Zadejte hledaný výraz...

AWeber

700 Kč / měsíc (5000 kontaktů)

Více než dvacet let historie, nepřetržitá podpora 24 hodin denně a možnost telefonického kontaktu. AWeber nabízí řadu výhod. Také je při maximálně 500 kontaktech zdarma. Body ztrácí při realizaci kampaně, kterou nepomáhá optimalizovat a při automatickém oslovení – neumí totiž skloňovat česká jména.

Jeden z nejstarších nástrojů

AWeber patří mezi jeden z nejstarších e-mailingových nástrojů vůbec. První verze vznikla již v roce 1998. Za více než dvacet let prošel značným vývojem, co do možností a uživatelského prostředí.

Současný AWeber nabízí možnost bezplatného používání do 500 kontaktů. Ve chvíli, kdy si nástroj zaplatíte, získáte plnou podporu a širokou škálu nástrojů, s kterými si vystačíte i pro rozsáhlé kampaně.  Jedná se o velkou výhodu – například Ecomail je zdarma pouze do 200 poslaných e-mailů měsíčně.

Oproti starším verzím chybí rozsáhlé statistiky, které však využíval málokdo. Bez nich je uživatelské prostředí mnohem přehlednější a vše najdete rychleji.

Úvodní stránka AWeber

Úvodní stránka AWeber

Klasický nástroj pro sběr kontaktů

AWeber umožňuje využít klasický opt-in formulář pro sběr kontaktů, který lze umístit na web. Předchystanou šablonu lze do jisté míry přizpůsobit vlastním požadavkům. Všechny šablony jsou responzivní

Lze nastavit, aby po přihlášení k odběru newsletteru došel uživatelům odkaz, který odběr potvrdí. Většina mailingových nástrojů má tuhle funkci zapnutou napevno, ale zde si lze vybrat.

Stejně jako u SmartEmailingu a řady dalších nástrojů, i zde lze rozdělit kontakty do skupin, které si předem připravíte nebo je můžete nechat rozdělit automaticky podle daných kritérií, například jejich zájmů.

Výhodou je možnost využít A / B testování.

Přehled návrhů AWeber

Přehled návrhů AWeber

Míra otevření a prokliků

Statistiky sice chybí, ale zato je tu ukazatel míry otevření a prokliků, který využijete při všech svých e-mailingových kampaních. Podívat se můžete také na množství nových odběratelů v rámci určitého období.

Nástroj lze navíc propojit s e-shopem a využít k prodeji skrze e-mail marketing. Oproti konkurentům vám však nepomůže s optimalizací kampaně.

Vše je v angličtině

Podpora funguje 24 hodin a je kompletně v angličtině. Je však dobře dostupná a pomůže vám vyřešit vše, co potřebujete. Vedle on-line chatu nabízí také možnost telefonického kontaktu nebo zaslání e-mailu.

Angličtina je do jisté míry nevýhodou. Nástroj je sice schopen připojit do e-mailu oslovení, ale příliš si neporadí se skloňováním českých jmen.

Vyzkoušet

Hlavní výhody a nevýhody

  • nízká cena
  • live-chat
  • editor obrázků
  • chybí web v češtině
  • chybí podpora v češtině
  • chybí možnost vlastní šablony na míru