Postavíme Vaši firmu na nohy
Stránka 5 z 25 PrvníPrvní 12345678910111213141516 ... PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 121 až 150 z 750

Smlouvy s poštou, PPL atd

  1. je nás tady víc, kteri by radi znali ceny alespon orientacne.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal rammi Zobrazit příspěvek
    je nás tady víc, kteri by radi znali ceny alespon orientacne.
    Zdá se, že je tu víc zájemců o informace, než poskytovatelů :)
    Sněhulák se zatím neozval.

  4. Jen pro upřesnění, rozdělení dopravců dle segmentace:

    Balíky:
    PPL
    General Parcel
    GLS
    DPD
    CS Express
    Radialka
    Toptrans
    TNT Post

    Baliky + vetsi zbozi:
    Toptrans
    CS Express
    Radialka
    General Parcel + Geis

    Tohle jsou klasicke balikovky, vyclenuju z toho Ceskou postu. Jednani je na Vas, pokud by jste chteli udelat nejaky pruzkum a podobne, ozvete.
    Na rade jejich stranek si muzete stahnout zakladni zakaznicke ceniky ... ostatni se odviji od jednani ...

  5. Citace Původně odeslal ondra Zobrazit příspěvek
    Od nového roku je zrušen a nahrazen Obchodními.
    Reálně je zrušen až od 1.4., resp. nahrazen Obchodními se stejnými vlastnostmi, ovšem i když křížkuju jak divej, stejně mi tak 70 % zakřížkovanejch balíků pošlou s normální cenou :( A konkrétně na to, jak poznaj, že posílám tehdy tedy ještě PB místo OB na soukr. adresy, jsem se ptal OZ a bylo mi řečeno, že jen tak, že třeba pošlu PB do nějaký p*dele a oni zjistěj, že v ní nikdo nepodniká a pak mě pošlou na kobereček. A teoreticky je možný, aby mě nabonzovali doručovatelé, protože ti mají (měli) v podmínkách, že pokud doručujou PB do objektu, který zjevně není provozovna, tak ho nemusí doručit. Ovšem mezi jednotlivými útvary pošty panuje taková nevraživost, že bych se moc divil, kdyby to skutečně někdo hlásil.

    Jinak jak si to tady čtu, tak jsem dost zklamanej. Chtěl jsem k poště jako alternativu TopTrans, protože jako ten, komu doručují, jsem si na ně v životě nemohl stěžovat, ale co tady o nich čtu, tak mě teda hodně odrazuje. :(
    PPL a DPD jsem po předchozích zkušenostech taky zavrhnul, takže fakt nevim, co jako alternativu zvolit, abych mohl posílat i na soukr. adresy.

  6. Citace Původně odeslal Vojta Zobrazit příspěvek
    Takže se mi balíčky vesele vracejí a zákazníci ani nevědí že jim něco přišlo. Myslím že si nevyberete a nad tímhle jenom mávnout rukou.
    V den odeslání jim pošli mailem a třeba i SMSkou číslo balíku a adresu pro sledování. My jsme si to do shopu udělali jako automatiku a vrací se nám tak 10x míň balíků.

  7. Česká pošta je humus, zasílal jsem akvária jako křehké, reklamace k ničemu, pojištění k ničemu a 30% rozflákaného zboží. Výmluvy typu, měli jste to ještě více zabalit atd. už mě omrzely. No a když jsem o vánocích viděl v bedně ukázky jak je pošta vytížená a borci tam házeli s balíky a kopali do nich bylo mi vše jasné. Jen mi tam chyběl komentář mluvčí ČP

  8. Kraken: JJ akvarka... mam k dispozici cca 200-400 ks akvarek, ktere jsou lehce jete, byly asi rok pouzivane na chov akv. ryb. Premyslel jsem ze bych to nejak rozprodal na internetu, ale nakonec jsem na to zasilani nemel zaludek. Tak kdybys treba ty akvarka chtel, ozvi se ;)

  9. Nemate nekdo zkusenost s tim, ze by PPL spatne vazilo zasilky? Porad s tim bojuju, jednou je to vic, pak je to zase min. Ale celkem velke rozdily, nekdy i nekolik kg. Resili jste to nejak? ja to reklamoval, dozvedel jsem se podle kameroveho zaznamu, ze pry bylo vse v poradku.

  10. Citace Původně odeslal Neregistrovaný Zobrazit příspěvek
    Nemate nekdo zkusenost s tim, ze by PPL spatne vazilo zasilky? Porad s tim bojuju, jednou je to vic, pak je to zase min. Ale celkem velke rozdily, nekdy i nekolik kg. Resili jste to nejak? ja to reklamoval, dozvedel jsem se podle kameroveho zaznamu, ze pry bylo vse v poradku.
    Jasně, když se jim to hodí, tak převažují. Posílal jsem v sezóně desítky těžkých krabic od 30 až po 50 kg a v těchto vahách jsou již i velké cenové skoky za přepravu. A v jeden den jsem poslal 10ks naprosto identických krabic a rozdíl ve váze byl až 5kg, vždy ve prospěch té dražší cenové kategorie. Jenže PPL má zakázek dost a pokud nejsi velký zákazník, tak můžeš jen držet hubu nebo jít v tichosti jinam.

  11. Citace Původně odeslal Neregistrovaný Zobrazit příspěvek
    Nemate nekdo zkusenost s tim, ze by PPL spatne vazilo zasilky? Porad s tim bojuju, jednou je to vic, pak je to zase min. Ale celkem velke rozdily, nekdy i nekolik kg. Resili jste to nejak? ja to reklamoval, dozvedel jsem se podle kameroveho zaznamu, ze pry bylo vse v poradku.
    Reklamovat, reklamovat, honit svého obchodního zástupce, halového mistra, nechat si vyjet vážní protokol (záznam) z váhy (mají to v interním systému), kde jde přesně vidět na jaké váze (číslo), kdy a kým byla zásilka vážena.
    Na některých depech už mají bezobslužné automatické váhy, někde mají starší váhy, kde si jim stává, že zejména brigádníci se jim o to různě opírají, někdy tam nahodí více menších balíků, ....
    Na všem mají scany, případně jak píšeš kamerový systém, takže vždy musí být dohledatelné, co se u nich se zásilkou dělo.

  12. Citace Původně odeslal desp Zobrazit příspěvek
    Reklamovat, reklamovat, honit svého obchodního zástupce, halového mistra, nechat si vyjet vážní protokol (záznam) z váhy (mají to v interním systému), kde jde přesně vidět na jaké váze (číslo), kdy a kým byla zásilka vážena.
    Na některých depech už mají bezobslužné automatické váhy, někde mají starší váhy, kde si jim stává, že zejména brigádníci se jim o to různě opírají, někdy tam nahodí více menších balíků, ....
    Na všem mají scany, případně jak píšeš kamerový systém, takže vždy musí být dohledatelné, co se u nich se zásilkou dělo.
    Toto jsem zkousel, pres obchodniho zastupce, nechali si pry ukazat kamerovy zaznam (osobne jsem ho nevidel) a tam pry bylo vsechno v poradku, na vaze 1 balik atd). Zajimave bylo, ze to bylo pri jednom svozu a z 6 zasilek vazily 4 jinak, misto 2 kg bylo 8 kg apod. Bohuzel jim to nemam jak prokazat.

  13. Citace Původně odeslal Neregistrovaný Zobrazit příspěvek
    Toto jsem zkousel, pres obchodniho zastupce, nechali si pry ukazat kamerovy zaznam (osobne jsem ho nevidel) a tam pry bylo vsechno v poradku, na vaze 1 balik atd). Zajimave bylo, ze to bylo pri jednom svozu a z 6 zasilek vazily 4 jinak, misto 2 kg bylo 8 kg apod. Bohuzel jim to nemam jak prokazat.
    Musíš být důsledný a když je třeba, eskalovat stížnost výše (vedoucí pobočky, případně až vedení....).
    Pokud se to děje opakovaně, převážit si balíky sám u sebe, mít evidenci, jak se zásilky objeví v systému a mají špatnou váhu, okamžitě psát na depo.... Nechceš přece nic jiného, než správnou váhu na svých zásilkách ;)
    Párkrát udělat hodně dusno, být za zlého, aby si na depu pamatovali tvé jméno (jméno firmy).
    Jde to, taky jsme to několikrát řešeili.

  14. Citace Původně odeslal desp Zobrazit příspěvek
    Musíš být důsledný a když je třeba, eskalovat stížnost výše (vedoucí pobočky, případně až vedení....).
    Pokud se to děje opakovaně, převážit si balíky sám u sebe, mít evidenci, jak se zásilky objeví v systému a mají špatnou váhu, okamžitě psát na depo.... Nechceš přece nic jiného, než správnou váhu na svých zásilkách ;)
    Párkrát udělat hodně dusno, být za zlého, aby si na depu pamatovali tvé jméno (jméno firmy).
    Jde to, taky jsme to několikrát řešeili.
    a primo s PPL? od prvniho problemu si zasilky osobne prevazuji jeste pred odeslanim. ale je otazka u koho lezi dukazni bremeno (jak jim dokazat spatnou vahu).

  15. Citace Původně odeslal Jarda Zobrazit příspěvek
    Pokud máš představu, že ostatní firmy se k tvému balíku chovají lépe, pak bych chtěl mít tvůj optimismus.:D Pochop, jde o peníze. A pokud posíláš akvária, tak si je máš opravdu pořádně zabalit. Sedmivrstvá lepenka a hromada papírů dokáží hodně ochránit tvé křehké zboží.:thumbup:

    Lépe zabalit jsou nesmysly typu česká pošta. Když to dojede 300km od výrobce ke mě ve furgonu a podstatně míň vypolstrováno tak mi je jasné kde je chyba, zvolil jsem jiného dopravce, který chce o 30kč víc, ale ještě se mi nestalo, že by něco rozbili.Proto ČP do xxxx

  16. Citace Původně odeslal desp Zobrazit příspěvek
    Musíš být důsledný a když je třeba, eskalovat stížnost výše (vedoucí pobočky, případně až vedení....).
    U PPL to nemá cenu. Já si stěžoval na depu a nic, tak jsem psal stížnost na to depo, že s tím nic nedělaj, přímo vedení společnosti a co myslíš, že udělali? Přeposlali tu stížnost na to depo, na který jsem si stěžoval!

  17. Citace Původně odeslal B@JTík Zobrazit příspěvek
    Sice to není příliš aktuální téma, ale nedá mi to. Třeba to ještě někomu pomůže.
    To o čem píšete není žádná vada pošty, ale je to funkce eBanky nastavitelná v rozhraní.

    Nastavení > Nastavení účtu > Změnit nastavení > Způsob přípisu částek poštovních poukázek

    stačí změnit z kumulovanýho na položkový a bude se každá složenka připisovat zvlášť se svym v.s. - je to tak odjakživa.
    Doporučuju si projít i zbytek administrace účtu, užitečností je tam spousta ;)
    Není to odjakživa, ale asi od roku 1999 :-) Předtím (1998) to chodilo opravdu kumulovaně povinně všem :-)

    Jinak u eBanky je přípis zpoplatněn a když máte 100 plateb denně, tak se prohnete, proto je možné to kumulovat a pošta dodává zase rozpis, jenže to si musíte napsat valstní soft nebo účto, takže při 5 dobírkách za den se to fakt nevyplatí ...

  18. Citace Původně odeslal B@JTík Zobrazit příspěvek
    No, potom poresit mozna jinej ucet (program).
    Ja u nich mel odjakziva neco jako "prime bankovnictvi Plus" se to jmenovalo, do 1.7.2006 mi za tyhle prichozi platby od posty pocitali za kazdou 4.90, pak asi nejak precenili a od ty doby si nepocitaj vubec nic. Ted jak je skoupila Reifeisen, tak mi nabidli zmenu na to eKonto, tu jsem potvrdil a porad mi je nijak nezpoplatnujou. Zkus cinknout bankeri a preptat se na to, precijenom vzdat se automatickyho parovani plateb by byla skoda. Ja uz to dlouho neresil, toz presne nevim co kde tam mam jak nastavenyho, ale kazdopadne to zadarmo nejak jde a funguje.
    tak to asi nemas firemni ucet, bo na firemnim uctu (pravnice osoby) se plati i za prichozi platby, nevim jak na uctu podnikajici FO?

    nepodnikajici osoba ma prichozi platby i v RB zdarma

  19. Mate nekdo smlouvu s CP nebo PPL? Kolik vam napocitali pausal za jeden balik? CP od nedavna dost zdrazila velky baliky, uctujou si klidne 600 za balik, jehoz soucet rozmeru (s+v+h) presahuje 2 metry. Je to jednoduchy a rekla mi to i muj obchodak, ze CP se chce zbavit velkych baliku... Takze premyslim, ze CP necham maly balicky a PPL si najmu na velky.

  20. Mám smlouvu s ČP.
    Velké balíky a pokud nemají pravá úhel - prekérka. Posílalq jsem balík (krabice) jedna strana zkosená a už příplatek 80 kč za to, že není pravoúhlý. Teď dávám dohromady smlouvu s PPL.
    Ať si zákazník vybere.
    ČP bude dražší, jelikož pokud nesplním limit platím příplatek ke každému balíku, který byl svezen (neplatí na ty, které si odvezu sama).
    Někdo chce poštu někdo PPL - ať si vybere zákazník sám.
    Chtěla jsem u ČP uplatnit slevy, ale jak tu již někdo psal, program pro elektronické podávání až v červenci. Musíte mít dvě flashky na výměnu (otázka zda tu svou někdy ještě uvidíte - je to přeci jen ČP).
    Co mne u ČP štve - složenky, vypisování deseti věcí kvůli jednomu balíku. To, že nedávají do schránky lístek, jak tu již někdo psal, je sice pravda, ale já zákazníka upozorním, v den kdy balík odchází a pak po 5 dnech co to leží na poště. Tudíž zákazník ví, že tam balík má. Ovšem né vždy je nevyzvednutí pochybením pošty, ale demencí některých zákazníků.
    Ptala jsem se i na UOOU - je možné zveřejnit seznam takoýchto klientů - ale jen jméno a město.
    Tak bych e-shopáři si pro sebe mohli něco takového zřídit - co vy na to??
    Nějakou zaheslovanou stránku, kam chodili jen lidi z webtrhu a podobní co by znali heslo.
    Zkušenosti s poštou - neznalost vlastních podmínek, neochota úředníků. Jen pán na svoz je super.
    Nicméně dokázat jim, že balík měl nebo neměl pravý úhle také nelze. Oni nemají důkaz a vy také ne. leda si všechny balíky fotit.......

    PPL nabídlo podobné ceny jako pošta, ale bez sankcí za menší počty.

  21. Dobrý den,
    Chtěl bych se vás zeptat,jak je to s dovozem zboží z Usa.Mám na mysli balík,cca 10 kg.Nevíte někdo kolik zhruba bude poštovné i s Clem?Popř.vše co bych měl vědět?
    Díky za odpověd.

  22. Citace Původně odeslal BodaZ Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,
    Chtěl bych se vás zeptat,jak je to s dovozem zboží z Usa.Mám na mysli balík,cca 10 kg.Nevíte někdo kolik zhruba bude poštovné i s Clem?Popř.vše co bych měl vědět?
    Díky za odpověd.
    jezisku, ty si asi myslis, ze mame vesteckou kouli, rekni nam, jak to budes posilat (posta, fedex, ups...), jaky to ma zbozovy kod, velikost kartonu, a nakupni hodnotu, pak ti presne reknu kolik to bude stat, postou odhadem 60-80 USD zalezi jak to posles

  23. Citace Původně odeslal Neregistrovaný Zobrazit příspěvek
    Nemate nekdo zkusenost s tim, ze by PPL spatne vazilo zasilky? Porad s tim bojuju, jednou je to vic, pak je to zase min. Ale celkem velke rozdily, nekdy i nekolik kg. Resili jste to nejak? ja to reklamoval, dozvedel jsem se podle kameroveho zaznamu, ze pry bylo vse v poradku.
    To že váží špatně jsem věděl, jednou mi dokonce přišel 7kg balík a podle PPL měl přes 22 kg, ale že takovouhle sviňárnu budou dělat i u alzy, která je určitě jedním z nejlepších zákazníků, to mě docela dost zarazilo. I pošta se k velkejm podavatelům umí chovat. Dneska mi z alzy přišla tiskárna a když vezmu specifikaci tiskárny, tak podle vážení PPL musí ta krabice s manuálem vážit 1x tolik, co ta tiskárna s tonerem.

  24. PPL uctuje za vahu pokud vim, takze jejich vahy budou asi cinknuty :-D

  25. Citace Původně odeslal Neregistrovaný Zobrazit příspěvek
    To že váží špatně jsem věděl, jednou mi dokonce přišel 7kg balík a podle PPL měl přes 22 kg, ale že takovouhle sviňárnu budou dělat i u alzy, která je určitě jedním z nejlepších zákazníků, to mě docela dost zarazilo. I pošta se k velkejm podavatelům umí chovat. Dneska mi z alzy přišla tiskárna a když vezmu specifikaci tiskárny, tak podle vážení PPL musí ta krabice s manuálem vážit 1x tolik, co ta tiskárna s tonerem.
    Koukám, že chybné vážení u PPL je stále problém. Když jsme s nimi posílali, tak jsme pečlivě převažovali zásilky a pokud byl rozdíl markantní (měli jsme paušál do 10-ti kg), tak jsme vždy úspěšně reklamovali, ale sviňárna to tedy je :mad:

  26. Muzu doporucit Radialku. Bezproblemove jednani a ceny ktere nam dala obchodacka si myslim ze jsou taky fajn.

    1-10kg - 65kc
    10-20kg - 75kc
    20-30kg - 95kc
    30-40kg - 160kc
    40-50kg - 240kc

    dobírka - 30kc
    Ceny bez DPH

    Nejsem vazany zadnou smlouvou.Dodani po cele cr do 24 hod.Penize prevadeji na ucet do 2-3 tydnu.Reklamace vyreseny take bez problemu.
    Oproti poste nebe a dudy : )

  27. Poštou neposíláme ani dopisy :)
    PPL velmi zřídka (sortiment se nevleze do jejich rozměrů)
    TopTrans (tak od 1 do 2 palet jinak je to poměrně drahé)
    Vlastní (vše co má hodnotu vyšší než 30-40 000 - prostě pokud nám zákazník dá vydělat tak mu to nadstandardně dovezeme)
    Ceny
    PPL 40% z ceníku sleva
    TOPTRANS 25% z ceníku sleva

    Tady záleží co si vyjednáte. PPL se dá ukecat oproti poště a TOPTRANS na objemu.
    Jiné společnosti neznáme
    1. Nereagovali na poptávku přepravy
    2. Nebyly schopni docílit kvality (při převozu skla je to prostě priorita ho nezbít a dohadování při reklamaci, zda-li bylo dostatečně zabalené jsem zažil jedenkrát více raději kulku do palice)
    3. Cena (nabízíme ještě DHL - pouze na vyslovené přání zákazníka)

    Nejhorší zážitky
    Pošta - nemám co dodat - pozdní/nedoručené/ztracené/rozmlácené
    PPL - řidič háže ze 3 metrů balík do auta, vážení
    TOPTRANS - někdy nesrovnalosti výpočtu (hmotnost/rozměr)

    Sumasumárum je to vždy o zaměstnancích - pokud mají trotla řidiče nepomůže Vám ani 100% smlouva.
    Případy kdy zákazník objedná zboží na míru/zboží které standardně nemáte skladem - čeká 3 týdny potom to řidič rozmlátí - zbytek si domyslíte.

  28. Tento týden jsem opět posílal zásilku na Prahu 4 ČP. No a jak to dopadlo? Jako tradičně, opět jsem si přečetl, že zákazníkovi nemohli zásilku doručit. Takže zákazníkovi, kromě toho, že zasíláme sledovací link jsem opět musel poslat sms a mejla at si vyzvedne balík.

    Jinak PPL už jsme to probírali, jeden měsíc mi zvážili zásilku s váhou 2x větší než měla = vyší cena. Minulý to samé, tak co s tím? No ve 22:00 jsem vzbudil obchoďáka s PPL a začali jsme to řešit, byly výmluvy, ale zabralo to, že jsem ho upozornil, že zavolám zákazníkovi at to nepřebírá a že budu reklamovat úbytek váhy. Nakonec jsme se domluvili a jako náhrada šel další balík zadar.

  29. krakentomas: ale to neznamena, ze se jim nechtelo, holt zakaznik nebyl doma a kde by ho pak meli shanet???

  30. Citace Původně odeslal toyo Zobrazit příspěvek
    Muzu doporucit Radialku. Bezproblemove jednani a ceny ktere nam dala obchodacka si myslim ze jsou taky fajn.

    1-10kg - 65kc
    10-20kg - 75kc
    20-30kg - 95kc
    30-40kg - 160kc
    40-50kg - 240kc

    dobírka - 30kc
    Ceny bez DPH

    Nejsem vazany zadnou smlouvou.Dodani po cele cr do 24 hod.Penize prevadeji na ucet do 2-3 tydnu.Reklamace vyreseny take bez problemu.
    Oproti poste nebe a dudy : )
    Taky máme Radiálku jako jednu z variant, dokonce ještě trochu lepší ceny - nedobírku do 10-ti kg 50,- bez DPH a dobírku 80,-. Žádné objemy jsme nenaslibovali, byla to první částka, se kterou obchoďačka přijela.

  31. Citace Původně odeslal Golfy Zobrazit příspěvek
    krakentomas: ale to neznamena, ze se jim nechtelo, holt zakaznik nebyl doma a kde by ho pak meli shanet???
    Bohužel u pošty to funguje tak že když se pošťákovi nechce nebo potřebuje stihnout večeři s manželkou tak napíše nepřítomen. Dokonce jsem byl na marodce a objednával nějaké PC z netu a pošťák ani nezazvonil a nechal lístek, že si mohu zásilku vyzvednout na poště - takže pošta je pro mě KO navždy. Nespolehlivost, nedůvěra, atd. U TOPTRANS se nic takového neděje protože vždy zadáváme buď to že řidič má kontaktovat zákazníka na telefonu hodinu před dodáním, nebo službu skladu to jest zákazník si zavolá na příslušné depo toptransu a domluví si datum a čas dodání. U PPL nevím nikdy jsem neměl problém s tím že by zásilka nebyla doručena, ale to je spíše objemem není toho moc pro PPL. Top trans nám sem tam musí přistavit 1 kamión kde zasíláme v jeden den třeba 32 palet směrem na Prahu takže to ani nejde přes depo v našem regionu, ale přímo na depo v Praze tím jim ušetříme i náklady na svoz a cena je ještě pěknější cca 60% sleva. Nedokáži si vůbec představit u pošty - neboli to by polovina skončila někde v Australii a zbytek možná v Bratislavě.

    Pokud tady čtou i zaměstnanci pošty a nebo jejich ředitelé apod. tak jenom dobře možná tímto dostanou inspiraci k zlepšení svých služeb. Rozhodně pošta již není nejlevnější i když to na první pohled vypadá.

Hostujeme u Server powered by TELE3