SmartEmailing
Český nástroj nabízející opt-in okna, si získal řadu fanoušků díky intuitivnímu prostředí a řadě dalších užitečných nástrojů. Využít lze předchystané šablony nebo si vytvořit vlastní a nechat rozeslat maily na základě konkrétního cílení. Česká podpora se vším poradí a pokud potřebujete, postará se za vás o kampaň.
Opt-in formulář pro web
SmartEmailing nabízí, stejně jako řada dalších nástrojů pro e-mail marketing, praktický opt-in formulář, který stačí umístit na web nechat uživatele, ať se vám sami přihlásí k odběru newsletteru. Formulář může mít klasickou podobu, může být naformátován jako vyskakovací okno nebo mít podobu vyjíždějícího formuláře. Snadno nahrajete kontakty, které již máte. Navíc je můžete rozdělit podle vlastního klíče do neomezeného množství skupin. Možnost přehledné segmentace nabízí také Ecomail.
Obecně je SmartEmailing velice intuitivní, přehledný a dobře se s ním pracuje. Pyšnit se může podporou, která reaguje rychle a vždy se snaží poradit. Telefonicky ji lze kontaktovat ve všední dny během obvyklé pracovní doby.
Předností SmartEmailungu je SMS marketing, který může obohatit vaši celkovou strategii v rámci komunikace.
Statistiky a další nástroje
SmartEmailing umožňuje široké uživatelské nastavení zasílání zpráv. Například si můžete nastavit, aby se maily odeslaly v různý čas podle toho, kdy je uživatel nejčastěji čte. Emaily lze cílit také podle zájmů uživatelů – nástroj nabízí umělou inteligenci, která odvede práci za vás.
Jelikož se jedná o český nástroj, je schopen pracovat s kalendářem obsahujícím česká jména, takže můžete nastavit například rozeslání blahopřání k svátku.
Tvorba kampaní
S těmi vám pomůžou předpřipravené šablony, které jsou dostatečně univerzální, abyste si vždy vybrali. Pro ty náročnější je tu možnost tvorby vlastní šablony. Výhodou je responzivita u všech šablon. Navíc se můžete předem podívat, jak bude vypadat mail na tom kterém zařízení.
Pokud nemáte čas na tvorbu kampaní nebo vám chybí potřebné zkušenosti, můžete využít služby specialistů SmartEmailungu, kteří se za vše postarají o vás.
Nástroj lze na dva týdny vyzkoušet zdarma. Následně je potřeba jej zaplatit. Pokud hledáte nástroj, který lze využívat dlouhodobě zdarma, podívejte se na AWeber.
Jednoznačnou výhodou je, že se jedná o český nástroj. Nemusíte tedy umět cizí jazyk.