Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak naplnit hotel s okamžitou účinností? Zn. rád odměním

Polci
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 2. 2012 19:11:06
Vážení rádcové,
v ČR i všude jinde ve světě je spoustu hotelů a nadneseně snad ještě víc prodejců, portálů a nejrůznějších provizních společností.
Základem prodeje každého hotelu jsou různé cestovatelské portály, cestovní agentury/kanceláře a podobně (občas i to PPC, dobré SEO,..). Velké prodeje se dnes přenesly především do světa online (ostatně jako ve většině oborů).
Každý hoteliér, "markeťák" by se měl pokusit, systematicky zaplnit všechny komunikační kanály - to a spokojenost zákazníků je cesta k úspěchu, ale...
Zkuste se vžít do situace, kdy se blíží další měsíc a hotel je téměř prázdný...táhnou se s vámi náklady, ale příjmy?
První věc, která vás napadne - Slevový portál. A odpovědí je to, že ty jsou už dnes na velké prodeje mrtvé a navíc musíte z webu odstranit vaše lastminute nabídky, aby si zákazníci slevové portálu neřekli: "Proč to mám koupit, když na webu to mají taky se slevou. Já chci 50% slevu z 40% slevy, kterou mají na webu"..a to samozřejmě nejde. Odstraníte nabídky, odlákáte potenciální klienty, kteří přišli z jiných zdrojů a podobně. To je cesta do pekel.
Takže "HIT" dnešní doby použít nemůžete.
Co dál? Z čeho zaplatíte zaměstnance, z čeho náklady na provoz?
Nejlepší tipy a nápady rád štědře odměním.
Děkuji všem za nabídky slevových portálů, ale tou cestou už jít nechceme ani když nebude co do úst:).
24. 2. 2012 19:11:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735087
kamilurban
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
24. 2. 2012 19:21:05
Napadá mne něco jako vlastní affiliate program. Slibujete odměnu, tak by to asi šlo nějak udělat, aby vás propagoval někdo za provizi. Není to samospásné, ale nějaké tržby navíc by to jistě přineslo.
Kdybyste přeci jen uvažoval o slevách, tak pro váš obor je podle mého názoru snad nejlepší Zapakatel. Myslím, že jeden ze zakladatelů je bývalý hoteliér a dost se na tuto oblast soustředí. nemusíte přeci dávat slevu na všechno. "Sleva se netýká lastminute" nebo "Nelze kombinovat s jinou slevou"...
24. 2. 2012 19:21:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735086
FIDELIOSRO
verified
rating uzivatele
24. 2. 2012 19:25:48
Dobrý den, specializujeme se výhradně na nabídky slev z oblasti cestování a kultury. Máme sečtělou a bohatší klientelu,
velmi přijatelnou provizi a hotely s námi dělají akce opakovaně (i pětihvězdičkové) - prodáte desítky voucherů měsíčně.
A samozřejmě - pokud už nějaké balíčky na stránkách vystavujete, můžete připravit další pro cestovní/slevový portál.
Těšíme se na vaši poptávku. www.vyhodnacena.cz
Napsal kamilurban;763557
Napadá mne něco jako vlastní affiliate program. Slibujete odměnu, tak by to asi šlo nějak udělat, aby vás propagoval někdo za provizi. Není to samospásné, ale nějaké tržby navíc by to jistě přineslo.
Kdybyste přeci jen uvažoval o slevách, tak pro váš obor je podle mého názoru snad nejlepší Zapakatel. Myslím, že jeden ze zakladatelů je bývalý hoteliér a dost se na tuto oblast soustředí. nemusíte přeci dávat slevu na všechno. "Sleva se netýká lastminute" nebo "Nelze kombinovat s jinou slevou"...
24. 2. 2012 19:25:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735085
jik
verified
rating uzivatele
24. 2. 2012 19:28:08
zavřít
24. 2. 2012 19:28:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735084
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
24. 2. 2012 20:00:05
Najdi si nějakou knížku "Jak získat zákazníky" od Grady a budeš praskat ve švech, mě napadá:
1) facebook stránky, nakup 10-15 tisíc fanoušků a nech je vkládat na tvoji zeď jakékoliv fotky z dovolené, fotka která bude mít třeba po 14-ti dnech nejvíce I like, má u tebe jednu noc grátis.
2) dej na hotel webkameru, to tě dostane do celého světa !
3) oslov radnice, salony a nabídni zdarma ten nejlepší pokoj novomanželům, svatební noc včetně noční dopravy do tvého hotelu. Nezapomeň jim každý rok poslat pohled s připomenutím výročí ...
Na slevové portály se vykašli, stojíš o slevové turisty na jednu noc, s paštikou Hamé v batohu ?
A především: až budeš vyplňovat nějaký ten poukaz, tak mysli na RayBana ... :-)
RayBan
24. 2. 2012 20:00:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735083
pa-rek
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 2. 2012 20:11:41
Já si myslím, že naplnit hotel v dobré lokalitě není žádný problém. A pokud se člověk orientuje v marketingu, tak ho naplní i v horších lokalitách. Slevové servery jsou hlavně o tom, že lidé nerozumí net marketingu a proto mají pocit, že jediný způsob jak prodat je nabídnout to přes slevový server. To, že je to kontraproduktivní už si uvědomuje málokdo. Za běžnou cenu pak už pobyt nebo cokoliv podobného, jen těžko prodáte. Moje rada zní, nech si udělat web a kompletní net marketing někým schopným, kdo tomu rozumí. Náklad na tuhle činnost se ti vrátí s dvěma pronajatejma pokojema. U offline reklamy bych byl opatrnější. Málokdy jsou offline reklamní agentury natolik upřimné, aby zajistily či snad garantovaly nějaký výsledek.
24. 2. 2012 20:11:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735082
Soukromnik
verified
rating uzivatele
24. 2. 2012 20:15:36
Patřím mezi hosty mnoha hotelů. Jsem často obchodním cestujícím. Dávám všem hotelům dvě otázky. Kolik stojí ubytování pro jednu osobu na jednu noc? Pokud do 200 Kč na osobu, jsi zajímavý a přidávám Tě do své soukromé databáze, pod podmínkou že máš ucházejícím způsobem zabezpečena auta hostů zejména proti vykrádání. Pokud bereš víc než 250 za osobu na noc a ještěk tomu hosté musí parkovat auta na nezabezpečeném prostoru někde před hotelem na ulici, tak to zrovna zabal.
Všeliké slevové portály a podobně neberu. Jsou mi na nic. Uvítal bych cenu někde na hotelu, maximálně vývěsku ve vestibulu, abych se nemusel někoho vyptávat. Zda budu mít u Tebe dobře zabezpečeno auto posoudím sám. Nejlepší reklama je bilbord s dobrou cenou na nějaké rušné silnici.
24. 2. 2012 20:15:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735081
Polci
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 2. 2012 20:21:04
Napsal RayBan;763579
Najdi si nějakou knížku "Jak získat zákazníky" od Grady a budeš praskat ve švech, mě napadá:
1) facebook stránky, nakup 10-15 tisíc fanoušků a nech je vkládat na tvoji zeď jakékoliv fotky z dovolené, fotka která bude mít třeba po 14-ti dnech nejvíce I like, má u tebe jednu noc grátis.
2) dej na hotel webkameru, to tě dostane do celého světa !
3) oslov radnice, salony a nabídni zdarma ten nejlepší pokoj novomanželům, svatební noc včetně noční dopravy do tvého hotelu. Nezapomeň jim každý rok poslat pohled s připomenutím výročí ...
Na slevové portály se vykašli, stojíš o slevové turisty na jednu noc, s paštikou Hamé v batohu ?
A především: až budeš vyplňovat nějaký ten poukaz, tak mysli na RayBana ... :-)
RayBan
Díky za odpověď, ale:
Umělý fanoušek je zbytečný fanoušek a ničí ti veškeré statistiky pro FB marketing. Samozřejmě krátkodobý a spíše malý účinek to mít může. Koupit pobyt není rozhodnutí jednoho dne. Pro PR - povědomí, ale funkční řešení.
Webkameru nahradí dobré fotky. Pro prodej to nemá opět zásadní účinek. Ale dobré na webu mít. Souhlasím.
Svatba - nabídka teď, bude zde za půl roku. K posílání přání: Je to dobrý nápad, ale pokud to postavíš tak, že například každému bývalému hostovi pošleš v den narozenin přání emailem, má to větší efekt - větší masa. Pro svatebčany, je to dobrý způsob k připomenutí.
---------- Příspěvek doplněn 24.02.2012 v 20:22 ----------
Napsal pa-rek;763585
Já si myslím, že naplnit hotel v dobré lokalitě není žádný problém. A pokud se člověk orientuje v marketingu, tak ho naplní i v horších lokalitách. Slevové servery jsou hlavně o tom, že lidé nerozumí net marketingu a proto mají pocit, že jediný způsob jak prodat je nabídnout to přes slevový server. To, že je to kontraproduktivní už si uvědomuje málokdo. Za běžnou cenu pak už pobyt nebo cokoliv podobného, jen těžko prodáte. Moje rada zní, nech si udělat web a kompletní net marketing někým schopným, kdo tomu rozumí. Náklad na tuhle činnost se ti vrátí s dvěma pronajatejma pokojema. U offline reklamy bych byl opatrnější. Málokdy jsou offline reklamní agentury natolik upřimné, aby zajistily či snad garantovaly nějaký výsledek.
Určitě plně souhlasím. Díky za příspěvek.
24. 2. 2012 20:21:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735080
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
24. 2. 2012 20:29:23
Napsal Polci;763591
Umělý fanoušek je zbytečný fanoušek ...
Webkameru nahradí dobré fotky ...
Svatba nabídka teď, bude zde za půl roku ...
No pokud takhle házíš ze stolu všechny nápady aniž by jsi je vyzkoušel,
tak už se prázdnému hotelu nedivím ...
RayBan
24. 2. 2012 20:29:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735079
Polci
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 2. 2012 20:31:10
Napsal Soukromník;763588
Patřím mezi hosty mnoha hotelů. Jsem často obchodním cestujícím. Dávám všem hotelům dvě otázky. Kolik stojí ubytování pro jednu osobu na jednu noc? Pokud do 200 Kč na osobu, jsi zajímavý a přidávám Tě do své soukromé databáze, pod podmínkou že máš ucházejícím způsobem zabezpečena auta hostů zejména proti vykrádání. Pokud bereš víc než 250 za osobu na noc a ještěk tomu hosté musí parkovat auta na nezabezpečeném prostoru někde před hotelem na ulici, tak to zrovna zabal.
Všeliké slevové portály a podobně neberu. Jsou mi na nic. Uvítal bych cenu někde na hotelu, maximálně vývěsku ve vestibulu, abych se nemusel někoho vyptávat. Zda budu mít u Tebe dobře zabezpečeno auto posoudím sám. Nejlepší reklama je bilbord s dobrou cenou na nějaké rušné silnici.
Nemůžu souhlasit. Pokud znáš hotel, kde ti dají 200 Kč za osobu, tak to gratuluji. Objevil jsi osmý div světa.
Upřímně - to nemůže být hotel. Aby zaplatil recepční, tak musí ubytovat 4 osoby, co pak kuchaři, servírky, údržba, pokojské, uklizečky, energie, fond oprav, účetní a nejrůznější poplatky vyděračským společnostem (autorské,...).
---------- Příspěvek doplněn 24.02.2012 v 20:33 ----------
Napsal RayBan;763599
No pokud takhle házíš ze stolu všechny nápady aniž by jsi je vyzkoušel,
tak už se prázdnému hotelu nedivím ...
RayBan
Varianta druhá je, že už tyto všechny nápady proběhly nebo se používají. Mimo přání novomanželům k výročí za což chválím, ale obsazenost to nenavýší.
24. 2. 2012 20:31:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735078
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
24. 2. 2012 20:35:07
Hotel je moc obecné. Chtělo by to více informací.
Návrhy:
  • sociální sítě
  • youtube
  • SEO + linkbuilding
  • PPC + reklma pouze na zahraničních webech pro cestovatele
Sociální sítě:
Provoz stránky na Facebooku, Twitteru a Google Plus - pro hotel nutnost. Obsah nesmí být duplicitní. Můžete postovat i věci co se děje u vás ve městě, vstupovat do diskuzí jméném stránky / účtu, postovat fotografie,..
Youtube
Natočte video z hotelu - třeba běžný provoz.. Nic hraného - reality show hotel.. Samozřejmě by tam měli být hlavně lákavé záběry, ale přirozené a nevtíravé.. K tomu dát nějaké info o městě a třeba pár záběrů z města a okolí.. Uploadovat na YouTube. Jestli máte kameru, tak to zvládnete sami. Uživatelé na YouTube nejsou extra nároční..
SEO + linkbuilding
V případě potřeby optimalizovat web a získat smysluplné zpětné dotazy se smysluplným anchor textem
PPC + reklama
PPC reklamu bych doporučil jen čistě tématickou - cestování. Za pár korun měsíčně lze koupit i reklamu na blogech a webech o cestování..
Pak jsou samozřejmě ještě tradiční možnosti, jako domluvit se s cestovní kanceláří a můžete třeba dělat wellness víkendy, nebo jinak tématicky zaměřené akce ( např. pro nezadané, atd. )
24. 2. 2012 20:35:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735077
Osobně bych udělal něco vtipného a hlavně originálního, protože prosadit se není jednoduché.
Co se týká originality, těžko ti poradím, na to musíš přijít sám.
+ Vzhledem k tomu, že jsem student a pamatuji si na doby, kdy jsem jezdil s rodičema na dovolenou vím jak to funguje. -> Rodiče řeknou, koukni se na internet, jestli nenajdeš nějakej né moc drahej hotel.
Dejme tomu, že najdu 2 hotely s nejlevnější cenou.
Jeden nabízí dejme tomu luxusní postele, vlastní mini muzeum telefonů (dávám jako příklad :D)
A druhý má wifi, místnost s počítačema a herní automat zadarmo.
Co myslíš, že dítko vybere?
Můžeš namítat, že přece tolik co vybírá hotel není, fajn, udělej si dotazník. Věř mi.
24. 2. 2012 20:38:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735076
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
24. 2. 2012 20:57:42
Napsal vrata.zamis;763604
Dejme tomu, že najdu 2 hotely s nejlevnější cenou.
Hrát na nízkou cenu je cesta do pekel.. Nic tím nezískáte. Když je člověk drahý, tak může dát slevu. Ovšem lidi jsou zblbnutý a chtějí slevy i tam, kde je cena prostě na minimu.. Navíc se tím nalákají klienti, kteří neutrácí.. Hotel musí zaujmout něčím jiným, než je nízká cena.. Cena má být přiměřená službám ;)
24. 2. 2012 20:57:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735075
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 2. 2012 21:06:20
Nedalo mi to a musim prispet do teto diskuze. Cestuji velmi casto a s tim souvisi i to, ze se velmi casto ubytovavam v hotelech a penzionech po CR a v zahranici. Bohuzel musim souhlasit s poradem ANO SEFE a to v tom, ze prazdna restaurace a prazdny hotel maji problem. Ten problem je ovsem malokdy v marketingu tak jak si mysli majitel. Vetsinou je to tezky nesoulad mezi cenou a mezi tim, co klient dostava.
Nenapsal jsi zakladni veco podle kterych by jsi mohl dostat adekvatni odpoved tedy, co je to za hotel, kde se nachazi, jakou ma uroven a jake ma ceny.
Nemam problem v tom zaplatit nekolik tisic korun za pokoj za noc, ale pokud mam platit tuto castku neco ocekavam. Pokud vsak dostanu vse se znackou ROH, k veceri jsou 2 jidla a nemoznost vyberu z jidelniho listku, bazen je studeny, koupelna hruzostrasna, na pokoji zima a na pivo cekam pul hodiny tak jak se mi to stalo v jednom horskem hotelu nikdo me zde podruhe neuvidi.
Mel jsem treba jeden oblibeny penzion v UL. Ubytovaval jsem se tam tak 1x za mesic. Penzion byl vzdy pomerne plny, podle zaparkovanych aut. Mel jsem tam oblibeny pokoj pod strechou, mam totiz rad prirodni drevo a tramy. Vzdy kdyz jsem tam prijel dostal jsem tento pokoj za cenu jednoluzkoveho, protoze jsem byl sam. Vstavam pozde, protoze do noci pracuji a ke snidani si davam vajicka se slaninou. Nikdy je nemeli na jidelaku, ale dostal jsem je a to i v 11 dopoledne kdyz uz chystali obed.
Naposledy jsem zde byl pred dvema roky, kdyz jsem prijel parkoviste bylo prazdne, prijel jsem sam, ale nikdo mi nenabidl cenu nizsi, svuj pokoj jsem nedostal, protoze uklizecka pry bude uklizet jen prvni patro. A rano v restauraci mi rekli, ze vajicka nedelaji, ze si mam vybrat z jidelaku. Tak jsem se sbalil a jel se nasnidat jinam. Od te doby me nikdo na tomto penzionu nevidel.
V CR je totiz hodne luxusnich hotelu, ale vetsinou luxusnich pouze cenou. Posli do hotelu nekolik svych znamych, aby se ubytovali a rekli Ti na rovinu jak se jim libilo a pak uvidis. Mimochodem slevove servery bych nezatracoval, kdo je umi uchopit a vyuzit spravne ten vydela.
24. 2. 2012 21:06:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735074
Polci
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 2. 2012 21:11:34
Napsal siva01;763603
Hotel je moc obecné. Chtělo by to více informací.
Návrhy:
  • sociální sítě
  • youtube
  • SEO + linkbuilding
  • PPC + reklma pouze na zahraničních webech pro cestovatele
Sociální sítě:
Provoz stránky na Facebooku, Twitteru a Google Plus - pro hotel nutnost. Obsah nesmí být duplicitní. Můžete postovat i věci co se děje u vás ve městě, vstupovat do diskuzí jméném stránky / účtu, postovat fotografie,..
Youtube
Natočte video z hotelu - třeba běžný provoz.. Nic hraného - reality show hotel.. Samozřejmě by tam měli být hlavně lákavé záběry, ale přirozené a nevtíravé.. K tomu dát nějaké info o městě a třeba pár záběrů z města a okolí.. Uploadovat na YouTube. Jestli máte kameru, tak to zvládnete sami. Uživatelé na YouTube nejsou extra nároční..
SEO + linkbuilding
V případě potřeby optimalizovat web a získat smysluplné zpětné dotazy se smysluplným anchor textem
PPC + reklama
PPC reklamu bych doporučil jen čistě tématickou - cestování. Za pár korun měsíčně lze koupit i reklamu na blogech a webech o cestování..
Pak jsou samozřejmě ještě tradiční možnosti, jako domluvit se s cestovní kanceláří a můžete třeba dělat wellness víkendy, nebo jinak tématicky zaměřené akce ( např. pro nezadané, atd. )
Děkuji za zprávu a široký přehled. Vše se dělá nebo je v plánu. Pokud bych se ptal, jak propagovat hotel v dnešní době, tak Vám tu odměnu dám.
---------- Příspěvek doplněn 24.02.2012 v 21:13 ----------
Napsal vrata.zamis;763604
Osobně bych udělal něco vtipného a hlavně originálního, protože prosadit se není jednoduché.
Co se týká originality, těžko ti poradím, na to musíš přijít sám.
+ Vzhledem k tomu, že jsem student a pamatuji si na doby, kdy jsem jezdil s rodičema na dovolenou vím jak to funguje. -> Rodiče řeknou, koukni se na internet, jestli nenajdeš nějakej né moc drahej hotel.
Dejme tomu, že najdu 2 hotely s nejlevnější cenou.
Jeden nabízí dejme tomu luxusní postele, vlastní mini muzeum telefonů (dávám jako příklad :D)
A druhý má wifi, místnost s počítačema a herní automat zadarmo.
Co myslíš, že dítko vybere?
Můžeš namítat, že přece tolik co vybírá hotel není, fajn, udělej si dotazník. Věř mi.
Souhlasím s tím, že je vždy nutné mířit na nakupujícího. U rodin to jsou například hlavně ženy. Muž má klid, když je žena spokojená - nechává výběr na ni. Úvaha dobrá.
---------- Příspěvek doplněn 24.02.2012 v 21:16 ----------
Napsal siva01;763615
Hrát na nízkou cenu je cesta do pekel.. Nic tím nezískáte. Když je člověk drahý, tak může dát slevu. Ovšem lidi jsou zblbnutý a chtějí slevy i tam, kde je cena prostě na minimu.. Navíc se tím nalákají klienti, kteří neutrácí.. Hotel musí zaujmout něčím jiným, než je nízká cena.. Cena má být přiměřená službám ;)
Opět souhlas. Zlevnit můžeme vždycky - poslední cesta a v dnešní době nesmyslná. Jak je psáno - chudý host, malé tržby.
24. 2. 2012 21:11:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/#reply735073
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit