PlaCla.cz: Poslední šance na 2000 Kč bonusu před sezónou, garantuji nejnižší ceny článků
Zobrazují se odpovědi 1 až 23 z 23

Chat se zákazníkem.

  1. Ahoj, hledám nějakou aplikaci pro chat se zákazníky v eshopu když nakupují. Máte nějaký tip, klidně placený.

    http://www.gigaserver.cz/ Chat s operátorem.

    Případně kdo to využívá, jaká je s tím zkušenost? Zvedá to konverzi, využívají toho lidé? Díky. Mirek.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    PanLorenc poptává: Plugin do Google Chrome
    EsteTri prodává: 2 pismene.SK domeny posledni sance
    Jakub Němeček poptává: Napojení ČSOB platební brány na Shopify
  3. Já znám live chat zopim. Na eshopu vypadá pěkně a já sám když nakupuji na eshopu který ho má, tak ho hodně používám na různé dotazy atd..


  4. livezilla

  5. odporúčam Livezillu ! Livezilla.com

  6. Zkoušel jsem toho už docela dost. Kromě již zmíněných se mi líbí http://www.plupper.com/ . Mimo online chatu je tam možnost psaní emailu (bez ohledu na stav - online, offline), jde tam nahlásit problém anebo když má někdo nápad, jak něco vylepšit... nejjednodušší aplikace je pak asi gtalk. Případně badoo.

  7. Používám osobně na svém shopu http://www.zopim.com/ a je to jednouduchý, bez instalací a hlavně funkční! Doporučuji

  8. Anebo ještě http://www.olark.com/ - to bylo moje "poprvé" :)

  9. nebo tenhle moderni chat pro e-shopy http://www.livechatoo.com

  10. Ahoj. Používám livezillu. Úplně v pohodě a mraky nastavení, pokud si to chceš upravit naprosto jak chceš. Navíc mám stejný kod na vice webech a funguje to bez problemu

  11. Citace Původně odeslal hribek Zobrazit příspěvek
    nejjednodušší aplikace je pak asi gtalk. Případně badoo.
    je možné gtalk implementovať do eshopu?


  12. Jsem pro LiveZillu, široké možnosti nastavení, stavěné pro více operátorů, více druhů požadavků, různá oddělení (support, atp.), a milion dalších možností.

  13. Stačí normální Windows Messenger, který máš v počítači a ke kterému je i webové rozhraní, funguje to dobře

  14. Livezilla.com rozhodně ;)

  15. Jako zopim, s presmerovanim na gtalk, navic typing notifications, statistiky, cesky, levneji..

    http://www.powerim.cz , http://demo.powerim.cz , bezi napr. na http://www.vestavba.cz

  16. Kdo chce levný přehledný a český tak www.uigo.cz

  17. Citace Původně odeslal Naweb Zobrazit příspěvek
    Ahoj, hledám nějakou aplikaci pro chat se zákazníky v eshopu když nakupují. Máte nějaký tip, klidně placený.

    http://www.gigaserver.cz/ Chat s operátorem.

    Případně kdo to využívá, jaká je s tím zkušenost? Zvedá to konverzi, využívají toho lidé? Díky. Mirek.
    Doporučuji Vám AtomRTC.com - umí i hlasové a video hovory + má spoustu vychytávek pro operátory. Textový chat zcela zdarma.

  18. Z role uživatele jsem zaznamenal nepříjemný trend:
    Jen navštívím nějaký web, už mě tam vpravo dole obtěžuje chat á la Facebook.

    Dávám to tedy sem, snad na vhodné místo, jako podnět a zpětnou vazbu:
    Myslete, prosím, při implementaci jakéhokoliv chatu na webu na to, abyste návštěvníka neobtěžovali, nevyplašili a dali mu možnost si v klidu přečíst, co chce, a pak vás případně na základě svého rozhodnutí kontaktovat.
    Ta vyskakovací okénka jsou nepříjemná a rušivá.

    (Přepokládám, že toto vlákno je místo, kam se podívá ten, kdo se chystá chat implementovat,
    tak proto to píši sem, aby myšlenka, že vyskočivší okno může uživatele obtěžovat a potenciálního zákazníka zahnat, napadla autora webu včas.)

  19. martin a: otazka je, mate nejaka konkretni data zda to zakazniky vazne plasi nebo ne? :)

  20. nevím jestli chat plaší nebo ne, ale mě vadí, že mi třeba překryje ceny a posuvníky, že je tam málo operátorů a odpověď trvá dlouhou a nejvíc mě pobaví, že si operátor klidně skočí na oběd, o tom, že ho několikrát zavřu a hned vyskočí znovu s jiným operátorem raději ani nemluvím, takže při dotazu proč odcházím ze stránek dost často uvádím otravný chat, který nejde trvale vypnout.

  21. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    martin a: otazka je, mate nejaka konkretni data zda to zakazniky vazne plasi nebo ne? :)
    Ano.

  22. Mě to třeba pěkně sere. :D Zvlášť, když to vyskočí na každé záložce zvlášť. Mám rád svůj klid.

Hostujeme u Server powered by TELE3