Virtuální managed server již od 85 Kč/měsíc
Zobrazují se odpovědi 1 až 19 z 19

Prasklý monitor - notebook

  1. Scorpius Hodnocení: 19 (100%) Scorpius je zatím velká neznámá
    1
    Hoj,

    prasknul mi display na notasu. Mám HP 530 a nejsem si jist, kde a jak opravit. Máte někdo zkušenosti s opravou monitoru u notebooku?

    Díky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Haaja Hodnocení: 12 (100%) Haaja je zatím velká neznámá
    2
    Čau, buď doneseš notebook do servisu HP kde ti řeknou takovou sumu že si to rozmyslíš, nebo najdeš nějakej neznačkovej servis (malá šance) a nebo nejlepší sehnat na inzerát například z ebay funkční displej a sám si ho vyměnit a nebo ti s tím někdo šikovný pomůže.

  4. lukaspulda Hodnocení: 21 (100%) lukaspulda je na dobré cestě
    3
    Platil jsem za opravu cca 12 tis.

  5. derk Hodnocení: 7 (100%) derk je na dobré cestě
    4
    Mě kočka doskočila na HP510 v záruce a i když jsem to uvedl jako důvod poškození, výměna vytrhané klávesnice byla do pár dnů a zdarma.
    Takže bych to zkusil, na HP530 by záruka ještě měla být.

  6. U HPčka v záruce mi monitor vyměnily bez keců během 3 týdnu. Bez problémů. Již přes rok bez problémů.

  7. mrkni sem oprava se pohybuje kolem 4 tisíc

    http://www.nbservis.cz/cs/ceny-oprav/

  8. Spangler Hodnocení: 8 (100%) Spangler je zatím velká neznámá
    7
    Doporucuju http://ntbservis.cz/ >velmi vstricne jednani a nizke ceny.

  9. Doporučuju servis notebooků Praha - http://kuku.cz/Notebook-servis-Praha , LCD u HP mi vyměnili na počkání!

  10. http://www.kuku.cz/KUKU-notebook-ser...notebooku.html - servis výměny LCD na všechny notebooky, ceník v tabulce

  11. WWW.NTB-LCD.CZ

    SPECIALIZACE NA PRASKLÉ LCD - notebook, netbook
    Naposledy upravil MAXXIS123 : 02.11.2011 v 10:37

  12. Macecha Hodnocení: 17 (100%) Macecha vyzařuje působivou auru Macecha vyzařuje působivou auru
    11
    maxxis123: a kontakt prozradíš :) ?

    + o jakej kraj se jedná

  13. koupim levne notebook s nefunkcnim displayem a hdmi... jan.gersl@centrum.cz

  14. Citace Původně odeslal Macecha Zobrazit příspěvek
    maxxis123: a kontakt prozradíš :) ?

    + o jakej kraj se jedná

    Moravskoslezský kraj.

    Město Bruntál.

    ntb.lcd@seznam.cz

  15. Macecha Hodnocení: 17 (100%) Macecha vyzařuje působivou auru Macecha vyzařuje působivou auru
    14
    díky, ale už jsi mi poslal dne 20.04.2010 06:52 PM s telefonním číslem :)

  16. skranc Hodnocení: 2 (75%) skranc bude brzy slavný/á skranc bude brzy slavný/á
    15
    opravu 15.4 LCD Ti udelam za nejakych 3000Kc vcetne LCD a vcetne dokladu. Pokud je to 15.6 LED je to drazsi kvuli cene panelu. Telefon na me 605526147 Brno
    Pro vsechny zajemce je to jemna a casove narocna prace a na pockani to urcite nedelam.

  17. Tkim Hodnocení: 42 (100%) Tkim je na dobré cestě
    16
    Já mohu vřele doporušit servis notebooků
    Chtěl jsem říct, že já jsem schopen udělat výměnu též za nákupku + 400 Kč výměna. Konec konců výměnu dokáže udělat každej stačí si na výše uvedeným webu najít je tam uvedený návod. I pár fotek z demontáže.
    Pokud chcete někdo nacenít zkuste: info@servisvm.cz
    Obratem provedu nacenění a datum sehnání.
    Naposledy upravil Tkim : 09.10.2011 v 22:17

  18. Pokud má někdo ještě zájem, mohu zajistit opravu osobně. Výjde to levně, protože jde dovoz LCD za super ceny a na všechno máte 2 roky záruku. MKdyž napíšete typ notebooku a problém, cenu úpřesním.

  19. 10,1" LED - ACER D255, D150, D250, lenovo s10-2-3 - 1800,-
    15,4" WXGA - 1500,-
    15,6" WXGA - 1800,-
    15,6" LED - 2000,-

    mohu zajistit nové i používané kusy. ceny od 1400 - 2500,-

    montáž zdarma na počkání. jezdím Praha, Brno , Hradec Králové, Olomouc.

    ---------- Příspěvek doplněn 02.11.2011 v 10:38 ----------

    Dnes se pohybují opravy od 1000 do 2500,-

  20. NBSERVIS = já už nikdy!!!!! recenze, zkušenosti
    Vážení přátelé, rád bych se s Vámi podělil o svou čerstvou zkušenost s firmou NB SERVIS, konkrétně s její pobočkou v Eliášově ulici, vedenou manažerem panem Sedláčkem.
    Pro úvod: Vlastním Macbook late 2008, a jelikož se mi v poslední době začal dost zásadně zpomalovat ( přestože operační paměť jsem už dávno upgradoval), rozhodl jsem se neinvestovat do nového, (i když velká chuť by byla) ale zaplatit někomu, kdo mi s tím poradí a když se to vyplatí tak zaplatit výměnu opotřebených součástek, případně vyčištění, nebo tak něco. Nejprve jsem se snažil někoho takového objevit na doporučení, následně jsem podnikl výpad do kyber prostoru a našel tam odkaz na výše zmíněnou firmu (líbilo se mi, že mají opravnu kousek od metra a na první pohled to vypadalo, že ví o čem mluví). Pro jistotu jsem se emailem optal, kolik si za diagnostiku účtují (odpověděli že je zdarma)a následně jsem se na pobočku vypravil. První dojem nic moc, prodejna, jako každá jiná, ale nešel jsem tam kvůli mramoru na podlaze, ale abych si nechal poradit a opravit poč. Pan Sedláček mě nepřivítal nějak radostně, ale chápu, že když Vám obchod frčí, tak se snažíte dostat přímo k věci a na kudrlinky není čas. Následující události bych raději podal formou rozhovoru, pro lepší ilustraci.
    manager pan Sedláček (dále jen mpS): „Co byste rád?“
    Já: „pomalý poč, potřebuju poradit „- podávám ho mpS do ruky
    mpS: „Že vy ste ho těch pět let ale vůbec nečistil?“ – téměř zhnuseně ho zkoumá
    já:/omluvně/ „No, ne, fungoval mi super, tak jsem to neřešil. Teď tak nefunguje, tak to řeším….“.
    mpS: tiskne přijímací doklad a následně mi ho podává-“Tady mi to vyplňte, jméno, kontakty, podpis“
    já: vyplňuji a podávám mpS.
    mpS: „oK, do tří pracovních dnů (nesl jsem ho tam v pátek 22.2.2013 kolem 14.hod) se Vám ozvem a dáme vědět, co mu je a jak to budeme řešit“
    já: „nešlo by to dříve? Dělám z domova a jsem na něm existenčně závislý“
    mpS: „do tří pracovních dnů se ozveme….“
    Já: „díky a naschle….“ Odcházím, a doufám, že to bude v pohodě.
    Uterý, 26.2. 16.30 hod, zatím se mi nikdo neozval, práce mi stojí, tak cvičně zkouším volat do NBs. Nikdo nebere.
    Středa, 27.2. cca 11.hod, znovu volám , tentokráte úspěšně.
    Já:“ Dobrý den, minulý týden v pátek jsem k Vám dával počítač, chtěl jsem se zeptat, jak to vypadá?“
    mpS:“ zatím jsme neměli čas to řešit, jak jsem Vám říkal, máme na to od dne podání tři následující dny“
    já: /prosebně/“ok, ale nešlo by to nějak urychlit, jsem na něm existenčně závislý a potřebuju pracovat…“
    mpS:“ pane, takový jsou všichni, všichni to chtěj hned. Dneska se Vám ozvem co a jak.“
    Já: „Ok, díky a nashle“
    Čtvrtek, 28.2., nikdo se neozývá
    Pátek 1.3. /tedy přesně za týden/jdu kolem 12.hod na pobočku v Eliášově.
    Já: „dobrý den, jdu si pro svůj počítač“
    mpS: „Máte od něj ten papír?“
    Já: podávám mu ho…
    mpS: Dívá se po místnosti, kde ho nenachází, odchází do zázemí, za chvíli se vrací s compem do místnosti, „My jsem Vám volali, že je to nachystaný?“
    Já:“nevolali, při předání jste říkal, že do tří dnů mi dáte vědět, co s ním je a jak to budeme řešit“
    mpS: beze slova vysvětlení, nedej bože omluvy-“ Takže si ho chcete odnést?“
    Já:“ Ano“
    mpS: vyplňuje výdejový formulář „tady mi to podepište“
    já: podepisuji a beze slova odcházím
    Shrnuto podtrženo, této firmě po ubezpečení při předání, že první diagnostika bude trvat max 3 dny (původně jsem počítal, že to bude pá, po, ut – ale moje blbost, měl jsem si to ověřit) a po jedné tel. urgenci (chápu, že je lepší se vždycky slušně připomenout, každý máme hodně práce a zapomenout může každý) trvá aby odnesla poč z jedné místnosti, do druhé, dala na něj folii na kterou napsala číslo 404 přesně jeden týden.
    Asi si to můžou dovolit, já bohužel ne. Za ten týden jsem přišel cca o 10 000,- Kč výdělku, který jsem nemohl realizovat, dalších – 3 000,- Kč jsem v tom za náklady, které mám s provozem živnosti. Nehledě na fakt, že jsem se celou dobu cítil jako kus hadru a ne zákazník, který nese do firmy peníze. Na druhou stranu jsem získal možnost se pocvičit v trpělivosti, další životní zkušenost a díky mpS i zřejmě možnost splatit svůj karmický dluh společnosti. Doufám, že čtenáři tohoto článku, stejnou zkušenost nebudou muset podstoupit.
    Takže díky pane Sedláčku, jsem Váš věrný fanoušek!
    Zdraví Vás
    Ondřej Valoušek

Hostujeme u Server powered by TELE3