Ecomail
Opt-in formuláře, možnost základní i pokročilé segmentace a řada dalších nástrojů. To je Ecomail. Intuitivní, s českou podporou a možností propojení se sociálními sítěmi a e-shopovými systémy, například WooCommerce.
Intuitivní práce s databází a segmentace
Ecomail je dalším českým e-mailingovým nástrojem. Spolu se SmartEmailingem si získal řadu uživatelů, kteří jej využívají dnes a denně. Je praktický a intuitivní. Nabízí klasickou možnost exportu a importu kontaktů a je skvělým pomocníkem při jejich sběru. Stejně jako AWeber a řada dalších nástrojů, i Ecomail nabízí možnost využít opt-in formuláře.
Součástí e-mailů je také možnost odhlásit se z odběru skrze jedno jediné kliknutí.
Ecomail nabízí praktickou funkci segmentace kontaktů, čímž lze podpořit e-mail marketingové kampaně. K dispozici je základní možnost rozdělení, například podle věku a také pokročilá, kdy lze vycházet z míry prokliků nebo zájmů uživatele.
Ecomail není zdarma
Stejně jako další e-mailingové nástroje, ani Ecomail není zdarma. Platit za něj nemusíte pouze v případě, že nepošlete více než 200 e-mailů měsíčně. To se může zdát dostačující v začátcích podnikání, ale brzy zjistíte, že vám to nestačí. Výborná je také možnost využít kredit – neplatíte tak za nevyužívanou databázi. To se hodí, pokud si chcete dát pauzu od podnikání nebo například pořádáte akce probíhající jednou do roka. V takovém případě platíte za množství e-mailů, které můžete rozeslat kdykoli chcete.
Přehledné statistiky
Ecomail se výborně hodí také jako podpora při vylepšení kampaní. Vedle důležitých statistik můžete využít například možnost A/B testování.
Nástroj lze propojit s Magento, WooCommerce a dalšími e-shopovými systémy. Velkou výhodou je také možnost propojení se sociálními sítěmi a možnost komunikace skrze messengery.
Jedná se o český nástroj, takže je zde výborný nástroj pro skloňování českých jmen a možnost automaticky připojit oslovení do e-mailu. Ecomail lze propojit s kalendářem a nastavit rozesílání e-mailů s gratulací k narozeninám a podobně.
Pokud neumíte anglicky, je čeština výhodou také při kontaktu zákaznické podpory. Ta je však k dispozici pouze v pracovní dny během obvyklé pracovní doby.
Hlavní výhody a nevýhody
- nízká cena
- podpora v češtině
- web v češtině
- zdarma pouze 200 e-mailů měsíčně
- podpora pouze ve všední dny
- složitější nastavení