Zadejte hledaný výraz...

ŠMAKUJTO.cz – prodej eshopu s originálními delikatesami

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 12. 3. 2021
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
O projektu
Značka spolu s e-shopem Šmakujto.cz byla založena v r. 2015 s cílem dodávat na český a slovenský trh inovativní produkty, které patří mezi nejlepší evropské speciality a delikatesy z dílen menších rodinných firem.
Vybírány jsou vždy dle tří základních kritérií: typová originalita, prvotřídní chuť, nejvyšší kvalita a kreativní design.
Brand ŠMAKUJTO byl vybudován s cílem vytvořit ten nejchutnější online „krámek“ na trhu pro ty, kteří si chtějí opravdu výjimečně pochutnat nebo překvapit někoho ze svých blízkých neskutečně chutným dárkem.
V současné době zastřešuje značka Šmakujto portfolio několika prémiových brandů. které jsou výhradně dováženy do ČR / SR.
Mezi nejvýznamnější z nich patří mimo jiné londýnský Gourmet popcorn s patentovanou metodou postupného uvolňování chutí.
Doplňkovým sortimentem e-shopu jsou české a slovenské speciality a delikatesy od menších rodinných značek.
Marže se v současné době pohybují mezi 40% až 55% v závislosti na nákupní ceně a typu produktu.
Přestože se speciality z portfolia Šmakujto víceméně prodávají po celý rok, výrazný nárůst prodejů lze každoročně očekávat především v předvánoční sezóně a zimním období.
Od svého počátku je brand Šmakujto intenzivně promován po celé ČR prostřednictvím nejrůznějších outdoorových eventů (tj. veletrhy, foodfestivaly a jiné eventy..) formou ochutnávek a následného prodeje. Jde o velmi efektivní a náročný způsob propagace. Další významnou formou brand-buildingu je od začátku též spolupráce s online influencery. Velmi dobře funguje email marketing. V menší míře byl využíván online marketing (Facebook, Google..), kde je ovšem v případě kreativního přístupu a efektivní správy online kampaní nevyčerpaný potenciál pro další vývoj značky. Je nutné zmínit i úvodní spolupráci se spřátelenou PR agenturou, která pro Šmakujto zajišťovala výstupy v printových (např. Glanc, Žena a život, Pražský deník atd.) a online médiích.
Nedílnou součástí brandu Šmakujto je velkoobchod, který má též potenciál růstu především v oblasti VO spolupráce s většími hráči.
Potenciál má také spolupráce s dárkovými koši (dodávka chutných komponent do sestav) a firmami (firemní dárky k Vánocům a jiným příležitostem).
Potenciál pro růst vidíme v rozšíření portfolia značek, posílení marketingu a personálním posílení.
102 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 27. 11. 2020
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E