- Doména uprimnytriko.cz
- Skladové zásoby
- Kontakty na dodavatele
- Propojení na české vývojáře aplikací pro Shopify
- Napojení na dopravce
- Ecomail
- E-shop na platformě Shopify
- Platební brána Stripe
- Produktové fotografie
- Databáze zákazníku
- Zaučení
- Know- How
- Účty na sociálních sítích:
- Logo
- Dtest VOP (do 07/2023)
- Grafické podklady
- Zajištění převodu smluv/účtů
- Heureka.cz
E-shop UprimnyTriko.cz byl spuštěný v listopadu 2020. Naším hlavním sortimentem jsou trička s vtipným potiskem – cílíme na udržitelnost, proto máme v nabídce přednostně férově vyrobené produkty s certifikacemi GOTS, FEAR WEAR, OEAKO TEX, PETA-Approved Vegan. Naším největším bestsellerem je tričko FUJ, LIDI, které dostalo také podobu tílka, mikiny, hrnku a dalších doplňků. Další důležitou „ingrediencí“ je jednoduchý design bez přehnaných a pestrobarevných potisků. V nabídce dále máme módní doplňky a dárkové předměty.
Historie značky Na začátku jsem produkty vyráběla u sebe doma a neměla žádné skladové zásoby. Produkty jsem vytvářela až na objednávku na řezacím plotru a termolisu. První objednávky přišly již po týdnu od spuštění FB reklamy. V kombinaci s vánoční sezonou chodilo opravdu velké množství objednávek a jejich příval neustával ani na jaře 2021. Proto jsem výrobu svěřila firmě vytvářející potisky na textil a rozhodla se pro vyšší kvalitu textilu (organická bavlna a recyklované materiály) i potisků (certifikace GOTS).4 Jelikož zájem o produkty neustával, a zároveň jsem rozšířila sortiment, nešlo již provozovat sklad v domácích podmínkách. Spojila jsem síly s fulfillment centrem, které se o sklad a expedici stará dodnes. Od léta 2021 až dosud (červenec 2022) si e-shop vede dobře. Menší útlum objednávek nastal na chvíli na jaře 2022 jako reakce na dění ve světě. Od května 2022 je ale zase vše v normě a tržby se opět zvyšují. Dnes je Upřímný triko rozpoznatelnou značkou, která si našla cestu jak k mladší generaci (20+), tak té starší (40+). Zhruba třetina zákazníků nakupuje opakovaně (druhý až čtvrtý nákup) a bestsellery mizí vždy rychle po naskladnění. Benefity e-shopu/značky- Rychlá expedice do
- EKO produkty
- Originální a autorské texty
- Hravý a vtipný tone of voice
- Rozpoznatelnost produktu i názvu značky
- E-shop běží na platformě Shopify (tarif Basic), přikoupeny aplikace od Digismoothie pro upsell produktů, Bulk Price Editor, ReStock alerts
- Nemáme zaměstnance ani kamennou prodejnu
- Napojeno na Fakturoid, Ecomail, Zásilkovnu
- Spolupracuji se 4 dodavateli (domluvené množstevní slevy)
- Sklad si řešíme sami
- Největší procento objednávek chodí z FB a IG reklamy (měsíční investice cca 40 tis.), dále pak z organicu a e-mailingu
- Jako platební bránu používáme Stripe
- Máme 2 000+ odběratelů newsletterů, IG 3 900+ sledujících, FB 5 300+ To se mi líbí
- Skladové zásoby se pohybují kolem 3 000 kusů
- Nízká vratkovost/malé procento reklamací
- Jsme na Heureka.cz Ověřeno zákazníky, VOP máme zaplacené od Dtestu do července 2023
- Produktové fotografie vytváříme v mockup generátoru (Placeit)
- Značka nemá ochrannou známku (není možné ji získat kvůli obecnému názvu, šlo by pokrýt maximálně některé texty)
- u triček: cca 70 %
- tílka a mikiny: cca 50-65 %
- doplňky (plátěnky, sklenice, hrnky a další): od 40 do 88 %