Zadejte hledaný výraz...

Prodej eshopu romantickydarek.cz

náhled Prodej eshopu romantickydarek.cz
Aktuální cena
20 000 Kč
K zapojení do aukce se přihlašte.

time line
konec 15. 11. 2024 v 19:53:21
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
50 / měs
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
E-shop
Dobrý den,
nabízím k prodeji e-shop na skvělé a snadno zapamatovatelné doméně romantickydarek.cz se zaměřením na prodej romantických dárků, dárků z lásky, pro radost nebo pro speciální události (Vánoce, Valentýn, výročí, narozeniny, svátky,…). E-shop běží na platformě Shopify s namíru tvořeným designem na prémiové šabloně. Produkty byly vybírané tak, aby byla vynikající marže (menší stovky %) se zachováním konkurence schopnosti a myšlenky celého e-shopu. Na e-shopu je nasazeno 6 produktů, ve skladových zásobách celkem 15 produktů – stačí tedy vytvořit nové produkty a můžete nabídku rozšířit.
Předmětem prodeje je:
  • e-shop na platformě Shopify
  • převod domény + emailu (Wedos)
  • prémiová šablona v hodnotě 380 USD
  • design namíru cca 400 USD
  • skladové zásoby POUZE PRODUKTŮ NA E-SHOPU v prodejní hodnotě: 102 834,- (6 různých produktů, celkem 204 ks)
  • skladové zásoby nenasazených produktů na e-shopu v prodejní hodnotě dle Vámi nastavené ceny: 33 800 ,- až 59 150,- (9 různých produktů, celkem 169 ks)
  • celkem jsou tedy skladové zásoby v prodejní hodnotě cca 140 000,-
  • nenasazené produkty: náramky, náhrdelníky, kartičky, přívěsky, vše v kontextu myšlenky e-shopu
  • prodejní ceny produktů mohou být od 199,- do 899,- (samozřejmě dle Vaší strategie klidně naprosto jinak)
  • obalové materiály (krabice, lněné papíry, výplň do krabice)
  • profil na FB
  • konzultace dle domluvy v rámci zaučení se Shopify
  • doména je zaplacena do 12/2024
O provozu e-shopu:
Protředí Shopify je uživateslky velmi přívětivé a v českém jazyce, nicméně některé aplikace a podpora Shopify jsou v anglickém jazyce. Můžete si napojit přímo na e-shop Zásilkovnu, na kterou má Shopify aplikaci a odbavování objednávek je tedy velmi snadné, případně další dopravce, kteří mají aplikaci pro napojení, další možnost je zadat v Shopify jakoukoliv metodu doručení ručně. Platby jsou možné jak na dobírku, platbu převodem, tak platbu kartou skrze řešení od samotného Shopify.
Marketing a potenciál:
Vzhledem k produktům je možné využít jak klasické nákupní Google kampaně, tak reklamy na Facebooku (jedná se o emoční produkty, ideální pro Facebook reklamu), kde vnímám obrovský potenciál před nadcházející Vánoční sezónou. E-shop je ideální pro někoho, kdo hledá připravené a plně funkční řešení s minimálními vstupními finančními i časovými náklady a s vysokým potenciálem růstu.
Měsíční náklady:
Shopify funguje na bází předplatného, kde se hradí základní poplatek za Shopify tarif 32 USD měsíčně a poté záleží na nainstalovaných aplikacích a formě předplatného aplikace – můžete mít aplikaci Zásilkovny za 8 USD měsíčně a objednávky exportujete do systému Zásilkovny ručně, nebo za 20 USD měsíčně a objednávky se exportují na kliknutí skrze jejich napojení. Dále např. aplikace na sběr a správu recenzí se pohybuje cca 15 USD měsíčně. Některé aplikace mohou stačit i v tarifu zdarma, ve finále je ale na Vás, jaké aplikace si na e-shop zvolíte (Shopify store má tisíce aplikací). Minimální měsíční náklady jsou tedy 40 USD (tafir Shopify + základní tarif Zásilkovny, bez něho si lidé nevyberou výdejní místo).
Důvod nabídky
E-shop jsem spustil letos v lednu, spolu s provozem jiného e-shopu a prací na plný úvazek jsem se mu nevěnoval tak, jak jsem si představoval na začátku, že to budu dělat. Spustil jsem pouze pár reklam během února, kdy byl obrat cca 12 tis a v březnu jsem e-shop kompletně vypl, abych neplatil za tarif a nyní po cca půl roce jsem si řekl, že je škoda, že e-shop leží mrtvý, když by se mu někdo mohl věnovat a budovat dále. E-shop jsem obnovil nedávno, pouze základní tarif, abych ho mohl nabídnout, proto není zaplá Zásilkovna, ani aplikace na recenze. Cena je nižší, než nákupní cena skladových zásob, eshopu se nebudu věnovat a přijde mi to vhodnější, než aby krabice zabíraly místo a eshop se jen tak "vyhodil".

Základní analýza domény
82 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 12. 11. 2016
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E