Zadejte hledaný výraz...

Prodej e-shopu Upřímný triko (za cenu skladových zásob)

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 25. 8. 2022
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Prodávám za cenu skladových zásob.
K PRODEJI PATŘÍ:
  • Doména uprimnytriko.cz
  • Skladové zásoby
  • Kontakty na dodavatele
  • Propojení na české vývojáře aplikací pro Shopify
  • Napojení na dopravce
  • Ecomail
  • E-shop na platformě Shopify
  • Platební brána Stripe
  • Produktové fotografie
  • Databáze zákazníku
  • Zaučení
  • Know- How
  • Účty na sociálních sítích:
  • Logo
  • Dtest VOP (do 07/2023)
  • Grafické podklady
  • Zajištění převodu smluv/účtů
  • Heureka.cz
O projektu

E-shop UprimnyTriko.cz byl spuštěný v listopadu 2020. Naším hlavním sortimentem jsou trička s vtipným potiskem – cílíme na udržitelnost, proto máme v nabídce přednostně férově vyrobené produkty s certifikacemi GOTS, FEAR WEAR, OEAKO TEX, PETA-Approved Vegan. Naším největším bestsellerem je tričko FUJ, LIDI, které dostalo také podobu tílka, mikiny, hrnku a dalších doplňků. Další důležitou „ingrediencí“ je jednoduchý design bez přehnaných a pestrobarevných potisků. V nabídce dále máme módní doplňky a dárkové předměty.

Historie značky
Na začátku jsem produkty vyráběla u sebe doma a neměla žádné skladové zásoby. Produkty jsem vytvářela až na objednávku na řezacím plotru a termolisu. První objednávky přišly již po týdnu od spuštění FB reklamy. V kombinaci s vánoční sezonou chodilo opravdu velké množství objednávek a jejich příval neustával ani na jaře 2021. Proto jsem výrobu svěřila firmě vytvářející potisky na textil a rozhodla se pro vyšší kvalitu textilu (organická bavlna a recyklované materiály) i potisků (certifikace GOTS).4
Jelikož zájem o produkty neustával, a zároveň jsem rozšířila sortiment, nešlo již provozovat sklad v domácích podmínkách. Spojila jsem síly s fulfillment centrem, které se o sklad a expedici stará dodnes. Od léta 2021 až dosud (červenec 2022) si e-shop vede dobře. Menší útlum objednávek nastal na chvíli na jaře 2022 jako reakce na dění ve světě. Od května 2022 je ale zase vše v normě a tržby se opět zvyšují.

Dnes je Upřímný triko rozpoznatelnou značkou, která si našla cestu jak k mladší generaci (20+), tak té starší (40+). Zhruba třetina zákazníků nakupuje opakovaně (druhý až čtvrtý nákup) a bestsellery mizí vždy rychle po naskladnění.
Benefity e-shopu/značky
  • Rychlá expedice do
  • EKO produkty
  • Originální a autorské texty
  • Hravý a vtipný tone of voice
  • Rozpoznatelnost produktu i názvu značky
Fungování e-shopu
  • E-shop běží na platformě Shopify (tarif Basic), přikoupeny aplikace od Digismoothie pro upsell produktů, Bulk Price Editor, ReStock alerts
  • Nemáme zaměstnance ani kamennou prodejnu
  • Napojeno na Fakturoid, Ecomail, Zásilkovnu
  • Spolupracuji se 4 dodavateli (domluvené množstevní slevy)
  • Sklad si řešíme sami
  • Největší procento objednávek chodí z FB a IG reklamy (měsíční investice cca 40 tis.), dále pak z organicu a e-mailingu
  • Jako platební bránu používáme Stripe
  • Máme 2 000+ odběratelů newsletterů, IG 3 900+ sledujících, FB 5 300+ To se mi líbí
  • Skladové zásoby se pohybují kolem 3 000 kusů
  • Nízká vratkovost/malé procento reklamací
  • Jsme na Heureka.cz Ověřeno zákazníky, VOP máme zaplacené od Dtestu do července 2023
  • Produktové fotografie vytváříme v mockup generátoru (Placeit)
  • Značka nemá ochrannou známku (není možné ji získat kvůli obecnému názvu, šlo by pokrýt maximálně některé texty)
Obrat e-shopu 2021: 1 709 997 Kč
Obrat e-shopu 2022 (01-07): 904 650 Kč
Počet objednávek v roce 2021: 2 502
Počet objednávek v roce 2022 (01-07): 1 377
Návštěvnost UN 2020: 1 479
Návštěvnost UN 2021: 112 497
Návštěvnost UN 2022 (01-07): 65 243
Ceny a marže
Od července 2022 došlo ke zdražení na naší straně a nijak negativně se to neprojevilo. Marže jsou následující:
  • u triček: cca 70 %
  • tílka a mikiny: cca 50-65 %
  • doplňky (plátěnky, sklenice, hrnky a další): od 40 do 88 %
Sklad
V září 2022 došlo ke stěhování skladu zpět pod nás. Předtím jsme využívali služeb fulfillment centra, ale dlouhodobě jsme již nebyli spokojeni.
122 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 25. 8. 2022
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E