Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Stránka 1 z 25 123456789101112 ... PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 750

Smlouvy s poštou, PPL atd

  1. Zdravicko,
    chci se zeptat, mate nekdo nejakou smlouvu s ceskou postou na posilani baliku? co konkretne se tim da ziskat? od jakeho mnozstvi se to vyplati? hledal jsem hledal, ale nic srozumitelneho jsem nenasel.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ahoj Rammi,

    nevím jaký sortiment zboží chceš posílat, jestli to jde převážně do firem nebo ke koncovým zákazníkům.
    My když jsme začínali ve firmě 'zásilkový obchod', nabízeli jsme na výběr zákazníkovi Českou postu (obch. a profi balík) a PPL.

    Poštu jsme po nějaké době zrušili, z několika důvodů:
    • pošta si pro balíky přijede až den+1 (PPL v den objednání svozu) a chodit s balíky do fronty je omrd (v malém množství to zabíjí tvůj čas, ve větším množství to logistické harakiri.)
    • to jak doročuje pošta asi každý z vás zažil a slyšel nejrůznější story....
    • extrémně složité řešení dobírek (vypisování extra složenek k balíku, speciálních dobírkových formulářů, naprosto katastrofální připisování dobírek na účet, nutnost manuálního párování došlých dobírkových plateb s fakturami apod...; alespoň to tak bylo v době před cca 2 lety).
    • poštovné je s nulovou DPH (ty jako plátce DPH si nemůžeš nic nárokovat na vratce DPH)
    • způsob řešení reklamací
    • snaha a počet pokusů o doručení
    • na hov.. systém sledování zásilek
    • cenu řadím na poslední místo, pokud rozdíly mezi poštou a přepravní službou nejsou řádové, tak vyčíslení vlastní duševní zdraví tě stejně dovede k přepravní službě

    Pokud máš s jakoukoli přepravní službou smlouvu (PPL, DPD, Geis, TopTrans...), většinou získáš lepší ceny než jako naprosto běžný zákazník posílající zásilky ad hoc pár ks měsíčně, získáš asi lepší ceny za zpracování dobírek, např. u PPL přístup do systému, kde vidíš všechny své zásilky a jejich stav, dostaněš přiděleny číselné řady vlastních čísel, můžeš si s pomocí dodaného software tisknout vlastní štítky, atd.

    Podmínkou je, jak a nakolik dokážeš přesvědčit obchoďáka přepravní firmy, že přes ně pohrneš určitý objem zásilek, (množství, typická hmotnost, poměr dobírek) a na základě toho dostaněš ceny...

    Poslední řadou při rozhodování je, jestli nemáš velkou poštu za rohem (kde dělají obch. balíky...) anebo kde je depo přepravní služby (typicky v předvánočně silných týdnech, kdy se expedice netrhne, si pro zásilky jezdí přepravní služba třeba ve 3 odpoledne a ty další várku vozíš přímo na depo třeba v 7 večer.)

    Z našich vlastních zkušeností bych spíše doporučoval nějakou přepravní službu. ;)
    Naposledy upravil desp : 29.09.2007 v 12:03

  4. No taky bych to resil nejakou prepravni firmou, ale do konce roku to jeste nejak zmastim s postou.
    O prepravni firme jsem moc neuvazoval, protoze zadna PPL, UPS, ani nic podobneho v Orlové nemá pobočku, leda, že by se s nimi dalo domluvit, že maji pro balíky jezdit až třeba kolem 6té 7mé vecer, a to bych si zase asi musel priplacet.
    No jeste mesic v praci a pak to zkusim nejak poresit s tim, ze by si PPL balíky u mne vyzvedávalo.

  5. Je mozne aby treba PPL prebirala baliky a dorucovala je na letiste DHL ci nekomu takovemu? Momentelne resim presne tento problem, cokoliv s Ceskou postou je opruz. Od neznalosti urednic destinaci ( na baliku je to jasne napsane presto vzdy to hledaji v pc a zcela pravidelne se dohaduji u nekterych zemi - Australia - Austria ) po desne fronty a obcas neprijemne chovani. Jinak abych zase uplne tak nekrivdil, na rozdil asi od vnitrostatnich zasilek se mi u zasilek smerujcich ven nestalo, ze by to az na vyjimky nedoslo ci bylo vykradeno. Kazdopadne potreboval bych nejakym rozumnym zpusoben poresit , ze by treba 2x tydne se objevil nejaky "mesenger" vyzvedl u me zbozi a hodil dalsimu prepravci bud na letiste ci do nejakeho sberneho skladu. Nicmene nejsem si jist zda je to mozne respektive zda to nekdo nabizi.

  6. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Je mozne aby treba PPL prebirala baliky a dorucovala je na letiste DHL ci nekomu takovemu? Momentelne resim presne tento problem, cokoliv s Ceskou postou je opruz. Od neznalosti urednic destinaci ( na baliku je to jasne napsane presto vzdy to hledaji v pc a zcela pravidelne se dohaduji u nekterych zemi - Australia - Austria ) po desne fronty a obcas neprijemne chovani. Jinak abych zase uplne tak nekrivdil, na rozdil asi od vnitrostatnich zasilek se mi u zasilek smerujcich ven nestalo, ze by to az na vyjimky nedoslo ci bylo vykradeno. Kazdopadne potreboval bych nejakym rozumnym zpusoben poresit , ze by treba 2x tydne se objevil nejaky "mesenger" vyzvedl u me zbozi a hodil dalsimu prepravci bud na letiste ci do nejakeho sberneho skladu. Nicmene nejsem si jist zda je to mozne respektive zda to nekdo nabizi.
    Proč to dělat takhle složitě?:banghead:
    Normálně si zavolej na zákaznický servis (FedEx,DHL,UPS,TNT,blabla..) a objednej si vyzvednutí zásilky, příp pravidelný PickUp. A ušetříš za PPL!:smoking:
    Musel by jsi bydlet v nějaký díře aby s tím byl nějaký problém.
    U jedný takovýhle fy. pracuju tak vím že to není problém.:thumbup:

  7. To Kuba

    Jiste mozne to je, ale vzhledem k cenam co DHL atd.. maji tak se celkem obavam, ze vyzvednuti zbozi vyjde podstatne draze nez to poslat tim PPL. Prave protoze bydlim, respektive brzo budu bydlet v dire. tj mensi mesto cca 40km od phy

  8. Citace Původně odeslal desp Zobrazit příspěvek
    Ahoj Rammi,

    nevím jaký sortiment zboží chceš posílat, jestli to jde převážně do firem nebo ke koncovým zákazníkům.
    My když jsme začínali ve firmě 'zásilkový obchod', nabízeli jsme na výběr zákazníkovi Českou postu (obch. a profi balík) a PPL.

    Poštu jsme po nějaké době zrušili, z několika důvodů:
    • pošta si pro balíky přijede až den+1 (PPL v den objednání svozu) a chodit s balíky do fronty je omrd (v malém množství to zabíjí tvůj čas, ve větším množství to logistické harakiri.)
    • to jak doročuje pošta asi každý z vás zažil a slyšel nejrůznější story....
    • extrémně složité řešení dobírek (vypisování extra složenek k balíku, speciálních dobírkových formulářů, naprosto katastrofální připisování dobírek na účet, nutnost manuálního párování došlých dobírkových plateb s fakturami apod...; alespoň to tak bylo v době před cca 2 lety).
    • poštovné je s nulovou DPH (ty jako plátce DPH si nemůžeš nic nárokovat na vratce DPH)
    • způsob řešení reklamací
    • snaha a počet pokusů o doručení
    • na hov.. systém sledování zásilek
    • cenu řadím na poslední místo, pokud rozdíly mezi poštou a přepravní službou nejsou řádové, tak vyčíslení vlastní duševní zdraví tě stejně dovede k přepravní službě


    Provozujeme eshop (knihy) dva roky a celou dobu využíváme služeb České pošty - dvě třetiny zásilek jsou přitom doporučené dopisy (zásilky do 2 kg), jedna třetina pak cenné balíky (výjimečně, při hmotnosti zásilky nad 15 kg, pak balíky obchodní), na dobírku máme cca 75% zásilek. Měsíčně posíláme cca 1000-1500 zásilek, zásilky vozíme normálně na přepážku jedné pošty na Praze 8.

    Proč to píšu? Protože bych rád ukázal, že i s poštou to jde - jen je třeba si ji vychovat k obrazu svému. Jak? Jednoduše - nenechat si nic líbit a v případě nespokojenosti se službami na pobočce si stěžovat, nejsnáze na info@cpost.cz - stačí několik emailů a pobočka spolupracuje, jak chcete, pošťácká vrchnost se se svými "poddanými" nemazlí, zvlášť když do poštovní kasičky nasypete víc než milión korunek ročně.

    Pošta opravdu není netvor, není ani problém uzavřít s poštou smlouvu o platbě převodem (pak dostanete od pošty jednou měsíčně fakturu a neplatíte každé podání), dobírkové poukázky, archy či průvodky vám vytiskne každý normální účetní software(nám to dělá Money) nebo si řeknete poště o program Pošta 2002 (jde ale o kanón na vrabce), připisování dobírek je do dvou dnů od převzetí zásilky adresátem, a co se týče párování plateb, to snad nesouvisí s poštou, ale s tím, co umí vaše bankovnictí a účetní software... Co se týče DPH, je pravda, že si nemůžete uplatnit minusové DPH z poštovného, pokud se vám vrátí zásilka zpět, ale na druhou stranu - při odeslání zásilky žádné DPH zase neodvádíte - nula od nuly tedy pojde...

    Jak říkám, pošta je, pokud posíláte velké množství převážně menších zásilek o ceně do 1000,- Kč, nejlepší volbou, nářky, že je pošta strašná apod., to jen jakýsi tradiční folklór...

  9. Citace Původně odeslal mat Zobrazit příspěvek
    Proč to píšu? Protože bych rád ukázal, že i s poštou to jde - jen je třeba si ji vychovat k obrazu svému. Jak? Jednoduše - nenechat si nic líbit a v případě nespokojenosti se službami na pobočce si stěžovat, nejsnáze na info@cpost.cz - stačí několik emailů a pobočka spolupracuje, jak chcete, pošťácká vrchnost se se svými "poddanými" nemazlí, zvlášť když do poštovní kasičky nasypete víc než milión korunek ročně.
    Ano, máš pravdu, ale proč někoho složitě vychovávat a školit, když by to mělo samo sebou. Ale dobrý postřeh, že jde pobočku pošty pomrdem "ze zhora" umravnit.
    Jde ale i o to, že s někým kdo dělá pár balíčků denně to asi tak prožívat nebudou.

    Citace Původně odeslal mat Zobrazit příspěvek
    Pošta opravdu není netvor, není ani problém uzavřít s poštou smlouvu o platbě převodem (pak dostanete od pošty jednou měsíčně fakturu a neplatíte každé podání), dobírkové poukázky, archy či průvodky vám vytiskne každý normální účetní software(nám to dělá Money)
    To jsme samozřejmě měli, ale přijde mi neskutečné, že byť člověk posílá balík, či obchod balík (zejména dobírku), musí udělat štítek, nějakou složenku, průvodku, arch... a pak se s tím vypravit na pobočku. :rolleyes:

    Citace Původně odeslal mat Zobrazit příspěvek
    připisování dobírek je do dvou dnů od převzetí zásilky adresátem, a co se týče párování plateb, to snad nesouvisí s poštou, ale s tím, co umí vaše bankovnictí a účetní software...
    Jsme u eBanky a jedeme na Pohodě (srovnatelné s Money) takže s tím jsme problém neměli, ale co pošta dělala (alespoň před těmi 2 lety, než jsme se s nimi definitivně rozloučili) bylo, že dobírkové platby v jeden den připsala na účet kumulovaně v jedné platbě s jejich var. symbolem a pak do schránky doručila rozúčtování, kolik z toho je která platba s našim var. symbolem.
    Takže nějaké peníze jsme na účtu měli, ale muselo se to ručně projít a spárovat s pohledávkama. Je to už dneska jinak?


    Vaši výhodou u knih a CD/DVD je, že to můžete posílat jako doporučené psaní nikoli jako balík (poštovních přepážek je vždycky všude více než těch balíkových) a doručování zase obstarávají poštovní doručovatelé nikoli balíkový rozvoz. A o tom to je. Jakmile dojde na balíky, křehčí zboží, vyšší hodnoty, nastávají u pošty problémy (u doručování).

  10. Přesně tak - záleží na sortimentu, ledničky bychom asi poštou těžko posílali (když ne z jiných, tak z logistických důvodů určitě)...

    A k těm platbám pošty - my s poštou smlouvu nemáme, nemá to pro nás význam, jen by přibyla práce s dekádními výkazy zásilek apod., a dobírkové platby nám chodí na účet jednotlivě, tj. třeba padesát položek denně, každá s naším variabilním symbolem a v 90% případů je součástí platby i jméno a příjmení adresáta... takhle to máme už od začátku, to že pošta někde někomu posílá dobírkové platby v jedné platbě a rozúčtování pak později mě docela překvapuje (a asi by se mi to také nelíbilo).

  11. Citace Původně odeslal desp
    Jsme u eBanky a jedeme na Pohodě (srovnatelné s Money) takže s tím jsme problém neměli, ale co pošta dělala (alespoň před těmi 2 lety, než jsme se s nimi definitivně rozloučili) bylo, že dobírkové platby v jeden den připsala na účet kumulovaně v jedné platbě s jejich var. symbolem a pak do schránky doručila rozúčtování, kolik z toho je která platba s našim var. symbolem.
    Takže nějaké peníze jsme na účtu měli, ale muselo se to ručně projít a spárovat s pohledávkama. Je to už dneska jinak?
    Nám to takhle chodí stejně pořád.

    Citace Původně odeslal mat Zobrazit příspěvek
    A k těm platbám pošty - my s poštou smlouvu nemáme, nemá to pro nás význam, jen by přibyla práce s dekádními výkazy zásilek apod., a dobírkové platby nám chodí na účet jednotlivě, tj. třeba padesát položek denně, každá s naším variabilním symbolem a v 90% případů je součástí platby i jméno a příjmení adresáta... takhle to máme už od začátku, to že pošta někde někomu posílá dobírkové platby v jedné platbě a rozúčtování pak později mě docela překvapuje (a asi by se mi to také nelíbilo).
    Jak jste toho prosím dosáhli? Nám to chodí taky hromadně a poštou rozpis plateb. Moc se o to u nás nestarám, takže nevím zda to u nás někdo nenastavil jako volbu, ale pokud by to šlo rozdělit, tak by to ušetřilo práci s tím ručním párováním.

  12. Přiznám se, že jsme ničeho nedosahovali, takhle nám to funguje od rojezdu eshopu v roce 2005...

    pokud by někdo znal odpověď, rád se poučím...

  13. Otázka pro MATa

    docela mě přakvapuje jak posíláte zásilky do 2 kg. Mohl bys k tomu něco víc napsat. Co to obnáší, kolik to stojí, jak se za to platí a podává.

    My posíláme většinu zásilek jako profi balík a obchodní balík. Máme s ČP smlouvu, takže ráno přijede svoz, sebere balíky a odveze. Peníze příjdou na účet, kde se bez problémů spárují. Výúčtování je jednou za měsíc - bezhotovostní platba. Co mě mrzí je vyšší cena profi za cca 94kč a obchodní v průměru 109kč. Spousta zásilek je do 2kg, takže pokud by bylo poštovné levnější, rád se přizpůsobím.

  14. Dovolil bych si doporučit ČP :) Mám smlouvu s ČP i s PPL, zkoušel jsem obě, ale nyní využívám jen ČP. Smlouva s ČP mi zajišťuje toto:
    - svoz balíků zdarma. Na žádnou poštu nemusím
    - kombinované doklady. Tj. na jednom papíře je jak štítek, tak složenka. Stačí jeden průjezd tiskárnou i pro dobírkový balík
    - připsání peněz cca do dvou pracovních dnů
    - sledování balíku
    - fakturace za služby ČP jednou měsíčně

    Jak u ČP tak u PPL se sem tam vyskytne problém s dodáním balíku, tam si tyhle firmy nemají co vyčítat. Jak u ČP tak u PPL se mi stalo, že jsem byl jejich službou u nějaké konkrétní zásilky tak vytočenej, že jsem sepsal a poslal stížnost. U PPL to nemělo žádnou odezvu, u ČP se mi osobně(!!) přišli omluvit vedoucí pošty s chybujícím řidičem. To jsem tak trochu nechápal ;)
    Výhodou ČP také je, že i když zákazník není zastižen a nenechají mu ve schránce lístek, vždy si může dojít na poštu (kterou má povětšinou v blízko místa svého bydliště) a tam mu balík podle čísla, či občanky dohledají. Ovšem zásadní a hlavní problém s PPL jsem měl ten, že peníze z dobírek připisovali se 14denním zpožděním a to jsem nehodlal akceptovat.

  15. Citace Původně odeslal Ivan L. Zobrazit příspěvek
    - kombinované doklady. Tj. na jednom papíře je jak štítek, tak složenka. Stačí jeden průjezd tiskárnou i pro dobírkový balík
    Tak tohle mi Ivane musíš vysvětlit, když budeš té dobroty ... velmi mě to zajímá. To je nějáký pošťácký soft nebo Vaše udělátko ?

  16. U pošty si objednáš kombinovaný doklad. To je papír formátu A4 v jehož horní části je složenka s perforovaným spodním okrajem pro snadné oddělení. Ve spodní části je klasický OB nebo PB samolepící štítek. Na štítku už je předtištěná adresa odesilatele a adresát dobírkové částky (případně i banka). E-shop ve kterém to používám jsem si programoval sám, takže výstupy jsem si na tenhle doklad připravil svépomocí, ale jak už zde bylo zmíněno, některé účetní software na to také tisknout umí, stejně jako to předpokládám umí i soft Pošta 2002 nebo některá další hotová řešení e-shopů.

  17. Pardon, nejmenuje se to Kombinovaný doklad, ale Integrovaný doklad

  18. Velké díky :)

    volal jsem na poštu, zeprý ví o co jde, ale ještě to v okrese po nich nikdo nechtěl ... bodejť, když o tom nikdo neví. Tak mi zajistí vzorek a vyzkoušíme. Bylo by to značné usnadnění práce.

    Dík

  19. Jen bych dodal, ze jde si zaskolit postaky, ale problem je aspon muj, ze kdyz se mi to konecne podari a uz umeji vsechny zeme a i spravne polepit balicky atd, tak obvykle dotycnou vymeni. To je specialita posty v Phy 10 - Vrsovice , ze tam toci ten personal takze kazde 2-3mes je tam nova holka a musis ji to ucit od zacatku. Jinak bych jeste uvital aby na poste slo platit beznyma platebnima kartama. Ale to slibuji ze uz to pristi rok bude fungovat, tak uvidime.

  20. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Jen bych dodal, ze jde si zaskolit postaky, ale problem je aspon muj, ze kdyz se mi to konecne podari a uz umeji vsechny zeme a i spravne polepit balicky atd, tak obvykle dotycnou vymeni. To je specialita posty v Phy 10 - Vrsovice , ze tam toci ten personal takze kazde 2-3mes je tam nova holka a musis ji to ucit od zacatku. Jinak bych jeste uvital aby na poste slo platit beznyma platebnima kartama. Ale to slibuji ze uz to pristi rok bude fungovat, tak uvidime.
    Pha 10 - Vršovice je i moje pošta :) Ale já tam moc často nechodím, mám objednané ty svozy. Zajdu tam jen když posílám balíky na Slovensko a to mám všechno připravené, takže to s mírnou nápovědou zvládne i nováček za okýnkem. Ovšem je pravda, že tenhle nižší personál na poštách je většinou katastrofa a jsem rád, že s nima přicházím do styku minimálně.

  21. Co se týče těch zásilek do 2kg - ty se dají posílat jako doporučené dopisy v ceně kolem 52-68,- Kč - je ale fakt, že jsou pojištěny jen do 500,- Kč, ale vzhledem k tomu, že se nám za dva roky neztratila ani jedna zásilka a že hodnota zboží (velkoobchodní cena, za kterou nakupujeme) se dosti liší od ceny konečné, posíláme jako dopisy i zásilky, obsahující zboží za maloobchodních 800-900,- Kč. Co se týče rychlosti dodání - doporučený dopis pošta doručí druhý den, u drobného zboží není co řešit.

    Na druhou stranu - pošta tyhle zásilky svážet nechce, jen ty obchoďáky a profi (na ty ale už musí smlouva být).

    Co je týče toho integrovaného dokladu - chtěl jsem je též, ale nakonec jsme udělali jinou věc - z Money vytiskneme komplet vše: z jedné strany papíru daňový doklad, z druhé pak adresní štítek včetně zpáteční adresy, čísla účtu a podobných potřebností, zároveň se dotiskne text, že pod adresním štítkem je složenka a že je zároveň daňovým dokladem a je vystaráno. Papír se pak složí na třetiny, vloží do "kapsičky" adresou nahoru, pod něj se dá složenka, kterou taky vytiskne Money a je hotovo - stačilo poeditovat v Money několik tiskových šablon, všechny údaje si to vezme z vystavené faktury...

  22. No to jsem rad, ze se tento thread tak rozjel, diky moc za uzitecne info, zkusim z toho neco nasadit v praxi. Ucetni soft budu pouzivat asi az od noveho roku, tento rok si jeste vystacim s rucne delanou danovou evidenci.

  23. Ještě oživím tento thread - když se chce, všechno jde - dneska jsem se domluvil se svojí poštou (tedy pobočkou, na kterou vozím zboží), že uděláme toto: já jim ráno navezu na osmou mých obvyklých několik desítek zásilek, nechám jim podací archy, očíslované a v podstatně vypravé zásilky, nějaký ten peníz a vypadnu. Odpoledne si pro archy dojedu a je to - bez front, bez mé přítomnosti na poště apod. Je to všechno prostě o lidech a o domluvě...

  24. Přidám sem i náš způsob spolupráce s Českou poštou.

    Máme s ČP uzavřenou smlouvu o podávání Profi/Obch. balíků a jejich svozu. Využíváme způsob bezdokladové dobírky, který nám velice zefektivnil poštovní manipulaci. Jde o to, že vám Pošta vygeneruje šifrovací certifikát se kterým s ní dále komunikujete. Poskytnou vám program Pošta 2000, 2ks flash klíčenek a arch na kterém jsou 4 profi/obch. samolepící průvodky s předtištěnou vaší adresou a bankovním účtem.
    Všechny zásilky pak připravujete v dodaném programu (mimochodem, je od Cígler sw) ve kterém vytisknete údaje o odběrateli na ty předtištěné průvodky a vygenerujete seznam na flešku. Tím generováním zásilek na flešku vám odpadne práce s vyplňováním dobírkové poukázky a podacího lístku a ještě ušetříte 2,- na zásilce ;)

    Potom jen stačí zavolat na domluvenou poštu a nahlásit že máte svoz. Ten je jednou denně kolem 8 ráno (může se ale domluvit jiný čas). Pošta si vezme balíky, flešku a kontrolní vytištěný seznam. Dobírkové částky posílají průběžně dle jejich vybírání na váš účet, fakturu za poštovné posílají jednou měsíčně. Do emailu vám dále posílají šifrované údaje o proplacených dobírkách, které importujete do programu a synchronizujete tak platby.
    Užitečné, rychlé a spolehlivé.
    Naposledy upravil Martin Žufánek : 18.10.2007 v 22:26

  25. Ahoj,
    prispeju se svou troskou do mlyna. Shop mame dva roky. Co neresime vlastnim rozvozem, tak se nam nejvice osvedcila CP. Zasilky do dvou kilo jsou uplne bez problemu - jen samozrejme to vypisovani papirku je na nic. Ale muzu vam rict, ze do druheho dne ho zakaznik ma a to treba i v mensim meste. U baliku nad 15 kg uz musi byt obchodni balik, takze tam to resime smlouvou. A financne je posta pro nas take zajimavejsi, PPL je bohuzel pro nas stale drazsi a protoze zatim dotovat postovne nechceme, tak by bylo pro zakazniky neunosne.

    Takze i kdyz je posta obcas na zabiti, tak kdyz uz si s nekym dobre vybudujete vztah, tak se s nima dobre spolupracuje. Spratelene shopy pouzivaji kombinaci PPL a posty a jsou taky spokojeni.

    A PPL? Sama jsem je zazila nekolikrat jako zakaznik a bud mam proste smulu nebo je PPL opravdu na nic. Nekolikrat se stalo, ze zbozi vubec nezavezli nebo ho dokonce ztratili. Takze ja bych PPL uz z tohoto duvodu ani nepouzivala a hledala bych spis jinou prepravku.

    Hodne stesti pri zasilani.

    Eliska

    P.S. S pripisovanim plateb z dobirek jsme zatim problem nemeli.

  26. Citace Původně odeslal Kayya Zobrazit příspěvek
    A PPL? Sama jsem je zazila nekolikrat jako zakaznik a bud mam proste smulu nebo je PPL opravdu na nic. Nekolikrat se stalo, ze zbozi vubec nezavezli nebo ho dokonce ztratili. Takze ja bych PPL uz z tohoto duvodu ani nepouzivala a hledala bych spis jinou prepravku.
    No...ono podle mě dost zaleží na řidiči/kraji. Z pohledu zákazníka, alespoň v našem měste funguje jak Česká pošta tak PPL naprosto perfektně, u PPL je to s tím bonusem že řidič rovnou volá když je na cestě a domluvíme se na čase převzetí předem, protože v kanclu věčně nikdo není... U ostatních přepravek to snad nikdy nebylo bez problému.

  27. Zajímalo by mě, o kolik vyjde levněji posílání přes ČP, když s nimi má společnost smlouvu oproti normálním zákazníkům, kteří chodí na poštu k okénku a odešílají jeden balík za uherský rok?
    Jaký největší přínos uzavření smlouvy kromě slevy má?
    Díky.

  28. Tak ja jsem se konecne dokopal k tomu abych uzavrel smlouvu s PPL. Byla to posledni moznost jak rozeslat zbozi ktere mi prislo pozde tak aby to lidi dostali jeste na posledni chvili.

    Ale byla to dobra story. Prisel jsem do depa a rikam, dobry den, potreboval bych ve čtvrtek poslat 100 baliku ;)
    A hned se me ujal obchodni zastupce, vsechno mi vysvetlil, dal docela zajimave ceny. Sice porad drazsi nez nejlevnejsi dobirka na poste, ale zato s pojistenim kazde zasilky tusim do 50.000 kc, sledovani zasilek a platba za baliky bude na fakturu jednou mesicne.
    Dostal jsem vlastni radu carovych kodu, takze to tam muzu lepit sam a zaroven vim jaky bude kod pro sledovani zasilky jeste nez ji tam odeslu.

    Musim zajit na postu zjistit co by mi mohli nabidnout. Jenze v PPL si me vzal do kanclu a tam jsme to v klidu vyresili. Na poste to budu asi resit u okynka :( ale uvidime.

  29. Citace Původně odeslal desp Zobrazit příspěvek
    dobírkové platby v jeden den připsala na účet kumulovaně v jedné platbě s jejich var. symbolem a pak do schránky doručila rozúčtování, kolik z toho je která platba s našim var. symbolem
    Citace Původně odeslal Misha Zobrazit příspěvek
    Nám to takhle chodí stejně pořád
    Sice to není příliš aktuální téma, ale nedá mi to. Třeba to ještě někomu pomůže.
    To o čem píšete není žádná vada pošty, ale je to funkce eBanky nastavitelná v rozhraní.

    Nastavení > Nastavení účtu > Změnit nastavení > Způsob přípisu částek poštovních poukázek

    stačí změnit z kumulovanýho na položkový a bude se každá složenka připisovat zvlášť se svym v.s. - je to tak odjakživa.
    Doporučuju si projít i zbytek administrace účtu, užitečností je tam spousta ;)

  30. Citace Původně odeslal rammi Zobrazit příspěvek
    ale zato s pojistenim kazde zasilky tusim do 50.000 kc, sledovani zasilek a platba za baliky bude na fakturu jednou mesicne.
    Dostal jsem vlastni radu carovych kodu, takze to tam muzu lepit sam a zaroven vim jaky bude kod pro sledovani zasilky jeste nez ji tam odeslu.
    Proč narozdíl od pošty? Pokud s ní máš smlouvu ohledně obchodních balíků tak je to to to samé.

  31. Citace Původně odeslal Kovboj Zobrazit příspěvek
    Proč narozdíl od pošty? Pokud s ní máš smlouvu ohledně obchodních balíků tak je to to to samé.
    Kovboji, poskytuje pošta nějaké významnější slevy na obchoďáky při počtu nad 10 t. kusů ročně? Vyplatí se pak smlouva?

    edit: a poskytuje slevu předem nebo zpětně, za předchozí rok?

Hostujeme u Server powered by TELE3