s případným webmasterem rychle jako zákazník vyběhnu. Fakt mě baví, jak někdo hned začne brečet, když konkurence přijde s levnější cenou. Buď své služby obhájit podnikatel umí, nebo neumí a pak ať jde na pracák a do zaměstnání. Nic dalšího mě vážně nemůže zajímat. Podnikání je pouze o zisku ,)
28.08.2012 12:08
43
Původně odeslal gransy
bezny cesky clovek v bezne ceske mentalite nepozna rozdil u veci za 15,- bez "sluzeb v cene", a veci za 40,- se "sluzbami v cene" ... on vidi jen ty dve cisla ... 15 a 40 :) A proto tenhle spam, na dost lidi zapusobi a bud prejdou a budou si casem rvat za vlasy kvuli vydavkum za ty "sluzby navic", nebo zustanou a usmlouvaji nizsi ceny i za zachovani "sluzeb navic v cene" coz muze prinest u webmastra/studia bud nutnost resit prisun novych zakazniku a tim snizeni casu na klienta, nebo primo zhorseni kvality sluzeb. Tzn, problem neni wedos a jeho cenova a marketingova politika, problemem jsou samotny cesi se svoji mentalitou ...
Souhlasim. Muj prispevek nebyl o kampani jako takove a ani jsem nebrecel nad utikajicimi zakazniky, pokud si vybavuji, za posledni rok od nas s hostingem odesli dva zakaznici (hostujeme cca 2000 webu...). Jeden proto, ze si nechal delat nove stranky u nove firmy a ta doporucila "svuj" hosting, coz je v poradku, protoze kazdy je zvykly na to sve. A druhy odesel, protoze mu vyprselo obdobi hostingu zdarma. Nasi cenu (respektive cenu www.tele3.cz, protoze uctujeme klientum podle tarifu naseho spravce serveru - bez priplatku) neakceptoval.
28.08.2012 12:18
44
astrolog: ja si nestezuju, ja jen konstatuju ... vychazim ze svych zkusenosti CZ&SK vs. svet klientu.

nasi zahranicni klienti (at uz hostingovky nebo ti koncovy) dokazou velmi ocenit sluzby ktere jim nas system dava, at jej potrebuji nebo ne a proto jim nevadi platit o dolar ci euro vic nez znamejsi konkurence ... ale vetsina ceskych koncovych uzivatelu jde proste po cene i za cenu mnohem komplikovanejsi spravy, nebo papirovani, atd ... a ano podnikani je o zisku, jenze diky stavu trhu klienti vylozene vyzaduji nizsi cenu nez je nakupni ...
28.08.2012 12:22
45
Původně odeslal gransy
jenze diky stavu trhu klienti vylozene vyzaduji nizsi cenu nez je nakupni ...
Souhlasím, ale jen částečně. Kdyby to bylo tak horké, tak bys už nepodnikal :)
28.08.2012 12:31
46
my se preorientovali na jiny segment trhu ... 1 - zahranici , 2 - partneri , 3 - white-label web, provoz vlastniho registratora, provoz registru , vic vyspelejsich nastroju (DNS Stats) ... a to nejsou sluzby pro koncove uzivatele. Nicmene samozrejme trh nuti partnery resit situaci a tudiz jsme museli upravit i ceny partnerum, jenze ti narozdil od koncaku vedi, ze ty sluzby co nabizime chteji.

Muj prispevek byl nazor/konstatovani meho pochopeni te skupine lidi kterym tenhle spam vadi (napriklad prave webova studia, ktery take tvori urcitou cast nasich partneru), protoze vidim jak to u klientu funguje.
28.08.2012 12:37
47
Ovocák - :-)

Ondřej Veřtát, astrolog - máte pravdu.

Skcolibri - to ověřování je nutné, ale chybuje ten centrální evropský web. My se nebráníme přeprodeji služeb, ale neděláme věci jako nějaké maskování. Klient si potom vyjede záznamy k doméně nebo dá tracert a je "oheň na střeše". My jsme rádi za grafiky a studia, která k nám dodávají weby, ale každému píšeme (když požaduje slevy nebo jiné nastavení obchodního modelu) - neumíme, neděláme, neplánujeme a dělejte to tak, že jim nakoupíte web u nás a prodáte jim ho jako součást vašich služeb. V tom je ta výhoda našich nízkých cen, že 25 korun se snadno do faktury za správu webu schová.

Gransy - když problém není WEDOS, ale proč vždy pláčete všichni ve vlákně o WEDOS? Nesrovnáváme ceny hostingů, ale rozdílné služby. Webhosting je jedna věc a vytvoření webu (plus jeho následná údržba) je věc druhá. Pokud to neumí někdo klientovi vysvětlit, tak asi nemá podnikat nebo si musí najít jiného klienta. Astrolog to vystihl a pod to se dá podepsat - " Buď své služby obhájit podnikatel umí, nebo neumí a pak ať jde na pracák a do zaměstnání. Nic dalšího mě vážně nemůže zajímat."
Prodávejte domény třeba o 100 dolarů dráž a dělejte lidem servis takový, že jim pojedete nastavit DNS do jejich kanceláře a určitě klienty najdete. Nebudete jich mít tolik, ale budete je mít. Možná vyděláte víc než nyní při velkém počtu. O tomhle to vždy je. My máme domény jako doplňkový sortiment k hostingům, které nás živí. U domén máme administraci, máme tam vše v ceně a není potřeba co vymýšlet. Někdo má lepší, někdo horší administraci. Někdo nižší cenu, někdo vyšší. Někdo má lepší systém, někdo horší. Někomu funguje bez výpadků, někdo to na pár hodin vypne...
Tohle není o WEDOS. Tohle není ani o zákaznících, ale tohle je přeci o tom co jim nabídnete. Buď jsou spokojeni nebo nejsou.

Je však příjemné, že se tady zase věnuje tolik pozornosti nám a naší pohlednici.
28.08.2012 12:51
48
nj, vsichni jsme ublizeny a vsichni placeme ... tady snad uz nemuze clovek napsat ani svuj nazor aby to nebylo otoceny proti nemu .... nejsem ublizenej a neplacu, nam se dari dobre.
28.08.2012 12:56
49
Původně odeslal gransy
nj, vsichni jsme ublizeny a vsichni placeme ... tady snad uz nemuze clovek napsat ani svuj nazor aby to nebylo otoceny proti nemu .... nejsem ublizenej a neplacu, nam se dari dobre.
To neberte nějak zle. Diskuze je od toho, aby se diskutovalo. Když je to slušně a fér a s argumenty, tak je to v pořádku. Tady se nikdo nezlobil. Je vždy spíše sranda sledovat, že se někde napíše WEDOS a je to hned "mela" :-)
28.08.2012 13:02
50
Já to mám tak, že mám cca 20 webů svých zákazníků, nic náročného, většinou statické weby. Mám noLimit + nějaké doplňky, alias... Weby svých zákazníků mám na svém webhostingu, doménu si platí sami. Všichni vědí, že to mají na wedosu a platí 20-25Kč/měsíc za webhosting jednou ročně mě. Ostatní nemusí řešit. O weby se starám pouze v případě nějaké aktualizace, jinak se o ně nestarám, prostě fungují a jednou bez výpadku na wedosu. Tohle je čisté řešení. Od té doby co to máme na wedosu jsem se o žádný web nemusel nějak zvlášť starat, nebo řešit výpadek. Takže za co ta vyšší cena např. 1000Kč za rok?? Co v té ceně proboha máte. 20*12*20=4800Kč (pokreje to můj webhosting, moje domény a to mě stačí). Moje cena tvorby webu je nějaká a tu ať si srovnávají s kým chtějí.
28.08.2012 13:05
51
Původně odeslal MMMMM
Já to mám tak, že mám cca 20 webů svých zákazníků, nic náročného, většinou statické weby. Mám noLimit + nějaké doplňky, alias... Weby svých zákazníků mám na svém webhostingu, doménu si platí sami. Všichni vědí, že to mají na wedosu a platí 20-25Kč/měsíc za webhosting jednou ročně mě. Ostatní nemusí řešit. O weby se starám pouze v případě nějaké aktualizace, jinak se o ně nestarám, prostě fungují a jednou bez výpadku na wedosu. Tohle je čisté řešení. Od té doby co to máme na wedosu jsem se o žádný web nemusel nějak zvlášť starat, nebo řešit výpadek. Takže za co ta vyšší cena např. 1000Kč za rok?? Co v té ceně proboha máte. 20*12*20=4800Kč (pokreje to můj webhosting, moje domény a to mě stačí). Moje cena tvorby webu je nějaká a tu ať si srovnávají s kým chtějí.
Ano, přesně tohle je naše představa a podle nás je tohle jasné a čisté řešení. Je to fér. Každý ví co má. Nikdy zákazníka nepřekvapíte tím, že najednou zjistí, že mu účtujete pětistovku za doménu, kterou koupíte třeba u WEDOS za 150. On to potom zjistí a je pouze naštvaný.
28.08.2012 13:11
52
Takže za rok můžu být levnější než wedos, protože mi stačí že kape nemusí pršet.
28.08.2012 13:21
53
Když jsem tu pohlednici vytáhlo ze schránky, říkal jsem si kdy téma zde bude... tolika pláče kvůli reklamní kampani firmy co prostě běží svůj závod.... nechápu proč by měl kdokoliv přemýšled nad tím jak svým byznysem a marketingem ovlivní byznys jiného...to jako tedy fakt myslíte vážně? :-D :-D
28.08.2012 23:05
54
Původně odeslal WEDOS
Internet není jen tady na webtrhu.
konečně nějaká velká myšlenka :)
29.08.2012 10:02
55
Původně odeslal gransy
... ale vetsina ceskych koncovych uzivatelu jde proste po cene i za cenu mnohem komplikovanejsi spravy, nebo papirovani, atd ...
Já pořád nechápu, proč tolik majitelů hostingů pořád tvrdí, že k Wedosu se chodí kvůli ceně. Jasně, část lidí opravdu slyší na těch 25 korun a kvůli toho u Wedosu jsou. Jenže lidi, kteří třeba chtějí sever, spravují více webů a už něco mají za sebou na tu cenu až tak nehledí, stejně jako já. Wedos jsem si nevybral kvůli ceny, ale zázemí a podpory, která mi několikrát pomohla, i když vůbec nemusela a problém se týkal jiného hostingu. Přestaňte pořád říkat, že většina zákazníků Wedosu jde po nízké ceně, to není pravda, znám takových lidí jako já opravdu hodně. Kdo má více webů co mu generují alespoň nějaký zisk, tak jim ty rozdíly jsou docela jedno a jdou tam, kde se jim líbí a kde se o ně hosting dobře stará.

Lidi, kteří k Wedosu chodí kvůli nízké ceně jsou z mých zkušeností hlavně ti, co si koupí jednu doménu a mají třeba jeden web, jen tak pro zábavu nebo jim vydělá pár stovek. Ti, co toho mají víc na tu cenu nehledí tak, jak si představujete.
29.08.2012 10:04
56
Původně odeslal baryman
)
Přestaňte pořád říkat, že většina zákazníků Wedosu jde po nízké ceně, to není pravda, znám takových lidí jako já opravdu hodně.
Jste stejny jako ti, co tvrdi, ze jde vetsina po nizke cene, protoze jak vite, ze to neni pravda? Proto, ze znate par lidi jako vy?
29.08.2012 10:13
57
No jo znám dost lidí, co hosting vybíralo a toho rozdílu jsem si všiml. Není to žádný rozsáhlý průzkum, ale zkušenost s poměrně dost lidmi za poslední rok. Můžu se mýlit. Jen mám zkušenost, že kvůli ceny na Wedos jdou lidi s jedním blogem, webem o seriálu a prvním affiliate webem. Kvůli servisu ti, kteří chtějí problém vyřešit IHNED a nevadilo by jim platit stejně jako jinde. Mimochodem, VPS s podstatě stejnými parametry má Savana stejně levné jako Wedos. U lidí, co mají více webů to není o ceně - to je můj názor.
29.08.2012 10:15
58
Ja treba neznam nikoho s hostingem na wedosu, nevim jak je to doopravdy, treba tak jak rikate, treba ne. A je mi to taky uplne jedno. jak jste spokojeny, tak je to hlavni.
29.08.2012 10:18
59
Původně odeslal Radek O.
Ja treba neznam nikoho s hostingem na wedosu, nevim jak je to doopravdy, treba tak jak rikate, treba ne. A je mi to taky uplne jedno. jak jste spokojeny, tak je to hlavni.
Tak to jste už docela výjimka :)

Jinak já mám pořád většinu webů mimo Wedos, od různých hostingů jsem za 6 let odešel, poměrně dost i vyzkoušel a pořád chci mít weby na různých místech. Jen jsem tím chtěl říct, že VPS u Wedosu stojí tolik co jinde, takže ten příliv klientů není jen o ceně.
29.08.2012 10:22
60
No u mne to bude asi tim, ze se ani nezajimam kde kdo hostuje, takze mozna lidi kolem maji u wedosu sluzby, ale nevim o tom. Ja mam osobne vse jinde, je to tam drahe, funkcni a jsem spokojeny, takze menit nebudu, navic mi neprisel pohled, tak tim tuplem ne :)