Mailer Lite
MailerLite je litevský nástroj pro sběr kontaktů a rozesílání e-mailů. Svým uživatelům nabízí opt-in formuláře v několika podobách, landing pages a možnost segmentace podle mnoha kritérií. Lze využít automatické přidání oslovení na začátek e-mailu, A / B testování a řadu statistik, které pomohou s optimalizací kampaně.
Sběr kontaktů a praktická databáze
Jedná se o litevský e-mailingový nástroj nabízející hned několik způsobů sběru kontaktů. Podobně jako u SmartEmailingu, i zde můžete využít klasické opt-in formuláře a to opět v podobě vyskakujících pop-up oken nebo klasičtější statické verze, umístěné na webu.
Velkou výhodou je možnost využít landing page neboli samostatnou stránku. Na tu lze přesměrovat uživatele, aby zde našli formulář pro přihlášení k odběru newsletteru. Tuto funkci využijete v momentě, kdy nemáte webovou stránku, na kterou byste formulář umístili.
Získané kontakty lze segmentovat podle zvolených kritérií.
Šablony a podpora kampaní
Pro úspěšné spuštění a vedení kampaní jsou pro uživatele předpřipraveny šablony. Chybí zde však možnost tvorby vlastního designu – zde budete potřebovat šikovného programátora, pokud chcete ladit jednotný vizuální styl. Šablon jsou však v nabídce stovky, takže si většina uživatelů vybere. Všechny šablony jsou responzivní a lze se podívat, jak bude vypadat výsledný mail na tom kterém zařízení.
Podobně jako AWeber, i MailerLite nabízí možnost využít A / B testování. Nechybí ani automatizované rozesílání e-mailů. Také lze nastavit přidání oslovení, ale jelikož se nejedná o český nástroj, se správným skloňováním si příliš neporadí.
Najdete zde statistiky míry otevřenosti, prokliku a řadu dalších.
Podpora a cena
Výhodou je nepřetržitá podpora fungující 24 hodin denně a to v angličtině. Takže pokud tímto jazykem nemluvíte, je lepší sáhnout po nástroji vyvinutém v českém prostředí, kde budete mít možnost české podpory.
U MailerLite platíte pouze za množství kontaktů. Ve chvíli, kdy se rozhodnete pro placenou verzi, máte automaticky k dispozici všechny nástroje. V počátcích podnikání vám bude stačit bezplatná verze, kterou lze využít do 1000 kontaktů. Nenarazíte zde na žádné výraznější omezení funkcí.
Hlavní výhody a nevýhody
- nízká cena
- editor obrázků
- landing page
- live chat pouze pro prémiové tarify
- chybí možnost hovoru v rámci podpory
- chybí web v češtině